Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: AndrzejAndrzej »

Jak składacie lorda saurusa? Jest jakiś inny grywalny bulid niż raptor, 1+, regena, GW ?

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

1+ reroll z Greatness (+gem)
1+ 5++ z Tauro Kaskiem (+gem) - klamki do wyboru to pairedy z Greatness lub Halabarda/GW z Blessed. No albo vanilla GW.
Ostatni build bardzo fajny.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Aha, jest jeszcze opcja z Glory+Raptor kapcie ale imo zbyt niszowe zastosowanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Ktos sie czy bedzie upgrade naszej ksiegi armii?bo zastanawiam sie czy nadal jest sens grac SA
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

u nas wygrały w sobotę lokala xD

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Ja tam działam na forum SA odnośnie zmian :) Wypowiadajcie się też to pomoże.
Niestety podobno chcą na razie robić tylko zmiany punktowe bez zmian zasad jednostek.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

w Zielonej byly 2 SA w poerwszej 10ce. na pewno jest tak zle?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Na ETC miały bodajże najgorszy wynik. A to duża próba statystyczna i to raczej ogranych graczy.
Teraz oczywiście każdą armią można wygrać, bo edycja jest bardzo fajna i nie ma żadnych srogich przegięć. Natomiast SA mają najmniej zabawek / combo i nie są sprawiedliwie wycenione modele.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

że tak się bezczelnie wepcham ale wreszcie ktoś poruszył ten temat, a więc kiedy mniej-więcej jest przewidziany updejt punktowy? :) bo rozumiem jak i lizaczki tak i całość owy dostanie.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Bulbozaur jest całkowicie nie grywalna.....ten potwór nie ma sensu ponieważ nie daje żadnych Combo w armii.
Nie można już wystawić grywalnego hero kroxa z ruchem 10:(
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

To udzielajcie się na forum 9th bo BP ludzie odpowiedzialni za zmiany nie czytają ;)
O Thyro wszyscy wiedzą. Piszcie posty, że jakby kosztował ok. 220 to jest szansa, że będzie wystawialny.
To może się uda, bo obniżka punktowa ogromna :D Natomiast ja się z nią zgadzam. Niewiele ten model wnosi do takiej armii jak lizaki.

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

IMO mamy w armii nieco nudne cory, reszta jest ok

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Big Boss M. pisze:IMO mamy w armii nieco nudne cory, reszta jest ok
To podaj proszę przykład jakiegoś ciekawego Combo które mozna wykręcić w naszej armii?
Ja jedyne co kojarze na te chwile to podwójny hard target na karnosaurze dzięki amuletowi i czarowi z divinacji.brakuje tego sytego bulbozaur rozdajacego poisony saurusow z plikami oraz jednorazowego hate od troglodona....herosów też już nie mamy takich uber.bretonia i orki są w stanie wykręcić lepszego klepacza w podobnych punktach.brakuje też dalekiej broni zasiegowej
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1236

Post autor: Big Boss M. »

Grałem w Zielonej rozpą na 2kowbojach saurusach, 1x skink na terku, 2x szamanów, kloc saurusów, unit skinków, 7 kroxów, 2x3ripki, Stegadon z silnikiem, 8 hunterów, 6 kameleonów.
Nie zrobiłem super wyniku, ale też nie przegrałem żadnej bitwy także da się tym grać. Jestem zdania że problemem tej armii jest monotonia, brakuje 1 unitu w core (nie mam pojęcia co by tu wstawić), z nie grywalnych rzeczy to bulbozaur, natomiast cała reszta jest IMO nie najgorsza. Może terki jeszcze nieco za drogie. Przesiadłem się na Liz z HE i jestem zdania że ta armia ma o wiele więcej opcji niż HE.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

SA na 1szym miejscu w Mistrzostwach Szwecji

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1056134
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Tak, ale miał bardzo łatwe paringi.
Generalnie żadna armia nie jest w 9th słaba. Lizaki też nie, ale nie mają odpowiedzi na niektóre armie.

AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Armia jest ok, ale trochę nią pogralem i ma parę poważnych problemów.

Żaba prawie nigdy się nie spłaca, no chyba że masz metal a z 2 strony breta czy imperium. W innych przypadkach raczje nie nabije tyle punktów ile jest warta.

Kowboje są średni na tle innych armii za podobne punkty.

Problem ze scoringami jeśli nie gra się na templach.

Niedpracowane babole jak skinki herosi obniżający ld stedziowi...

Ale ogólnie nie jest źle, da się tym grać i wygrywać.

EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 181

Post autor: EmpGeX »

Dla mnie kowboje w porównaniu do innych armii za tą cenę są słabi. Po prostu. Nie da się złożyć 2x 1+/4++, żeby mieć takich nieśmiertelnych blokerów wszystkiego. Ofensywa znacznie słabsza od wielu innych kowbojów. Nawet ten green knight ma lepsze staty, za połowę ceny, niż kowboy i do tego nie musi chellenga przyjmować.

Obcięcie buildu dla bohatera caimana 2+/fireborn i 10/16 mv spowodowało, ze właściwie stracił sens

Terki są tak samo niewystawialne jak bulbazaur. Jakby zrzucały te kamienie co turę to może by miały sens, na zasadzie bomberów u krasi...

Core jest słaby. Skinki z core są praktycznie bezużyteczne. Były dobre pomysły w stylu poisonów na 5+, ale zaraz płacz.
Jakby 10 skinków można było wystawić to byłoby co z nimi zrobić. W ogóle to brakuje mi skirmishy, nawet z javelinami w core.
Saurusy, mocna jednostka. Ale z kolei powodują, ze armia staje się toporna i kompletnie traci swój pierwotny klimat, mobilnego skirmisha.
Kiedyś była jednostka lekkiej kawalerii skinków - ciekawa opcja.

Lizaki, kompletnie bez polotu są teraz. Nawet jak da się złożyć skuteczny beton, to nie w tym był klimat.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

GAMERS RISE UP
Żaba droga w opór, żółwik je guwno od X patchów, jedyny build Kajmana usunięty dla beki chyba, guerilla tępiona konsekwentnie, kwadratowe core. Trzeba zacząć konstruktywnie wypowiadać się w odpowiednich działach, w końcu może uda nam się coś osiągnąć. Pamiętajcie też, że każdy może aplikować na pozycję wewnątrz projektu. :')))
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Coś wiadomo kiedy up?
Co sądzicie o hordzie skinkow z javelinami i poisonami w cc oraz hate od pallakina?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

ODPOWIEDZ