Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

poza tym zmienił bym warriorów jednych na thundów a za reszte pkt dał +1 siły na klopach.

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

thundzi to porazka, warriorzy więcej zdziałają moim zdaniem - zwłaszcza z +1CR i Wardem %+ na szczelanie :D

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

klocków masz dość a zabić fasty i inne takie przydało by sie ... organki niestety bywają zawodne ... tundzi rzadziej ... a i siła na klopach jest fajna ;)

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

no ale wtedy znów powracam do koncepcji rozpy, którą grałem od kilku lat - mocne strzelanie zasłonięte 3 klockami. A teraz chce właśnie coś ala ofens - na ostatnim turnieju zagrałem to ale na 2x longach i minerach bez katapult i poszło całkiem nieźle, wprowadzam tylko te drobne zmiany i myślę ze ta rozpa będzie ok - katapulty maja sile mała ale wystarczy na jazdę i na wielkie stwory też. A są na tyle tanie że nie żal ich zostawić z tyłu w obstawie organek i wyrwać się nieco do przodu... :wink:

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

nom fakt ... myślałeś nad żyro (do gonienia i spowalniania uciekających wrogów) ?

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

myślałem ale po pierwsze nie umiem nim za bardzo grać - a gram już prawie 8 lat :D a po 2 zestawiając ze sobą organki i żyra to te pierwsze wychodzą zawsze zwycięsko jak dla mnie, a do strategi i koncepcji armii tez pasują...

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1535
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

To sie naucz... :) Zyros dziala czesto cuda... Ostanio zajebal mi 4 oddzial wildow z dzialka a potem zaszarzowal na nich i zdobyl sztandar... :D Ja bardzo lubie zyrka a zestawienia 2x organy rzadko uzywam choc musze w najblizszym czasie poprobowac... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

A co byście mi polcili na 2350, myślałem nad kowadłem, 20 hammersów i 20 ironów z FCG, ale tu są schody co dalej???
Wiem że będe grał na De i nie wiekm co na nie wystawić(tam będzie ten cholerny Highborn z 8s na smoku)A ja jestem początkującym graczem długobrodych

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Weź do tego działo z dużym inzynierem i bsb + katapulte i 2 bolce i koleś powinien sie zesrać

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Ja własnie na SW złozyłem cos takiego (2350)
Podobnie grałem jakiś czas temu tylko że bez 14 minersów a z 10 i ogólni z kilkoma udziwnieniami.

A teraz próbuje sobie złożyć coś uniwersalnego - na wszystko

Kowadełko(2xspellbreaking, ROstone)
bsb(stromni)
than (w minerach z czelendżem, ROstone,ROresistance)

2x20Warriorsów (sztand. muz)
20longów (Sztand,muz)(wardzik 6")
2xklopa(przerzut,siła/przerzut,siła,ogień)inż
2xBolec(siłka ogien/siłka)inż
14minersów FCG (steamdrill)
2xorgany

Mocne to i powinieneś tym pocisnąć DE spokojnie. Zwłaszcza gdy jego bolce niewiele robia (z powodu warda) a smok boi się wychylic.
Ta rospa w sumie przyjmuję większosć armii z luzem.
Pewnie po kilku turniejach sie znudzi - bo to nudna rospiska i wróce do zabawy z lordem na tarczy itp. ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

dzięki, tylko on bierze chasająca hydre...(nie wiem jaką weźmie) i on nie ma maszyn(no plus i minus)
Do tego 20 exeutorów(na nich na szczęście jest kapcia, ostatnio w 2 turze zdjął ich 7....;p)

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1535
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

tylko on bierze chasająca hydre.
No to super dla ciebie... Hydra jest wolna i nic nie robi... 2-3 strzaly z bolca i hydra lezy...
i on nie ma maszyn
To jeszcze lepiej... RBT to dosc potezna bron ktora moze zdjac nasze maszynki... :wink:
Do tego 20 exeutorów(na nich na szczęście jest kapcia, ostatnio w 2 turze zdjął ich 7....;p)
Ci zas nie dosc ze sa wolni to jeszcze dordzy i slabi... Salwa thundow moze ich bardzo ale to bardzo zabolec... IMO z DE krasie maja bardzo dobrze... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

2350 Pts - Dwarfs Army

Runelord

Runic Armour Rune of Shielding; 2+ Ward Save vs. missiles; Rune of Stone; +1
Armour Save. Exception to Rule of Pride.
Runic Talisman Master Rune of Spite; Ward Save 4+; Rune of Spellbreaking (x2);
Dwarven Dispel Scroll - one use only.
Runic Weapon Rune of Speed; +1 Initiative; Rune of Striking (x2); +1 Weapon
Skill
Dwarf Guards


Thane
Oath Stone Battle Standard;
Runic Armour Master Rune of Gromril; 1+ Armour Save; Rune of Preservation;
Immune to Poison and Killing Blow; Rune of Resistance; Allows
re-rolled armour saves.

* Runesmith

Runic Talisman Rune of Spellbreaking (x3); Dwarven Dispel Scroll - one use
only.

Organ Gun
Crew 3

Ironbreakers 19
Runic Banner Rune of Determination (x2); One use only. Take on break test on
1D6.
Ironbeard 1

* Hammerers 19
Runic Banner Rune of Battle; +1 Combat Resolution; Rune of Sanctuary; Magic
Resistance (1)
Gate Keeper 1

Grudge Thrower 1
Engineering Runes Rune of Accuracy; May re-roll scatter die.; Rune of Burning;
Flaming Attacks; Rune of Penetrating; +1 Str

Crew 3


Cannon 1
Engineering Runes Rune of Burning; Flaming Attacks; Rune of Penetrating; +1 Str;
Valiant Rune; Crew is unbreakable until war machine destroyed.
Crew 3
Grapeshot

Warriors 20
Shield; Standard;Musician

Veteran 1

Thunderers 9
Musician;
Veteran 1
Brace of Pistols

Quarrellers 10


Total Army Cost: 2350



Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 98

A jak byście ocenili taką rozpiske???Będe wdzięczny za każdą odpowiedź...

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Obrób to jakoś bo źle się czyta. Za drogi Runelord jak ci wybuchnie kowadło to dużo pkt oddasz tym samym przeciwnikowi. Po co kamień dla BsB nie może wtedy przejść do innego oddziału zamiast niego daj mu +1 do S. Veteran z brace of pistols do thundów porażka lepiej za te 10 pkt dać kusznikom tarcze. Po co dla działa +1 do S i tak ma 10 koniecznie daj forginga. Nie za bardzo mi podchodzą runy na sztandarach.

Awatar użytkownika
Pijak
Chuck Norris
Posty: 432
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Pijak »

Obrób to jakoś bo źle się czyta. Za drogi Runelord jak ci wybuchnie kowadło to dużo pkt oddasz tym samym przeciwnikowi. Po co kamień dla BsB nie może wtedy przejść do innego oddziału zamiast niego daj mu +1 do S. Veteran z brace of pistols do thundów porażka lepiej za te 10 pkt dać kusznikom tarcze. Po co dla działa +1 do S i tak ma 10 koniecznie daj forginga. Nie za bardzo mi podchodzą runy na sztandarach.

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

jak dla mnie to do zmiany są:
-runy na sztandarze, po co MR1? nie ma courage'a
-oath stone to jak dla mnie zły pomysł
-pistole na championie thundow jak wyżej
-kowal nie potrzebuje wielkiego WS'a ani warda na strzelanie bo juz go ma, po za tym nie powinien być wcale wystawiany na strzelanie, bo jak jest wystawiony na strzelanie to tez czesto na szarze ;)
-nie rozumiem po co Ci az 5DS przy tylu kostkach DD
-cannon jeśli juz to koniecznie z forgingiem
-mam nadzieje że zarówno warriorsi jak hamki i runesmith mają tarcze ? ;)
-challenge by się przydał


powiem szczerze, mnie się rozpiska nie podoba zupełnie, no ale to tylko moje własne zdanie. Przetestuj i sam zobaczysz, jak dla mnie ma ona wiele luk i lekko mówiąc złego wykorzystania punktów...

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

Jestem początkującym graczem krasi... wcześniej grałem leśniakmi, a tam był zupełnie inny styl.

5 DS, jest przydatny wczoraj jeden koleś z którym grałem(skaveny) zaczął mi rzucać czary to na kościach wychodziły olbrzymy(17, 18!!! 15,) i rzucał to 3 magami(lord i 2x1mlvl) i co mi po kościach???
Miałem wtedy 3 DS, i wszystko poszło w 3 turze
Co do warda na kowadle nie wiedzziałem o nim....
wszystko ma tarcze....

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Taki mały szczegół- jak skaveni mają 13+ w rzucie czaru to jest nieodparta siła i tego już nawet scrollem nie rozproszysz...;-)

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

zonk oni maja IF na wyniku dokładnie 13 ;)

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

no
tak jak inne rasy mają na 2x6 to oni mają TYLKO NA 13,
A nie powyżej więc wiesz...

ODPOWIEDZ