Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 13 gru 2018, o 22:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 15 lip 2018, o 15:09 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 531
Jak składacie lorda saurusa? Jest jakiś inny grywalny bulid niż raptor, 1+, regena, GW ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 15 lip 2018, o 18:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 659
1+ reroll z Greatness (+gem)
1+ 5++ z Tauro Kaskiem (+gem) - klamki do wyboru to pairedy z Greatness lub Halabarda/GW z Blessed. No albo vanilla GW.
Ostatni build bardzo fajny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 17 lip 2018, o 09:08 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 659
Aha, jest jeszcze opcja z Glory+Raptor kapcie ale imo zbyt niszowe zastosowanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 30 lip 2018, o 15:58 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Ktos sie czy bedzie upgrade naszej ksiegi armii?bo zastanawiam sie czy nadal jest sens grac SA

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 30 lip 2018, o 19:27 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4712
u nas wygrały w sobotę lokala xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 12:39 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 17:44
Posty: 3017
Ja tam działam na forum SA odnośnie zmian :) Wypowiadajcie się też to pomoże.
Niestety podobno chcą na razie robić tylko zmiany punktowe bez zmian zasad jednostek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 15:48 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 972
Lokalizacja: Rogaty Szczur
w Zielonej byly 2 SA w poerwszej 10ce. na pewno jest tak zle?

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 15:52 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 17:44
Posty: 3017
Na ETC miały bodajże najgorszy wynik. A to duża próba statystyczna i to raczej ogranych graczy.
Teraz oczywiście każdą armią można wygrać, bo edycja jest bardzo fajna i nie ma żadnych srogich przegięć. Natomiast SA mają najmniej zabawek / combo i nie są sprawiedliwie wycenione modele.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 15:56 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8537
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
że tak się bezczelnie wepcham ale wreszcie ktoś poruszył ten temat, a więc kiedy mniej-więcej jest przewidziany updejt punktowy? :) bo rozumiem jak i lizaczki tak i całość owy dostanie.

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 15:56 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Bulbozaur jest całkowicie nie grywalna.....ten potwór nie ma sensu ponieważ nie daje żadnych Combo w armii.
Nie można już wystawić grywalnego hero kroxa z ruchem 10:(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 16:53 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 17:44
Posty: 3017
To udzielajcie się na forum 9th bo BP ludzie odpowiedzialni za zmiany nie czytają ;)
O Thyro wszyscy wiedzą. Piszcie posty, że jakby kosztował ok. 220 to jest szansa, że będzie wystawialny.
To może się uda, bo obniżka punktowa ogromna :D Natomiast ja się z nią zgadzam. Niewiele ten model wnosi do takiej armii jak lizaki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 22:00 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 10:34
Posty: 852
Lokalizacja: 8 bila
IMO mamy w armii nieco nudne cory, reszta jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 22:36 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Big Boss M. napisał(a):
IMO mamy w armii nieco nudne cory, reszta jest ok

To podaj proszę przykład jakiegoś ciekawego Combo które mozna wykręcić w naszej armii?
Ja jedyne co kojarze na te chwile to podwójny hard target na karnosaurze dzięki amuletowi i czarowi z divinacji.brakuje tego sytego bulbozaur rozdajacego poisony saurusow z plikami oraz jednorazowego hate od troglodona....herosów też już nie mamy takich uber.bretonia i orki są w stanie wykręcić lepszego klepacza w podobnych punktach.brakuje też dalekiej broni zasiegowej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 31 sie 2018, o 22:54 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 10:34
Posty: 852
Lokalizacja: 8 bila
Grałem w Zielonej rozpą na 2kowbojach saurusach, 1x skink na terku, 2x szamanów, kloc saurusów, unit skinków, 7 kroxów, 2x3ripki, Stegadon z silnikiem, 8 hunterów, 6 kameleonów.
Nie zrobiłem super wyniku, ale też nie przegrałem żadnej bitwy także da się tym grać. Jestem zdania że problemem tej armii jest monotonia, brakuje 1 unitu w core (nie mam pojęcia co by tu wstawić), z nie grywalnych rzeczy to bulbozaur, natomiast cała reszta jest IMO nie najgorsza. Może terki jeszcze nieco za drogie. Przesiadłem się na Liz z HE i jestem zdania że ta armia ma o wiele więcej opcji niż HE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 wrz 2018, o 07:46 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 972
Lokalizacja: Rogaty Szczur
SA na 1szym miejscu w Mistrzostwach Szwecji

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1056134

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 wrz 2018, o 09:35 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 17:44
Posty: 3017
Tak, ale miał bardzo łatwe paringi.
Generalnie żadna armia nie jest w 9th słaba. Lizaki też nie, ale nie mają odpowiedzi na niektóre armie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 5 wrz 2018, o 12:34 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 531
Armia jest ok, ale trochę nią pogralem i ma parę poważnych problemów.

Żaba prawie nigdy się nie spłaca, no chyba że masz metal a z 2 strony breta czy imperium. W innych przypadkach raczje nie nabije tyle punktów ile jest warta.

Kowboje są średni na tle innych armii za podobne punkty.

Problem ze scoringami jeśli nie gra się na templach.

Niedpracowane babole jak skinki herosi obniżający ld stedziowi...

Ale ogólnie nie jest źle, da się tym grać i wygrywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 17 wrz 2018, o 20:25 
Wałkarz

Dołączył(a): 3 lut 2010, o 11:32
Posty: 90
Dla mnie kowboje w porównaniu do innych armii za tą cenę są słabi. Po prostu. Nie da się złożyć 2x 1+/4++, żeby mieć takich nieśmiertelnych blokerów wszystkiego. Ofensywa znacznie słabsza od wielu innych kowbojów. Nawet ten green knight ma lepsze staty, za połowę ceny, niż kowboy i do tego nie musi chellenga przyjmować.

Obcięcie buildu dla bohatera caimana 2+/fireborn i 10/16 mv spowodowało, ze właściwie stracił sens

Terki są tak samo niewystawialne jak bulbazaur. Jakby zrzucały te kamienie co turę to może by miały sens, na zasadzie bomberów u krasi...

Core jest słaby. Skinki z core są praktycznie bezużyteczne. Były dobre pomysły w stylu poisonów na 5+, ale zaraz płacz.
Jakby 10 skinków można było wystawić to byłoby co z nimi zrobić. W ogóle to brakuje mi skirmishy, nawet z javelinami w core.
Saurusy, mocna jednostka. Ale z kolei powodują, ze armia staje się toporna i kompletnie traci swój pierwotny klimat, mobilnego skirmisha.
Kiedyś była jednostka lekkiej kawalerii skinków - ciekawa opcja.

Lizaki, kompletnie bez polotu są teraz. Nawet jak da się złożyć skuteczny beton, to nie w tym był klimat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 26 wrz 2018, o 12:41 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 659
GAMERS RISE UP
Żaba droga w opór, żółwik je guwno od X patchów, jedyny build Kajmana usunięty dla beki chyba, guerilla tępiona konsekwentnie, kwadratowe core. Trzeba zacząć konstruktywnie wypowiadać się w odpowiednich działach, w końcu może uda nam się coś osiągnąć. Pamiętajcie też, że każdy może aplikować na pozycję wewnątrz projektu. :')))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Saurian Ancients 2.0
PostNapisane: 28 paź 2018, o 10:33 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2844
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Coś wiadomo kiedy up?
Co sądzicie o hordzie skinkow z javelinami i poisonami w cc oraz hate od pallakina?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 1.186s | 10 Queries | GZIP : Off ]