Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 14 gru 2018, o 00:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 11:28 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3844
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
... na razie po niemiecku, ale już od 25 czerwca jest. :)
Dyskusja tutaj:
viewtopic.php?p=395514#p395514

Bardzo dziekujemy za linka :)

Ziemko

Wklejam tu dla bardziej leniwych:

Slann: the special rules of sight and spell casting only can used in a unit of the temple guard

Teradons: May drop rocks in charge (if moved over
units while charging)
Droped rocks are ranged attacks

Stegadons: Howdah Weapons may not stand and shoot
Heros cant use howdah weapons
EotG Burning Alignment makes magical attacks

Salamanders: May not marge and shoot


Stegadon-Warspear: impact hits also counts as magical attacks

Staff of the lost sun: count as magical attacks, dont has jungle poisons

Horned one: effekts that destroy magic items has a effekt to the horned one, but then its counts as a cold one


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 11:38 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa
Poprawione zasady engina , mniaaaaaaaaaam :D Tymbardziej moja rozpa zostaje jaka miala zostac...
Akcja z terkami tez korzystna :D

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 12:07 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 13:21
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!
Kiedy ten FAQ bedzie dzialac w polsce?? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 12:27 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2007, o 01:20
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
TTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :!: :!: :!:

Magiczny engine :!: Teraz wraciaki ssą po same kule 8) :twisted:
Kamienie w szarży, czyli moja interpretacja była dobra ;P
Warspear to lekka promocja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 13:13 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2008, o 14:31
Posty: 638
Lokalizacja: Tychy
Ale slann widzacy jak LT tylko w TG to jakis kretyn :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 13:38 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3844
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
SauruS PoweR napisał(a):
Kiedy ten FAQ bedzie dzialac w polsce?? :D

Teoretycznie już działa - jest w necie od ponad 7 dni, jest na stronie GW, więc wg zasad powinno się go stosować (uściślenia o języku FAQa nic nie mówią ;) ).
Problem tylko z wersją językową. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 18:35 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 15:26
Posty: 4678
Lokalizacja: Chełm Śląski dumą całej Polski!
Cytuj:
1) Kroxes do not count towards minimum for Skink units because they are an upgrade.

2) How to resolve a Bolt Thrower shot against such a unit (way complicated)

3) Only Krox US counts for outnumber/fear.

4) Temple Guard units may contain more than one character, but only one may be a Slann.

5) Slann's LoS as Large Target only possible in TG (the reason given: "He could hardly float up if he was on his own.")

6) Terradon drop rocks = missile fire

7) Terradons may drop rocks while charging

8) Impact hits against Stegs are randomized

9) Giant Bow Poison: Only first hit autowound

10) Steg's Howdah Weapons may not stand and shoot and characters may not use their BS.

11) EotG is not a magic item carried by the priest () and Skink's spells and Engine's powers do not affect each other or cancel each other out.

12) Portent of Warding remains in effect until another power is chosen or rider or mount are killed.

13) EotG attacks are magical

14) Salamander may not march and shoot

15) Razordon s&s misfire: no shots at all, (number of misfires)xd3 Skink victims.

16) Razordon s&s enemy too close: must choose take charge

17) Sally/Razordon = US 3 so no -1 on missile fire to hit

18) Kroak's Deliverance of Itza in combination with enemy's magic items weird effects

19) Kroq-Gar's Hand of Gods attack affects enemies in CC

20) Damage from Mark of Xhotl is treated like shooting.

21) Chakax attacks first ()

22) Tetto'Eko has a 40mm base.

23) Stegadon Spear's impact hits are magical.

24) Piranha Blade + Bane Head = 4 (!) wounds!

25) Blade of Realities does not benefit from Doom&Darkness

26) Staff of the Lost Sun = magical attacks but not Jungle Poison.

27) Horned One is not destroyed by Vaul's unmaking and the likes but rather replaced by a Cold One ()

28) Cupped Hands and miscast result 12: Slann casts with IF, enemy wizard does forget the miscast spell if he does know it himself.

29) Cupped Hands uses army-specific miscast tables!!!

30) Cupped Hands is declared BEFORE you roll on the miscast table. Any Damage is multiplied by a Bane Head.

31) If multiple Items/Rules would affect the same miscast, you talk it out! (good luck...)

32) Plaque of Dominion can be used multiple times (surprise!)

33) Huanchi's Blessed Totem is activated before charge reactions are declared (because it's "fairer").

_________________
Linki:
1) Etyka gracza i organizacja sędziowska na turniejach wysokiej rangi
2) ETC Rulespack
3) Labels!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 18:40 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 13:21
Posty: 2018
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!
Cytuj:
24) Piranha Blade + Bane Head = 4 (!) wounds!


a nie mówiłem?! banda frajerow ci co wciskali ze to 3 W! :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 3 lip 2009, o 22:21 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 15:09
Posty: 2994
mwaahahahhaha drukuje i biore jutro do knurowa :twisted:

_________________
paulinka17 napisał(a):
Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 4 lip 2009, o 07:17 
Wielki Śląski Ninja
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 11:34
Posty: 3844
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"
Jasif napisał(a):
mwaahahahhaha drukuje i biore jutro do knurowa :twisted:

Weź, weź. I tłumacza przysięgłego. ;)

P.S. Sztandary dla Ciebie właśnie spakowałem. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 4 lip 2009, o 09:20 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13716
Lokalizacja: Ordin Warszawa
SauruS PoweR napisał(a):
Kiedy ten FAQ bedzie dzialac w polsce?? :D

jak bedzie tydzien wywieszony na normalnej stronie gw ;)

Cytuj:
Hehe, a jak z legalnością tego FAQ-a? Wyszedł 25 czerwca, jest na stronie GW. Patrzac od tej strony, flara już jest magiczna. :)
wyszedl wczoraj/p[rzedwczoraj ;) zostal napisany 25 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 4 lip 2009, o 09:58 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 17:44
Posty: 3017
O kurwa ale nice bonusy :)

Zajebisty faq. Właściwie wszystko na plus waznego. A to ze slann tylko w TG ma zasady to wynika z zasad jednak i nie spodziewalem sie ze bedzie inaczej :)

Magiczne ataki engine'a to maskozordzik :) Juz wraciaki nie beda polować tak łatwo na silnik tylko na odwrot :)

Magiczne ataki impactow warspeara to jakaś pomyłka :)

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 4 lip 2009, o 23:42 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2007, o 20:26
Posty: 1447
Lokalizacja: Kraków/Azyr
Czy LS zatwierdzi to w uściśleniach czy cos?

_________________
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 4 lip 2009, o 23:50 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13716
Lokalizacja: Ordin Warszawa
jak tylko to oficjalnie wyjdzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 17:33 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 07:27
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT
KIK ASS! Jestem turbozadowolny :mrgreen:

_________________
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 20:48 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sty 2007, o 01:20
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Mówiłem że terki w szarży walą kamerdolcami :!:

Malal ssssiiiijjjjjjj 8) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 21:04 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa
Oficjalnie

http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... ly2009.pdf

Jak to jest z kamieniami , moge je zrzucic na jakis inny oddzial nad ktorym przelece podczas szarzy , ale nie na ten na ktory szarzuje , dobrze mysle?

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 21:41 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2007, o 21:54
Posty: 2957
odpowiedź z Faq chyba trochę nakierowywuje - musi być ten "trzeci" odział - jeśli mógłbyś zrzucać w cel to po co obecność "trzeciego" ? - może perwersja :lol2:

Ż.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 22:23 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa
Tez mi sie tak wydawalo , wolalem sie upewnic :)

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lizardmen FAQ do nowej edycji Waszej armii
PostNapisane: 6 lip 2009, o 22:25 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 20:32
Posty: 2659
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika
Jaka jest data wrzucenia tego FAQa? będzie już na Draconie obowiązywał?:-D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 1.435s | 10 Queries | GZIP : Off ]