Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 lut 2019, o 02:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 213 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 19:34 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Dlatego capture the flag i capture the flag nie wymieniłem, bo coś mogą zrobić =)
Dalej są nieprzydatni w 2/3 scenariuszy, bo za duże ryzyko dla żaby. Zwyczajnie pozycjonowanie żaby>scenariusz tych gości, więc mogliby nie scorować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 20:15 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2227
Lokalizacja: Oleśnica
Hold the ground też nie jest trudny.. W dalszym ciągu nie wiem jak możesz uważać kloc 35 saurusów i slanna z tabliczką za lepsze scorowanie niż moje corowe 30 skinków+3 caimany oraz 15 saurusów ze slannem w środku. :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 20:22 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 746
A to się temat rozwinął:) człowiek poczyta i jest bogatszy.
Może zmodyfikuje jednak te 2 x 15 Skinkow bo to jednak 2 scoring - i. Tylko czy żabka się bedzie miała gdzie schować? Z drugiej strony saurusy są kuszące:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 20:47 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Jak nie grasz na defensy to wybieganie na środek Slannem też chyba nie jest dobrym pomysłem. Za tabliczkę może wejść 3x15 Jaguarów z muzyką, a do gigakloca można dokupić jakieś kajmany dla scora. Też solidne opcje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 20:49 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2895
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
A ja tam uważam że ward na 2+ na zasięgowe ataki jest syty na tyle że warto go rozważyć.jest tylko jeden czar w grze który jest w stanie zabić żabę.....ciężko też ubić slana że strzelania ( armata najpierw musi trafić, później zranić, później muszę wyrzucić 1 na warda a z multiplikacja przeciwnik musi rzucić 5 i 6)
Dodatków żaba zyskuje odporność na miscasty ( można rzucać 6,6,6 z czterech kości bezkarnie

_________________
Obrazek

Gasior napisał(a):
Garland the Ironfart napisał(a):
....nie bolało jak w dupsko brałem :D


Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 4 lut 2019, o 21:12 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Niech jakiś wysoko postawiony gracz ETC zagra z tym itemem to za 5 minut będzie wszędzie :^)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 07:11 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 746
Doinwestowałem bohaterów i wyszło mi tak:

745 - Cuatl Lord, General, Alchemy/Pyromancy, Grasp of the Immortal, Symbiosis, Essence of Free Mind, Talisman of the Void
750 - Skink Captain; Blowpipe (4+), pw, Hero's Heart, Taurosaur with Engine of the Ancients, Crystall Ball, BSB
(1495)

625 - 30x Skink Braves, M, S, Flaming Banner, 3 Caimans
275 - 15x Saurus Warrior, M
(900)

550 - 7x Caimans, Halberd, M
130 - 5x Chameleons, Blowpipe (4+),
265 - 2x Spearback,
265 - 2x Spearback,
239 - 3x Ramphodon Riders, Light Lance, Poisoned Javelin, Light Armour, Shield
239 - 3x Ramphodon Riders, Light Lance, Poisoned Javelin, Light Armour, Shield
415 - Stygiosaur Adept, Mystic Traveler
(2103)
4498/4500


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 08:28 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Wygląda fajnie, nic tylko grać =)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 11:21 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2227
Lokalizacja: Oleśnica
Jest ok. Nie zapomnij tylko, że oddział skinków z caimanami ma w tej cenie też championa, bo może się przydać przy combo szarży z captainem na taurasaurze abyś nie musiał marnować wygaru bestii na jakiegoś chłystka.

Pytanie czy crystal ball przyda Ci się bardziej niż potencjalny dodatkowy kameleon i champ na kroxach? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 11:53 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2895
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Jest spoko choć ja cały czas polecam łuk zdejmujący cover byś go dał na skinka kapitana....w rozpisce z 4 ma jeżami ślicznie się to sprawdza....testowałem w krakowie.mina przeciwnika gdy jego kawaleria w lesie dostaje 30 strzałów na 4 plus jest bezcenna

_________________
Obrazek

Gasior napisał(a):
Garland the Ironfart napisał(a):
....nie bolało jak w dupsko brałem :D


Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 13:30 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 746
Dziękuję Wam za pomoc i rady:) tak faktycznie nie dopisałem Championa. Crystal Ball do rozważenia:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 6 lut 2019, o 10:26 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Thoughts on Divination?
Kminię jak zagrać na tym lorze (podobno najlepszy) ale nie dość, że cieżko o zasięgi, to nie wydaje się taki super z naszą armią jak z innymi. Armia ma problem z Armorem, na co ta ściezka nie pomaga. Plus brak dedykowanego oddziału do strzelania, żeby wrzucać reroll hita -> dodatkowe zaklęcie przed wejściem w CC. Jakieś przemyślenia, doświadczenia?
Maks co jestem w stanie wymyślić to coś takiego: Cuatl - Divination, Grasp, Symbiosis, Heirloom, opcjonalnie Talisman i/lub Relentless. W rozpie linka lub dwie, wiadomo. Dzięki temu nie trzeba wrzucać gówno skinków dla zasięgu, stygio może latać blisko i walimy przez niego 21" lub daleko i 18". Nie wiem tylko, czy jest to lepszy wybór w porównaniu do uniwersalnego Pyro+Chemia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 6 lut 2019, o 11:48 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2895
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Polecam div/ metal i duży oddział skinkow z łukami/ jeże

_________________
Obrazek

Gasior napisał(a):
Garland the Ironfart napisał(a):
....nie bolało jak w dupsko brałem :D


Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 213 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 10 Queries | GZIP : Off ]