Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 10 gru 2018, o 03:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 19:35 
Pan Spamu

Dołączył(a): 25 wrz 2007, o 14:50
Posty: 8041
Lokalizacja: Szybki Szpil
na pojedyncze modele daje tylko -1

_________________
Lidder napisał(a):
- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 20:10 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4709
Hehe wał.
Ale czar i tak uważam za dobry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 20:40 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army

1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The Divination; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
D: Trained from Birth [50]
1 Skink Priest Apprentice @ 175 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Skink Palanquin
1 Skink Captain @ 260 Pts
Hand Weapon; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]
Pteradon
1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]Raptor
35 Saurian Serpent Warriors @ 910 Pts
Serpent Warriors; Spear; Shield; FCG
5 Raptor Riders @ 375 Pts
Lance; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45] champion
1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
2 x2 Weapon Beasts - Spearback @ 530 Pts
2x5 Chameleons @ 260 Pts
9 Skink Hunters @ 204 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard

Models in Army: 62
co o tym myslicie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 20:50 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 657
6stka z divinacji to gięcie pały, przynajmniej na pojedynczych herosach nie jest tak mocne. Jedna z lepszych ścieżek i jeszcze ją buffują... :thinking:
imo: Wymień trained na heirlooma, niech skinek zejdzie z kibla, rending na 5ciu gościach to strata punktów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 21:13 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
a w czym hairloom jest lepszy od trained? trained pozwala mi na posiadanie 5 ciu czarów z diwinacji albo 4 plus rasówka
hairloom zas powoduje ze nie moge miec 5 ciu czarów z div

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 21:27 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2210
Lokalizacja: Oleśnica
Dyscyplina slanna tak dokładnie to dodaje Ci czar nr 1, który nie zawsze będziesz chciał mieć (czyli wybierasz 4). Hairloom natomiast zapewnia zaklęcie rasowe, które praktycznie zawsze chcesz mieć.

Zorganizuj trzeci scoring. Po taniości 5 raptorów lub 3 kroxy, albo w core pomieszaj.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 20 lis 2018, o 21:45 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 657
Tak jak Okoń napisał, Hereditarkę bierzesz zawsze, #1 z divki niekoniecznie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 28 lis 2018, o 07:15 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army

1 Cuatl Lord @ 820 Pts
General; Wizard Master; The divinancy; Hand Weapon; Battle Standard;
Palanquin
Sphere of Shielding [80]
D: Grasp of the Immortal [120]
Magical Heirloom [50]

1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Druidism; Hand Weapon; Light Armour

1 Skink Priest Apprentice @ 120 Pts
Wizard Apprentice; The Shamanism; Hand Weapon; Light Armour

1 Skink Captain @ 265 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour; Shield
Wildfire Burst [75]
Alchemist's Alloy [15]
Lucky Charm [10]

1 Alpha Pteradon @ [0] Pts
Release Rocks

1 Saurian Veteran @ 425 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [100]

1 Raptor @ [0] Pts

5 Raptor Riders @ 290 Pts
Lance; Shield; Musician

5 Raptor @ [0] Pts

1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540 Pts
Engine of the Ancients; Sharp Horns
#Power of Tezqatl [0]
#Flames of Xiteqli [0]
#Shield of Tlaloq [0]

5 Skink Crew @ [0] Pts
Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+)

2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)

2 Weapon Beasts - Spearback @ 265 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)

5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)

5 Chameleons @ 130 Pts
Blowpipe (4+)

5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard

29 Skink Braves @ 590 Pts
Hand Weapon; Shield; Standard; Musician

3 Caiman @ [270] Pts
Halberd

1 Skink Champion @ [20] Pts

19 Skink Braves @ 400 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician

2 Caiman @ [180] Pts
Halberd

1 Skink Champion @ [20] Pts

Models in Army: 78


Total Army Cost: 4500
Zrobiłem remont w sekcji core i dołożyłem czarująca odginaczke

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 28 lis 2018, o 21:14 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2210
Lokalizacja: Oleśnica
Wygląda w porządku, chociaż te light armory na skink priestowych odginaczkach to już czysta ekstrawagancja. :)

Ja zazwyczaj lubię mieć na żabie banner jednorazowego marszu 15", bo pomaga łapać zasięgi na czary, zwłaszcza jak przeciwnik gdzieś się chowa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 28 lis 2018, o 22:23 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 10:34
Posty: 849
Lokalizacja: 8 bila
Ja wbijam do Liberca czymś takim:
1 Saurian Warlord @ 420 Pts
General; Halberd; Light Armour
Blessed Inscriptions [65]
Starfall Shard [75]

1 Mount: Alpha Carnosaur @ 490 Pts

1 Skink Captain @ 135 Pts
Light Lance; Blowpipe (4+); Light Armour; Battle Standard
1 Mount: Taurosaur with Engine of the Ancients @ 525 Pts

1 Skink Priest Adept @ 230 Pts
Wizard Adept; The Druidism; Hand Weapon
Sun Tablet [40]

20 Skink Braves @ 200 Pts
Hand Weapon; Shield; Musician

30 Saurian Piranha Warriors @ 700 Pts
Piranha Warriors; Shield;FCG
Banner of Relentless Company [40]


7 Caimans @ 612 Pts
Great Weapon; Musician, champion


2x3 Ramphodon Riders @ 239 Pts
Shield


6 Chameleons @ 150 Pts
Blowpipe (4+)

5 Skink Hunters @ 140 Pts
Blowpipe (4+); Vanguard

1 Stygiosaur Adept @ 415 Pts
Mystic Traveler; Wizard Adept


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 29 lis 2018, o 06:38 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Grałem czymś podobnym i powiem ci szczerze że jest ciężko bo karni zbiera całe strzelanie o magię a możesz mu uleczyć max 2 rany na turę i to jeszcze o ile masz maga blisko.kroxow też nie lubię.sa wg mnie za drogie w stosunku do możliwości taktycznych jakie dają.brakul im jakiejś unikatowej zasady.ale życzę powodzenia i oczekuje sytych raportów bitewnych z turnieju.
Pytanie mam kolejne...nie chcesz zostać moderatorem działu?bo na chwilę obecną jest wakat

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 29 lis 2018, o 10:26 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 10:34
Posty: 849
Lokalizacja: 8 bila
Zagrałem tą rozpiską póki co tylko 10 bitew, dotychczas zginą tylko 2x i to oba razy przeciwko imperium (raz dostał 4 rany z tych morderczych łuczników a raz z banishemntu) :D
Co do kroxów, wszystko zależy co kto lubi, ja lubię iść w CC, dlatego nie mam w rozpie spearbackow ani salek, skinki też tylko 2x malutkie unity, kroxy w większości bitew spłacają mi się z nadwyżką, szczególnie ważne są dla mnie ze względu na scoring, w core mam tylko 2 więc ten 3 jest na wagę złota :D Rozważam jeszcze 2x5 kawalerii zamiast kroxów ale póki co nie testowałem bo kroxy mnie nie zawodzą. Mając Ripki, 2 monstery i stosunkowo szybkie kroxy jestem w CC stosunkowo szybko, przeciwnik nie ma zazwyczaj musi zdecydować czy pakować strzelanie i magię w Ripki które w 2 turze zazwyczaj mają opcje na fajną szarże czy walić po bestii która w CC spuszcza solidny łomot na hard target, odporność na płonące i 5++ na zasięgowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 30 lis 2018, o 00:47 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 657
Kroxy są ok, sam mam kilka w obecnej rozpie. Raptory nadal ciut drogie, dwie gołe piątki to nadal biznes na ponad 500pt ;_;

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 2.325s | 10 Queries | GZIP : Off ]