Generalnie wiecej rzeczy na minus niz na plus widze. Niestety

Plusy
Blowpipy z maszerowaniem i brakiem minusow za ruch - miodzio.
PRzedmioty - generalnie mega imba - cuda wianki mozna teraz zlozyc.
Lory magii - mega imba, czary niektore sa imho kosmiczne

Teraz minusy.
- dupny ward 6+ za uzywanie HW+SH - TG nie maja juz 2+ sejwa, a saurusi 3+
- skirmisherzy w formacji
- kompozycja procentow lord i heros dupi strasznie wiele rozpisek (jak to jest , max 50% w herosach z czego max 25% na lordzie czy musowe 25% i 25% ?)
- nie wiem czy to potwierdzone ale look out sir na 2+ ma dzialac w oddziale piechoty tylko na modele piesze - wiec sraka sie robi z kowbojami i slannem
- zasady dzialania magii mimo wszystko oslabiaja potencjal magiczny lizakow ( jezeli kosci powera ma byc 2d6 to czy moc slanna dorzucanie z poza puli dziala? Jesli tak to bosko

Zastanawiam sie powaznie nad klocem saurusow, tylko to tez skopali, bo:
- nie ma bonusu za hth+sh
- z drugiego rzedu mozna wykonac tylko jeden atak
- czyli reasumujac kolesie z wloczniami pomimo, ze atakuja z trzech rzedow wyplacaja tyle samo atakow co kolesie z wloczniami obecnie z 2

Jeden shit.
Czemu salki 6 wondow ? (brzmi niezle)
Jak templetka bedzie dzialac - wszyscy nawet stykajacy sie autohit czy normalnie na 4+?
Fajnie by bylo jakby swarmy wrocily do gry, bo to dobre jednostki do ochrony samotnego slanna byly...