Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9408
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 lis 2019, o 12:22

To 7 co za róznica. Dan kurde 52 - srsly? Mówiłem Ci graj alfą
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2314
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 12 lis 2019, o 12:32

Po prostu kohorta potrzebuje specyficznych celów. Na RnF jest generalnie słaba bez supportu, ale kowbojów czy charakterów na monsterach obija solo aż miło.

Poza tym chyba trochę dużo wymagasz od core unitu za 370 pts (licząc 20+2 z muzykiem i banerkiem) ze scoringiem, paroma rankami i movement 6/12. Spróbuj oddział 30+3 z jakąś sensowną magiczną szmatką, np. flaming banner jak grasz alchemie lub rending jak coś innego. Front większy zaledwie o 1 skinka, a damage dużo przyjemniejszy.

Czasami też wystarczy coś utrzymać na steadfaście, a jak przeciwnik ma S6, to tak samo łatwo będzie zabijał skinki jak oddział saurusów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 988
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 lis 2019, o 12:54

Nie wiem czy tak dużo wymagam, oddział dostał wpierdol od slejvów, 6 censerów i 3 trybsonów - wszystko kosztuje luźno połowę punktów xD
Zwyczajnie nie widzę sensu cackania się z tym gównem skoro zwyczajnie można wrzucić saurusy i mieć to z głowy. Podobają mi się dwie kohorty i wiem co ma robić, ale ma tyle słabości że to się mija z celem. Całe core to w sumie gówno więc jeden pies. :)
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9408
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 lis 2019, o 14:54

Stary mnie tez 13 censkow rozbilo 30 saurusow mimo że kosztują mniej niz polowe, czego ty oczekujesz jak wsadzasz piechote pod dedykowany unit antypiechotny? Slavy to peszek a trybsony kiedys mi przedupili po 15 bo wiec to po prostu taki unit ma waski front wiec mass punkty udupione w ataki ktirych nie wypłacasz

Za duzo zrzucasz na unit ktory wymaga po pristi realiziwania swojej roli jak Ci Okon napisał. I tez jestem fanem 30tki robi sie przyjemnie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1417
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Ciara » 12 lis 2019, o 15:15

Censerzy to są chyba dedykowani na wszystko. Nigdy nie zapomnę gdy 4 treekinów z bsbkiem wpadła w gówno censerów żeby overrunować dalej a się okazało że to ich ostatni przystanek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 988
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 lis 2019, o 16:07

Trochę dużo tych wygięć statystyki jak na jeden turniej. Prawie jakby jednostka była zwyczajnie wujowa :thinking:
A, przypomniało mi się. Z KoE wpadli w bodajże 5 questów, też nie dali rady xD
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9408
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 12 lis 2019, o 16:20

Eh dhoe pls

Censerzy pokurwieni, gralem vs 3x15 kurde negative player expirience
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 988
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 12 lis 2019, o 18:15

Pamiętam jak z ~3/4 lata temu 3 wymaksowane oddziały były w każdej rozpie, razem z globkami. To się grało wtedy.

Tak poza tym to reszta się sprawdziła. Żaba, kapitan, spearbacki, stedzie, terki i swarmy okej. Caiman i hunterzy tacy se.
Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1042
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 6 gru 2019, o 08:17

I jak wrażenia po zmianach?

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 988
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 6 gru 2019, o 09:23

Jestem mega zadowolony. Żaba i javeliny są dla mnie wystarczającym bonusem. <3
Obrazek

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1042
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 6 gru 2019, o 10:02

Imo super zmiany, szczególnie tańsza żabka, javelliny też spoko bo w końcu będzie sens je brać, chociaż w guerilli ciasno. Kroxy w dół też spoko;)
W końcu zmiany w dobrym kierunku.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2223
Rejestracja: 3 paź 2008, o 12:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: goboss » 6 gru 2019, o 16:55

U mnie od razu 15 javelinow in. Dobra zmiana :)
Obrazek

Cuendae
Wałkarz
Posty: 71
Rejestracja: 24 lut 2019, o 23:00

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Cuendae » 6 gru 2019, o 17:36

Gdyby ominąć pierwszy update i dać tylko ten, to byłbym o wiele bardziej zadowolony :d
No ale najważniejsze, że są javeliny i żaba, Saurusy też na plus. W końcu będzie trochę więcej wyboru w tych coreach

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9408
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 gru 2019, o 20:39

Dajcie zmiany od razu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2314
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Okoń » 7 gru 2019, o 21:33

beta 2.2
• Jade Staff 70 ↘ 60
• Sun Tablet 45 ↘ 40, clarification that it allows to pick spells 5 and 6 even with Essence of the Free Mind
• Caiman Ancient, Base cost 200 ↘ 195
• Cuatl Lord:
– Base cost 470 ↘ 445
– Breaker of Spells 60 ↗ 70
• Saurian Veteran Base cost 175 ↘ 170
• Skink Captain, Alpha Pteradon 75 ↗ 85
• Skink Priest:
– Skink Palanquin 80 ↘ 70
– Skink Palanquin, Plaque of the Snake God 45 ↘ 30
• Saurian Warriors:
– Additional models 21 ↘ 19
– Serpent 3 ↗ 4
• Skink Braves:
– Caiman 80 ↘ 75
– Poisoned Javelin 4 ↘ 2
• Caimans, Additional models 80 ↘ 75
• Raptor Riders, Additional models 45 ↘ 42
• Snake Swarms, Additional models 30 ↗ 35
• Temple Guard:
– Base cost 355 ↘ 350
– Additional models 33 ↘ 32
• Rhamphodon Riders, Base cost 220 ↗ 225
• Weapon Beasts:
– Base cost 140 ↗ 145
– Salamander 30 ↘ 25
• Pteradon Sentries, Base cost 185 ↘ 180
• Stygiosaur, Base cost 295 ↗ 300
• Thyroscutus, Base cost 280 ↘ 275
Mała część zmian to powrót do stanu poprzedniego sprzed update'a (koszt jade staffa, sun tabletu, breaker of spells i additional models temple guardów).

Biorąc pod uwagę zmiany w 2.1 i teraz w 2.2, to rzeczywiście core units najwięcej ugrały. Bardzo dobrze, bo była to smutna kategoria, a teraz widać światełko w tunelu. Przegrały tylko bowy na skinks braves, bo obecnie jak są w tej samej cenie co poisoned javeliny, to mamy wybór pomiędzy gorszą bronią strzelecką i brakiem shielda, a lepszą i zachowaniem tarczy. :mrgreen:
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9408
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: -Qc- » 7 gru 2019, o 23:19

Czyli najpierw w morde bili, a teraz dopeiro wlasciwy update. Jest dobrze.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Rejestracja: 7 maja 2008, o 19:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Whydak » 2 maja 2020, o 17:45

Cześć, jestem Michał, nie grałem w nic na kwadratach od 7 lat...
Przymierzam się do rozpoczęcia z Saurian Acients tak w miarę na poważnie. Jak na razie jestem lekko zagubiony w gąszczu zasad 9th age.
Chce sobie złożyć armię w oparciu o modele z Lost Kingdom więc najtaniej nie będzie. W związku z tym chciałem podpytać czy są jakieś modele których lepiej unikać na początku/w ogóle. No i czy są jakieś "must have".
Gdzie najlepiej teraz szukać takich informacji? Forum 9th age czy gdzieś indziej? Bu tutaj ruch umiarkowany.

Awatar użytkownika
Big Boss M.
Falubaz
Posty: 1042
Rejestracja: 11 sie 2009, o 10:34
Lokalizacja: 8 bila

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Big Boss M. » 3 maja 2020, o 07:30

Największy ruch jest teraz na FB, w grupach gdzie zrzeszają się ludzie z poszczególnych regionów. Ale jak zapytasz tu to też na pewno znajdziesz odpowiedź. Co do modeli must have to warto mieć trochę skinków, saurusy, na pewno lataczy, reszta zależy od tego czym chcesz grać, slann jest najpopularniejszym magiem, skink priest też się często pojawia;)

Mamut
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Mamut » 3 maja 2020, o 09:33

michau5300 pisze:
2 maja 2020, o 17:45
Cześć, jestem Michał, nie grałem w nic na kwadratach od 7 lat...
Przymierzam się do rozpoczęcia z Saurian Acients tak w miarę na poważnie. Jak na razie jestem lekko zagubiony w gąszczu zasad 9th age.
Chce sobie złożyć armię w oparciu o modele z Lost Kingdom więc najtaniej nie będzie. W związku z tym chciałem podpytać czy są jakieś modele których lepiej unikać na początku/w ogóle. No i czy są jakieś "must have".
Gdzie najlepiej teraz szukać takich informacji? Forum 9th age czy gdzieś indziej? Bu tutaj ruch umiarkowany.
Cześć Michał!
Witamy w gronie battlowców!
Jeżeli o ruch chodzi to własnie lokalne faceboki czy fora, na forum 9tki ruch troche jest ale nie najbardziej rzeczowy.
Co do jednostek zależne jest to od tego czym chcesz grać, jaki skład armi planujesz. Każda armia lizaków musi posiadać 20% core, więc albo saurusy albo skinki albo mieszanina obu. Następnie musisz posiadać jakiegoś generała (tutaj bezprecedentowo najlepszy jest Slann/Cuatl lord, potężny mag który dowodzi całą armią) i najlepiej sztandarowego armi(BSB) ażeby armia nie uciekała od walki. Resztę punktów możesz wydać na pozostałe jednostki, wielkie potwory jak Taurozaury, więcej magii w postaci skinka albo stygiosaura, flankujące latacze(ramphadony), czy elementy strzelania (weapon beasty czy skink huntery). Można też pójść mocniej w herosów w postaci saurus veterana na piechote(Glory of the Dawn Age i death cheater to popularne złożenie) albo nawet na Alphia Carnozaurze.
Pozdro!
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Rejestracja: 7 maja 2008, o 19:47
Lokalizacja: Kraków

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Whydak » 3 maja 2020, o 10:26

Dzięki za odpowiedzi.

Myślę, że na początek głównym celem będzie wepchniecie maksymalnej liczby duzych jaszczurów do listy.

Mały carnosaur ma w miarę sens? Z tego co czytałem alhpa jest bardziej popularny. Tylko alpha i slann to już trochę ciano w kategorii się robi.

ODPOWIEDZ