Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1031
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 8 maja 2019, o 17:46

A ja powiem że opcja numer 2 imo. Grałem na skinkach w core i wole 15 saurusów które mają wartość bojową niż skinki które nic nie robią, fajnie że maj 6mv i scoring ale na tym się kończą ich zalety. Szczególnie że w reszcie rozpy tez prócz caimanów i silniczka to nic sie nie bije.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 984
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 9 maja 2019, o 07:17

Okoń pisze:Specyficzna numeracja, ale jak dla mnie, to też trójka wyszła najzgrabniej.

Sprawdzają Ci się sentriesy? Imo captainowie na terkach są lepsi, czy to z zionięciami, czy ekonomicznie z samymi common items. Główna ich wada jest taka, że zabierają jednocześnie miejsce w jungle guerilli i herosach, aczkolwiek w tych ostatnich masz dużo wolnego, więc nie ma problemu.
Numeracja i cały post z wewnętrznej grupy, nie zwracaj uwagi. :v
Sprawdzają. Kamyczki na cenne i delikatne rzeczy to mega sprawa, oprócz tego dodatkowe wystawienie śmiecia i odginaczka - wiadomo. Kapitanów muszę jeszcze przemyśleć. Z zionięciami są na dodatek drożsi.
-Qc- pisze:Ja mu generalnie złożyłem rozpiske (praktycznie z calkowitym jego udzialem ale widac nie poczuwa sie do autorstwa :D), a on dalej swoje kombinuje, jak kon pod gorke :D

No wez te cory, ni.e gralem nimi ale czuje w nich mega moc
Nie :P
Big Boss M. pisze:A ja powiem że opcja numer 2 imo. Grałem na skinkach w core i wole 15 saurusów które mają wartość bojową niż skinki które nic nie robią, fajnie że maj 6mv i scoring ale na tym się kończą ich zalety. Szczególnie że w reszcie rozpy tez prócz caimanów i silniczka to nic sie nie bije.
Same.
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 69
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 9 maja 2019, o 21:46

Co do core, zgadzam się z big bossem, ja biorę 15 skinków, tylko jeżeli mi brakuje scoringu, a tutaj z saurusami masz już wystarczająco.

Zastanawiam się też, czy nie wystarczyłyby 3 i właśnie jak ta jedna z możliwości, wziąć jeden wielki kloc saurusów do walki i drugi mały, można nawet tylko skinki do scoringu. Czy te 15 saurusów naprawdę dadzą radę w walce z czymkolwiek?

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 10 maja 2019, o 04:57

Nie warto bo cory musza byc minimalne bo sa tak słabe caloksztaltowo.

15tki sarusuów udajo, że cos robio, to 6 spd na skineczkach mega wazne. udawanie ze to bedzie robilo punkty jest raczej funowe :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 984
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 10 maja 2019, o 07:31

Dają radę. Wiadomo, że nie przepchnną potwora albo kloca o dwukrotnie większej liczebności, ale dzięki wyjebanemu statlinowi+Parry mogą powalczyć z naprawdę z dużą ilością przeciwników.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2019, o 10:33 przez Dancaarkiiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 10 maja 2019, o 08:48

Szczerze z moich gier zagrały raz. Dlatego że rzucalem coś rzędu 85 procent trafień na 4 plus. No i dolecialem na 8 szarza. 15 ataków od frontu taf 4 Save 4 brzmią spoko dopóki nie wychodzi Ci że to prawie 300 punktów a w tej kategorii wszystko ich Leje.

Ale czasem coś ustoja więc turbo biedne nie są. Dlatego 2 unity spoko żeby dołożyć ten fear i wozić slana. Skineczki za to ze swoim flat 12 move w cenie 140 brązowo są diabeł ie fajne na 6ta ostatnia turę i jako odginaczki.

A już duży klic saurusow to mega padaka xD robi tylko tyle że strasznie wygląda i ludki się go boją jak ktoś policz że to nadal te same 15 ataków tylko za 610 punktów to wtedy momentalnie giną od byle czego. Porównaj ie zwykle ferale za te 600 do saurusow, za dużo przewagi w biciu a przeżywał iść czasem jest czasem jej nie ma.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 984
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 10 maja 2019, o 10:37

-Qc- pisze:Szczerze z moich gier zagrały raz. Dlatego że rzucalem coś rzędu 85 procent trafień na 4 plus. No i dolecialem na 8 szarza. 15 ataków od frontu taf 4 Save 4 brzmią spoko dopóki nie wychodzi Ci że to prawie 300 punktów a w tej kategorii wszystko ich Leje.
[...]
To chyba wspólna bolączka każdego (drogiego) core, dlatego punktowe porównania niemalże zawsze będą na ich niekorzyść.
Grunt to nie wymagać od nich cudów. Główne zastosowanie dla nich imo to walka o boczne punkty w skarbach, zasuwanie na breakthrough, trzymanie flag czy stanie przy środku jeśli walka przeniesie się gdzieś indziej - czyli pomaganie w scenariuszach. Także na pierwszej linii frontu i tak ich nie ma. Z drobnym wsparciem magii czy razorów spokojnie się to udaje. imo 2x15 SW > 30SW, nie wspominając nawet o tym, że są tańsi.
Od napierdalania jest wersja chadów z wykałaczkami i serpentem, ale to jest już megadrogi biznes, na który niestety nie mam pieniążków (ani ochoty).
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 10 maja 2019, o 11:31

Z tym że skinka i nie żal odgina i robio podobne rzeczy. Ale slan woli saurusy bo lepiej znoszą pestki imo chociaż dalej trzymam się zdania że żaba gęsto lata solo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2310
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 10 maja 2019, o 13:20

Szkoda, że ranged damage opcje u skink braves są nieopłacalne. Ich widok na polu bitwy powinien być czymś powszechnym, ale cóż.. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3077
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 10 maja 2019, o 15:53

A co powiecie na dwie kohorty po 25 szt. Skinkow z dwoma kroxami?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2310
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 11 maja 2019, o 12:20

Dupy nie urywa. :mrgreen:

Skinkowocaimanowe kohorty wolałbym raczej o liczebnościach 20+2 lub 30+3.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 984
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 maja 2019, o 12:36

Ze zmianą paired weaponów imo kohorty są gównem. Już i tak nie były jakoś wybitne wcześniej, teraz nie jest lepiej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2310
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 12 maja 2019, o 13:48

Jak dla mnie zasadniczą wadą jest koszt caimanów, bez których cc oddziału nie istnieje. Specialowe kosztują 70 pts za każdego z pierwszych 3, a potem 80 pts za additionale. Natomiast tutaj mamy 90 pts za model oraz skink tax w postaci potrzeby zakupienia minimum 10 maluchów z bardzo znikomną wartością bojową na 1 większego pana.

Dodatkowo jest jeszcze antysynergia z palankinem skink priesta, który nie ma stand behind w takim oddziale. No i szkoda, że banner z poisonem nie działa w combined unicie na caimany, wtedy miałby jakiś sens.

Niemniej uważam, że da się grać. Krox-skink kohorty nie są złe, a że w zimnokrwistych jednostkach podstawowych jest totalna posucha, to nie można za bardzo wybrzydzać. :wink:
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 18 maja 2019, o 08:11

Szkoda ze taki klocek 40 skinkow z szampanem i poison em jest drogi a nic nie daje od siebie xD bo brzmi fajnie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2310
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 19 maja 2019, o 14:15

Niestety, wrzucamy maga z upgrade'ami do dedykowanego dla niego mięciutkiego unitu, dokupujemy specjalny magiczny banner i za podobny koszt mamy takie dwa razy gorzej bijące się wiczki z ld 5. :)

Plaque of the snake god jak jest próbą zrobienia ze skinków bez caimanów jednostki do walki wręcz, to powinien dawać im coś więcej.. Klimatyczne byłyby lepsze poisony, albo może ładowanie się tabliczki razem z zadawanymi casualtiesami w cc? Mógłby być nawet jakiś generic one use only boost, byleby skineczki stanowiły jakieś zagrożenie.
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3077
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 19 maja 2019, o 17:21

Ward na 5..
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9384
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 19 maja 2019, o 18:35

Lethale by było spoko
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1416
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Ciara » 19 maja 2019, o 19:56

Dwuraki dla skinkow
Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1031
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 19 maja 2019, o 20:43

Ja bym na speary nie narzekał;D

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2310
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 19 maja 2019, o 21:13

Big Boss M. pisze:Ja bym na speary nie narzekał;D
Także uważam, iż speary byłyby ekstra. Tracimy parry, ale zyskujemy dużo istotniejsze bonusy dla unitu teoretycznie mającego robić damage. Poza tym modelarsko javeliny można potraktować jako prymitywne krótkie dzidy.. No i są jeszcze obecnie mało użyteczne figurki skinkowych poganiaczy, którzy w zasadzie to posiadają włócznie. :)
Ciara pisze:Dwuraki dla skinkow
Total war warhammer II i red crested skinki w DLC z Tehenhauinem? Tamte skineczki mają właśnie great weapony, ale nie sądzę aby uderzały w inicjatywie 0. :mrgreen:
Obrazek

ODPOWIEDZ