Gnoblar hordes
Moderator: Afro
Gnoblar hordes
Witam.
Mam problem. Otuz poszukuje listy armii gnoblarow ze wszystkimi szczegolami nie tylko nazwy jednostek i tyle:). Jezeli moglibyscie mi pomuc bede zobowiazany. Jezeli ktos majakies doswiadczenia w graniu ta halastra to tez prosze wrzucac tutaj.Pozdrawiam
Parufka
Mam problem. Otuz poszukuje listy armii gnoblarow ze wszystkimi szczegolami nie tylko nazwy jednostek i tyle:). Jezeli moglibyscie mi pomuc bede zobowiazany. Jezeli ktos majakies doswiadczenia w graniu ta halastra to tez prosze wrzucac tutaj.Pozdrawiam
Parufka
po pierwsze jest to raczej tylko na openie, po drugie jest to nawet sensowna armia, taka ktora ciezko jest przegrac, a jezscze ciezej wygrac, wystawiasz kosmos gnoblarow z tymi smiesznymi przedmiotami zastawiasz caly stol i czekasz az ktorys oddzial przeciwnika sie na czyms zatrzyma, wtedy miazdzysz CR
Armia ma potencjal nie mozna powiedziec ze jest slaba ale niemozna tez ze rewelacyjna. Jedyne czego nie ma to czegos co jest w stanie rozmontowywac przeciwnika z dobrym savem czy cos..
Armia polego glownie na wygrywaniu w CR na starcie...
Ma pare bajerow specyficznych.
Jakby byla normalnie dopuszczona itp to pewnie moglbym sie skusic na male pk bo malowanie milionow modeli to nie nalerzy do przyjemnosci
Mam 60 gnoblarow i mi to w zupelnosci ywstarczy.
Armia polego glownie na wygrywaniu w CR na starcie...
Ma pare bajerow specyficznych.
Jakby byla normalnie dopuszczona itp to pewnie moglbym sie skusic na male pk bo malowanie milionow modeli to nie nalerzy do przyjemnosci
Mam 60 gnoblarow i mi to w zupelnosci ywstarczy.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
macie jakiś link do tego numeru WD gdzie jest opisana armia maluszków? na Spaczeń Rogatego Szczura 3 chcę się z tym wystawić ....będe oczywiście proxował je goblinami:D rozpiske wrzuce za 20 minut:D
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
1 Gnoblar Honcho @ 74 Pts
General; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; "Free" choice
Red Stone [30]
Sword of Might [20]
1 * Gnoblar Honcho @ 94 Pts
Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Battle Standard
Honcho Helm [45]
19 * Gnoblar Fighters @ 116 Pts
2ndWeapon; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Groinbiter @ [4] Pts
19 * Gnoblar Fighters @ 116 Pts
2ndWeapon; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Groinbiter @ [4] Pts
1 Scraplauncha @ 165 Pts
2 Yhetees @ 215 Pts
1 Greyback @ [20] Pts
2 Rhinox Riders @ 568 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Thunderlord @ [24] Pts
3 Bull Rhinox @ [45] Pts
8 Gnoblar Trappers @ 48 Pts
Sharp Stuff
8 Gnoblar Trappers @ 48 Pts
Sharp Stuff
10 Gnoblar Flingers @ 30 Pts
Sharp Stuff; Sling
10 Gnoblar Flingers @ 30 Pts
Sharp Stuff; Sling
19 * Manbiters @ 160 Pts
Flail; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ogre-Head Standard [20]
1 Ogrebiter @ [5] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 104
Total Army Cost: 1664
jak mi się uda pożyczyć tyle goblinów\szczurów to zagram:D
co o tym sądzicie?
General; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; "Free" choice
Red Stone [30]
Sword of Might [20]
1 * Gnoblar Honcho @ 94 Pts
Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Battle Standard
Honcho Helm [45]
19 * Gnoblar Fighters @ 116 Pts
2ndWeapon; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Groinbiter @ [4] Pts
19 * Gnoblar Fighters @ 116 Pts
2ndWeapon; Sharp Stuff; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Groinbiter @ [4] Pts
1 Scraplauncha @ 165 Pts
2 Yhetees @ 215 Pts
1 Greyback @ [20] Pts
2 Rhinox Riders @ 568 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Thunderlord @ [24] Pts
3 Bull Rhinox @ [45] Pts
8 Gnoblar Trappers @ 48 Pts
Sharp Stuff
8 Gnoblar Trappers @ 48 Pts
Sharp Stuff
10 Gnoblar Flingers @ 30 Pts
Sharp Stuff; Sling
10 Gnoblar Flingers @ 30 Pts
Sharp Stuff; Sling
19 * Manbiters @ 160 Pts
Flail; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ogre-Head Standard [20]
1 Ogrebiter @ [5] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 104
Total Army Cost: 1664
jak mi się uda pożyczyć tyle goblinów\szczurów to zagram:D
co o tym sądzicie?
- Zed Zediculus
- Mudżahedin
- Posty: 259
- Lokalizacja: Poznań
Hmm...ciężko powiedzieć...mi się wogóle nie widzi Gnoblarska Horda...jakieś to takie...nijakie...
Jakąś obrone magiczną tu masz?
Jakąś obrone magiczną tu masz?
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
A można prosić o zasady Gnoblarskiej Hordy
Po pierwsze - za mało gnoblarów.
Po drugie - za mało gnoblarów...
Siłą hordy jest multum jednostek naszych małych popychadeł - regimenty koniecznie po 30, mamy wygrywać CRem (raczej nie nabijemy dużo ran .
Należy wykorzystać bardzo mocną stronę hordy - gnoblary wzajemnie się nie panikują! Sprawia to, że przeciwnik będzie musiał odstrzelać każdy pojedyńczy klocek by siać panikę
Na 1666 punktów wziąłbym z pięć klocków po 30, to siła napędowa tej armii
Po drugie - za mało gnoblarów...
Siłą hordy jest multum jednostek naszych małych popychadeł - regimenty koniecznie po 30, mamy wygrywać CRem (raczej nie nabijemy dużo ran .
Należy wykorzystać bardzo mocną stronę hordy - gnoblary wzajemnie się nie panikują! Sprawia to, że przeciwnik będzie musiał odstrzelać każdy pojedyńczy klocek by siać panikę
Na 1666 punktów wziąłbym z pięć klocków po 30, to siła napędowa tej armii
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
takie swą zasady turnieju.....
a gnoblary panikują od siebie!!:D
a gnoblary panikują od siebie!!:D
Gnoblary NIE panikują od siebieKedziorson pisze: a gnoblary panikują od siebie!!:D
Podręcznik, str 42:
"Gnoblars do not cause panic if they are fleeing, if they break from combat or if they are destroyed, even amongst other Gnoblars"
A w zasadach hordy nie ma nic o wzajemnym panikowaniu gnoblarów
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
słówko EVEN źle mi się zobaczyło... przetłumaczyłem: "poza"
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Ponowie moją prośbę o zasady Gnoblars Hord
Witam, nie pamiętam kto był autorem tego tłumaczenia (mam nadzieje że się chłopak nie obrazi), lecz pochodzi ono z wiadomego numeru WD.
Dla miłośników gnoblarów
Gnoblar Horde
Special Rules:
Lucky Little Gits
Gnoblary pomimo tego, że nie są zbyt inteligentne czy mądre mają niezwykłe szczęście. Może ma to jakiś związek z ich zamiłowaniem do posiadanie jak największej ilości talizmanów, monet szczęścia? Żeby to odzwierciedlić, Gracz prowadzący armię gnoblarów posiada D6 przerzutów, które mogą być użyte w dowolnymi momencie gry. Należy jednak pamiętać, że nie można przerzucić przerzutu )) (dziwnie brzmi, nie)
Greenskins
Gnoblary są traktowane jak Greenskiny w wszelkich aspektach rozgrywki.
Largely Insignificant
Uciekające, rozbite, pokonane gnoblary nie powodują paniki u innych oddziałów, nawet u drugich gnoblarów!!!!
Bicker
Żeby odzwierciedlić niesamowitą głupotę Gnoblarów, trzeba rzucić D6 na początku naszej tury za każdy nieuciekający albo zaangażowany w CC oddział z tą zasadą specjalną. Jeśli wyrzucimy 1, dana jednostka nie może się ruszyć w tej turze.
Dogs of War
Gnoblary mogą wybrać jedynie te jednostki DoW, które są traktowane jako Greenskins. DoW w tym army liście są liczone jako slot Rare. Dodatkowo armia Gnoblarska może wziąć oddziały Common Goblins, albo Goblin Wolf Riders jako slot Rare.
Sharp Stuff
Specjalna broń posiadana przez prawie każdego wojownika tej zbawnej armii. O to jej zasady: Range: 8”, Strength: As User, 2xMultiple Shots, Thrown Weapon.
Tyle o zasadach specjalnych. Moim zdaniem są świetne i idelanie opisują naszych „morderców”, ghegheghe. Czas na to co wszyscy lubimy najbardziej czyli jednostki!
Lords and Heroes
Gnoblar Head Honcho 45 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 4 4 3 4 3 5 3 7
Uzbrojenie: Hand weapon & Sharp Stuff
Opcje:
Może wziąć AHW (+4 pkt.), Flail (+4 pkt.) i jeśli posiada wierzchowca to może wybrać także Spear (+2 pkt.).
Może posiadać Sling (+6 pkt.)
Może mieć LA (+2 pkt.) i/lub Shield (+2 pkt.)
Może jeździć na Rhinoxie (+55 pkt.)
Może posiadać magiczne przedmioty z listy Common i/lub Gnoblar o maksymalnej wartości nie przekraczającej 100 pkt.
Gnoblar Honcho* 20 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 3 4 3 3 2 4 3 6
Uzbrojenie: Hand weapon & Sharp Stuff
Opcje:
Może wziąć AHW (+4 pkt.), Flail (+4 pkt.)
Może posiadać Sling (+4 pkt.)
Może mieć LA (+2 pkt.) i/lub Shield (+2 pkt.)
Może posiadać magiczne przedmioty z listy Common i/lub Gnoblar o maksymalnej wartości nie przekraczającej 50 pkt.
Dodatkowo jeden GH może być BSB za sumę +25 pkt.
(*1-2 GH są liczeni jako 1 slot Hero)
Core Units
Gnoblar Fighters 2 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model) albo AHW (+1 pkt./model)
Mogą posiadać również LA (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego GF na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo GF na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego GF na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Largely Insignificant; Bicker; Greenskins
Flingers 3 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and sling
Opcje:
Ulepsz jednego Flingers’a na Championa +3 pkt. (+1BS)
Special Rules:
Largely Insignificant; Bicker; Greenskins
0-2 Manbiters 5 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 3 3 1 3 1 6
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon, Flail i LA
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego Manbiter’a na Muzyka +5 pkt.
Ulepsz jedengo Manbiter’a na Sztandarowego + 10 pkt.
Ulepsz jednego Manbiter’a na Championa +5 pkt. (+1A)
Mogą posiadać magiczny sztandar do 50 pkt.
Pigback Riders 4 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 2 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Spear
Opcje:
Ulepsz jednego Pigback Rider’a na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo Pigback Rider’a na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego Pigback Rider’a na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Piggy-back. (Pigback Riders, to nic innego jak dwa Gnoblary na jednej 20 mm podstawce. Traktujemy je jako man-sized units ale z US2. Pigback Riders otrzymują +1 do Asv tak jak kawaleryjskie oddziały, dodatkowo mogą używać Spear’ów tak jak cavalry units albo tak jak piechota!
Gnoblar Trappers*
*(zasady w podręczniku OK, nie mam przy sobie a nie za bardzo pamiętam...)
Special Units
Lucky Gits 5 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon, LA and Sharp Stuff
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego LG na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo LG na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego LG na Championa* +8 pkt. (+1A)
Special Rules:
Lucky (Lucky Gits mają jeszcze większe szczęście niż pozostałe Gnoblary co się objawia możliwością przerzutu każdej kostki (!), MR(2) i Wsv6+. *Champion ma Wsv5+.
*Yheete Pack
*Gnoblar Scraplauncher
(*Zasady w army book’u OK)
Rare
Boglars 3 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Możesz ulepszyć wszystkie Boglary na Toad-Boglar +2pkt./model
Ulepsz jednego Boglara na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Skirmishers, Aquatic, Waterbirt(Tylko Toad-Boglary. Jeśli jednostka spędzi część swojej tury w wodnym terenie, może dodać +D6 modeli pod jej koniec.)
Blood-Gnoblars 6 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 4 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Ulepsz jednego B-G na Championa +4 pkt. (+1BS)
Special Rules:
Skirmishers, Cunning Traps (Jednostka B-G mająca więcej niż 4 modeli, może ‘zatrapować’ wybrany kawałek trudnego terenu (difficult terrain) spędzając w nim cała turę (nie strzelając lub walcząc). Wszystkie modele (oprócz B-G), które będą się poruszać/znajdą się na tym terenie otrzymają autohit z S3.
*DoW
*Slavegiant
(*Jak zwykle zasady albo w army book’u OK albo w DoW)
Dla miłośników gnoblarów
Gnoblar Horde
Special Rules:
Lucky Little Gits
Gnoblary pomimo tego, że nie są zbyt inteligentne czy mądre mają niezwykłe szczęście. Może ma to jakiś związek z ich zamiłowaniem do posiadanie jak największej ilości talizmanów, monet szczęścia? Żeby to odzwierciedlić, Gracz prowadzący armię gnoblarów posiada D6 przerzutów, które mogą być użyte w dowolnymi momencie gry. Należy jednak pamiętać, że nie można przerzucić przerzutu )) (dziwnie brzmi, nie)
Greenskins
Gnoblary są traktowane jak Greenskiny w wszelkich aspektach rozgrywki.
Largely Insignificant
Uciekające, rozbite, pokonane gnoblary nie powodują paniki u innych oddziałów, nawet u drugich gnoblarów!!!!
Bicker
Żeby odzwierciedlić niesamowitą głupotę Gnoblarów, trzeba rzucić D6 na początku naszej tury za każdy nieuciekający albo zaangażowany w CC oddział z tą zasadą specjalną. Jeśli wyrzucimy 1, dana jednostka nie może się ruszyć w tej turze.
Dogs of War
Gnoblary mogą wybrać jedynie te jednostki DoW, które są traktowane jako Greenskins. DoW w tym army liście są liczone jako slot Rare. Dodatkowo armia Gnoblarska może wziąć oddziały Common Goblins, albo Goblin Wolf Riders jako slot Rare.
Sharp Stuff
Specjalna broń posiadana przez prawie każdego wojownika tej zbawnej armii. O to jej zasady: Range: 8”, Strength: As User, 2xMultiple Shots, Thrown Weapon.
Tyle o zasadach specjalnych. Moim zdaniem są świetne i idelanie opisują naszych „morderców”, ghegheghe. Czas na to co wszyscy lubimy najbardziej czyli jednostki!
Lords and Heroes
Gnoblar Head Honcho 45 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 4 4 3 4 3 5 3 7
Uzbrojenie: Hand weapon & Sharp Stuff
Opcje:
Może wziąć AHW (+4 pkt.), Flail (+4 pkt.) i jeśli posiada wierzchowca to może wybrać także Spear (+2 pkt.).
Może posiadać Sling (+6 pkt.)
Może mieć LA (+2 pkt.) i/lub Shield (+2 pkt.)
Może jeździć na Rhinoxie (+55 pkt.)
Może posiadać magiczne przedmioty z listy Common i/lub Gnoblar o maksymalnej wartości nie przekraczającej 100 pkt.
Gnoblar Honcho* 20 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 3 4 3 3 2 4 3 6
Uzbrojenie: Hand weapon & Sharp Stuff
Opcje:
Może wziąć AHW (+4 pkt.), Flail (+4 pkt.)
Może posiadać Sling (+4 pkt.)
Może mieć LA (+2 pkt.) i/lub Shield (+2 pkt.)
Może posiadać magiczne przedmioty z listy Common i/lub Gnoblar o maksymalnej wartości nie przekraczającej 50 pkt.
Dodatkowo jeden GH może być BSB za sumę +25 pkt.
(*1-2 GH są liczeni jako 1 slot Hero)
Core Units
Gnoblar Fighters 2 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model) albo AHW (+1 pkt./model)
Mogą posiadać również LA (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego GF na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo GF na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego GF na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Largely Insignificant; Bicker; Greenskins
Flingers 3 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and sling
Opcje:
Ulepsz jednego Flingers’a na Championa +3 pkt. (+1BS)
Special Rules:
Largely Insignificant; Bicker; Greenskins
0-2 Manbiters 5 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 3 3 1 3 1 6
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon, Flail i LA
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego Manbiter’a na Muzyka +5 pkt.
Ulepsz jedengo Manbiter’a na Sztandarowego + 10 pkt.
Ulepsz jednego Manbiter’a na Championa +5 pkt. (+1A)
Mogą posiadać magiczny sztandar do 50 pkt.
Pigback Riders 4 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 2 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Spear
Opcje:
Ulepsz jednego Pigback Rider’a na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo Pigback Rider’a na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego Pigback Rider’a na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Piggy-back. (Pigback Riders, to nic innego jak dwa Gnoblary na jednej 20 mm podstawce. Traktujemy je jako man-sized units ale z US2. Pigback Riders otrzymują +1 do Asv tak jak kawaleryjskie oddziały, dodatkowo mogą używać Spear’ów tak jak cavalry units albo tak jak piechota!
Gnoblar Trappers*
*(zasady w podręczniku OK, nie mam przy sobie a nie za bardzo pamiętam...)
Special Units
Lucky Gits 5 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 20+
Uzbrojenie: Hand weapon, LA and Sharp Stuff
Opcje:
Mogą mieć Shield (+1 pkt./model)
Ulepsz jednego LG na Muzyka +4 pkt.
Ulepsz jedengo LG na Sztandarowego + 8 pkt.
Ulepsz jednego LG na Championa* +8 pkt. (+1A)
Special Rules:
Lucky (Lucky Gits mają jeszcze większe szczęście niż pozostałe Gnoblary co się objawia możliwością przerzutu każdej kostki (!), MR(2) i Wsv6+. *Champion ma Wsv5+.
*Yheete Pack
*Gnoblar Scraplauncher
(*Zasady w army book’u OK)
Rare
Boglars 3 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 3 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Możesz ulepszyć wszystkie Boglary na Toad-Boglar +2pkt./model
Ulepsz jednego Boglara na Championa +4 pkt. (+1A)
Special Rules:
Skirmishers, Aquatic, Waterbirt(Tylko Toad-Boglary. Jeśli jednostka spędzi część swojej tury w wodnym terenie, może dodać +D6 modeli pod jej koniec.)
Blood-Gnoblars 6 pkt./model
M WS BS S T W I A Ld
4 2 4 2 3 1 3 1 5
Rozmiar jednostki: 10+
Uzbrojenie: Hand weapon and Sharp Stuff
Opcje:
Ulepsz jednego B-G na Championa +4 pkt. (+1BS)
Special Rules:
Skirmishers, Cunning Traps (Jednostka B-G mająca więcej niż 4 modeli, może ‘zatrapować’ wybrany kawałek trudnego terenu (difficult terrain) spędzając w nim cała turę (nie strzelając lub walcząc). Wszystkie modele (oprócz B-G), które będą się poruszać/znajdą się na tym terenie otrzymają autohit z S3.
*DoW
*Slavegiant
(*Jak zwykle zasady albo w army book’u OK albo w DoW)
dzięki ale zasady to ja mam (tyle ze po angielsku) ale i tak się przydadzą (rozwiewa wątpliwości czy dobrze sobie przetłumaczyłem) chciałem tylko wiedzieć czy jest jakaś możliwość zabezpieczenia sie przed magią oprócz właśnie "szczęściarzami" i przedmiotem dającym mr
szkoda że globlary nie mają magów-mogli by być na prawde zabawni w magii:
a i czy się ktoś orientuje czy jak bochater wejdzie do oddziału "szczęsciarzy" to dostaje tą zasade przerzutów??
i czy ta zasada pozwala przezucać dosłownie wszystko??? trafienie, ranienia, AS, WrS MR?
szkoda że globlary nie mają magów-mogli by być na prawde zabawni w magii:
a i czy się ktoś orientuje czy jak bochater wejdzie do oddziału "szczęsciarzy" to dostaje tą zasade przerzutów??
i czy ta zasada pozwala przezucać dosłownie wszystko??? trafienie, ranienia, AS, WrS MR?
Tłumaczenie dałem dla chłopaków z powyższych postów. Co do szczęściarzy i twojego pytania, to raczej wątpie aby bohater mógł korzystać z ich zasady przerzutów.