Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 cze 2018, o 01:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 sty 2018, o 23:28 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2709
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
I jak spisywalo sie 30 modeli z t2 i as5 plus?bo rozumiem ze skinki mialy hw and sh? :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 27 sty 2018, o 00:01 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2182
Lokalizacja: Oleśnica
Oczywiście miały shieldy, chociaż w odniesieniu do kohorty skinków z caimanami powinienem potraktować to jako pytanie retoryczne. :wink:

Jednostka jest w porządku, a mieszana formacja prezentuje się unikalnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 8 lut 2018, o 15:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:13
Posty: 2589
Lokalizacja: Warszawa- Nemezis P.P.S.
Grał z was ktoś na 2x dużych kohortach z 3 caimanami? Przymierzam sie do sprobowania takich corow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 8 lut 2018, o 17:05 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
Jeśli nie masz problemu z posiadaniem więcej niż równe 900 pt w core (200pt ponad) to jest okej.
Kohory są bardzo spoko. Dużo ranek, jakiś wygar, 6 muva i tak dalej. Jedna potrafi dużo zrobić, dwie to odjazd. Polecam gorąco.
Wtedy jakiś 3 scoring z speciali i jedziesz z koksem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 8 lut 2018, o 17:52 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:13
Posty: 2589
Lokalizacja: Warszawa- Nemezis P.P.S.
Też je lubie. Zastanawiałem się czy 2 to nie przesada.

Jakoś nie widzę mocy w tych wielkich klocach saurusów ze spearami. Strasznie nieruchawy jest ten klocek. Bije z nędzną siłą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 9 lut 2018, o 11:15 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
Spróbuję (znowu) pograć na tych kohortach z javelinami, 3x20 +Muzyka. Wcześniej dobrze się spisywały, ale z jakiegoś powodu którego nie pamiętam przerzuciłem się na inne core. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 9 lut 2018, o 14:47 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2709
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Bo stracily poisony..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 9 lut 2018, o 15:38 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
To było w (zamkniętej) becie 1.9. :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 15 lut 2018, o 13:30 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:13
Posty: 2589
Lokalizacja: Warszawa- Nemezis P.P.S.
Salki 8" strzalu, stygiozaur drozszy i kilka innych nerfów. Dlaby ten hotfix dla nas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 15 lut 2018, o 14:53 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
Z buffów: Burst, Protean, Żółwik, Chamy i Terki w dół. BSB dla Żaby za 50pt, możliwe że błąd.
Z nerfów: TG, Raptor Riders, Stygiosaur+Ulepszenie, Swarmy i Raptor Kapcie do góry.
Karno dostał mw(2, large) i można go złożyć 1+/4++ z Cheaterem i Willowem. Do tego Greatness i jazda. :mrgreen:
No, chyba że Willow ma błędny opis... Dead on Arrival.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 15 lut 2018, o 16:38 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 1101
Niestety 50 za BSB na żabie to błą (jeszcze z 1.9, którego wcześniej ani ja, ani nikt nie zauważył).

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 18 lut 2018, o 16:39 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 447
Siema :)

Na początek chciałbym się przywitać, jako iż niedługo dołączę do Waszego zacnego grona zimnokrwistych generałów :) Armię lizaków miałem już od dawna, ale trochę w rozsypce i nie miałem za bardzo motywacji do ogarnięcia jej. Zespół T9A mnie jednak zmotywował swoim ostatnim hotfixem, i oto jestem ;)

Mam generalnie wszystkie podstawowe rzeczy, skinki, saurus, kawa, salki, slanny, ripki mam tego sporo. Nie mam za to żadnych dużych stworków. Mam więc do Was pytanie, co teraz gra z dinozaurów? Na pewno te czarujące stworki, bo widziałem je już parę razy. Co z żółwikami i stegadonami, całkowicie bezużyteczne, bo nie widziałem, żeby ktokolwiek tym grał? Carnosaury pod herosów też obsysają?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 18 lut 2018, o 18:30 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2709
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Wszystko zalezy od tego.jak lubisz grac...mnie zabawa na duzych stworach nie sprawia radości i gram na klocach piechoty.jesli natomiast chcesz grac na parku jurajskim to polecam karnozaura-duzy potrow z mocnym wygarem ktory potrafi namieszac na polu bitwy, stegadon albo dwa-wyporny monster ktory duzo wytrzyma a i ma kilka zasad specjalnych oraz troglodony-troche znerfione w ostatnich edycjach ale nadal widoczne na stolach..bulbozaut natomiast to mocna porażka.jego cena w porownaniu do tego co robi na stole sprawia ze jest on nie wystawialny na obecna chwile...daj Bóg moze to zmienią.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 18 lut 2018, o 18:34 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2182
Lokalizacja: Oleśnica
Stygiosaury są spoko, ale hotfix podniósł ich koszt, tj. podstawowa wersja podrożała o 30 pts i upgrade na mystic traveller o 10 pts, czyli ogółem 40 pts w górę za czarującego dinozaura.

Thyroscutus nie przemawia prawie do nikogo, bo to niepełnosprytny tank z zaledwie 4 woundami i 5 toughnessa.

Taurosaury wydają się w porządku, zwłaszcza opcja z engine of the gods. Jedynie trochę szkoda utraty stubborna i tego że jako mount pod herosów ma mniejszego leadershipa niż zwykły.. :mrgreen:

Jeżeli chodzi o carnosaury, to dla mnie niezmiennie alpha jest lepszy niż pomniejsza wersja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 18 lut 2018, o 19:16 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 447
Engine wydaje mi się słaby z tymi zasięgami, aura 6 cali, przecież na to się nic nie złapie. Pocisk tylko 9 cali, obnizenie cv o 1 też dupy nie urywa, a kosztuje on bardzo dużo...

Żółwika potanili aż o 40pkt, dalej się go nie opłaca brać? ;)

A te magujące stworki faktycznie wyglądają spoko, chociaż tanie nie są.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 18 lut 2018, o 21:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
Engine jest spoko. Wystarczy że złapiesz kloc, weapon beasty czy inną cenną jednostkę i jest okej. Palenie też się przydaje, jeśli trafi się jakiś kozak to można go ogarnąć niedispelowalnym efektem, zakładając że nie ma Fireporna ofc. Obniżenie Casting Value też się przydaje, szczególnie z Żabą - można walić większość czarów z 2 kości. Plus ma Telepathic Link, to zawsze się przydaje.
Stygio podrożał, ale dalej jest spoko opcją. Ciekawy statline, zaklęcia - very good and cool.
Żółwik dalej jest gównem, mimo że spadł jakieś 30pt. Design po prostu nie wyszedł.

Tak poza tym to aktualnie raczej na wszystkim da się grać (faktycznie da się grać, turniejowo?) oprócz właśnie żółwia... :P

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 lut 2018, o 08:24 przez Dancaarkiiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 19 lut 2018, o 00:35 
Falubaz

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 11:34
Posty: 1229
Lokalizacja: Warszawa
Zolw mija sie kompletnie z celem, 4 woundy t5, nawet 1+ nie pomoze.

Troglodon - dostal po tylku w tym hotfixie (fakt ze zrobili go za tanim). Still jest ok, ale ciezej sie miesco w rozpie

Stegadon - engine dalej jest spoczko, pewne spawanie odstrasza kozakow bez odpornosci na ogien, ma swiftstride dodatkowy atak w wzarzy, spoko kontra. Telepathic link dla zaby albo obnizenie castingow o 1 tez syte. Brak stubborna boli, ale da sie nim grac :) wszystko zalezy co dodatkowo do rozpy dodasz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 24 lut 2018, o 22:29 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 447
Grał ktoś na zwykłym carnosaurze? Czy nie warto nawet o tym myśleć i raptor to auto wybór?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 24 lut 2018, o 23:32 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2182
Lokalizacja: Oleśnica
Zwykły carnosaur wydaje mi się taki sobie. Z mountów bardziej do mnie przemawia klasyczny raptor lub alpha carnosaur.

Poza tym biegacz z raptor spirit też jest ciekawą opcja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 17:37 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 595
Taki sobie, maks 2+ i kosztuje w opór punktów. Do tego mamy tylko regenę (dętka przy pierwszej kuźni) albo 5++.
Z buta the best.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.080s | 11 Queries | GZIP : Off ]