Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 sie 2019, o 15:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 633 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 lip 2019, o 10:01 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
Dancaarkiiel napisał(a):
lwieserce85 napisał(a):
Rzucać kometę bez ryzyka zabicia się (wardy)
[...]
>4++
>bez ryzyka
C'mon bruh :P

Żaba będzie brana obojętnie jaka cena, bo to jedyny Master a Magia jest najmocniejszą z faz gry. Wiadomo zresztą co się stało gdy skink mógł być Masterem. =P~


Nie. No. Za 700 żaby nie weźmiesz tylko 2 skinkow na palakinach

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 lip 2019, o 11:12 
Chuck Norris

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 514
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"
Jeszcze lepiej, jak żaba przebije 700 pkt baza to Bedzie się znowu grało na 4 cowboyach albo 2x alpha :D

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"-Czy mod może powyrzucać te obrazki którymi nasi młodsi koledzy się przerzucają?
-Nie może. Nie łamią regulaminu a nic nie poradzisz że historia zatacza krąg i młodsze pokolenie przechodzi na pismo obrazkowe :mrgreen:"
~Starsza część plemienia Battlowców karci młodzików.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 lip 2019, o 11:48 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2296
Lokalizacja: Oleśnica
WarX napisał(a):
@Slayer chłopaki mają rację - za swoje bazowe punkciki Slann ssie okrutnie w porównaniu do innych magów.

W sumie dokładnie tak samo jak nasz park maszynowy - płacimy mnóstwo punktów za gówniane zasady ;)

Ja kibicuję bardzo, żeby SA wywalczyło jakoeś boosty!


Słyszę płacz krótkobrodych :D Kiedyś magią była potężniejsza, smoki szybsze, a gobliny bardziej zielone i jakoś nikt nie narzekał!

Zostawcie żabe i machiny w spokoju, są inne modele które potrzebują pomocy (Forge Wardens, Thyroscutus RIP).

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 lip 2019, o 13:47 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
Mamut napisał(a):
Jeszcze lepiej, jak żaba przebije 700 pkt baza to Bedzie się znowu grało na 4 cowboyach albo 2x alpha :D


4 kowbojów od biedy wejdzie z żabą

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 08:18 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 872
Cytuj:
On a more serious note, SA results:
Obrazek
-United Nations didn't play at all, instead we got Ukraine with "..." as a player,
-Luxembourg replaced their Saurian Ancients after 1st day (two games) - reasons unkown.​
Total of 16 SA players in the end.

Obrazek
Seems like my predictions weren't that far off.
Dobrze, że dwóch typów wycarrowało armię i zrobiło 3-cyfrowe wyniki :^)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 09:07 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
No dramatyczny ten wynik. Będą nerfy żeby nie było takiego rozrzutu

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 19:04 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 23:00
Posty: 49
W następny odcinku zmian punktowych:

Top 2 na etc to lizaki, ceny idą w górę :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 19:13 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
Myślę że wprowadzenie rydwanow cokowych pomogło by armii

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 19:31 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 24 lut 2019, o 23:00
Posty: 49
Nie no, mamy już rydwan stedziowy, daje radę.

Ogólnie to jest duzy problem z balansem wewnetrznym, czuje, że żeby coś ugrać, to jest tylko jeden typ złożenia armii, na wpierdol ze slannem.
A fajnie by pograć taka prawdziwa dżungla, która skacze w kółko i pluje.

Brakuje mi najbardziej sweeping ataku na termach, żeby nie były useless po zrzuceniu kamyków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 12 sie 2019, o 20:03 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
ja bede bez zaby probowal, full cc. Za droga jest i to utrudnia zywot. W cenie zaby masz 5/6 spelii i stygiosaura wozacego adepta :D i tylko polowa tego w slocie hero. Mase opcji jest jak sie wywali żabencje

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 10:23 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 775
Jak obecnie widzicie budowę Warlord na Alpha Carnousarze oraz Ancient Caimana?
Zastanawiam się nad układem przedmiotów dla nich. Np. magiczna broń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 10:28 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
Alfa: mr2, starfall, halaberd/xhw
Caiman: raptor spirit/basalt+ shielding/deathcheater

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 10:36 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 775
Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 10:53 
Prawie jak Ziemko

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 9201
Lokalizacja: Szybki Szpil
Huss napisał(a):
Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]


jestem fanem taniego alfy, więc odpuściłbym ten touch of gretness (a w ogóle jak juz to chcesz, to daj xhw, s6 wystarczy. A jak chcesz s7 daj GW bo tansze a agi warlorda jest za niskie by miało sens). Podobna opinię mam o pocie siły oraz o cleasing of light - na tych 3 przedmiotach oszczedzasz 80 punktów co daje Ci fundusze na trzeciego skinka-odginaczkę

_________________
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 11:03 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 775
Świetny pomysł :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 12:06 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 872
Huss napisał(a):
Jak obecnie widzicie budowę Warlord na Alpha Carnousarze oraz Ancient Caimana?
Zastanawiam się nad układem przedmiotów dla nich. Np. magiczna broń.
Starfall i MR2 to w zasadzie obowiązkowy McZestaw. Do bicia plebsu albo goła halabarda (ewentualnie Blessed jak jesteś z bogatego domu) albo Pairedy z Greatness.
Ancient nie istnieje - z ponad 100 list które widziałem ma mniej niż 10% pick rate.

-Qc- napisał(a):
Huss napisał(a):
Dziękuję:)
Myślałem nad takim układem - wzorujac się na tym co gra obecnie:
920 pts - Saurian Warlord; General; Halberd; Starfall Shard; Obsidian Rock; Touch of Greatness; Alpha Carnosaur
360 pts - Caiman Ancient; Halberd; Light Armour; BSB; Raptor Spirit; Cleansing Light
350 pts - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet
90 pts - Skink Captain, Potion of Strenght
80 pts - Skink Captain
[1800/1800]


jestem fanem taniego alfy, więc odpuściłbym ten touch of gretness (a w ogóle jak juz to chcesz, to daj xhw, s6 wystarczy. A jak chcesz s7 daj GW bo tansze a agi warlorda jest za niskie by miało sens). Podobna opinię mam o pocie siły oraz o cleasing of light - na tych 3 przedmiotach oszczedzasz 80 punktów co daje Ci fundusze na trzeciego skinka-odginaczkę
S6 spokojnie wystarczy, masz przecież S7 na dole.
Agi Warlorda jak najbardziej ma sens - chociażby z powodu bicia przed GW.
Potka siły i bicie z agi0 na modelu który ma R3 HP2 to chyba oddawanie punktów za darmo. :wink:


Rozpoczynając następny, raczej ciekawszy temat: jakie macie nadzieję na obniżki?
Oprócz takich oczywistości jak hunterzy i kameleony, raptory czy żółwik moimi top 3 byłyby:
1. Raptor Spirit - conajmniej do 65 aby pozwolić na Ancient+Spirit+Basalty czy Warlord+Spirit+Dusk+Basalty+Greatness. Jeśli cena będzie >=70 to w zasadzie nic się nie zmieni, bo nie będzie żadnego "nowego" złożenia.
2. Sphere of Shielding - dobry do memienia ale bardzo niepewny, zwłaszcza gdy Divinacja jest wszędzie. No ale wiadomo, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
3. Wildfire Burst - zwyczajnie ciekawy item, fajnie działa z Razorami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 13:03 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2265
Lokalizacja: Oleśnica
Ja jestem ciekawy czy potanieje śmiechowy Plaque of the Snake God (upgrade skink palanquina dający hate'a skinkom), bo chyba pominęli tę opcję zarówno przy zbieraniu danych z turniejów, jak i w ankiecie SA internal balance.. #-o

Pewnie i tak miał 0 pick rate, ale bez potwierdzonych statystycznych info sądzę, że nie zrobią dropu ceny. Imo jeśli byłby za free (czyt. automatycznie wbudowany w skink palanquin), to może wtedy pojawiłby się jakiś oddział skinków z poisonami do cc bez caimanów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 13:56 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 872
W plikach dla Data Internali faktycznie został pominięty, nawet info o Light Armourze jest zbierane xD
Zgaduję, że na 120+ list pick rate wyniósłby maks 3, dropa imo zrobią na pewno. Ale skinkom to nie pomoże, buffy do Pairedów, Katapult i Flejmerów skutecznie usunęły tę jednostkę z gry. Już i tak nie była jakaś wybitna, a jest tylko coraz gorzej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 14:38 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 775
A kiedy można się spodziewać zmian punktów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: wczoraj, o 15:22 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 10:34
Posty: 946
Lokalizacja: 8 bila
Mi się marzy żeby zrobili trochę opcji typu jak masz lorda na carnim to raptory powyżej 8 w core, żeby trochę urozmaicić core. Temple z 2pkt w dół, albo bodyguard jak jest w środku saurus.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 633 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.064s | 11 Queries | GZIP : Off ]