Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 20 sie 2019, o 15:30

Brakuje dobrych core nie da się imo tego naprawic
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 975
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 20 sie 2019, o 15:53

Da się, zrobić synergie, dać skinkom bodyguard a dla palaquina, potanic i wyrzucić z guerilli javeliny dla nich

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5049
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Stan » 20 sie 2019, o 16:27

Skinki z bodyguardem to by było coś, zwłaszcza z herosem w 2 szeregu.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 20 sie 2019, o 16:55

Te skinki już za grosze. Mogą mieć 40 modeli więc często gęsto maja stubborny. Tylko umierają jak szmateczki xD

Javeliny z guerilli zrobią z armii monobuuld bo reszta corow umrze :D

Mówię o jakiś racjonalnych zmianach, oni nam co najwyżej oucinaja punkt tu punkt tam. To niewiele zmieni
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3032
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 20 sie 2019, o 17:15

Skinki z dwiema broniami i wbudowanym poisonem na 6 który można podbić ze sztandaru.
Obrazek
Gasior pisze:
Garland the Ironfart pisze:....nie bolało jak w dupsko brałem :D
Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 975
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 20 sie 2019, o 18:14

Może swarmy w core, były by do rozważenia jako zapychacz. Teraz mimo że nie są złe to szkoda na nie punktów. Jakiś ciekawy banner dla Skinkow np. z ambushem z jeziora:)

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 796
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 20 sie 2019, o 18:29

Mogli by tak przesunąć do core oprócz swarmow Skink Hunters z limitem lub Skink Hunters w liczbie min. 10 modeli zaliczyć do kategorii core.
A skink brave dać spear-y.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 20 sie 2019, o 20:11

Big Boss M. pisze:Może swarmy w core, były by do rozważenia jako zapychacz. Teraz mimo że nie są złe to szkoda na nie punktów. Jakiś ciekawy banner dla Skinkow np. z ambushem z jeziora:)
Ty to jednak masz łeb BB. To jest bardzo dobra opcja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2207
Rejestracja: 3 paź 2008, o 12:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: goboss » 20 sie 2019, o 21:42

I cyk lizaki +2 w scenie breakthrough. Skinki ambush z jeziora najs.

Ps. Ja ostatnio bawię się lordem raptor spirit, nasz spear, lucky charm i willows ward. Jakby tam jeszcze wszedł reroll save, no no ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 569
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: WarX » 20 sie 2019, o 22:54

Ten Ambush z jeziora to chyba mógłby być za darmo - 1/4 map nie posiada jeziora ;)

Na większości pozostałych jezioro w deploy. Na tyle sytuacyjne, że 0-1 oddział mógłby to mieć za darmo (oczywiście bez kajmanów;).

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 21 sie 2019, o 06:08

AMBUHS byłby spoko ale to. Przecież nietematyczne xD

Ja chce żeby ni podrozyli nic bo mam listy i by je zepsuli
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 569
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: WarX » 21 sie 2019, o 08:01

Banda jaszczurow wylazaca z kaluzy nie jest tematyczna? ;)

Do fluffu znaczy nie pasuje? ;)

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 952
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 21 sie 2019, o 08:26

Huss pisze:A kiedy można się spodziewać zmian punktów?
Przed końcem tego roku na pewno, pewnie przełom września i października.

Jeśli ktoś się jeszcze łudzi, zmiany będą tylko i wyłącznie punktowe - przynajmniej w tym patchu. Bez reworka całego booka raczej nic nie ruszą, może poza thyroshitem (sytuacja wyjątkowa).
Swarmy były kiedyś w Core ale, niespodzianka, nikt ich nie brał bo trzeba mieć scoringi. Chociaż przyznaję, 3cia jednostka w Core byłaby dżezi - wolałbym tylko uniknąć ruszania tego co już istnieje. O Chmurce w Core możecie zapomnieć z miejsca.
Braves także nadają się do śmietnika, R2 i jesteś ruchany przez klopy, flejmery, pairedy (te 3 zabawki dostały buffa w becie) i każde inne autohity. Co masz? 1 atak z WS2 S3, może z poisonem... :lol2:

Making Core Great Again:
-Marki na SW można brać niezależnie od innych,
-Jaguar i Krokodyl w dół (5ppm wtf xDD),
-Zmiana na łuk za darmo,
-Javeliny cena w dół, na wyjęcie z Guerilli raczej bez szans,
-Poison w CC z bazy,
-Opcja na Spear i Paired Weapony, opcje skierowane kolejno do dużych i małych oddziałów.
Zrobione. Mamy elastyczność dla SW bez durnych warunków, sensowne opcje strzeleckie oraz klamki dla dużych i małych oddziałów. Bez wsadzania non-scoring unitów w core, które na 99% nie będą grały.
Niestety, wymaga to reworków - więc dopóki ceny nie będą jakieś ekstremalnie niskie nic się raczej nie zmieni.

BTW Did you know? Saurusy były w 100% rozpisek na ETC, Skinki tylko w 60%. :?: :idea: :!:
Obrazek

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3032
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: lwieserce85 » 26 sie 2019, o 11:49

Jeszcze party weapon na skinki...kloc 40-tu sztuk z poisonem na 5+ i hate of palakinu było by mega syte.
Obrazek
Gasior pisze:
Garland the Ironfart pisze:....nie bolało jak w dupsko brałem :D
Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 975
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 1 wrz 2019, o 16:36

W weekend w Kozłowie zagrałem sobie SA. Chciałem zrobić stabilną rozpiskę, która nie będzie aż tak 0-1 jak opcja z Alphą.


Saurian Ancients
705 - Cuatl Lord, Alchemy/divi , Breaker of Spells, Battle Standard, Essence of a Free Mind, Potion of Strength
490 - Saurian Warlord, General, Shield, Heavy Armour, Death Cheater, Spear, Glory of the Dawn Age (Spear), Potion of Swiftness
350 - Skink Priest, Skink Palanquin, 40x40mm Base, Druidism, Wizard Adept, Book of Arcane Mastery, Sun Tablet
590 - 25x Saurian Warriors, Piranha, Standard Bearer, Banner of the Relentless Company, Musician, Champion
310 - 15x Saurian Warriors, Piranha, Musician, Champion
790 - 25x Temple Guards, Standard Bearer, Rending Banner, Musician, Champion
379 - 5x Rhamphodon Riders, Shields
309 - 4x Rhamphodon Riders, Shields
165 - Weapon Beast(s), Salamander
140 - 5x Skink Hunters, Blowpipes, Vanguard
135 - Weapon Beast(s), Spearback
135 - Weapon Beast(s), Spearback
4498
Zagrałem z :
1. Andrzejem 0:20 Kiepska gra z mojej strony, nie doceniłem gremlinów.

2. Zielony Skaven VS 19:1 Początek obiecujący, w 2giej turze mam 4 ripki w oddziale z magiem ale bez kontry, wydaje się że jest stabilnie kiedy to 2 oddziały censerów rozniosły moje saurusy, salamandre, Potem w CC Temple z Lordem walczą z verminguardami z bsb, demonem, i censerami. Lord zabija w turę dym sposobem MVP zdobywa Lord;D

3. Kleryk mocno naporowe kraśki. 19:1 Kolejny raz gwardia z lordem sprawdziła się znakomicie.

W sumie 38pkt i 4 miejsce.
Rozpa wymaga dopracowania ale jestem fanem TG, napewno dalej pozostaną w mojej rozpie, podobnie typ z dzidą. Zastanawiam się czy nie wywalić po 1 ripku, zamienić spearbacka na salkę, i wrzucić Terki.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 1 wrz 2019, o 17:40

Potrzebujesz terkow do kontroli stolu jak grasz czyms takim. Mozliwe ze wcisniecie 2x3 za jakies rezygnacje Ci sie przyda

Co do demonów - ja ustawiłem sie w rogu na liste andrzeja, i czekałem na wyrok. Jako ze solo grał agresywnie i wesły mu tylko dwie szarze na 11 (kek) to zrobiłem 13, ale generalnie ejst to mega trudny paring dla alfy który jak nie zda LD może spłynąć już w CC. Bez alfy nie ejst dużo lepiej bo przez gremlniy trzeba raczej z tyłu stać. Ale saurusy sa dobre na tego typu listę bo jezlei zdadza LD dobrze trzymaja psy. No i Pyro najlepsza na demony
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 952
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 1 wrz 2019, o 18:46

No, pyro to ostre ruchanie na demony.

Osobiście wziąłbym wykałaczka+taurokask+dusk na Warlordzie.
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 1 wrz 2019, o 19:53

Nie przesadzałbym. Straci killa support ataków zanim dojdzie i może naruszy się troche klocek z omenem, ale nie zrobi Ci gry samo. Pikenie za to stedzie działają, o ile uda się je wtoczyc w te unity :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 952
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 2 wrz 2019, o 15:26

Another irrelevant comparision made in the shadows of "vacuum realms"... Enjoy fellow Saurian Ancients players! :love:
Obrazek
And as usual, a little bit of not-so-deep commentary, skinks only:
-Start body count: 5 models below average (-25%), lowest of all the units (while their price is pretty close to average).
-Maks body count: 15 models below average (-27%), lowest of all the units.
-Base ppm: ~2,3pts above average (+33%).
-Next ppm: ~0,83pt above average (+12%).
In short - less models for more, seems like a deal! ;--D
-Movement: highest out of all units, no contest here. Average is 4/8, only 3 out of 12 units are higher than that. That's a whooping 150% movement speed than your average poor dude.
-Discipline: Slightly (~0,6) above average, 2nd top.
-Weapon Skill: half the units are WS2, the other half is WS3 - doesn't matter that much because of Parry. Nothing wrong here.
-Resilience: the one and only... :^)
-Armour: Half the units are Arm2, Braves are in here. Helpful for sure, sometimes helps out to save a little bit of wounds.
-Gear: the only unit with no gear available.
Why are they so expensive while being inferior in most other areas? Is the movement really that expensive? Or is it because of "Caiman tax"?

Did you know? In ETC rosters SWarriors are in 100% of the rosters, but Braves only in ~60% :?:
And they're far more cheaper! Really makes you think...

As always, I encourage you to discuss - insight from another one's perspective is more than welcome! :love:
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9339
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 2 wrz 2019, o 15:52

Polacy nie gęsi i sój język maja więc pliz spik in polisz cos aj dont anderstynd

Porównania niestety nigdy nie bedo miarodajne. Cena wynika z mobilności która w pełni uzasadnia wady o których piszesz. Scoring robiący w ostatniej turze 12 a nie 8 marszu zrobi scenariusz dużo częsciej

A "min skład" 15 to wada a nie zaleta, za 20 zapłaciłbyś jeszcze więcej. Jakby były po 5 lub 10 sapałbyś? dont fink soł :*
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."

ODPOWIEDZ