Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 24 wrz 2018, o 05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2008, o 19:45 
Masakrator

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:12
Posty: 2035
NIe masz się czego martwić . Wystawiaj je . Są dobre . A co do tego w USA to po prsotu inny świat tak naprawde . GW rządzi i to ono zdecyduje co ma być z rr . A wątpie aby je usuneli .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2008, o 19:47 
Nerd Forumowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:47
Posty: 13698
Lokalizacja: Ordin Warszawa
w usa to gw uznalo, ze rhinoxy sa wycofane :P oni tam maja sporo gt i jakos sie u nich to kreci

w polsce rhinosy sa limited mimo iz nie sa tak uznawane przez gw.

podobnie jak alternatywne bronie dla giganta tk
demonetki na steedach
soc
i pare innych rzeczy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2008, o 21:21 
Warzywo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 14:22
Posty: 10
Ok, dzięki za info.

_________________
Dobry kosmita, to martwy kosmita...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 21:20 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:57
Posty: 8429
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan
nie znalazlem czystego tematu o rhinoxach, a wiec tutaj zamieszcze swego posta.

Chce się doradzic jak najlepiej skonfigurować rhinoxy jako najmeników w armi hajów na star dragonie. Link do rozpy tutaj:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=10827

prosze o pomoc ;)

pzodrawiam

_________________
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 21:04 
Warzywo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2009, o 15:50
Posty: 16
od pewnego czasu jestem zafascynowany jednostka rhinoks ridera mam parę takich pytań czy moglibyście mi powiedzieć jakich zasad specjalnych używa rhinoks jak się będzie sprawdzał wa armii na 2k pkt i najwarzniejsze jak zdobyć takie coś :?: :?: :?:

_________________
"Lecz nie wiedzą o tym ludzie,

Że najgorzej w życiu to,

To samotnym być, to samotnym być"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 21 kwi 2009, o 23:18 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 wrz 2007, o 00:55
Posty: 2582
Cytuj:
i najwarzniejsze jak zdobyć takie coś :?: :?: :?:
forge world ma świetne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 22 kwi 2009, o 08:10 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:25
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji
Zasady Rhinoxa znajdziesz tu:
viewtopic.php?f=58&t=980

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 16 lip 2009, o 17:28 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 13:25
Posty: 487
Możesz robić z zabawkowych nosorożców :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 06:48 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Podbijam temat.
W sumie to jestem aż zdziwiony, iż gracze ogrów nie wykazują chęci do wstawiania tej jednostki do armii.
W praktyce mamy wyoski T, save, parę ran, ciekawe uderzenie, w miarę za rozsądną cenę. Patrząc na koszt punktowy czyli około 175pts jest to mniej więcej tyle co standardowy oddział 5kawalerzystów z czempionem, muzykiem, który wyłącznie w czasie szarży jest nam coś konkretnego w stanie zrobić. Nasz rhinoks zawsze.
Kiedy mamy dwa takie stowrki, manewrowość już spada, ale w sumie zajmują miejsca tyle co kiedyś kawaleria 8 ludków, tyle że mają o wiele większego kopa. Szczególnie z warbannerem.

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 10:02 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2007, o 17:09
Posty: 380
Nie gram ogrami, lecz tym co ogry lubia chyba najbardziej :D (kurduple) wiec to tylko moje domysly - to jedyny LT w armii, zgadnij wiec w co pojdzie cale strzelanie? :D To raz. A dwa - ogry sa bardzo drogie w punktach, jest ich na stole naprawde malo, wiec moze lepiej przeznaczyc te 175pkt na cos co ma wieksza szanse na dojscie.

Mimo wszystko gdybym gral ogrami (zawze chcialem, ale sila, a wlasciwie jej brak mnie skutecznie od tego odrzuca - wytarczy, ze dostaje wpierdziel krasnalami, ktore tez do silnych nie naleza.) bym na takim jednym gral, bo bardzo mi sie model podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 11:24 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
rhinoxy są fajne, czasami same potrafią wygrać bitwy, ale meneatery też dają rade bo dają immune i stubborna bohaterom :mrgreen: co nie zmienia faktu, że każdy boi sie oddziału rhinoxów 2/3 jest wstanie przejechać po wszystkim, a to że przeciwnik bedzie wszystko omijał od tego oddziału to nie stracimy 500pkt, a zawsze zablokujemy ćwiartke czy wybijemy wszystkie fasty :mrgreen: czyli oplacalny interes. Ja testowalem na turniejach dwójeczki z paniką na 3kosciach i w kazdej bitwie sie spisali 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 12:18 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2009, o 21:34
Posty: 735
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard
Ja troche z inne bajki. Ponieważ jak wszyscy wiemy RR z FW są bardzo drogie, zatem myślałem o jakieś tańszej alternatywie, mianowicie chciałbym kupić juggery z DC i zrobić z nich wierzchowce dla Ogrów, próbował któryś czegoś podobnego? Lub jakie jeszcze inne alternatywy polecacie?

_________________
http://www.varangianguard.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 12:38 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:25
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji
Kup sobie śmieciarkę. Tam też masz rhinoxa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 12:43 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2009, o 21:34
Posty: 735
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard
Kokesz dzięki za odpowiedź, ale nie do końca oto mi chodziło, myślałem o jakiś innych łatwiej dostępnych środkach (czytaj modelach rhinoxów), bo jak wiesz cena śmieciary nie jest mała i a z jej dostepnością też nie za ciekawie.

_________________
http://www.varangianguard.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 13:20 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
kup zabawke nosorożca, troche GSu i masz spoko rhinoxa :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 15:06 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2009, o 21:34
Posty: 735
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard
Dobra, dobra, teraz śmiejcie się ze mnię :mrgreen: , ale ja z racji mieszkania zdala od cywilizacji skazany jestem na zakupy tego typu rzeczy poprzez sieć, zatem w jakim sklepie najlepiej kupić odpowiedniej wielkości nosorożca czy cuś podobnego, bo szukam już kilka godzin i szlag mnie trafia, bo pierdół jest od groma, a nie ma nic konkretnego (sam dinozaury).

_________________
http://www.varangianguard.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 15:31 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:25
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji
Mówisz - masz... oto modele nosorożców.
Nosorożec afrykański
Nosorożec 9x10 cm

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Biały kruk w armi ogrow
PostNapisane: 5 sie 2009, o 21:15 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Pierwszego miałem w ręce - jest za mały, drugi jest w pytke!

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rhinox Riders
PostNapisane: 4 gru 2010, o 23:36 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:47
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom
Którego warto wystawić? Championa czy sztandarowego z jakims magicznym bannerem np dającym flamingi?

_________________
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rhinox Riders
PostNapisane: 5 gru 2010, o 01:33 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 16:30
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice
@Murmi- żadnego , niestety. aktualnie kombinacje ( na podstawie moich doświadczeń):
1BullRhino z bannerem - nie działa, bo jezeli dojedzie to i tak nic nie zrobi ( koszt około170p.)
3BullRhino z FCG - hooooly fuck, ale mi się nie sprawdza .. syto ok 650p, jezeli coś ich zaszarzuje , duza szansa ze się brejkną, jezeli oni, to ugrzęzną, nie zadając odp. ilości ran. za te punkty, na półkę...
-największy ból ze jezeli się brejkną to ginie sztandarowy
ostatnia opcja która mi chodzi po głowie to w 1 oddziale bull rhino + zwykły , zaby można woundy rozdzielać ( ale to i tak mega drogo wychodzi.ok 220p.)

pzdr,KG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 10 Queries | GZIP : Off ]