Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2305
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 2 wrz 2019, o 16:50

Minimum size 15 skinków to wada w tym znaczeniu, że po tej cenie powinieneś mieć 20.

Braves overpriced af.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 2 wrz 2019, o 17:10

Okoń pisze:Minimum size 15 skinków to wada w tym znaczeniu, że po tej cenie powinieneś mieć 20.

Braves overpriced af.
Nareszcie ktoś to skumał :--D
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 2 wrz 2019, o 17:43

Tylko by mi to zawadzalo. Wolę jeszcze droższe ppm ale 10.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5062
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Stan » 2 wrz 2019, o 18:29

Liderka to też bardzo istotna rzecz na tych modelach, w sumie nic poza skinkami czy halabardami nie wyjdzie spod generała bo spadnie 5 modeli i uciekają za stół :/

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 2 wrz 2019, o 19:08

Stan pisze:Liderka to też bardzo istotna rzecz na tych modelach, w sumie nic poza skinkami czy halabardami nie wyjdzie spod generała bo spadnie 5 modeli i uciekają za stół :/
Masz niestety rację
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 2 wrz 2019, o 19:43

Stan pisze:Liderka to też bardzo istotna rzecz na tych modelach, w sumie nic poza skinkami czy halabardami nie wyjdzie spod generała bo spadnie 5 modeli i uciekają za stół :/
Halabardy mają 58% na zdanie, skinki 52%. Fifty/fifty to chyba za mało żeby wychodzić spod generała x-D
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 2 wrz 2019, o 19:45

Stan pisze:Liderka to też bardzo istotna rzecz na tych modelach, w sumie nic poza skinkami czy halabardami nie wyjdzie spod generała bo spadnie 5 modeli i uciekają za stół :/
Bo ja wiem czy to 5 CB tak dużo lepsze niż zwykłe 6.. I tak przeważnie uciekną
A z kolei T2 sprawia, że o wiele łatwiej jest zabić te 25% niż T3

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2305
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 4 wrz 2019, o 22:54

Uwzględniając special rules przy przeliczniku liderki tak jak zrobiłeś z coldblooded, to myślę, że warto byłoby dodać rank bonus clanratom, czyli zaczynają z 8 dyscypliny. :wink:

Champion gnoblarów też dużo zmienia, bo z przerzutem od niego są w miarę samodzielne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 16 wrz 2019, o 10:40

Halo, ktoś tutaj jeszcze gra Lizakami? :P
Pochwalcie się czym aktualnie się bawicie. Jakieś ciekawe eksperymenty, nieodkryte pomysły?
[855] Frog - General, BSB, Grasp, Trained, JStaff, Essence
[250] Captain - Pteradon, bow, shield, Wildfire, Alloy
[380] 2x20 Braves - 2 Caimans, M
[140] 15 Braves
[410] 7 Raptors - M S
[265] 2x2 Spearbacks
[165] 1 Salamander
[190] 2x3 Sentries
[540] Tauro - Engine
[470] Tauro - Bow
Total: 4500
Ogrywam coś podobnego od ~4 miesięcy. Jestem bardzo zadowolony z efektów, a szczególnie z przyjemności z gry <3
Jestem także bardzo zaskoczony efektywnością Kapitana z Wildshitem. Typo niemalże co bitwę się spłaca, a co jakiś czas wykręca heroiczne akcje (zabicie fasta i panika wykałaczek za stół w Flagach, zdjęcie covera i pozwolenie bolcowi na wyjęcie dużego maga). Nie jestem pewien Kohort (z wiadomych powodów), ale jeśli będą rozbite na dwa oddziały zamiast dwóch to ich strata nie będzie tak bolała. W teorii wygląda to nieźle - szybki score z 6 ataczorami S6, łącznie 26 ran. Core i tak trzeba mieć więc whatever :P
Raptory>Caimany ponieważ potrzebuję szybkiego uderzenia i Spearbacki mogą strzelać zza ich pleców (bez kary z Wildshitem).
Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 978
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 16 wrz 2019, o 14:17

Ja gram czymś takim:

735 - Cuatl Lord, Alchem,/divi , Breaker of Spells, Battle Standard, Banner of the Relentless Company, Essence of a Free Mind
490 - Saurian Warlord, General, Shield, Heavy Armour, Death Cheater, Spear, Glory of the Dawn Age (Spear), Potion of Swiftness
355 - Skink Priest, Skink Palanquin, Druidism, Wizard Adept, Light Armour, Book of Arcane Mastery, Sun Tablet
210 - Skink Captain, Alpha Pteradon, Shield, Light Armour, Blowpipe, Light Lance, Egg of the Quetzal
590 - 25x Saurian Warriors, Piranha, Standard Bearer, Banner of the Relentless Company, Musician, Champion
310 - 15x Saurian Warriors, Piranha, Musician, Champion
790 - 25x Temple Guards, Standard Bearer, Rending Banner, Musician, Champion
309 - 4x Rhamphodon Riders, Shields
239 - 3x Rhamphodon Riders, Shields
165 - Weapon Beast(s), Salamander
165 - Weapon Beast(s), Salamander
140 - 5x Skink Hunters, Blowpipes, Vanguard
4498
TG i koleś z wykałaczką zamiast Alphy to mega stabilna opcja, póki co na pewno monstery lądują na półce.
Próbowałem grać też na terkach ale mnie nie przekonują, capitana łatwo schować, zionięcie całkiem fajnie pomaga ogarniać śmieci, na które szkoda mi pociski.
Mam nadzieję że TG dostaną jeszcze point dropa, wtedy można by wcisnąć jeszcze 5 kawaleri kosztem hunterów i zionięcia;P


Dancar a jak się się sprawdzją spearbacki?
ta 7 kavy sporo kosztuje

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 16 wrz 2019, o 14:53

Fajnie złożony Core. Do Tabletu+Książka lepiej się nie przyzwyczajaj. :?

Alpha rozumiem, że może pójść na półkę. Ale wszystkie monstery? Tyle maszyn teraz na stołach, pociskowej magii? Mimo ekstremalnie wysokiego skażenia dziećmi i elfami w Szczecinie da się grać nawet z 2ma potworkami. Naszej armii przecież nie brakuje narzędzi do kasowania maszyn. :)
Terki są mega, jestem z nich bardzo zadowolony - 3D3 sweepów (very important), jakiś footprint żeby odgiąć 2 rzeczy na raz, gówno wystawienie na "drop 3".
Nie liczyłbym na dropa dla TG, przynajmniej nie na sporego. Mają tylko 10% mniej pick rate niż Caimany. Chociaż i tak nie jest to jakoś dużo - jakieś 1/3 list miało TG.
Spearbacki są mega. Pomagają żabie w zerowaniu śmieci na dystans, chociaż dużo zależy od kości a ustawianie ich pod kątem SnS jest czasochłonne i irytujące. Są jednak dosyć stabilne i dobrze działają z resztą listy.
Aye, droga. Ale myślę przyszłościowo i przewiduję solidny drop w punktach dla raptorów... :^)
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 16 wrz 2019, o 15:50

Eh danca dawno Cie na raptory nakrecam i nawet cytował nie będę co pisałeś, bo dzieci czytajo.

Jestem zwolennikiem tezy, ze 2 monstery to minimum. Mocne są.

Ojej ksiązka taka mocna. Oby ją podbili ale od tabletu won.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Kradziej
Posty: 978
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 16 wrz 2019, o 16:10

Jak dla mnie taurosaury odkąd nie mają stubborna mocno straciły. Poza szarża trzeba liczyć na dobry roll thunder stompa o ile biją się z piechotą. Do tego wysyp klimatycznych demonów które takie stedzie łykają aż miło

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 16 wrz 2019, o 16:40

-Qc- pisze:Eh danca dawno Cie na raptory nakrecam i nawet cytował nie będę co pisałeś, bo dzieci czytajo.

Jestem zwolennikiem tezy, ze 2 monstery to minimum. Mocne są.

Ojej ksiązka taka mocna. Oby ją podbili ale od tabletu won.
Możesz mnie publicznie odgasić, nie obrażę się - obiecuję ;*
Dalej sądzę, że są gównem i słabym specjalem, ale po obniżce może będą wystarczająco tanie. Plus za tę cenę mam tylko 5 Kajmanów, a nierówny klocek triggeruje mój zmysł estetyczny.
Uważam podobnie, że to książka jest problemem i podrażając tablet przy okazji zabiją combo JStaff+Tablet. Raczej pójdzie właśnie książka do góry, bo jest problematyczna nie tylko przez to złożenie w SA.
Big Boss M. pisze:Jak dla mnie taurosaury odkąd nie mają stubborna mocno straciły. Poza szarża trzeba liczyć na dobry roll thunder stompa o ile biją się z piechotą. Do tego wysyp klimatycznych demonów które takie stedzie łykają aż miło
Aye. Do dzisiaj nie wiem czy dostał nerfa czy buffa - Swifstride za Stubborn i 2 marszu. :- D
O czym konkretnie mówisz? Jakaś konkretna jednostka, złożenie? Odniosłem wrażenie, że raczej mamy do przodu z demonami zakładając że TG nie spotkają Omena. :)
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 16 wrz 2019, o 17:27

Eee tam, u mnie stedzio na DMP był 3x MVP.
Też się zastanawiałem czy to był BUFF czy NERF, ale po ilus grach stwierdzam, że wolę jednak swiftstride.. Bo jednak 6+2d6 to ciężko zagrozić szarżą, ten max daje dużo. Zwłaszcza że output stejka szarżującego jest o wiele większy nic nieszarzujacego (średnio koło 5,5 impactow z S6)

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 16 wrz 2019, o 19:32

Swift jest dużo lepszy do naporowej gry. A w demonach co je tyra? Ja uwazam ze to najmocniejszy punkt tego paringu, karci te slabe w defensywie modele cr ze az strach.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 808
Rejestracja: 5 cze 2008, o 13:17

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Huss » 16 wrz 2019, o 20:20

Proszę:

780 - Cuatl Lord, General, BSB, Master-Divination Grasp of the Immortal, Symbiosis, Banner of the Relentless Company

350 - Skink Priest; Adept - Druidism; Palanquin; Book of Arcane Mastery; Sun Tablet

250 - Skink Captain, Alpha Pteradon, shield, bow, Wildfire Burst, Alchemist Alloy

240 - Skink Captain, Alpha Pteradon, shield, light lance, Dragon Staff, Egg of the Quetzzal
(1620)

610 - 25x Saurus Warriors, M, S, C, Banner of the Relentless Company, Piranha
290 - 15x Saurus Warrior, M, Piranha
(900)

265 - 2x Spearback
265 - 2x Spearback
190 - 3x Pteradon Sentries
360 - 6x Raptor Riders, M, S
360 - 6x Raptor Riders, M, S
540 - Taurosaur, Engine of the Ancients
(1980)
4500/4500

Cuendae
Wałkarz
Posty: 68
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 16 wrz 2019, o 21:45

Tak tylko zostawiam tutaj ranking armii zrobiony przez staff T9A ;)

Top tier: UD, VS
High Tier: WDG, VC, OK, BH, DL
Mid Tier: KoE, OnG
Low Tier: DE, DH, EoS, SA SE, ID
Bottom tier: HE

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5062
Rejestracja: 6 sie 2009, o 22:34

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Stan » 16 wrz 2019, o 22:29

I bardzo dobrze, bo już się nudzą te ciągłe maski wciskane hajom.

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 17 wrz 2019, o 04:46

Wbij Furionowi
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ