Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 13 lis 2018, o 02:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 743 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 18 paź 2017, o 16:43 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Na razie czeka na wycenianie albo jest w trakcie. Miał być gotowy do wewnętrznych testów w ten weekend, ale widocznie za dużo roboty mieli z innymi bookami (min. SE i DE).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 10:59 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Jeśli ktoś nie za gląda na forum 9ki:
Cytuj:
Cobalt club(name is WIP)
User attacks with +2S

Generalnie trade 1AP za 1AS+1S.

Cytuj:
Reaching back through the mists of time the Cuatl summoned forth an ancient artifact, the Banner of the Sun (name is WIP). The sheer brilliance of this banner blinds those who would shoot at its bearers making them miss. Once per battle it's true power may be unleashed in a blast of blinding light dropping the offensive skill of any foe in contact (ever wanted a chaos character to hit temple guard on 4s?).

Słoneczna Szmata z 7edycji. Teraz zgaduję, że będzie dawać Hard Target i once per battle połowienie Ofensywnego WS'a/-X do Ofensywnego WS'a.

Booka na razie nadal nie ma w wewnętrznych testach.
Source

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 11:43 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2430
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Tego o cobalt club nie rozumiem, mógłbyś wrzucić większy kawałek cytatu albo dokładniej opisać?

Dużo ważniejsze od sztandaru jest pytanie co zrobią z sekcją core i strzelaniem w ogóle. A sztandar - a tak lord chaosu, pytanie czy szeregowi warriorzy / rycerze będą ich wtedy trafiać na 5+ ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 12:39 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 721
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Wątpię :) obstawiam coś na zasadzie Parry lub zapisu, że nie może być trafiony lepiej niż na 4+.

Trzeba wziąć też kod uwagę fakt, że modele z 8WS ( Lord Chaosu ) trafiają ziomki z 4WS, na 2+.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 15:54 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2262
Lokalizacja: Warszawa
Odoamar napisał(a):
Trzeba wziąć też kod uwagę fakt, że modele z 8WS ( Lord Chaosu ) trafiają ziomki z 4WS, na 2+.


No nie bardzo ziom :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 16:13 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1116
Lokalizacja: Animosity Szczecin
rafixator napisał(a):
Odoamar napisał(a):
Trzeba wziąć też kod uwagę fakt, że modele z 8WS ( Lord Chaosu ) trafiają ziomki z 4WS, na 2+.


No nie bardzo ziom :)

Na nową tabelę hita? Bardzo ziom :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 16:25 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Myth napisał(a):
Tego o cobalt club nie rozumiem, mógłbyś wrzucić większy kawałek cytatu albo dokładniej opisać?

Generalnie nowa klamka dla TG. Pozwala używać tarczy (bo to hand-weapon) bez parówy i jednostka zachowuje swój wygar.
Cały zapis, wedle życzenia :^)
Cytuj:
Initially the task team was fairly united in picking weapon master, we would have gained parry and a pip of armour. However when presented for judgement before the Cuatl lords(Rules team) we got told to stop being boring and go away. So we tried once more with moving temple guard to core, this even had some balance team support. This was shot down by a rouge chameleon pointing out that it didn't actually solve the problems the unit had and could imbalance core.

This was mid last week so we were scrambling, dropping shields was a big no from the task team even though the RT liked it as it would mess badly with people's models. We thought about the obsidian club. Going for the one handed halberd with parry seemed a little too much like having your ixti grubs and eating them, cough, ironfists. So do some thinking. What are clubs? What do they do? They hit people, hard. Not much use on the defense. Not renowned for cutting through armour. So we came up with the cobalt club

This means we strike at a mighty s6 and gain that pip of armour we desperately needed. We do lose the pip of AP but the razor banner still exists for the nostalgic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 17:39 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2011, o 15:18
Posty: 2262
Lokalizacja: Warszawa
Ciara napisał(a):
rafixator napisał(a):
Odoamar napisał(a):
Trzeba wziąć też kod uwagę fakt, że modele z 8WS ( Lord Chaosu ) trafiają ziomki z 4WS, na 2+.


No nie bardzo ziom :)

Na nową tabelę hita? Bardzo ziom :)


A co to nowa tabelka to hit?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 20:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Taki sam WS - 4+
Więcej WS'a - 3+
4 lub więcej WS'a - 2+
Przeciwnik ma 2xWS+1 (po staremu) - 5+

Coś w tym stylu, nie pamiętam czy można tylko dzięki WSowi trafiać na 6+.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 20 paź 2017, o 20:47 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1116
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 12 lis 2017, o 23:14 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Jak wam się podoba nowy żółwik? Altar of the Snake-God to chyba jakiś żart (XDD), tyle czasu i dalej nie ma pomysłu na coś użytecznego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 08:29 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2430
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
A zalinkujesz? Cokolwiek by z nim nie zrobili, i tak wszyscy czekamy na sekcję core.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 10:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Obrazek
Jeśli chodzi o core, to maksymalnie liczyłbym na odrobinę tańsze modele - jeśli w ogóle. :)
Dalej zostaniemy z dwoma wyborami, niby w zamian za 20%. :^)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 11:04 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2430
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Mówisz o tym?

Cytuj:
Thyroscutus

- Loses old Altar of the snake God and Sun engine
- Gains some poison attacks or 1 / 3 of a power dice
- gets unbreakable
- +1 Armour save
- changes Modeltype to cavalry


Poczytałem spoiler o sekcji core - może tańsi, min. 15 modeli w oddziale (dla wymuszenia kumulowania punktów w jednym miejscu moim zdaniem). Smutno.

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post754583


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 11:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Tak, Thyroscutus=Żółwik. Profil który wkleiłem wyżej to ten model
Generalnie wygląda spoko, 1+AS to spory boost. Wszystko rozbija się o cenę, jak zawsze.
Tylko ten Altar zaciąga 8 edycją i robieniem podstawek z swarmami aka useless shit.
Dalej będzie można wrzucić jakieś gołe/eco 3x15tki do scorowania i ez life.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 11:15 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2430
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Ale jaki altar? Bo nie widać wklejonego przez Ciebie obrazka ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 11:31 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Altar który jeździ na turtlesie? :)
Mój pierwszy dzisiejszy post, kilka postów wyżej, profil żółwika z dwoma opcjami: Altar of the Snake-God i Sun Engine.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 15:12 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4674
Jeśli ten profil jest prawdziwy to raczej będzie miał 2+ save, teraz statystyki miały być uproszczone i podawana jest ostateczna wartość(?).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 13 lis 2017, o 15:18 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Nie jest.
W przypadku jakichkolwiek zmian, czy to tylko nędzny koszt punktowy czy zupełnie inna charakterystyka tudzież zasada - playtesterzy przez jakiś czas nie dostają nowej wersji.
Z tego co wygadali kolesie od Community (chyba, nie ogarniam tych ich rang) to obecnie ma 1+ AS, co IMO jest dosyć dobrym i wystarczającym boostem do jego przeżywalności.
Niemniej co najbardziej mnie interesuje, to proces powstania i zatwierdzenia Altara oraz jaki jest powód jego istnienia. Statystycznie 1 poison na turę przy niemalże ujemnej sile i WSie wydaje się, mówiąc prosto, parującym klockiem. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 18 lis 2017, o 22:40 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 644
Gotowi na nowego trlodona?|
Mam nadzieję, że przyjmiecie dobrze brak primal roara :^))))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 743 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.052s | 12 Queries | GZIP : Off ]