Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 26 lip 2019, o 10:01

Dancaarkiiel pisze:
lwieserce85 pisze:Rzucać kometę bez ryzyka zabicia się (wardy)
[...]
>4++
>bez ryzyka
C'mon bruh :P

Żaba będzie brana obojętnie jaka cena, bo to jedyny Master a Magia jest najmocniejszą z faz gry. Wiadomo zresztą co się stało gdy skink mógł być Masterem. =P~
Nie. No. Za 700 żaby nie weźmiesz tylko 2 skinkow na palakinach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Mamut
Chuck Norris
Posty: 591
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Mamut » 26 lip 2019, o 11:12

Jeszcze lepiej, jak żaba przebije 700 pkt baza to Bedzie się znowu grało na 4 cowboyach albo 2x alpha :D
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2322
Rejestracja: 27 sie 2010, o 00:27
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Slayer Zabójców » 26 lip 2019, o 11:48

WarX pisze:@Slayer chłopaki mają rację - za swoje bazowe punkciki Slann ssie okrutnie w porównaniu do innych magów.

W sumie dokładnie tak samo jak nasz park maszynowy - płacimy mnóstwo punktów za gówniane zasady ;)

Ja kibicuję bardzo, żeby SA wywalczyło jakoeś boosty!
Słyszę płacz krótkobrodych :D Kiedyś magią była potężniejsza, smoki szybsze, a gobliny bardziej zielone i jakoś nikt nie narzekał!

Zostawcie żabe i machiny w spokoju, są inne modele które potrzebują pomocy (Forge Wardens, Thyroscutus RIP).
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 26 lip 2019, o 13:47

Mamut pisze:Jeszcze lepiej, jak żaba przebije 700 pkt baza to Bedzie się znowu grało na 4 cowboyach albo 2x alpha :D
4 kowbojów od biedy wejdzie z żabą
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 sie 2019, o 08:18

On a more serious note, SA results:
Obrazek
-United Nations didn't play at all, instead we got Ukraine with "..." as a player,
-Luxembourg replaced their Saurian Ancients after 1st day (two games) - reasons unkown.​
Total of 16 SA players in the end.

Obrazek
Seems like my predictions weren't that far off.
Dobrze, że dwóch typów wycarrowało armię i zrobiło 3-cyfrowe wyniki :^)
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 sie 2019, o 09:07

No dramatyczny ten wynik. Będą nerfy żeby nie było takiego rozrzutu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Cuendae
Wałkarz
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 12 sie 2019, o 19:04

W następny odcinku zmian punktowych:

Top 2 na etc to lizaki, ceny idą w górę :d

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 sie 2019, o 19:13

Myślę że wprowadzenie rydwanow cokowych pomogło by armii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Cuendae
Wałkarz
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 12 sie 2019, o 19:31

Nie no, mamy już rydwan stedziowy, daje radę.

Ogólnie to jest duzy problem z balansem wewnetrznym, czuje, że żeby coś ugrać, to jest tylko jeden typ złożenia armii, na wpierdol ze slannem.
A fajnie by pograć taka prawdziwa dżungla, która skacze w kółko i pluje.

Brakuje mi najbardziej sweeping ataku na termach, żeby nie były useless po zrzuceniu kamyków

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 sie 2019, o 20:03

ja bede bez zaby probowal, full cc. Za droga jest i to utrudnia zywot. W cenie zaby masz 5/6 spelii i stygiosaura wozacego adepta :D i tylko polowa tego w slocie hero. Mase opcji jest jak sie wywali żabencje
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 808
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 20 sie 2019, o 10:23

Jak obecnie widzicie budowę Warlord na Alpha Carnousarze oraz Ancient Caimana?
Zastanawiam się nad układem przedmiotów dla nich. Np. magiczna broń.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 20 sie 2019, o 10:28

Alfa: mr2, starfall, halaberd/xhw
Caiman: raptor spirit/basalt+ shielding/deathcheater
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 808
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 20 sie 2019, o 10:36

Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 20 sie 2019, o 10:53

Huss pisze:Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]
jestem fanem taniego alfy, więc odpuściłbym ten touch of gretness (a w ogóle jak juz to chcesz, to daj xhw, s6 wystarczy. A jak chcesz s7 daj GW bo tansze a agi warlorda jest za niskie by miało sens). Podobna opinię mam o pocie siły oraz o cleasing of light - na tych 3 przedmiotach oszczedzasz 80 punktów co daje Ci fundusze na trzeciego skinka-odginaczkę
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 808
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 20 sie 2019, o 11:03

Świetny pomysł :)

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 20 sie 2019, o 12:06

Huss pisze:Jak obecnie widzicie budowę Warlord na Alpha Carnousarze oraz Ancient Caimana?
Zastanawiam się nad układem przedmiotów dla nich. Np. magiczna broń.
Starfall i MR2 to w zasadzie obowiązkowy McZestaw. Do bicia plebsu albo goła halabarda (ewentualnie Blessed jak jesteś z bogatego domu) albo Pairedy z Greatness.
Ancient nie istnieje - z ponad 100 list które widziałem ma mniej niż 10% pick rate.
-Qc- pisze:
Huss pisze:Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]
jestem fanem taniego alfy, więc odpuściłbym ten touch of gretness (a w ogóle jak juz to chcesz, to daj xhw, s6 wystarczy. A jak chcesz s7 daj GW bo tansze a agi warlorda jest za niskie by miało sens). Podobna opinię mam o pocie siły oraz o cleasing of light - na tych 3 przedmiotach oszczedzasz 80 punktów co daje Ci fundusze na trzeciego skinka-odginaczkę
S6 spokojnie wystarczy, masz przecież S7 na dole.
Agi Warlorda jak najbardziej ma sens - chociażby z powodu bicia przed GW.
Potka siły i bicie z agi0 na modelu który ma R3 HP2 to chyba oddawanie punktów za darmo. :wink:


Rozpoczynając następny, raczej ciekawszy temat: jakie macie nadzieję na obniżki?
Oprócz takich oczywistości jak hunterzy i kameleony, raptory czy żółwik moimi top 3 byłyby:
1. Raptor Spirit - conajmniej do 65 aby pozwolić na Ancient+Spirit+Basalty czy Warlord+Spirit+Dusk+Basalty+Greatness. Jeśli cena będzie >=70 to w zasadzie nic się nie zmieni, bo nie będzie żadnego "nowego" złożenia.
2. Sphere of Shielding - dobry do memienia ale bardzo niepewny, zwłaszcza gdy Divinacja jest wszędzie. No ale wiadomo, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
3. Wildfire Burst - zwyczajnie ciekawy item, fajnie działa z Razorami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2305
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 20 sie 2019, o 13:03

Ja jestem ciekawy czy potanieje śmiechowy Plaque of the Snake God (upgrade skink palanquina dający hate'a skinkom), bo chyba pominęli tę opcję zarówno przy zbieraniu danych z turniejów, jak i w ankiecie SA internal balance.. #-o

Pewnie i tak miał 0 pick rate, ale bez potwierdzonych statystycznych info sądzę, że nie zrobią dropu ceny. Imo jeśli byłby za free (czyt. automatycznie wbudowany w skink palanquin), to może wtedy pojawiłby się jakiś oddział skinków z poisonami do cc bez caimanów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 20 sie 2019, o 13:56

W plikach dla Data Internali faktycznie został pominięty, nawet info o Light Armourze jest zbierane xD
Zgaduję, że na 120+ list pick rate wyniósłby maks 3, dropa imo zrobią na pewno. Ale skinkom to nie pomoże, buffy do Pairedów, Katapult i Flejmerów skutecznie usunęły tę jednostkę z gry. Już i tak nie była jakaś wybitna, a jest tylko coraz gorzej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 808
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 20 sie 2019, o 14:38

A kiedy można się spodziewać zmian punktów?

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 978
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 20 sie 2019, o 15:22

Mi się marzy żeby zrobili trochę opcji typu jak masz lorda na carnim to raptory powyżej 8 w core, żeby trochę urozmaicić core. Temple z 2pkt w dół, albo bodyguard jak jest w środku saurus.

ODPOWIEDZ