Rozumiem, że to sarkazmLaik pisze:z magią to statystyka...
Z rerollami na to-hit i to-wound nie robią nawet 4 ran, na czysto 1,5... Never Lucky ;_;
Moderator: Ziemko
Rozumiem, że to sarkazmLaik pisze:z magią to statystyka...
W momencie gdy do zasady fear dodali bonus w postaci -1 LD dla wrogich oddziałów w BtB zasada ta została wyrzucona z 80% jednostek Monstrous Infantry w grze. Tak samo straciło ją większość Nieumarłych oraz Demonówlwieserce85 pisze:Czy ktoś z was Panowie był by w stanie wyjaśnić mi kiedy kroxy straciły fear? Oraz jaką myśl przyświecała twórcom podręcznika?
Tak, 2 z Div go kara, ale zawsze w takim wypadku może być w oddziale, mogę czarować przez skinka i engine. Więc z zasięgami nie powinno być problemu. Jak ktoś strzela do niego z działa, gdzie musi trafić, przebić, ja rzucić pałkę a następnie on 5-6 żeby zabić to nie strzela po Alphie lub silniku, za którymi też mogę się schować.Dancaarkiiel pisze:Dwie rzeczy mnie zastanawiają: Czy Breaker z halabardą to dobre połączenie? Martwi mnie ograniczenie woundowania. Co prawda tylko z 2+ na 3+, a dostajesz 6AP, faktycznie 3. No i ten 2++, jeden pechowy rzut na snajperkę, jakąś maszynę i jest koniec imprezy. Nie mówiąc już o TYM zaklęciu z divinacji. :p
Znajdź 8 punktów i zamień Shieldbreakera na Touch of Greatness?Big Boss M. pisze: Jak grałem wcześniej na Alphie to właśnie często ap3 nie było wystarczające. Teraz mogę jeszcze wrzucić reroll to wound z evo, więc nie powinno być aż tak zle z jego skutecznością mimo ranienia na +3.
Oprócz hard target 1 daje ++2 na płonące:)panterq pisze:Znajdź 8 punktów i zamień Shieldbreakera na Touch of Greatness?Big Boss M. pisze: Jak grałem wcześniej na Alphie to właśnie często ap3 nie było wystarczające. Teraz mogę jeszcze wrzucić reroll to wound z evo, więc nie powinno być aż tak zle z jego skutecznością mimo ranienia na +3.
Nie wiem na ile ten hard target (1) Ci się sprawdza, czasem pomaga, fakt, ale 75 punktów za item, trochę drogo.