Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 1 lis 2017, o 20:36

panowie... jesli macie jakies plotki o tym jak nam zmienia armie w wersji 2.0 to prosze wrzucac.
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 1 lis 2017, o 21:18

Ancient:
-Stracił Pack Leadera
-Dostał Lajt Armora

Raptory nie mają głupoty

Jest amulet który daje +4mova/marszu i swifta, ale kosztuje ponad połowę limitu, więc opcja na pozostałe itemy jest tylko jedna (basalty ofc).
Book jest już w playtestach generalnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2328
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 2 lis 2017, o 00:19

Z wcześniejszych info istotny jest też zwiększony minimalny unit size saurusów do 15.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 2 lis 2017, o 00:24

Marki Warriorów:
1) Piranha - Fear
2) Serpent -Fight in Extra Rank + 1 Agility
3) Jaguar - +1Move +2March
4) Crocodile - +1AS na Specialne Ataki
Krokodyl czysty kał, Jaguar i Serpent są w porządku, Piranha jeśli nie będzie kosztować 1ppm (będzie) to może też nie istnieć. Imo

Generalnie razem z głupotą tracimy ITP (teraz Fearless), więc nie mogę się doczekać kiedy będę oblewał strach/terror i inne takie duperele na kowboju. :^)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 465
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Shady » 22 gru 2017, o 19:08

Podręcznik wylądował :D Jakie wrażenia?
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 22 gru 2017, o 19:28

Nie wiem czy są jakieś różnice co do tego z zamkniętej bety (raczej nie tudzież niewielkie) bo stronka się rozjebała na policji, więc napiszę o czym wiem:
Generalnie book zdecydowanie na plus, ugrywalnione zostało mnóstwo rzeczy - czy to pośrednio przy zmianach w Rulebooku czy bezpośrednio w Kodeksie.

-Slann bardzo dużo zyskał z nową magią (evo dalej ssie), ciekawe dyscypliny, dobre ajtemysy, no żyć nie umierać
-Herid spell chyba najlepszy na jaki mogliśmy liczyć, 420/10.
-Nike Ancient to bardzo fajny model, można nieźle się pobawić szarżami w drugiej turze czy coś w tym stylu
-Reszta herosów też jest ok, są fajne złożenia jak np. Skink na Stedziu/Terce z Pairedami+Hero's Blade czy typowy ziomek na raptorze z 4++ i GW
-Core ok, dalej 2 wybory więc trochę przypał. Szkoda że nie zrobili nic z łukami (gówno), javeliny tańsze więc miodzio (moi ulubieńcy). Saurusy 15+ więc MSU zdechło. Chociaż wchodzą 3x15 M Fear jako idealne 900 pt, ewentualnie 3x15 Jaguar i 1 muzyk. 35 typa z wykałaczkami i serpentem to pornol. Nie podoba mi się marka krokodyla, bo jest bardzo sytuacyjna.
-Speciale bardzo ok, TG i Raptory grywalne (bardzo), swarmy też są w porządku. Generalnie slot Special bardzo pomaga w kwesti scoringów.
-Guerilla po staremu, szkoda że w ostatnich dniach Weapon Bisty tak do góry skoczyły. Salamandry nareszcie wróciły do gry, best day ever. Latające skurwiele też są fajne, ale często lepiej wrzucić Raptory zamiast nich (jeśli chcesz maksować strzelanie ofc). Skinki jak skinki, terki w dół więc jest ok.
-Thundery - Stygiosaur na pewno wygrał, Conclave jak za darmo. Szkoda Stubborna na stedziu, nie jestem przekonany przez to do tego pana. Engine dalej warty brania. Żółwik to jakaś pomyłka, płacić tyle punktów żeby blokować jakiś klocek, ale nie za mocny bo go pokroją w 2 tury i jest przypał.
-Poison banner to też jakiś żart z dupy, albo jakiś ukłon w stronę klimaciarzy - nie wiem. :P
-Reszta armijnych itemów w porządku (Mixoatl, Wykałaczka, Najki, JStaff, Plaque, 2++ i tak dalej)

Daję 9/10 bo żółwik (</3) jest słaby jak kapcie. Jeśli komuś chciało się to przeczytać - pozdrawiam cieplutko i zachęcam do dyskusji. :)
Obrazek

Dreef
Falubaz
Posty: 1301
Rejestracja: 17 lip 2010, o 11:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dreef » 22 gru 2017, o 20:34

Strona padla, podeslalby ktos podrecznik na maila? trawinski.e@gmail.com
Obrazek

Myth
Masakrator
Posty: 2599
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Myth » 22 gru 2017, o 20:35

Bela wrzucił polską wersję w swoim temacie.

Dreef
Falubaz
Posty: 1301
Rejestracja: 17 lip 2010, o 11:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dreef » 22 gru 2017, o 21:34

A ktos moglby podeslac wersje angielska?
Obrazek

Myth
Masakrator
Posty: 2599
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Myth » 22 gru 2017, o 22:29

Strona już działa, można pobierać.

@Dancaarkiiel - co sprawia, że raptory są nagle grywalne? W sensie że widzę brak głupoty, ale to dalej modele z AS2+ i Ag2.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 22 gru 2017, o 22:46

Już na 1.3 niewiele im było trzeba, także nie takie nagle... :P
Bardzo dobre ataki w szarży, scoring i dosyć tani są. Wiadomo, że są gorsze i lepsze paringi ale imo warci rozważenia zawsze.
Na początku grałem na skurwielach (widać po postach), ale kroją punkty na strzelanie. Więc raptory zostały jako inny pozostały shock troop. Bardzo miłe się zaskoczyłem. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shady
Chuck Norris
Posty: 465
Rejestracja: 28 maja 2016, o 06:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Shady » 22 gru 2017, o 23:19

Dancaarkiiel pisze:
Daję 9/10 bo żółwik (</3) jest słaby jak kapcie. Jeśli komuś chciało się to przeczytać - pozdrawiam cieplutko i zachęcam do dyskusji. :)
Ja czytałem i zgadzam się z większością :* jedynie miałem nadzieję że kroxom zwiesza sejwaaa :( cieszę się że salamandry mogą strzelać po marszu zwiększa bardzo ich atrakcyjność ;)
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 23 gru 2017, o 08:14

A co myslicie o lordzie na carnim?ma racje bytu czy tez stracone punkty?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 23 gru 2017, o 10:17

Jest ok, wreszcie można wziąć lancę na impakty i normalną broń na raz. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 23 gru 2017, o 10:24

takie cos popełniłem

Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army

1 Cuatl Lord @ 850.0 Pts
Wizard Master; The Alchemy; Hand Weapon; Battle Standard; Palanquin
#Spark of Creation [0.0]
D: Grasp of the Immortal [110.0]
Ancient Plaque [85.0]
Jade Staff [55.0]

1 Caiman Ancient @ 330.0 Pts
General; Great Weapon; Light Armour
Basalt Infusion [35.0]
Raptor Spirit [55.0]

34 Saurian Serpent Warriors @ 935.0 Pts
Serpent Warriors; Spear; Shield; Standard; Musician
Flaming Standard [35.0]

1 Champion @ [20.0] Pts

29 Temple Guard @ 940.0 Pts
Cobalt Club; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [70.0]

1 Champion @ [20.0] Pts

2 Snake Swarms @ 110.0 Pts
Venomous Tide

5 Raptor Riders @ 280.0 Pts
Lance; Shield; Musician

5 Raptor @ [0.0] Pts

1 Weapon Beasts - Salamander @ 160.0 Pts
Salamander; Spout Flames

2 Weapon Beasts - Spearback @ 260.0 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)

2 Weapon Beasts - Spearback @ 260.0 Pts
Spearback; Shoot Spikes (4+)

10 Skink Hunters @ 200.0 Pts
Blowpipe (4+)

10 Skink Hunters @ 200.0 Pts
Blowpipe (4+)

Models in Army: 0


Total Army Cost: 4525.0


albo 2ga rozpa:
Unnamed4500 Pts - Saurian Ancients Army

1 Saurian Warlord @ 400.0 Pts
General; Hand Weapon; Light Armour
Starfall Shard [70.0]
Spirit of the Stampede [70.0]

1 Mount: Alpha Carnosaur @ 480.0 Pts

1 Saurian Veteran @ 425.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Death Cheater [90.0]
Lucky Charm [10.0]

1 Raptor @ [0.0] Pts

1 Skink Priest Apprentice @ 165.0 Pts
Wizard Apprentice; The Shamanism; Hand Weapon
Lightning Vambraces [50.0]

1 Skink Priest Adept @ 245.0 Pts
Wizard Adept; The Druidism; Hand Weapon
Jade Staff [55.0]

20 Skink Braves @ 300.0 Pts
Hand Weapon; Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+); Shield; Musician

20 Skink Braves @ 300.0 Pts
Hand Weapon; Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+); Shield; Musician

20 Skink Braves @ 300.0 Pts
Hand Weapon; Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+); Shield; Musician

2 Snake Swarms @ 110.0 Pts
Venomous Tide

2 Snake Swarms @ 110.0 Pts
Venomous Tide

4 Raptor Riders @ 300.0 Pts
Lance; Shield; Musician

1 Champion @ [20.0] Pts

5 Raptor @ [0.0] Pts

3 Ramphodon Riders @ 220.0 Pts
Light Lance; Poisoned Javelin; Light Armour; Frenzy

3 Ramphodon @ [0.0] Pts
Battle Focus; Frenzy; Prey Scent

3 Ramphodon Riders @ 220.0 Pts
Light Lance; Poisoned Javelin; Light Armour; Frenzy

3 Ramphodon @ [0.0] Pts
Battle Focus; Frenzy; Prey Scent

1 Stygiosaur Adept @ 375.0 Pts
Mystic Traveler; Wizard Adept
#Spark of Creation [0.0]
#Shaman1: Awaken the Beast [0.0]
#Shaman2: Swarm of Insects [0.0]

1 Skink Rider @ [0.0] Pts

1 Taurosaur with Engine of the Ancients @ 540.0 Pts
Engine of the Ancients; Sharp Horns
#Power of Tezqatl [0.0]
#Flames of Xiteqli [0.0]
#Shield of Tlaloq [0.0]

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Poisoned Javelin; Poisoned Javelin (4+)

Models in Army: 0


Total Army Cost: 4490.0
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 23 gru 2017, o 12:19

Pierwsza wygląda ok, generałem pewnie Slann, tylko AB coś miesza?

W drugiej:
-Karni bez żadnej klamki, daj mu GW chociaż
-Brak BSB
-Gościowi z shamanismem daj heirlooma: lepszy pocisk za mniej punktów
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 23 gru 2017, o 13:19

W ab slan kosztuje 500 pkt goły awksiazce 470.stad ta zmiana.uwazam ze mega jest dyscyplnina za 140 pkt zamieniajaca 2 tokeny w kostke magi.drogo ale sprawia ze zaba ma potencjal.
Pytanie.....czy tablica dajaca reroll jednej kosci po rzucie czaru dziala jesli wypadnie miscast?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Myth
Masakrator
Posty: 2599
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Myth » 23 gru 2017, o 13:50

Nie działa, "cannot be used to reroll one of three the same dice" na końcu opisu przedmiotu.

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3089
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 23 gru 2017, o 13:57

Szkoda...tak to by bylo uber.czy istnieje zatem jakas ochrona żaby przed miscastem?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 998
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 23 gru 2017, o 18:23

Nie, na ten moment jedyna ochrona to rzucanie z dwóch kości - z ciastem +2 i ewentualnym zjazdem z Engine - bardzo dobra taktyka. :)
Imo moc 2:1 jest słaba: dużo punktów (nie możesz wziąć divination czy protean), statystycznie dostajesz 1 kostkę na turę, czasem mniej - to nie licząc ewentualnych tokenów z poprzednich tur.
Obrazek

ODPOWIEDZ