BP co nowego? lista życzeń i zażaleń

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Re: BP co nowego? lista życzeń i zażaleń

Post autor: Oni No Maćko »

Xet pisze:Macie mały spoiler
symek pisze:co to będzie??
jak XeT pisze, że duży + to ja jestem spokojny o to, że tym razem będziemy zadowoleni.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

symek pisze:co to będzie??
pewnie niedispelowalne scrolle jak w TK of Khemri w ravening hordes :mrgreen:
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Magia bedzie zdecydowanie grywalna (fajnie byc czasem adminem ;)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Według mnie nie można popadać ze skrajności w skrajność...
Bp 1.6 daje mocnego kopa. Według mnie o 100% gdyż praktrycznie wykręca do góry nogami zasady tworzenia armii.
Jeśli większość graczy przyzwyczaiła się do rozpy ogrowej w stylu: 4*ironsi, 3 magów i cos tam coś tam (w stylu okazjonalnie wystawiany hunter/yeti,jedna scrapa/może jakis rhinoks... to sama w sobie zmiana daje tyle co nic... Bo w sumie nie bootsuje jednostek które macie sobie w domu...Dlatego mam wrażenie że tak bardzo jest nacisk kładzony na magię, gdyż jest prostrza niż kombinowanie na hirołach czy hunterach i wepchnięcia ich do walki.
Po prostu wezmę 4 magów może jeszcze zacznę krzyczeć by mieć u każdego po 6 darmowych zębognoblarów i właściwie taki bonus w postaci +1 do casta do końća gry...bla bla bla dodaj co chcesz jeszcze....
W teorii powiedzmy idę do sklepu mam 1000 złotych i nowego BP przed sobą... to jeśli byłbym bardziej ograny z armią pewnie w życiu bym nie wystawił rozpiski takiej jak poprzednio... gdyż jak już powiedziałem na początku - dalej będzie dupa, gdyż moi ironsi są plewni, magowie mają słabego powera, a działą zabrali mi z rejrów... czyli cmok cmok cmok.

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

BP 1.61 - Teraz nasza magia działa jak trzeba :)
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

i teraz jest gites ale musimy uważać żeby nie wygrywac masterów bo nas potną :mrgreen: :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
SZALONE
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: "Ósma Bila" Bielsko-Biała

Post autor: SZALONE »

magia jest totalnie niegrywalna
Bagins nie wmawiaj że jest fajnie jak nie jest
bucher obecnie może rzucać przestraszanie i 2d6 z siłą2 o ile się nie zrani
po dwóch turach strzelania w odział z bucherem może on ewentualnie podrapać się po dupie

BP 1.6 to tragedia , ogry muszą być ograniczane bo są przegięte?

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

A gdzie w 1.6 SZALONE są jakies ograniczenia dla ogrów.... same plusy...


A widzę już zmiana BP...w sumie bonus to bonus...

Awatar użytkownika
SZALONE
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45
Lokalizacja: "Ósma Bila" Bielsko-Biała

Post autor: SZALONE »

o tak 1.61 bardzo dobre zmiany bardzo dobre =D>

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8779
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

All Ogre characters (including butchers) can take one Big Name for free. A character can only have one big name.


W tym zapisie nie widzę niczego co pozwalałoby brać butcherom kineatera – natomiast zauważyłem że pojawia się on masowo w rozpiskach, nie jest to naginanie zasad?

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

to pytanie było już zadane xet odpowiedział że dowolne imię dla dowolnego hero bez ograniczeń więć wynika z tego że można

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8779
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

chyba się zacytuje
Laik pisze:Czytałem wyjaśnienie Xeta.
Patrząc jednak na to co jest napisane w BP to sprawa nie wygląda tak jednoznacznie: All Ogre characters (including butchers) can take one Big Name for free. A
character can only have one big name.
Nie będę nosił wydruku z postem Xeta przecież :wink: .

to wymaga uściślenia chyba...

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

no to z tym to musisz juz iść do LS

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Obecnie widzę tylko jeden problem : jeti.

Paradoksalnie, z powodu lepszej magii stały się one jeszcze słabsze, jako że nie mogą być celem buffów.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jak dla mnie Yhetee są niezmiennie jednostką nieodzowną - szybkie, ignorują teren i mają magiczne ataki, co jest nieocenione w walce przeciwko leśnym elfom i wampirom. Nie wyobrażam sobie właściwie gry bez ich udziału.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

ale są miękkie jak... :| gołe bulle ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Nie żartuj:
- mają magiczne ataki - są jedyną rzeczą poza herosami, która może coś zrobić wraithom i duchom oraz poważnie osłabić potencjał driad i wild riderów (przez kasację warda)
- są szybkie - niby tylko o 1, ale różnica jest duża, ścigają 3D6
- ignorują teren, w tym nieprzejezdny - co pozwala im nacierać z kierunku niedostępnego dla innych, a często zaskakuje przeciwnika
- -1 do trafienia przeciwko nim jest bardzo istotne

Oczywiście nie są pozbawione wad:
- są dość drogie
- mają małego, jak na speciala w takiej cenie, WSa
- mają tylko 7 Ld - łatwo panikują (choć jeśli w nowej edycji będzie odporność na panikę dla jednostek wzbudzających strach - pojawiają się takie plotki - to będzie niezły dopał dla yhetee)

Mimo wszystko gram nimi odkąd wyszła księga i nie wyobrażam sobie ich braku :D Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia, preferencji i ogrania - dla mnie na przykład śmieciarka, tak lubiana przez wielu ogrowatych, jest kiepska i nieużywalna.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

Oczywiście nie są pozbawione wad:
- są dość drogie
- mają małego, jak na speciala w takiej cenie, WSa
- mają tylko 7 Ld - łatwo panikują (choć jeśli w nowej edycji będzie odporność na panikę dla jednostek wzbudzających strach - pojawiają się takie plotki - to będzie niezły dopał dla yhetee)
i nie mają sejwa, żadnego sejwa...

spoko czasem się sprawdzają bo czasem nimi grywam (ciachanie driad, ruch przez teren itp.) ... ale byłyby o wiele lepsze jakby można było na nie czary rzucać ... tak dla porównania to 3 chaos ogry z markiem,dwurakiem i chaos armorem sa tansze od 3 yetich (no ale nie maja tyle move,mag at, i chodzenia po terenie).
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

ODPOWIEDZ