Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 12 gru 2018, o 06:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 29 cze 2014, o 20:25 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
Odebrałem dzisiaj Thorgrima i tak mi przyszło na myśl, że powinienem zadać to pytanie zanim go zamówiłem, ale skoro tego nie zrobiłem to chciałbym sie dowiedzieć czy zdaża się Wam nim grać czy zbiera kurz na szafie?? Jeżeli gracie to w jaki sposób go używacie, w jakim oddziale itp, no i czy daje rade??
Ogólnie to planuje go wstawić do 19 ironów. Czy coś może z tego wyjść??
Wszelkie opinie mile widziane.

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 10:35 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2009, o 12:30
Posty: 3079
nie ma opcji dokupienia tronu dla lorda (powiedzmy tak jak tarczy z tarczownikami)
jako, ze to jest specjal i to bardzo drogi to zawiele na stolach sie go nie zobaczy. 650 punktow oznacza, ze w tym momencie armia musi liczyc minimum 2600.
na wilekich bitwach 5k czy nawet 10k pewnie sprawdza sie calkiem niezle ale to juz by musialy sie wypowiedziec osoby ktory takie bitwy graly :)
jednak w tym momencie 19 ironow wydaje sie troche malo ;)
ja osobiscie wstawil bym go do 30 hammerersow (albo nawet wieksza ilosc). jako, ze duza bitwa i euro nie obowiazuje to nie powinny obowiazywac ograniczenia na oddzialach.

_________________
DragoMir napisał(a):
Vallarr napisał(a):
Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:

Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 14:26 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
Dzięki Morsereg, ale właśnie na takie osoby, które graja liczyłem najbardziej :wink: .
Chodzi o to, że na chwile obecną nie dysponuje wiekszą ilością ironów, ale może kiedyś to sie zmieni i zrobie klocuszek 6x6, czyli 29 ironów, thorgrim i runiarz. Hamków nie posiadam i to się na pewno nie zmieni. Temat ten był wałkowany podczas rumorsów do 8 ed, że niby teraz to będą niewiadomo jakie bo 2 ataki itp, ale dla mnie ten oddział wyglada beznadziejnie, tak samo te nowe z nocnikami na głowach jak i te stare i dlatego 1809789 razy bym przemyślał sprawe zakupienia tak paskudnych figurek ( szczególnie że to nie jest tanie hobby). Tak, tak klopy też nie mam bo to samo myśle o niej :wink: . Poza tym po co wbijać hity z siłą 6 tylko pod dziurą skoro z organek można wszystkim trafionym po 5 wbić. Wracając jednak do tematu, ktoś coś więcej mógłby powiedzieć?? Miał ktoś okazje już go przetestować na obecnych zasadach??

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 14:53 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2012, o 21:11
Posty: 2734
Lokalizacja: Lublin
In_the_sea_of_blood napisał(a):
Dzięki Morsereg, ale właśnie na takie osoby, które graja liczyłem najbardziej :wink: .
Chodzi o to, że na chwile obecną nie dysponuje wiekszą ilością ironów, ale może kiedyś to sie zmieni i zrobie klocuszek 6x6, czyli 29 ironów, thorgrim i runiarz. Hamków nie posiadam i to się na pewno nie zmieni. Temat ten był wałkowany podczas rumorsów do 8 ed, że niby teraz to będą niewiadomo jakie bo 2 ataki itp, ale dla mnie ten oddział wyglada beznadziejnie, tak samo te nowe z nocnikami na głowach jak i te stare i dlatego 1809789 razy bym przemyślał sprawe zakupienia tak paskudnych figurek ( szczególnie że to nie jest tanie hobby). Tak, tak klopy też nie mam bo to samo myśle o niej :wink: . Poza tym po co wbijać hity z siłą 6 tylko pod dziurą skoro z organek można wszystkim trafionym po 5 wbić. Wracając jednak do tematu, ktoś coś więcej mógłby powiedzieć?? Miał ktoś okazje już go przetestować na obecnych zasadach??

Pod dziurką masz 9 siły k6 ran :D

_________________
misha napisał(a):
heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 18:45 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Do tego runujesz klope masz przerzuty arta, scatterki, 4 sily na placku i 10 pod dziurka.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 19:16 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 15:57
Posty: 2375
Lokalizacja: Legion
Albo wydajesz na runy 50 punktów zamiast 90, masz siłę 9, przerzut scattera i misfire'a i zabijasz nią duże cele, a szarpanie oddziałów podatnych na małe placki z siłą 4 zostawiasz żyrokopterom.

_________________
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 19:17 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Ja tam wole wydać te 40 punktów i mieć placek na piechotę gdyby wszystkie duże cele pogineły, lub gdyby takich w ogole nie było.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 19:34 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
To co mi się ubzdurało, że 6 ?? Może z bomberem mi się pomyliło.
Ok nevermind, bo nie taki jest temat :wink: . Pozatym rozumiem, że gracie w formacie etc gdzie musicie się ograniczać punktowo i każdy pkt sie liczy a my gramy na odwrót gdzie wystawiamy tyle pkt ile tylko sie da wcisnac, ze względu na ograniczoną ilość modeli. Ale organy i tak dla mnie sa najlepsze i zdania nie zmienie, szczególnie, że nie ograniczają mnie pkt :wink:

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 19:38 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 15:57
Posty: 2375
Lokalizacja: Legion
Tak na serio - wydaje mi się że Thorgrim jest potężny, ale jednocześnie łatwo go stracić od magii przeciwnika. Dowolny czar który wymusza test statystyki to średnio 33% szans na śmierć naszego herosa. Brak możliwości skorzystania z look out sir bardzo boli. Z drugiej strony 50% szans na eternal hatred dla całej armii to niesamowity boost, a w połączeniu z ewentualnym frenzy po jego śmierci oznacza że krasnoludy zamieniają się w maszynki do zabijania (wyobraźcie sobie duży oddział hammerersów z eternal hate'm, frenzy i siłą 7 w szarży...). Przed Silesianem naprawdę mocno będę się zastanawiać nad tą opcją.

_________________
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 30 cze 2014, o 21:16 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Te przerzuty na trafienie są tylko dla klocka piechoty w której siedzi Thorgrim, reszta armii ma zwykłe hatred. Ale faktycznie +3 do rzutu na tabelke jest mega, na 2+ hate na całej armii, do tego sam Thorgrim jest wytrzymaly, chociaz rzeznikniem nie jest.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 11:37 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
Rzeźnikiem może nie, ale wszystko oprócz postaci ( chyba, że się trafi taka bez zbroji magicznej ) wounduje na 2+, więc na monstery jak znalazł. Poza tym nie można zapomnieć, że jeszcze daje stubborna i immune to psychology co akurat ironom bardzo by się przydało, do tego runa determinacji na szmacie w razie jakby rzuty słabo szły i są w stanie ustać wszystko ( chyba, że Thorgrima ubiją). Fajnie to wszystko wygląda na papierze, ale jak to wygląda w realu?? Czy opłaca się tyle punktów poświęcić na nniego czy lepiej odpuścić i wystawić coś innego. Ogólnie moje założenie było takie, że wystawiając jego i Belegara już będe miał prawie 1000 pkt więcej za 200zł. Krasnoludy, w szczególności specjalsi się praktycznie przeliczają 1pkt = 1zł, więc ok 1000 zł bym musiał poswięcić do tych pkt.

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 12:33 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2008, o 22:04
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków
Moim zdaniem Thorgrim opłaca się na duże bitwy tak od 4000 pkt, boli brak look out sir i kosztuje mnóstwo pkt. Za punkty z Thorgrima wolałbym dwóch lordów na tarczy wystawić. Najpierw radziłbym armię skompletować i później bawić sie w bohaterów specjalnych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 14:54 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
Armia na 4k już prawie skompletowana, tylko pomalować zostało, dlatego jest ten wątek, żebym się dowiedział czy jest sens się w ogóle brać za niego, czy lepiej nie topić w nim takiej liczby punktów

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 15:52 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Przypuszczam, że przy jego toporze zapomnieli dopisać no armour saves, bez tego cieżko mu się przebić przez większość celów.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 23:25 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
Mi się wydaję, że zapomnieli napisać przy jego toporze "no saves allowed" :D .
Ale tak na serio, to raczej nie zapomnieli bo trzy runy ma na nim, asf, wound 2+ i multi wound gigantów. Zamiast tej ostatniej mogli dać chociaż AP. Dlatego myślałem żeby runiarza wsadzić do tego klocka, to już -2 do AS będzie :).

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 23:52 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Co z tego, że ma 3 runy, imienni bohaterowie niejednokrotnie łamali zasadę 3 run na przedmiocie :)

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 1 lip 2014, o 23:55 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2012, o 15:57
Posty: 2375
Lokalizacja: Legion
Pokaż przykłady, bo to ciekawe.

_________________
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 2 lip 2014, o 04:15 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2220
Lokalizacja: Oleśnica
Sorry moja pomyłka, oni poprostu niejednokrotnie mieli parę master rune'ów na jednym przedmiocie :D

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 2 lip 2014, o 08:07 
Chuck Norris

Dołączył(a): 7 maja 2014, o 07:40
Posty: 441
To prawda, ale chyba nigdy nie było żadnego przedmiotu, który miał by więcej niż 3 runy, chociaż ja to świeżak jestem więc mogę sie nie znać.

_________________
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Thorgrim, daje rade czy zasysa??
PostNapisane: 2 lip 2014, o 10:06 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 kwi 2008, o 18:56
Posty: 252
Lokalizacja: Kraków
Jak najbardziej istniał przedmiot z 4 runami (w tym 2 mistrzowskie), jednak nie znajduje się on obecnie w posiadaniu krasnoludów.

_________________
http://wargamesunlimited.net/noquarter/index.html

http://wargamesunlimited.net/nolimits/index.html

http://www.mirliton.it/fantasy-warriors-rules.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.036s | 10 Queries | GZIP : Off ]