dzięki kolegoOdoamar pisze:Na ogre stronghold powinien być generator. Albo wpisz w google generator ogrzych imion. Osobiście nigdy nie widziałem pełnej listy.
znalazłem coś takiego przez przypadek
http://www.generator.dl.pl/
Moderator: Afro
dzięki kolegoOdoamar pisze:Na ogre stronghold powinien być generator. Albo wpisz w google generator ogrzych imion. Osobiście nigdy nie widziałem pełnej listy.
Pierw określasz jak leci kula wraz z odbiciem, potem rzut na zranienie i ilość ran. Jeśli spada od ran, to rzucasz na następnego (o ile zasięg odbicia na to pozwala). Po wykonaniu wszystkich rzutów na zranienie i ilość ran, dopiero wtedy przeciwnik ściąga modele. Oczywiście też kula by przelecieć dalej musi spełniać warunki jakie napisał kubencjusz.Odoamar pisze: I teraz pytanko bo na 100% spada jeden model i przeciwnik zabiera tego który był w 2 szeregu na trajektorii kuli armatniej to czy mogę ranić drugi model choć go faktycznie tam nie ma? Czy pierw określam jak leci kula ( wraz z odbiciem ) i potem ranie czy pierw kula wlatuje w model w 1 szeregu zabijam go i dopiero odbicie?
Podstawą jest dispel scroll inaczej kończysz grać już w pierwszej turze._reszka pisze:w formacie open (czyli m.in. 6 kostek na deatha, brzytwę i inne świństwa) na 2000, co jest lepsze:
hellhart - miscasty dla wrogich magów
feedback scroll - x na 5+ dostaje wounda. Czyli przeciwnik rzucając czar generałem na 6 kościach ma albo miscast albo traci 2 W,
W rozpisce jest też kilku maneatersów poison - sniper na wrogich magów.
Będę miał jedno z powyższych, a nie mogę się zdecydować które.
K%@^! STARY DZIĘKIogrmasta pisze:Ja tygrysy szablozębne mam takie: http://allegro.pl/tygrys-figurka-metalo ... 92858.html
Idealnie pasują do podstawki ;]