Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 paź 2018, o 22:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 6 paź 2016, o 15:54 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4644
Krasnoludzkie golemy. Widziałem na masterze w Swidniku u kogoś ale szału chyba nie robiły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 12 paź 2016, o 15:13 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Szykuję się do master w Łodzi i mam problem. Będę grał armią na 1000 pkt. Zasady dla warbandy i tu rodzi się pytanie czy mogę wystawić działo i organy czy tylko jedno z nich?? Jest niby ograniczenie 0-2 czyli dla warband 1 ale nie wiem czy dotyczy wszystkich trzech maszyn które są tam wymienione czy każdej z osobna.
i druga sprawa, Mistrz inżynier może rozdawać te specjalne zdolności oddziałom do 6" od niego czy jeśli zwiększy szanse na trafienie oddziałowi do którego się przyłączył to sam też będzie miał +1 do trafienia??
dzięki za pomoc :lol2:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 12 paź 2016, o 23:04 
Pseudoklimaciarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2014, o 00:04
Posty: 33
kanti napisał(a):
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Szykuję się do master w Łodzi i mam problem. Będę grał armią na 1000 pkt. Zasady dla warbandy i tu rodzi się pytanie czy mogę wystawić działo i organy czy tylko jedno z nich?? Jest niby ograniczenie 0-2 czyli dla warband 1 ale nie wiem czy dotyczy wszystkich trzech maszyn które są tam wymienione czy każdej z osobna.
i druga sprawa, Mistrz inżynier może rozdawać te specjalne zdolności oddziałom do 6" od niego czy jeśli zwiększy szanse na trafienie oddziałowi do którego się przyłączył to sam też będzie miał +1 do trafienia??
dzięki za pomoc :lol2:



1. Hmm faktycznie jest to w podręczniku napisane nieco dziwnie. Moim zdaniem 1 rzecz, organy ALBO działo. para organ na 1000 punktów to byłaby jatka.

2. Master Eng daje bonus unitowi, więc skoro sam staje się częścią unitu, powiedziałbym że dostaje +1, ale szkoda że to nie znalazło się w FAQ zaimplementowanym w 1.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 13 paź 2016, o 00:09 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4644
Jak masz cannon 0-2 i organy 0-2 to na małe punkty masz cannon 0-1 i organy 0-1
Maszyny są 0-3 czyli na małe będzie 0-2
Możesz mieć cannon i organy ale żadnego powtórzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 13 paź 2016, o 13:18 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
Stan napisał(a):
Jak masz cannon 0-2 i organy 0-2 to na małe punkty masz cannon 0-1 i organy 0-1
Maszyny są 0-3 czyli na małe będzie 0-2
Możesz mieć cannon i organy ale żadnego powtórzenia

Gdzie jest napisane że maszyny wszystkie mają 0-3 bo nie mogę tego nigdzie w zasadach znaleźć a to dosyć ważna sprawa jeśli liczyć że kowadło jest liczone jako maszyna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 13 paź 2016, o 14:01 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2006, o 16:43
Posty: 831
Lokalizacja: Nowy Sącz
Maszyny są traktowane często jako jeden slot specjala, w którym następnie można wybrać czy jest do cannon, katapulta itp.

Zaś w podręczniku jest napisane że można mieć max 3 takie same specjale (warband 2, grand armies więcej)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 13 paź 2016, o 15:43 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
No to wszystko jasne wielkie dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 2 lis 2016, o 23:17 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 16:57
Posty: 496
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla
1.Ironbreakers jak na nich szarżuję mają 4+ czy 5+ warda ?
2.Cannony nadal mają d3+1 a na lataczy d3+2 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 3 lis 2016, o 07:44 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2202
Lokalizacja: Oleśnica
ad 1. Mają zawsze warda na 5+ od shield walla, niezależnie czy to oni szarżują, czy są szarżowani.
ad 2. Nadal multiple d3+1 oraz dodatkowy wound na lataczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 17 lis 2016, o 18:47 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
czy zabójcy wypłacają atak gdy zginą w wyniku deptania, bo w zasadach jest napisane że nie oddają jeśli padną od trafień z uderzenia o deptaniu nic nie piszą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 17 lis 2016, o 22:36 
Mudżahedin

Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 20:36
Posty: 262
Lokalizacja: Częstochowa
kanti napisał(a):
czy zabójcy wypłacają atak gdy zginą w wyniku deptania, bo w zasadach jest napisane że nie oddają jeśli padną od trafień z uderzenia o deptaniu nic nie piszą.



tak, oddają


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 10 lut 2017, o 23:20 
Chuck Norris

Dołączył(a): 6 mar 2009, o 01:59
Posty: 364
Czy ktoś wie,co to jest Grudge Buster (fluffowo) i jaki model do tego by pasował? A także czy to sensowny punkt w rozpisce i jaką rolę miałby odgrywać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 15 lut 2017, o 17:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2015, o 15:48
Posty: 525
Fluff właściwie nie istnieje, więc jest taki jaki wymyślisz.
Ja buduje platformę Latająca, ale po najmniejszej linii oporu - traktując grudge busters jako taki wielki gyro z opcją walki wręcz - zmienić podstawkę gyrobombera na większą, zamiast bomb podwieszane topory na łańcuchach, i gotowe. Przy odrobinie wysiłku można sekcje bomb zrobić na magnes wymienną z toporami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 27 lut 2017, o 21:14 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2013, o 00:15
Posty: 315
Lokalizacja: Katowice
Bomby zrzucane z każdego wariantu helikopterowego muszą jeszcze rzucać na trafienie czy już tylko na zranienie?

_________________
Perfer et obdura, dolor hic tibi proderit olim

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 27 lut 2017, o 21:19 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2202
Lokalizacja: Oleśnica
Fubuki napisał(a):
Bomby zrzucane z każdego wariantu helikopterowego muszą jeszcze rzucać na trafienie czy już tylko na zranienie?

Autohity.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 6 lis 2017, o 00:14 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2008, o 15:59
Posty: 172
Powiedzcie mi proszę czy Grudge Buster za 370 to dwa modele czy jeden?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9th age
PostNapisane: 6 lis 2017, o 01:37 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4644
Jeden


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 237 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 10 Queries | GZIP : Off ]