9th age

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2322
Rejestracja: 27 sie 2010, o 00:27
Lokalizacja: Oleśnica

Re: 9th age

Post autor: Slayer Zabójców » 9 mar 2016, o 18:17

Tylko wcześniej oprócz tych bombek żyrosy miały niezawodne zionięcie z s3 armour piercing i były 20 pts tańsze, niedawno te żyrosy były w rarach, 20pts droższe, ale miały s4 i 4 woundy i nikt na nich nie grał, więc nie prorokowałbym tak :)
Obrazek

In_the_sea_of_blood
Chuck Norris
Posty: 441
Rejestracja: 7 maja 2014, o 07:40

Re: 9th age

Post autor: In_the_sea_of_blood » 9 mar 2016, o 19:36

Nie grałem nigdy w 9th dlatego nie do końca rozumiem niektóre rzeczy, a dokładnie czy jest sens tworzyć nowe jednostki, do których nie ma modeli??
Nie wiem jaką siłe teraz mają gyrosy, ale nie lepiej było im dać impacty zamiast tworzyć jakieś rydwany??
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"

Awatar użytkownika
Kruszyna
Mudżahedin
Posty: 264
Rejestracja: 28 lis 2012, o 21:27
Lokalizacja: Racibórz

Re: 9th age

Post autor: Kruszyna » 9 mar 2016, o 21:08

Czy jest sens tworzyć nowe unity? Oczywiście, że tak bo 9th Age to nie Warhammer a jedynie jego duchowy spadkobierca, biorący to co najlepsze i dorzucający coś od siebie, tak aby gra była ciekawa, grywalna co jest najważniejsze.
Do nie których oddziałów modele można kupić ( Hold guardians jako golemy parowe od Forge titan), a nawet jak są to masz wolną rękę w interpretacji danego oddziału.
Szwedzi mają w planie z czasem wydawać swoje autorskie modele, wtedy będzie można sobie kupić oryginalny produkt (bądź zostać przy swoim)
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.

Awatar użytkownika
Vitnar
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2014, o 00:04

Re: 9th age

Post autor: Vitnar » 10 mar 2016, o 13:12

Chciałbym zwrócić uwagę, że nie tylko Szwedzi odpowiadają za 9th Age, sam nie jestem może w ABC tylko w AS, ale za tym chariotem optowałem od samego początku i też opierałem go na Maulerbeast Chariocie. Tylko nie byłem aż takim optymistą żeby dać mu Fly, to już zasługa RT, którzy wyraźnie prikazali, że bomber nie może być bardziej shooty, ale możemy go ulepszyć w CC. I tak powstał chocap... Grudge Buster.
michal pisze:Podręcznik mi się podoba. Nie rozumiem tylko czemu tak przegieli żyrosy. Wcześniej bomba była raz na grę i artylerką, a teraz co turę 2k6 bez misfire. 3 takie żyrosy omiatają śmietnik jak odkurzacz z funkcją prania i odświeżania powietrza. Normalnie bym się cieszył, ale skoro jeszcze będzie kolejny update, to pewnie to zetną do one use only.
Zauważ, że nalot bombowy zadaje 2k6 niezależnie od ilości modeli w unicie, więc nie będzie OP :)

P.S. kto jest z Wrocławia albo okolicy, niech wpadnie do Laser Tag Areny przy Sztabowej 12 marca, będzie można zapoznać się z 9th Age w klubie Twierdza Wrocław.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, o 13:54 przez Vitnar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2020
Rejestracja: 22 sie 2011, o 18:23
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: 9th age

Post autor: Janus » 10 mar 2016, o 13:51

Vitnar jesteś w army support? No offence, ale jak długo grasz w Warhammera? Widzę że zarejestrowałeś się w 2014 roku bardzo mało postów na forum/turniejów. Trochę niepokojące jest że można się dostać do ar nastawionego pod stworzenie bookow na etc, bez powyższego doświadczenia.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

ślivek
Falubaz
Posty: 1389
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: 9th age

Post autor: ślivek » 10 mar 2016, o 13:53

Janus - no offence ale poczytaj najpierw o strukturze organizacyjnej projektu zanim zaczniesz takie insynuacje ;) AS nie tworzy zasad a pośredniczy w zbieraniu sugestii itd. ze środowiska i przekazuje ABC do tego moderuje forum T9A.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vitnar
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2014, o 00:04

Re: 9th age

Post autor: Vitnar » 10 mar 2016, o 14:04

Ogólnie mało udzielam się na BP, za pasem mam 3 Mastery Dwarfami i kilkanaście lokali we Wrocławiu (nie będą w większości widoczne bo nie nie dbałem o odnotowywanie ugranych punktów na forum). Nic nadzwyczajnego, ale zielony nie jestem, także bądź spokojny.

Poza tym jak zauważył ślivek, my z AS nie tworzymy Armybooka tylko wspomagamy ABC w moderacji i kontakcie ze środowiskiem graczy dwarfów. Mogliśmy za to wypowiadać się co do pomysłów i opiniować zmiany na wewnętrzne potrzeby dyskusji.

Ogólnie dwóch najbardziej aktywnych członków krasnoludzkiego ABC - Squigkikka i kgkid to starzy wyjadacze i dobrze czują armię i jej styl. Staraliśmy się jako team żeby nasza armia była fajna i do grania i do grania przeciwko niej. Dlatego odejście od cornerhammera na rzecz CC i lekki ukłon w stronę magii.

Sam rydwan w mojej ocenie jest bardzo istotny jako unit, bo daje coś czego bardzo nam brakowało - stworzenia strefy zagrożenia szarżą na 13-16 calu. W jakimś zakresie na tą potrzebę odpowiadają HG jeśli dostaną Swiftstride, ale Grudge Buster ma być dobry na inny rodzaj przeciwników, no i jest bardziej od nich mobilny.

edit: odpowiadając na pytanie Janusa, to gram od 2008-2009 roku czyli schyłkowego okresu 7 edycji. Pytanie uzasadnione, bo rzeczywiście po samej aktywności na BP to można uznać że jestem zielony jak goblin z chorobą morską ;)

In_the_sea_of_blood
Chuck Norris
Posty: 441
Rejestracja: 7 maja 2014, o 07:40

Re: 9th age

Post autor: In_the_sea_of_blood » 10 mar 2016, o 17:02

Vitnar pisze:....Sam rydwan w mojej ocenie jest bardzo istotny jako unit, bo daje coś czego bardzo nam brakowało - stworzenia strefy zagrożenia szarżą na 13-16 calu....
Tylko czy to jest dobry kierunek zmian??
To co robiło GW bardzo dobrze, to trzymało różnorodność armii. Krasie były mało mobilne, ale ciężkozbrojne i mocno obładowane artylerią, bez dostępu do magii, ale za to z dostępem do dziesiątek kombinacji magicznych przedmiotów.
Każda armia miała swój specyficzny klimat, coś było OP, coś z dupy, ale było różnorodnie. Teraz każda armia będzie dostawać coś co mają przeciwnicy?? Zaraz nam się zrobi kawaleria na smokach z AoS, Deamon slayer będzie mógł być schowany w oddziale jak assasin, a kowale będą mieli dostęp do lorów metalu i ognia.
Rozumiem, że ABC dąży do balansu, ale nie takiego, że każdemu po równo, bo zacznie to przypominać szachy niedługo:
każdy będzie musiał wystwić 10 klocków piechoty, 1 lord,1 bohater, 2 jednostki kawaleryjskie, 2 latające, 2 artyleryjskie i 2 rydwany.
Wiem, że "trochę" przesadzam.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506
Rejestracja: 27 maja 2013, o 14:39

Re: 9th age

Post autor: Bearded Unclean 'Un » 12 mar 2016, o 16:59

Vitnar na forum 9th age robi dobrą robotę, nie czepiałbym się.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Abrasus
Kradziej
Posty: 983
Rejestracja: 24 lut 2014, o 10:27
Lokalizacja: Wrocław

Re: 9th age

Post autor: Abrasus » 12 mar 2016, o 23:18

Bearded Unclean 'Un pisze:Vitnar na forum 9th age robi dobrą robotę, nie czepiałbym się.
+1

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2020
Rejestracja: 22 sie 2011, o 18:23
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Re: 9th age

Post autor: Janus » 12 mar 2016, o 23:48

Vitnar dzięki. Widać po postach ze jesteś ogarnięty i wiesz co ulepszać. Mój kolega jest z booka bardzo zadowolony, ci dobrze świadczy, a ja byłem zaskoczony porównując aktywność bp :D
Piona!
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Vitnar
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2014, o 00:04

Re: 9th age

Post autor: Vitnar » 13 mar 2016, o 12:09

Zdrówko!

Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2945
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:38
Lokalizacja: Oleśnica

Re: 9th age

Post autor: kangur » 13 mar 2016, o 12:13

To mnie rozbawiło :)
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Plague
Chuck Norris
Posty: 419
Rejestracja: 28 maja 2012, o 20:31
Lokalizacja: Świdnik

Re: 9th age

Post autor: Plague » 13 mar 2016, o 21:09

Pierwsze przymiarki do rozpiski na 2500 i na razie wychodzi mi coś takiego :) jakieś sugestie ?

39 Clan Warriors @ 485.0 Pts
Extra base cost; Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic
Standard; Musician
Runic Standard of Swiftness [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts

9 Greybeards @ 155.0 Pts
Extra base cost; Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Standard;
Musician; Vanguard
1 Champion @ [10.0] Pts

1 Hero: Runic Smith @ 117.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Devouring

1 Hero: Runic Smith @ 82.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]

1 Grudge Buster @ 165.0 Pts
Swivel Gun

1 Grudge Buster @ 165.0 Pts
Swivel Gun

29 King's Guard @ 480.0 Pts
Extra base cost; Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts

1 Lord: King @ 410.0 Pts
General; Plate Armour; Shield; War Throne
Runic Weapon [95.0]
Rune of Destruction
Rune of Precision
Rune of Smashing
Runic Talisman [30.0]
Rune of Shielding (x2)
1 War Throne @ [0.0] Pts

1 Hero: Thane @ 178.0 Pts
Plate Armour; Shield; Battle Standard
Runic Talisman [35.0]
Rune of Shielding (x2)
Rune of the Forge
Runic Armour [40.0]
Rune of Iron
Rune of Mountains

1 Hero: Thane @ 128.0 Pts
Field Commander; Plate Armour; Shield
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)

1 Tunnel Artillery - Dwarf Ballista @ 65.0 Pts
Dwarf Ballista; Rune Crafted

1 Tunnel Artillery - Dwarf Ballista @ 65.0 Pts
Dwarf Ballista; Rune Crafted

Models in Army: 92


Total Army Cost: 2495.0

Awatar użytkownika
Vitnar
Pseudoklimaciarz
Posty: 33
Rejestracja: 26 lis 2014, o 00:04

Re: 9th age

Post autor: Vitnar » 13 mar 2016, o 23:30

Nie możesz mieć mniej Grey Beardów niż 10.

Tak to chyba w porządku. Ciekawe że bierzesz balisty, ale przy dwóch to masz zagwarantowane trafić 1 latacza na rundę. Grudge Bustery w tandemie mogą być zabójcze, należy tylko uważnie dobierać im cele :)

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2322
Rejestracja: 27 sie 2010, o 00:27
Lokalizacja: Oleśnica

Re: 9th age

Post autor: Slayer Zabójców » 14 mar 2016, o 02:22

Vitnar pisze:Nie możesz mieć mniej Grey Beardów niż 10.

Tak to chyba w porządku. Ciekawe że bierzesz balisty, ale przy dwóch to masz zagwarantowane trafić 1 latacza na rundę. Grudge Bustery w tandemie mogą być zabójcze, należy tylko uważnie dobierać im cele :)
Luzik, ma 10 longbeardów, 9 + 1 czempion :)
Ja bym wywalił na królu precision i 1x shielding i dał za to rune of steel.
Ogólnie rozpiska całkiem całkiem, chociaż ja osobiście nie uzywam już w ogóle Tanów, nawet BSB nie biorę, ale ja gram na longach w core i seekerach w specialach, także to inna bajka :D
Obrazek

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Rejestracja: 11 lis 2012, o 12:52
Lokalizacja: Chełmża

Re: 9th age

Post autor: beszcza » 16 mar 2016, o 08:30

Czy jak wykupie na coopterach Bombing Run to co turę mogę robić zrzut?

Anadim
Chuck Norris
Posty: 543
Rejestracja: 18 mar 2015, o 15:48

Re: 9th age

Post autor: Anadim » 16 mar 2016, o 08:37

Tak. Teoretycznie jak masz magic movement z battle rune of resolve, możesz bombardowac i dwa razy w turze. A jak nie ma limitu popychania,to trzy...

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 571
Rejestracja: 11 lis 2012, o 12:52
Lokalizacja: Chełmża

Re: 9th age

Post autor: beszcza » 16 mar 2016, o 08:38

hehe dobre info :D:D trza kupić więcej "bombowców" :D

kanti
Mudżahedin
Posty: 253
Rejestracja: 17 gru 2006, o 10:36
Lokalizacja: Rawa Maz

Re: 9th age

Post autor: kanti » 16 mar 2016, o 11:33

Małe pytanko :)
Przy runach broni jest podany podwójny koszt pkt chodzi o polskie tłumaczenie którą wartość stosuję????
np. Runa Przebicia 40pkt/30pkt

ODPOWIEDZ