Special Characters

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Qbazss
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Qbazss »

Gnoblary, żeby zablokować black knighty i dobiec ogrami. Przydaje się atak jako pierwszy i nie użyje na nas lanc... Wczoraj mi sie sprawdziło :P Skarg ma podstawke jak rydwan. A pozatym to weż bullsów z 2 hand weapon, żeby zombie i inne paskudztwo z tych mniejszych rzeczy młócić, bo i tak w zombie to walimy 3+, 3+ chyba.

Tak podsumowując to wszystko to weź śmieciarke, jak Kędziorson radzi.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

w zombie walicie na 3 i na 2 (bullsy jak maja 4 S tak?)

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Do Skraga to przynajmniej ze 4 gorgery, dwóch naprawdę nie opłaca się brać. Z tymi wszystkimi bonusami dla nich, Skrag Ci się z dwoma nie spłaci ;)
Ja grałem ze skragiem na 8 gorgerów i było naprawdę dobrze.
Pozdrawiam

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

NO ale z takimi armiami strzelającymi jak sobie radzisz Mate ?

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

_SkaVen_ pisze:NO ale z takimi armiami strzelającymi jak sobie radzisz Mate ?
Gdy na stole jest osiem gorgerów z regeneracją, przerzutką missów i ekstra atakiem to... strzelania już nie ma ;)

Trzeba na starcie dobrze chronić Skraga, screenować, wrzucić w maneaterów. Potem wpaść w jakiś spory unit i... czekać na dżordżów i wyraz paniki na twarzy przeciwnika :P

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Ożywiam temat :).

Jako że naszych starych speciali odświeżyli i dostaliśmy dwa nowe, a do tego coraz częściej dopuszcza się nimi grę na turniejach... Myślę że jest o czym pisać. Ale po kolei:

1: Greasus - nie zadaje już d6 impactów, nie ma thunderstompa, nie ma ataków sword gnoblarów, ale w końcu ma LoS od ogrów, może siedzieć w oddziale, dalej ma 3 ataki z siłą 10 d3 ran, ma lepszego warda (+4 na wszystko, nie tylko na niemagiczne strzelanie). Mały save przy 6T i 6T mało przeszkadza. Dalej rozsypuje złoto sadząc głupotę na wrogie oddziały i daje +1 do CR i "and they shall no know fear" jak u Space Marines z czterdziestki (znaczy, automatyczne zbieranie). Kosztuje drogo jak diabli, ale jeśli nie każe mu się testować I to daje radę ;).

2: Skrag - Slaughtermaster który bije się jak niejeden Tyrant. Brak jakichkolwiek ochron poza 6T, jednak zaczyna z sześcioma atakami z siłą 5 i KB a każdy zabity przez niego model daje mu kolejne bonusy, więc szybko może zdobyć regenerację, +1A czy Hatred. Do tego jest magiem czwartego poziomu, budzi terror to w sumie za nieco więcej niż zwykły mag lord z kompletem magicznych przedmiotów. Na deser umożliwia wystawianie Dżordży w dużych ilościach i wraz z zabijaniem modeli wroga je również wzmacnia. Równie grywalny to Greasus

3: Bragg - Tutaj zawód, za niemałą ilość punktów mamy gołego Bruisera z bronią +1S i HKB, ale to drugie tylko w pojedynku. Straszna słabizna, choć figurka ładna.

4: Golgfag - Ciężko odnieść mi się do tego bohatera. Za niemałe punkty Dostajemy Bruisera z Add hand weaponem i pistoletem, który będąc w oddziale maneaterów jest dla naszych sojuszników trusted ally. Do tego możemy mu wykupić magicznych itemów za 2k6*10 punktów, więc może być strasznym rzeźnikiem, jak i popierdółką za którą przepłaciliśmy i to sporo. Ale figurka równie dobra co Bragga :].

A wy co myslicie?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Skarg: IMO mocno zyskał na wartości, choć moim zdaniem do klimatu brakuje mu loremastera ;) Któż jak nie sam wybrańca powinien władać domeną jego boga ...

Golfgag: Bardzo losowy, fajny, ale można się na nim zawieść #-o

Reszta raczej tylko for fun :roll:

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Mam pytanie a jak wygląda firebelly właśnie go zamawiam za względu na figurkę ale czy jest grywalny?
Czy opłaca mu się dać greedy fist ? i czy to w ogóle działa? A jak nie to co?

A jak wygląda sprawa z hunterem? Wsadzać go na mamuta czy lepiej z pieskami? Jest sens dawać mu harpun skoro ma włócznie?
Obrazek

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Odoamar pisze:Mam pytanie a jak wygląda firebelly właśnie go zamawiam za względu na figurkę ale czy jest grywalny?
Czy opłaca mu się dać greedy fist ? i czy to w ogóle działa? A jak nie to co?

A jak wygląda sprawa z hunterem? Wsadzać go na mamuta czy lepiej z pieskami? Jest sens dawać mu harpun skoro ma włócznie?
Firebelly jest bardzo dobry dzięki Breath Weapon i flaming atakom. Pomaga przepychać oddziały z regeneracją.

Opcja z Greedy Fistem nie jest popularna, ale ja tak go kiedyś wystawiałem - ma 4A S5 a do tego jak wypali fireballem w samotnego maga, to mu zabiera lvl magii. Jednak popularniejsze jest wstawianie go z Hellheartem.

Hunter to średnio grywalna jednostka. A jeśli już to na piechotę, bo na Stonehornie zabiera za dużo pkt. z puli herosów i ciężko zmieścić BSB z dodatkowym magiem.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Do tego co napisał Maciek dodałbym, że Hunter jest całkiem fajny jako samotny klepacz jednostek wsparcia wroga. Vanguard za włączenie go do "oddziału" pojedyńczego kota + Ld9 i inne niezłe współczynniki pozwalają mu poszaleć i postraszyć. Udało mi się nawet potrzymać nim hordę piechoty z S4 przez jakieś 3-4 tury aż nadeszło wsparcie. Po prostu te 150+ punktów da się lepiej wykorzystać...

Maciek

ODPOWIEDZ