Nowy armybook?!

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Re: Nowy armybook?!

Post autor: Byqu »

Fisch pisze:myślę, że będą grani TG ze Slannem z High Magic.
O tymże myślałem. Do tego 3 kowbojów, nieco skrimiszerów, kroxy, reapery i ze dwóch priestów.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

3 kowbojów od razu zetnie euro, chyba że masz na myśli slanna BSB z góra jedną mocą i w miarę eko oldblooda.

Mi tam się podoba, kminię teraz slanna, który ma skromne +7 do casta i zaczyna z high magic, a kończy za każdym razem inaczej :-D
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Myth pisze:3 kowbojów od razu zetnie euro, chyba że masz na myśli slanna BSB z góra jedną mocą i w miarę eko oldblooda.

Mi tam się podoba, kminię teraz slanna, który ma skromne +7 do casta i zaczyna z high magic, a kończy za każdym razem inaczej :-D
A w jaki sposób magiczny osiągasz to +7 do casta?
Obrazek

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

Slan lv 4 z dwa enginy jak się kumulją i book of ashur

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Ta, może jeszcze frytki do tego.
1. eotg się nie kumule
2. odejmuje od wymaganego cv czaru, a nie dodaje do rzutu kostki(ek). Istotna różnica bo to dispella nie utrudnia.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

No i runęło marzenie :-P
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

btw, przekleję się tutaj, bo nie widziałem jakiegoś podsumowania jeszcze:
tomekjar pisze:...

Zacznę od zasad specjalnych armii. przede wszystkim mamy Cold-Blooded, wszystkim znane i lubiane. Mamy Aquatic, które daje Marshland Strider, River Strider, ponadto oddziały takie mogą mieć szeregi i być Steadfast w rzekach i bagnach, co więcej jeśli większość oddziału znajduje się w takim terenie przeciwnicy mają -1 to hit w strzelaniu do nich. No i dochodzi zasada Predatory Fighters dająca na "6" to hit dodatkowy atak. Dodatkowe ataki nie generują już nowych, ponadto prawdopodobnie zasada ta działa tylko dla ataków z pierwszego szeregu. Ponadto, żeby nie było zbyt dobrze oddziały z tą zasadą muszą gonić. Mogą próbować się powstrzymać tylko wtedy gdy w 6" będzie bohater skink - on może im powiedzieć, że to głupi pomysł i wtedy mogą się powstrzymać jak normalnie. Bronie typowe dla Lizaków to dmuchawki (12", S3, Multiple Shots (2), Poisoned) i oszczepki (12", As User, Quick to Fire)

Jeśli spojrzymy na Lordów, to mamy do wyboru całych aż 2:
- Slaan Mage-Priest - taki tam duży mag 4tego poziomu generujący czary z High Magic lub z któregokolwiek Lore z podręcznika. Jeździ na Palanquinie co czyni go Infantry (ale nigdy nie liczy się jako Model on Foot, czyli nie można dać mu np latania z itemu z Rulebooka :D ). Chronią go Old Onesi (czyli ma Warda 4+) oraz ma właściwie bezużyteczną zasadę pozwalającą mu zamieniać się czarami z innymi Slaanami. Dlaczego napisałem, że właściwie bezużyteczną? Otóż goły Slaan (czyli mag 4tego poziomu z Wardem 4+) kosztuje 300pkt, więc dwóch na normalne punkty się nijak nie zmieści z jakimikolwiek sensownymi przedmiotami. Takiego Slaana możemy doposażyć, gdyż ma pulę 100 pkt na magiczne przedmioty, może być Chorążym armii (wtedy oprócz magicznych przedmiotów może mieć sztandar o dowolnej wartości punktowej) oraz pulę 150 pkt na Dyscypliny (z ograniczeniem do czterech). Dyscypliny (od najtańszej do najdroższej) są następujące: możliwość przechowania DD i użycia tej kostki jako PD w następnej fazie magii (wychodzi na 2+ ten manewr), możliwość zmiany wyniku rzutu na tabelkę Miscasta o +-1, przerzut pierwszego nieudanego dispela w każdej fazie magii, znajomość wszystkich sygnaturek z Rulebooka zamiast normalnego losowania czarów, 2 dodatkowe kostki na channeling, Terror, rzucanie co fazę magii tyloma kostkami ile ran ma zadanych Slaan i na każdej 6tce odzyskiwanie jednej rany, MR(d3), rzut co fazę magii, Loremaster (High Magic) - tego nie można łączyć z sygnaturkami, Ethereal+Unstable - mając to nie można wchodzić do oddziałów.
- Saurus Oldblood. Tu dużo do powiedzenia nie ma: pieszy / jeżdżący na Carnosaurze lub Cold One bohater do walki. Silny i twardy z bardzo przystępnym kosztem punktowym, ale nie imponuje inicjatywą ani WSem.

W Herosach mamy trzech ludków do wyboru:
- Saurus Scar-Veteran. Tu dużo do powiedzenia nie ma: pieszy / jeżdżący na Carnosaurze lub Cold One bohater do walki. Silny i twardy z bardzo przystępnym kosztem punktowym, ale nie imponuje inicjatywą ani WSem. Może być BSB jeśli Slaan nim nie jest. A, właśnie, zauważyliście, że może jeździć na Carnosaurze? niestety ten bardzo fajny news w rzeczywistości tak fajny nie jest, gdyż Carnim nic nie zmienili. Biegający z M7 Large Target broniący się jedynie Scaly Skinem 4+ i T5. Nie ma nawet Swiftstride w bazie, a kosztuje 220 punktów. Owszem ma imponującą siłę 7, lecz z WSem 3 i czterema atakami nie zdobędzie zbyt dużo hitów. I o ile jeszcze na ogry czy inne tego typu rzeczy jest solidny ze swoją multiplikacją ran (d3), to na inne rzeczy po prostu braknie mu siły przebicia i zostanie w końcu zaciukany (i to nie tak powoli przez ten T5)...
- Skink Priest. Czyli mały mag Lizaków, teraz generuje czary z Lore of Heavens lub Lore of Beasts. Opcji nie ma wiele, bo aż trzy: dokupienie 2go levelu, 50pkt na itemy, oraz wsiadanie na Engine of the Gods (turbo znerfione, ale o tym potem). Ma też zasadę Arcane Vassal, która pozwala Slaanowi wykorzystanie skinka w 24" do rzucania czarów Magic Missile i Direct Damage poprzez skinka.
- Skink Chief. Taki Goblin Big Boss u Lizaków. Tani gostek z wieloma opcjami mounta (Terradon/Ripperdactyl/Stegadon/Ancient Stegadon). Może być BSB jeśli Slaan nim nie jest.

Jeśli chodzi o magiczne przedmioty, to jakiegoś szału nie ma...
Miecz zabraniający korzystać z Armour Save i Ward Save, ale kosztujący pełną pulę punktów lordów... Miecz dający Multiple Wounds (d3) i AP kosztujący pełną pulę punktów herosa. Hełm podbijający T oraz AS o 1 i dający d3 impacty. Sztandar tylko dla BSB dający Frenzy i Hatred( Skaven) dla oddziału (dodatkowo Skaveni mają Hatred na ten oddział). Sztandar dający Swiftstride oddziałowi (tylko dla TG/BSB, gdyż inne oddziały nie mogą kupować magicznych sztandarów... ). Cube of Darkness, czyli scroll na 2+ działający, który dodatkowo rzuca k6 za każdego RiPa w grze i na 2+ go rozprasza (w tym spelle RiP rzucone przez gracza Lizaków). Arcane Item - Bound Spell PL3 rzucający Hex dający wszystkim casterom w 18" stupidity na turę. Latanie i MR1 dla skinka na piechotę, wszystko to byłoby fajnie, ale item kosztuje tyle co Skink Chief prawie :D . Horn of Kygor - one use only enchanted item dający wszystkim war beastom, kawaleriom, monsterom, mounstrousom w 12" frenzy - nie działa na jeźdźców, tylko stworki dostają. No i na koniec przenośny ładunek wybuchowy, który można przyczepić do jakiegoś bohatera jako one use only enchanted item. Na początku wybranej fazy walki wręcz ładunek można zdetonować zadając oddziałowi w styku od d6 hitów z S3 do 2d6 hitów z S5 (zależnie od rzutu k6, który się wykonuje podczas detonacji)

W Core bieda straszna jeśli chodzi o mnogość wyboru:
- Saurusi. Wyporni (Scaly Skin 5+, tarcza), silni, ale z I1 i WS3. Koszt bez zmian, dostali za to Predatory Fighters, mogą też brać darmowe włócznie zamiast hand weapona. Brak możliwości wzięcia magicznego sztandaru i jakichkolwiek innych opcji.
- Skinki w szeregach. Po pierwsze od razu ważna informacja, której nie będę już później pisał: Skinki mają LD5. Bohaterowie skinków mają Ld6. Zamiast tego wszystkie skinki w armii mają Scaly Skin 6+. W Cohorcie za 5pkt dostajemy Skinka z 6+ AS, tarczą, hand weaponem, oszczepikiem, ponadto można dokupić poison w walce wręcz za 2pkt/skink. Tak jak i kiedyś można dołączać Kroxigory do skinków, ale jest to teraz całkowicie nieopłacalne, gdyż zasada pozwala bić po Kroxach jeśli model styka się ze skinkiem, który ma z Kroxem kontakt. Ponadto Stomp/Thunderstomp działają na ten oodział, ale hity idą tylko w skinki. Czyli mówiąc krótko: każdy ubije kroxy zanim one zdążą uderzyć.
- Skinki skirmisherowe. Nic dodać nic ująć, mają blowpipe za darmo, można dać im oszczep i tarczę zamiast tego też za darmo.

W Special robi się za to dość ciasno:
- Jungle Swarmy znalazły się w specialach. Są tańsze, są takie same, trzeba ich brać 2+. Ponadto mają śmieszną zasadę mówiącą, że wszystkie ataki w walce wręcz idące w oddział stykający się ze swarmami mają Poisoned Attacks.
- Temple Guardzi nie zmienili się wiele, za to potanieli odrobinkę. Ich czempion może wziąć magiczną broń do 25pkt, a sztandarowy szmatę do 50pkt. Jak to Saurusi mają Predatory Fighters i co ciekawe Slaan nie może ich powstrzymać od gonienia, tylko Skink Hero...
- Kamaleony takie same, tylko podrożały o punkcik, bo mają mniej Ld.
- Cold One Knights, czyli od paru edycji kawaleria, która w niczym nie jest dobra. Teraz zamiast coś tu zmienić potanili ją minimalnie i dali atak konikom dodatkowy. Stare problemy, teraz z dodatkowym atakiem z dołu i o punkt taniej!
- Kroxigory kosztują o skinka mniej niż ostatnio, no i zaczęli znowu je karmić, gdyż wróciła im siła 5!
- Terradony zdrożały o skinka, bo zabrali im 1 Ld jak wszystkim skinkom. Różnić to się nie różnią od tych, które można było spotkać ostatnio poza tym, że teraz można wymienić oszczepiki na płonące bolas z siłą 4 o zasięgu 6".
- Stegadon nie zmienił się zbytnio taniejąc o ładnych parę punktów, ma też opcję wykupienia dwóch upgradów, z których tańszy daje Devastating Charge (ciekawe czy daje ataki skinkom też), a droższy daje Multiple Wounds (d3) na impactach (ten upgrade kosztuje tyle, że z nim wykupionym Stedzio kosztuje tyle co w starym booku). Czyli tu wiele się nie zmieniło, jak ktoś wystawiał stegadona i terki np, to tańszy steg amortyzuje droższe terki i tyle.
- Bastilodon, czyli wielkie bydlę, po którym można by się wiele spodziewać. Ale dostajemy słabiutki statline: siła Saurusa na takim monstrum to jakiś żart... M4 sprawia, że nigdzie się nie dostaniemy. WS3 w sumie standardowy dla tej armii, T5 to mało biorąc pod uwagę, że bydlę wygląda na twardsze od Stedzia. 4 rany ma toto i 3 całe aż ataki (co prawda jeden z nich jest z S10). Monster ma ASL, ignoruje bonusy za szarże z boku i tyłu w niego, ale ma to małe znaczenie biorąc pod uwagę, że nie ma Stubborna ani nic takiego i Ld 6. Wozi na sobie 3-4 skinki w zależności od rodzaju artefaktu na grzbiecie na tej samej zasadzie co Stegadony.. Broni się wyłącznie za pomocą AS2+. Co do artefaktów, to ma 2: Arka Soteka na 4+ dodaje podstawkę Swarma do oddziału Swarmów w 6" raz na turę, oraz w Shooting Phase bije 2k6 hitów z S2 po wszystkich wrażych oddziałach w k6". Silnik Słoneczny zaś podbija inicjatywę oddziałom z ColdBlooded w 6" o jeden (nie kumuluje się) oraz w fazie magii można tego użyć jako bound spella (PL3) rzucającego Magic Missile zadającego od k3 hitów z S3 do 2k6 hitów z S6 zależnie od rzutu k6tką. Czyli bardzo losowy bound spell. Przyjemność wystawienia takiego ziomka kosztuje 150 pkt i jedyną opcją jest wybór artefaktu: wonshowy, czy słoneczny.
- Ripperdactyle! Ten oddział to takie żrące koks godzinami terradony. Jeśli chodzi o profil, to tak naprawdę różnią się wyłącznie tym, że mają jeden atak więcej niż Terradony, szczegół tkwi w zasadach specjalnych. Po pierwsze mają Armour Piercing, Killing Blow i Frenzy. Po drugie mają zasadę pozwalającą zmarkować jeden oddział przeciwnika za każdy oddział Ripperdactyli w rozpisce. Podczas gdy Ripperdactyle walczą ze zmarkowanym oddziałem ich Frenzy daje im d3+1 ataków zamiast +1. Potworki są tak napalone na walkę, że nawet skinki zamiast oszczepów mają włócznie i tarcze, co daje tej latającej Monstrous Cavalry 4+ AS! Koszt to tyle co za Knechta Kejosu, a patrząc przez pryzmat armii Lizaków są droższe o Skinka od Terek.

W Rare też mamy nowość, ale niezbyt imponującą, za to smutne co się stało z innymi opcjami:
- Salamandry. Podrożały o skinka, nie mogą już strzelać po marszu, mogą po ruchu. Strzelają jak miotacze ognia, siła 4. Nie ma auto-paniki. Czyli drożej i gorzej.
- Razordony. Nie zmieniły się wiele, nie mogą strzelać po marszu, mogą po ruchu. Strzelają jak grapeshot z S4, na Stand & Shoot mogą przerzucić artyleryjkę.
- Ancient Stegadon. Bazowo znacznie tanieje (bo kosztuje nawet o skinka taniej niż uprzednio zwykły stedzio), ma te same opcje upgradów co zwykły Stedzio. Co ciekawe może wziąć sobie Engine of the Gods bez konieczności posadzenia na nim Skink Priesta (ale już po posadzeniu Skink Chiefa nie można) za 50pkt. I o ile sam Stegadon Starożytny się nie zmienił wlaściwie, to Engine jest znacznie gorszy... Daje on zmniejszenie kosztów czarów wybranego Lore z Rulebooka o 1, co turę można zmieniać (niezależnie od tego ile Engine'ów tylko o jeden i tylko jeden Lore), Ward 6+ dla oddziałów w 6" calach non-stop oraz bound spell (PL3) zadający k6 hitów z S4 wszystkim oddziałom przeciwnika w 4d6". Nie zabiera AS jak kiedyś. Czyli Ward gorszy, bicie gorsze. A te przyjemności wszystkie kosztują praktycznie 300 pkt.
- Troglodon, czyli duży monster ujeżdżany przez Skinka. Statline słaby, bo co innego można powiedzieć o monsterze z WS3, S5, T5, I2 i 3ma atakami? Przecież to gorzej od gryfa, a ten monster nie lata, tylko biega z M7 nie mając Swiftstride ani nawet opcji by go dokupić. Kosztuje tyle co gigant, broni się tylko tym, że ma 4+AS. Jeśli chodzi o jakieś bonusy/zasady specjalne, to ma on atak strzelecki z S5, 18" Quick to Fire, Multiple Wounds(d3). Skink jeżdżący na Troglodonie ma zasadę Arcane Vessel, czyli Slaan może przez niego castować mimo, że skink Wizardem nie jest (taki zwykły skink tylko dzielny na tyle by jeździć na takim stworku, czyli 1 słaby atak, jakbyście się zastanawiali jak on się bije :P ). Na koniec ostatnia umiejka, czyli potężny ryk, który sprawia, że w 12" oddziały z Predatory Fighters dostają dodatkowy atak na 5+ zamiast na 6tkach. Jedyny upgrade to możliwość sprawienia, że Skink może channelować (nadal nie jest wizardem) za 15 pkt.

...
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jakis malkontent to pisal :) oslabili niektore rzeczy i bardzo dobrze, bo byly za mocne, dodali inne zasady i figsy, ktore tez sa fajne. Ne kumam nadal czemu jeden oddzial saurusow w armii nie moze miec magicznej szmaty do 25 pktow. No nie kumam. Atak strzlajacy troglodona calkiem fajny. Pomimo, ze razem z bayzlem charakterystykami nie zabijaja, to wydaje mi sie, ze wystawialne oba modele beda.

Awatar użytkownika
puzonik
Wałkarz
Posty: 84

Post autor: puzonik »

Z tonu twojego posta podsumowującego wynika że twoje lizaki są właśnie na allegro bo napisałeś jakby się juz nimi grać nie dało conajmniej...
Ogólnie wszystko be fuj i do kosza...

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

puzonik pisze:Z tonu twojego posta podsumowującego wynika że twoje lizaki są właśnie na allegro bo napisałeś jakby się juz nimi grać nie dało conajmniej...
Ogólnie wszystko be fuj i do kosza...
Nie zrozum mnie źle, ja nie grałem Lizakami na ich aktualną jeszczę edycję. Graczem Lizardmeńskim byłem w czasach, gdy Kroxy przebiegały przez Skinki szarżując, Kameleonki miały unikalne wystawienie, Terki zabijały magów i robiły Hit and Run, CoRy wyjeżdżały zza górki przed szarżą za pomocą sztandaru, Scar-Vet był biegaczem, Slaany miały generacje, a jeśli chodzi o tworzenie armii, to do dyspozycji był Sacred Spawningi.

Bardzo byłem optymistycznie nastawiony do tej książki (może hurraoptymistycznie), między innymi dlatego, że znajomy brytol przekonywał mnie, że wiele opcji uprzednio dostępnych wróci, więc miałem nadzieję na stare smaczki. Ale okazało się, że plotki jakie od niego słyszałem spełniły się w całkowicie inny sposób niż oczekiwałem (żeby dać przykład "CoR charge will be much more impactful" - w moim życzeniowym myśleniu oznaczało to sztandar pomagający im np daleko szarżować, a nie dodatkowy atak konika).

Stąd moje rozczarowanie książką: oddziały, które były zbyt mocne zostały trochę osłabione, te słabsze polepszone. Ale tak naprawdę nie ma jakichś zapadających w pamięć umiejek charakterystycznych tylko dla Lizaków, które znów mogłyby stanowić o charakterze tej armii i stąd mój negatywny stosunek do książki jako takiej. A co do Allegro to jest odwrotnie, powoli szukam modeli, żeby coś sobie złożyć :D
Obrazek

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Troglodon za swój koszt punktowy będzie miał sens tylko wtedy, kiedy PF okaże się dla każdego modelu, a nie pierwszego szeregu. Z tym pewnie do FAQ'a trza będzie czekać.

Skleiłem dwie rozpy, wrzucę zaraz do odpowiedniego działu w pod forum lizakowym. Zaznaczam, że nie jestem połęr gamerem, więc pewnie nie wykorzystałem pełnego potencjału.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Troglodon ma sens nawet jak masz 6 saurusow w rzedzie - 13 atakow robi swoje. Daje Ci to ptencjalne 4 przy dobrym rzucie 5 dodatkowych atakow.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

Kij tam z predator fighter, można przez niego rzucać czary i ma thunderstompa na jakieś masówki - ja mu dam szanse.

Za to strasznie się rozczarowałem ripperami że nie mają save'a 3+

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Narzekania Okiego, Fish-a oraz kolegi powyżej są poniekąd uzasadnione, ale jeżeli chodzi o zmianę rozpiskę względem Euro, to podejrzewam, że szybko obetną ilość LT (to, że są do dupy w niczym im nie przeszkodzi) Dispell armii jest potężny, przerzut nieudanego dispella, dwa scrolle no cud miód i orzeszki (potną, na stówę potną) Opcje złożenia kowbojów są dużo fajniejsze. Hełmik pozwala na jeszcze fajniejsze złożenie oldblooda, co niby jest fajne, ale rzeczywiście wystawienie gołego slanna i oldblooda jest raczej głupie. Więc albo dwóch oldbloodów i priści z beastem plus 2 scar veteranów, albo slann i kowboje. Z zabawek fajnych są Kroxy tańsze i lepsze oraz TG, którzy niestety mają ową porąbaną zasadę z gonieniem - słabsze franzy. Ogólnie jednak nie uważam, żeby Lizaki były słabą armią, jeżeli nic innego nie dojdzie to mamy dość mocną, choć wyrównaną armię na obecną metę, która z powrotem ma słabości swoje. Co do Monster Trucka, to o ile można spokojnie zdispellować wszelkie słonka to już maszyny totalnie go niszczą, plus fakt, że ze wszystki LT jak na razie wygar mają tańsze ancienty. Mam już parę kmin na rozpiski, ale poczekam na pełne zasady i wrzuce.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Przecież AS3+ na ripperach napędził przypuszczeniem Ziemko pisząc, że mają scaly skin, tarcze, jeżdżą i "mają hełmy, więc jest szansa na light armour". Zwykły domysł i już. Rippery są naprawdę ciekawe, podstaw znaczniki pod chociażby denerwujące rydwany przeciwnika i zobacz co się będzie działo w czasie bitwy, że o lancy bretońskiej czy kawie imperialnej nie wspomnę.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3289
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Trochę bidnie się będzie teraz grało na Life jak nie ma +1 czar ani znajomości całego Lore :(

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3135
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jakie jest brzmieni atrybutu high? Mogę zamienić czar za każdy, który próbowałem rzucić, czy każdy, który wszedł? Bo jeśli to pierwsze, to w drugiej turze gry masz prawie pełny lore life. Jeśli to drugie, to koło 3 tury.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Myth - czar musi wejsc.
Tez troche zawiodlem sie ze reaoery nie maja 3+ sejwa, ale i tak jest spoko imho.
Ja riperkam 4-5 na pewni poprbuje grac.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Book jest na prawdę fajny daje mnóstwo możliwości, brakuje jedynie tego loremastera ale da się przeboleć. Pytanko co do ripków jak dam żabę to mam 2 ataki + d3 +1 za ripka czy 2+1 zamienia się na d3 +1?
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Samo frenzy zamienia się w d3+1

Dla mnie opcja z loremaster z High i atrybutem to jest kosmos. Przecież w każdej bitwie dostosuje sobie takie czary jakie są mi potrzebne. Tzn tak to w teorii wygląda ;-) zobaczymy jak w praktyce. Imho magię mamy wciąż silną i przede wszystkim bardziej taktyczną jeśli można tak powiedzieć o magii.

ODPOWIEDZ