Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 lis 2018, o 09:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 maja 2018, o 20:28 
Warzywo

Dołączył(a): 17 sty 2015, o 22:04
Posty: 17
Hej,
właśnie kupiłem swoje pierwsze modele do lizardmenów. Problem jest taki, że nie lubię grać niepomalowanymi, o ile w przypadku kroxigorów/kawalerii sprawa jest prosta, to mam problem - jak skleić poszczególne oddziały (ani razu nie grałem). Mam po 50 saurusów i skinków ;)
Czy gra się bardziej na dużych klockach piechoty z włóczniami czy kilka małych oddziałów? Warto dawać command groupy? Skinki z oszczepami czy dmuchawkami? A może cc? Z góry dzięki za odpowiedź!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 22 maja 2018, o 17:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Zrób połowę saurusów z wykałaczkami i połowę z hand weaponami. Do tego jakiś command group i wsio.
Skinki tak samo, najlepsza opcja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 19:16 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Panowie...jakie spostrzeżenia po DMP?
Jakies ciekawe kminy wymisliliscie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 19:45 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Żaba z +2 do ciasta i 3 czanela to niezły powerhouse. Stegadon je gówno - tylko engine go ratuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 21:46 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Osobiscie uwazam ze ta armia teraz jest dosyc slaba...nie ma mozliwosci skladania rozpisek w oparciu o synergie jednostek tak jak moga to robic np de ktore podbijaja sobie ap na calej armii.brakuje w SA jednostek wspomagajacych takich jak bulbozaur dajacy poisony albo troglodon ktory dawal reroll to hit raz w bitwie. Armia ktora opiera sie na 4 rodzajach jednostek-slan, saurusy,kowboje, skinki w chmurkach to troche malo wg mnie.mam nadzieje ze przed oficjalnym zamrozeniem zasad ktos sie mocno jebnie w łeb i doprowadzi do zmian w zasadach naszych zimnokrwistych wojownikow.....
Jesli chodzi o dmp to pojechalem tam w celu zbierania najgorszego gowna w pargach tak aby reszta teamu mogła ugrywac punkty...wystawilem slana z div, szamana na tronie z druidyzmem, dwa wielkie kloce saurusow z pikami ,kloc Tg, oddzial ripperow i dwoch kowboji na terradonach. Na 5 bitew 3 razy dostalem krasnoludy z ktorymi mialem ostro pod górę, raz Vc na nie zabijalnym smoku oraz bretonie..tylko z breta udalo.mi sie ugrac remis a nie uwazam ze gralem jakos mocno źle....no ale jesli w krasiach przeciwnik ma 2x flamecannony organki i 4 zyrokoptery albo armate, katapulte i 4 zyrokopterya a ja przez 4 fazy magii jestem w stanie zadac rane na zyrku to cos tu jest ostro popieprzone....zastanawiam sie czy nie zmienic armii.
Ma ktos do sprzedania krasnale?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 21:53 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Bierzesz esencję z Pyro+Alch i jest luz bluz. Żaba niektóre paringi wtedy niemalże wyjasnia sama - WDG, KoE, SE, OK, BH. Bardzo jestem zadowolony z tego złożenia ropuchy - łatwo MVP całego mojego turnieju.
Grasp+Trained, Essence (Pyro+Alch), Talisman
Dodatkowo częściej zaczynam grać na Alpha (do gier przed DMP grałem na nim mniej niż 10 razy od 7mej edycji) - pomaga właśnie na takich morderców, bo kto nie boi się S7 i MW(D3)? :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 22:12 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Co jest odpowiedzia na karniego? KrasnoludKi zabojca smokow, dar elficki assasin woundujacy wszystko.na 2 plus, szczur z dom blade, imperialny i krasnoludzki park maszynowy...ogrowe ruchome armaty, bretonski lord morderca z as 1 plus z rerollem i wardem. Mag z metalem, duzy demon, treekiny
( tak z nimi.tez karni.dostaje wpiernicz), ghule z poisonami na 5 plus...skavenskie armaty.duzo tego jest..najwiekszy problem z karnim...nie lata i trafia zazwyczaj na 4.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 22:35 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Czy ja wiem czy tak go to ostro counteruje, że się nie da grać.
Krasnolud nie ma osłon i siedzi w plebsie bez osłon, łatwo ich odjebać w turę. Doomblade nie gra (0 na ETC, 1 na DMP warzywa). Szarżowane treekiny dostają 6 ran i zadają trochę ponad 1. Przed wszystkimi maszynami da się spokojnie zastawić żeby trafiał na 6+ (daleki, hard target, brak bonusu za gigantic). Z alchemii grozi mu tylko jeden czar który rani na 4+. Jeśli masz salamandry to ghule nie istnieją.
Co do greater demonów i lorda z bretki to się zgodzę. Reroll pał i 5 ataków zazwyczaj wystarcza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 10 lip 2018, o 22:49 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Krasnoludzki stone trower nie ma coverow..tak.samo armata.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 06:45 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Jeśli przeslonisz model gigantic przed działem (na przykład terkami) to nie ma bonusu +1 do hita. 4+ z bazy, 5+ za daleki, 6+ za shard - ez money. 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 09:17 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
W fazie strzelania w grze z krasnalami zyros podlatuje do terek, zrzuca bombe/atrzela..terki nie zdaja ld i uciekaja(slan jest generalem).... wtedy krasnoludzka armata na dalekim trafia na 4 a z inzynierem na 3....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 09:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Zakładasz najczarniejszy możliwy scenariusz, ale spoko. :P
Armata na dalekim trafia na 5, gigantic znosi się z shardem (autoinclude). Inżynierowie nie grają. Prawdopodobne , że jeśli podleci zyrkami na tyle blisko by zrzucić bomby lub być na bliskim może je łatwo oddać. IMO dla nas to dobry deal. Zresztą jeden zyros to nie taki pewniak.
I skąd to smutne przewidywanie braku żaby w 12"? W razie czego skurwiele są Fearless i mają lepszego sejwa więc też mogą zasłaniać. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 09:43 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Dobra...moze mam traume po DMP :-)
Nadal uwazam ze karni jest zero jedynkowy bo latwo go odgiac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 10:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
No łatwo, jak każdego monstera.
Jednakże odginaczki kiedyś się kończą, my mamy swoje czy czasem nawet uda się je wyjąć. Da radę pograć. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 10:56 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2206
Lokalizacja: Oleśnica
Jak dla mnie, to armia jest w porządku. Mamy oczywiście przypadek beznadziejny, tj. obecne wersje thyroscutusa, czy też słabe picki w postaci caiman ancienta lub małego carniego. Poza tym jednak zdecydowana większość jednostek może sensownie grać.

Przykładowo ja na swojej nieco topornej rozpisce zrobiłem 73 pts/100, a widziałem że szwed z ofensem posiadającym 3 kowbojów na raptorach, duży kloc saurusów i 3 stegadony natłukł nawet 84 punkty (drużynowo skończyli na 6 miejscu, więc poszło im bardzo dobrze).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 10:59 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
IMO rozpa Szweda (monster mash) to teraz najmocniejsze co jest, tylko straszny kwadrat - w ruchach napór, magia uboga, strzelanie nie istnieje. =/
Jak żyć?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 11:00 
Falubaz

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 11:34
Posty: 1245
Lokalizacja: Warszawa
Imo alpha ma wiekszy sens niz slann. JEst po chuju drogi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 11:20 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2831
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Okon..z kim grales?jakie armie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 11:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Ano, mógłby być odrobinę tańszy - 470 bazowo to całkiem sporo.
Jednakże w opcji Na Bogato (Bsb, Grasp, Trained, Essence, Talisman) jest troszeczkę tańszy niż Warlord na Alpha z Shardem i Vanilla GW.
Na razie mam oba modele i jest fajnie. :')

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 11 lip 2018, o 12:21 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2206
Lokalizacja: Oleśnica
lwieserce85 napisał(a):
Okon..z kim grales?jakie armie?

Chronologicznie grałem z sylvan elves (20:0), vermin swarmem (20:0), infernal dwarves (13:7), kingdom of equitaine (10:10) i highborn elves (10:10).

W dwóch pierwszych przypadkach miałem dobrze ze scenariuszem, bo było zajęcie środka i flagi, a w trzech kolejnych już słabiej (breakthrough, spoils of war i secure target).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.114s | 13 Queries | GZIP : Off ]