RUM-ors 8 ed Brodacze.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

RUM-ors 8 ed Brodacze.

Post autor: Rogal »

RUM-ors 8 ed Brodacze.

natknąłem się na taki wpis na fb.
As a collection of rumors that dwarfs beli marcus forum by users and maesltröm Neufra:

-Author: Rumor Vetock.

-Rules army advance Dwarves use ancestral ancestral tort, and stubbornness ancestral (impassivity: as long as the dwarves have a bonus of a row is considered impassible always, regardless of the ranks of the enemy or overwhelm).

- The objects are objects runic magic and power varies depending on the configuration of the army. They are quite powerful.

-The rune system changes to what we saw in Storm of Magic.

-It is rumored magic phase as TDM. (Storm magic).

-They have confirmed that the dwarves have a "monster" height mechanical steam tank. It was called Orc Crusher for months, now know. He has a gun that works like diamond tip as underground tunneling bugs oriented fat and another weapon for infantry oriented. Take crew and some armor upgrades options and sieges.

-Lose prominence the shot and return to see dwarves oriented combat.

-They keep talking about monstrous infantry for dwarves, sentinels ... (bipods or cacharras strange, elf too confusing with these machines)

- There are plastic killers straight out of Avelorn.

-Special Troops plastics, matadors and Hammerers. Discard core.

-You can return the next to the Goblin-hewer buscamuertes malakai storm of chaos, but may remain in the pipeline for 9th ...

-The dwarves are engineers that modify the machines and blacksmiths, are just that aimed laser cannons (YUUUUJUUUUU guess is to say that you will pay for an engineer if eggs or if we runar the machine)

-1 New character is a dwarf, a kind of dwarf gods protected ...

-Mechanical completely new and the concept of the dwarves change a bit, as they did the demons by turning around all phases of the game.

-The artillery worsened slightly. Imagine anger rune customization limit.

-All dwarves have magic resistance like tzeencht ... 6 + to spell ...

-Blacksmiths have no bonus to disperse, but a priori earn another rule for different mode-rays, something style banner of the jaws.



Well that is what you get!
Ostatnio zmieniony 13 lip 2013, o 13:03 przez Rogal, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

pożywiom uwidim
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Ciekawe ciekawe :shock:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

i myk kolejna porcja.

rumors the last general level forums:

nerfeada of the machines. engineers teachers who will give improvements to machines, a master a machine.

option will be the throne of the Lord of the Dwarves

shield bearers will be Mr. option also Clan

(new) a kind of tunnel boring machine that will join the miners as an option in plan cauldron.

(again) the busamuertes fans will be a kind of the killers.

(new) Slayers and plastic Hammerers

(new) bears mount as an option for the Rangers

(new) support unit, dwarves canned as monstrous infantry, as an option for Ironbreakers.

To become a lord of the throne dwarves Hammerers unit, while still alive, the unit is Unbreakable.

when the clan lord shield bearers join a Warriors or Longbeards unit, become stubborn.

Runic blacksmiths, will give an ability to Ironbreakers (repeat armor saves, immunity to magic or special salvation against magic, geting weapons). besides being magicians know lvl 1 Metal

Rune lords will nv4 magicians metal knowledge

give +2 anvil to launch or disperse.

Gyrocopters formed the harassing units.

Remember these are only rumors but usually that 60% to 80% of the rumors are true when the renewal comes.

Awatar użytkownika
Gąszczu
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Wrocław <> Poznań

Post autor: Gąszczu »

Aż się boje... :shock:

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Chyba ktoś to z hiszpańskiego wrzucił do translatora bo strasznie się czytało... Ale zawsze jakies info. :wink:
Modlę się tylko żeby nie było jakichś niedźwiedzi i kretów bo w AB znowu nakłamią że Dwarfy zawsze miały krety i niedźwiedzie tylko jakoś wcześniej przez 25 lat zapomniano o tym wspomnieć. Tak jak Demigryfy i Trebusz były zawsze...

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

kurde, slaba opcja z magia u dwarfow. :/
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Morsereg pisze:kurde, slaba opcja z magia u dwarfow. :/
Może być fajne ale jestem ciekawy jak to do fluuffuuu dodadzą :D
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Akurat Metal to lore bardzo pasujący do dwarfów. Myślę że gdyby miała to być prawda, to jakoś sobie poradzą :)
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

zgadzam sie, ze pasuje.
jednak nadal uwazam, ze jest to slaba opcja.

do tego jesli dostaniemy magie to znaczy, ze maszynki zostana znerfowane.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

W dalszym ciągu widziałbym to jako zmianę na plus. Gra po prostu byłaby ciekawsza.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Fuxiorr pisze:
Morsereg pisze:kurde, slaba opcja z magia u dwarfow. :/
Może być fajne ale jestem ciekawy jak to do fluuffuuu dodadzą :D
To proste: zawsze mieli magię. Każdy Runesmith oprócz kucia run rzuca też czary - dla GW nic trudnego... #-o

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

W RPG krasnoludy mogły być magami, choć dużo słabszymi ze względu na ograniczenia rasowe. Także jako dawny gracz WFRP nie widziałbym nic niewłaściwego jeśli armia krasnali miałaby magów, pod warunkiem że nie mogliby mieć więcej niż poziom 2.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Prędzej jakiś kapłański lore bym dla nich wprowadził i nie robił magów a kapłanów.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Mogliby mieć Lore of the Kowadło i tyle ;)

Przynajmniej dałoby się to dispelować :)
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

panterq pisze:W dalszym ciągu widziałbym to jako zmianę na plus. Gra po prostu byłaby ciekawsza.
a ja by im dać magie śmierci to dopiero by było ciekawie..........
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Mi tam obecne kowadło się podoba. Sam pomysł jest świetny jak dla mnie i wystarczy poprawa run albo dołożenie większej ilośći - nawet niech to będzie 10.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Morog pisze: a ja by im dać magie śmierci to dopiero by było ciekawie..........
Dlatego ForgeWorld wydał CHD.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Dla mnie sprawa jest prosta fluffowo - na czarodzieja nadaje się oczywiście kowal - duży z kowadłem jest dużym magiem który ma dodatkowo bound spelle z kowadła, a mały kowal jest małym magiem - obaj z dostępem do metalu i domeny krasnoludzkiej - runicznej magii :)

Debelial - właśnie wczoraj rozmawiałem o tym z Legionem i było w pierwszej edycji RPG dokładnie jak piszesz, więc powrót krasnoludów do magii (w dobie upadku rasy) jest tym bardziej logiczny :)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Bayard
Chuck Norris
Posty: 404
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bayard »

Dla mnie całkiem spoko newsy- nie będę musiał nic kupować od GW poza podręcznikiem, a obiecałem sobie, że już żadnych modeli od nich nie nabędę :P Ten czołg da się zastąpić starym Juggernaughtem. Co prawda kosztuje całkiem sporo na ebayu, ale się jakoś uzbiera ;) A kraśki na niedźwiedziach już mam w kolekcji- dawno temu Grenadier trochę ich wydał. Obawiałem się szczerze, że będzie gorzej ;)
Mój blog: http://arsbelli.blogspot.com/
"Kiedy atakujecie- wyjcie jak furie!"- Thomas "Stonewall" Jackson

ODPOWIEDZ