Ogry w 9 edycji

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Marek_W »

@ Odoamar
W 1.3 ten item obniżał AP wynikające z siły do 2, zwykłego AP nie kroił. poza tym zgodnie z faq redukcja o połowę następowała już po wszystkich modyfikacjach.

Teraz, zgodnie z porządkiem ze str. 12 podziały i mnożenie statystyki ma robisz zanim ją powiększasz/pomniejszasz. Ja rozumiem to tak:
- trafia mnie hero (np s4) z dwurakiem, który np z enchanta daje +3 siły.
- wpierw jego siłę S4 + 2 z dwuraka, czyli łącznie 6 obniżam do 5 z mamooth hide,
- następnie jego siła jest modyfikowana o +3 z enchanta.

Nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale wydaje mi się, że tak to teraz działa.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Już na wstępie coś źle rozumiesz. Z jakiej racji pierw jest bonus z siły za gw, potem ustalanie wartości a potem kolejny bonus z enchanta? To jedno i to samo. Oba bonusy do siły powinny mieć miejsce w tym samym momencie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

To idzie tak:
1 - konkretna liczba (np, ataki posiadają siłę 5) lub wzięcie współczynnika od innego modelu (najczęściej brani LD od generała)
2 - dzielenie lub mnożenie
3 - dodawanie i odejmowanie
4 - uwzględnianie współczynników które "zawsze" lub "nigdy" posiadają jakąś wartość (np, ataki zawsze posiadają siłę 5 lub ataki nigdy nie mogą ranić posiadacza lepiej niż 5+).

W przypadku mamoth hide jest "nigdy nie mogą mieć siły większej niż 5" więc:
1- brak
2 - brak
3 - dodajesz +2 z GW, dodajwesz +3 z enchanta
4 - redukujesz do 5, bo na pewno jest większa

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

No tak. Zle zrozumialem:) zawsze sila 5 to nie jest zadne polowienie czy dzielenie:) chybba sie zasugerowalem zlym przykladem:p
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Spoko, pewnie chodziło o redukcję multiwoundow.

Ten item jest lepszy niż nam się wydaje bo idealnie działa z 1 z szamanizmu i army spelem.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2017, o 21:56 przez Odoamar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Gdy weżmiesz go na Szamanie i rzucisz dużą wersję hereditarki to wszystko na świecie wounduje Szamana na 6+ :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Ciekawe co przyniesie Hotfix?
Liczę, że iron fist na tuskerach stanie się rzeczywista alternatywa dla gw.
Może coś zmienia u nietknietych Najemników.

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Najemników tknęli, mają inne koszty uzbrojenia czyli taki mały tweek :D
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

No dobra - ale to kosmetyka.
Teraz zauważyłem, że generałem nie musi być postać o najwyższym współczynniku Dyscypliny. Teoretycznie mogę schować shamana generała z tyłu w mini klocku, a Gkhanem bez obaw cisnąć w drugim. Jak to widzicie?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2018, o 10:15 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Nie głupi pomysł z tym, tylko chyba GK > K w tym zabiegu? Chyba, że szkoda pkt bo i bsb musi być a tak to w sumie z trolleater i khagadai's legacy? ;) Muszę takiego huntera przetestować :D
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Zapowiada się niezły turniej w Krakowie, chyba pierwszy na nowe zasady. Lecz mamy 3 Ogrze Armie na turnieju. Ciekawe co jest przyczyną tak słabej frekwencji.
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

limit osób na pewno nie pomaga, dobry ogr najpierw się naje a dopiero potem zgłosi

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Z południa Polski to chyba nikogo nie ma z tego podforum, chyba że wybraliście inne armie. Dokładnie nie sprawdzałem wszystkich drużyn, więc mogę się mylić.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jeśli mowa o Krakowie to ja jadę OK z południa ;)

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Coś mi się ubzdurało, że jesteś z Łodzi :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Gdybym miał ogry, to bym nimi jechal , nadal bardzo mocna armia
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

I jak wrażenia po Krakowie? :)
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Bez hellfista ta armia jest niegrywalna :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Kłamstwo! Gdyby bohaterowie byli troszkę tansi to bym z czystym sumieniem polecał grubasków :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Marek_W pisze:I jak wrażenia po Krakowie? :)
Impreza super, gry już gorzej :) Nie ugralem za dużo lecz mimo to mój team znalazł się w środku stawki. Wszystkie bitwy zabrałem na armie których u nas nie ma w klubie lub są traktowane jako drugorzędne, więc wiele zagran było dla mnie nowością. Ogólna meta trochę odstaje od naszej Szczecińskiej :)

1 Shaman- Gut Roarer Master @ 675.0 Pts
General; Wizard Master; The Thaumaturgy; Great
Weapon; Light Armour
Karkadan's Resilience [50.0]
Book of Arcane Power [70.0]
Rod of Battle [60.0]
Big Name - Gut Roarer [45.0]

1 Khan- Cult Leader @ 430.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Big Name - Cult Leader [45.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Talisman of Shielding [50.0]

1 Mammoth Hunter- Trolleater @ 425.0 Pts
Paired Weapons; Hunting Spear (2+); Innate Defence (1); Light Armour;
Scout
Wrestler’s Belt [60.0]
Supernatural Dexterity [40.0]
Big Name - Trolleater [85.0]

9 Bruisers @ 798.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Champion
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]

3 Bruisers @ 190.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

3 Bruisers @ 190.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour

1 Thunder Cannon @ 320.0 Pts

2 Yetis @ 175.0 Pts

2 Yetis @ 175.0 Pts

1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts

1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts

5 Scrapling Trappers @ 80.0 Pts

3 Tusker Cavalry @ 572.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]

1 Slave Giant @ 310.0 Pts
Great Weapon

Models in Army: 33


Total Army Cost: 4500.0


Grałem czymś takim, na ostatnią chwilę wrzuciłem tego Lowce i żałuję , że zagralem nim jak berło parę razy ( można tłumaczyć się ogromnym kacem ).

Z 18" zasięgiem bsb czułem duży komfort co wiele razy pozwalało mi na szerszą grę. Łowca z Scoutem super potrafi się dostosować gdy wystawiasz się do końca, a Ty potem do jednego kota dokładasz go i wspólnie smigacie Vanguarda. łowca wędruje w deployu przeciwnika a kot bezpiecznie wraca w szeregi. Nowa magia jest naprawdę ekstra, lecz chyba trochę za mocna, szczególnie cosmo.

Nie ma co więcej pisać, nie grałem na wysokich stołach choć były aspiracje na 10-13 miejsce.
Obrazek

ODPOWIEDZ