Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3034
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 5 lis 2019, o 12:51

Zastanów się do czego służą skinki na terradonach?
Do zabijania wielo woundowych modeli z wysokim T czy do anihilacji wrogich odginaczek (kawalerii z T3 as 5 albo psów z t 3) i kontroli stołu?
Ja uważam że 3d3 hity w 5tke kawalerii z kamieni zabija ok 2 szt.....zawsze jest ryzyko że przeciwnik zda ld. Wtedy zostaje ci w fazie strzelania jeszcze szansa na zabicie 1go kawalerzysty i spanikowanie reszty.
Bolasy są dużo lepsze do tego zadania
Obrazek
Gasior pisze:
Garland the Ironfart pisze:....nie bolało jak w dupsko brałem :D
Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2304
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 5 lis 2019, o 17:09

BSowe strzelanie z terek jest tak symboliczne, że szkoda rozstrząsać. 3 javeliny czy bolasy, jeden uj.
Cuendae pisze:
5 lis 2019, o 12:20
Ogólnie moim zdaniem bez sensu jest, że bolasy nie są accurate
Według mnie, to powinny mieć dużo mocniejszy profil i być droższe, aby wybór broni rzucanej na latajcach coś znaczył. Wtedy grałyby albo po taniości gołe z poisoned javelinami, albo na wypasie bolasy + shieldy. :wink:
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 5 lis 2019, o 19:47

Odginaczek nigdy nie bedziemy brali po 5, chocbys za te modele miał dopłacać po 30 punktów ;P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3034
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 5 lis 2019, o 20:29

Teraz extra terradony kosztuje 25
Obrazek
Gasior pisze:
Garland the Ironfart pisze:....nie bolało jak w dupsko brałem :D
Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 956
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 5 lis 2019, o 20:59

Wyszło jak QC ogarnia tę armię, kopiuj-wklej listy od ruska i jazda :^)
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 5 lis 2019, o 21:10

Chłopie po 1) białorusin po 2) L2P zrób 100+ na ETC to pogodomy po 3) przez niego nerfia alfę
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 956
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 6 lis 2019, o 00:32

To ty zrobiłeś 100+ na ETC (na warzywniaku btw :^) czy ten gość?
:thinking:
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 6 lis 2019, o 10:46

Ten gość a ja jestem jego wyznawca a Ty masz jakies ale. Ja nie gram jestem więc z definicji niepokonany
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 956
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 6 lis 2019, o 12:36

Dałbym smutną reakcję gdybym mógł :sob:
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2304
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 7 lis 2019, o 00:31

-Qc- pisze:
5 lis 2019, o 19:47
Odginaczek nigdy nie bedziemy brali po 5, chocbys za te modele miał dopłacać po 30 punktów ;P
Duży oddział z dobrą bronią strzelecką miałby robić damage, a nie odginać (ewentualnie trollować pozorowaną ucieczką, a umierać tylko w ostateczności). Na przykład po dopłaceniu odpowiednich ppm za wzmocnione bolasy z przykładowym s4 ap3 byłoby już ciekawiej.

Albo bardziej kreatywnie mogłyby mieć profil niesławnego soulfire, czyli s4 ap0 area attack 2x2. Wtedy strzelałby pojedynczym hitem cały oddział. Natomiast zamiast wykupienia specjalnej broni strzeleckiej na championa jak robią szczury, to zrobiłbym że płaci każdy model, ale aim unitu zależy od ilości ziomeczków w oddziale (1 model z bolasami trafia na 6+ i polepsza się o 1 za każdego kolejnego latajca, tj. przy 5 terkach miałbyś hita na 2+).
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 lis 2019, o 08:10

Myśle ż bez około 3-5 strzałów z modelu nie rozkminiałbym pterków jako opcji strzeleckiej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1371
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Ciara » 7 lis 2019, o 09:01

Cóż. Całe życie ludzie grają na pojedyńczych orłach za 100 ale cena za dodatkowe modele jest już tak niska że ludzie zaczynają grać w większych unitach i zastosowanie jednostki także się zmienia. Z terkami może być tak samo.
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 lis 2019, o 10:19

Wiesz że orzeł ma jakis ofensive output? A pterki to powiew wiatru. I zaczynają za 185 co jest kolosalna róznicą.

Ja wiem ze i tygryski grają w unitach. Ale mają wysokie ataki ws i itp. Pterki mają zasieg, nie maja outputu i wytrzymałosci nie sa w stanie bazowo pelnic innej roli. Wiem bo probowalem rozkminiac 2x5 ale odpadlismy z dhoe (ksywa dancy bo nikt nie umie napisac jego oryginalnego nicku) :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1371
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Ciara » 7 lis 2019, o 14:18

2a s4 to jest output w uj xD

Terki maja trochę gorszy dmg w cc (tak samo żałosny w sumie) ale mają vang, flight, kamyki, strzelanie, sejva etc mnóstwo plusów na korzyść terek.
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 lis 2019, o 16:12

Które nijak nie motywuja do tego, żebys zwiekszał unit. Swoją drogą 2 ataki s4 to głowny powód, że ripki są daremne na niezżabowane cele :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1371
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Ciara » 7 lis 2019, o 16:43

A bo ja wiem, jak będą terki tanie to więcej kamyków, ran, dzid, większe kreski, przeżycie cc jak odginasz i zmuszenie przeciwnika do gonienia/zebranie się etc to całkiem fajne perspektywy.
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 lis 2019, o 21:19

Tak tylko wchodzisz w rejony 200+, a to boli. Swoja droga jak dhoe czymś nie gra znaczy bez kija nie podchodź :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 956
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 lis 2019, o 10:52

Kohorty jednak literal shit
W 2 bitwach legit kula u nogi zamiast jednostki xD
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9353
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 lis 2019, o 11:15

Kohorta z kroxami była na 5tym miejscu, moze L2P? :*
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 956
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 lis 2019, o 12:08

-Qc- pisze:
12 lis 2019, o 11:15
Kohorta z kroxami była na 5tym miejscu, moze L2P? :*
Może była jak szybko wprowadziła wyniki pierwszego dnia xD
Na 5tym miejscu jest przecież Dębek z KoE
Obrazek

ODPOWIEDZ