Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Morok

Re: Pare noobowskich pytań.

Post autor: Morok »

Odoamar pisze:Na ogre stronghold powinien być generator. Albo wpisz w google generator ogrzych imion. Osobiście nigdy nie widziałem pełnej listy.
dzięki kolego :D

znalazłem coś takiego przez przypadek
http://www.generator.dl.pl/

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Po przeczytaniu rozpy na kowbojach, też takiej próbowałem, naszło mnie pytanie które dużo może zmienić w przeznaczeniu Uowców. Gdy on samotnie zrobi szarżę to ma Swiftstride czy nie?
Obrazek

Awatar użytkownika
dziczek
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziczek »

Nie no jezeli samotnie wyszarzowuje z oddzialu to juz nie bedzie miec tej zasady. Tak czy inaczej najpierw z vanguarda ma podwozke o 12 cali to juz duzo. I teraz tylko kwestia czy chca sie rozdzielac. Mozna ich rozdzielic i uzyc jako odginaczek i wtedy bedzie szarzowal w cos w kolejnej turze lub faktycznoe zaszarzowac jako oddzialem w opcji swiftstrid.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem :P

_reszka
Chuck Norris
Posty: 556

Post autor: _reszka »

w formacie open (czyli m.in. 6 kostek na deatha, brzytwę i inne świństwa) na 2000, co jest lepsze:

hellhart - miscasty dla wrogich magów
feedback scroll - x na 5+ dostaje wounda. Czyli przeciwnik rzucając czar generałem na 6 kościach ma albo miscast albo traci 2 W,

W rozpisce jest też kilku maneatersów poison - sniper na wrogich magów.

Będę miał jedno z powyższych, a nie mogę się zdecydować które.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

ja w ciemno brałbym hellheart, tym możesz całkowicie wyłączyć 1 turę magii (z szansą na wessanie magów), a feedback scroll może tylko zranić wrogiego maga.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

ofc hellhart. Ciśnie nie tylko 1 maga to raz. Dwa nie wymaga wpuszczenia czaru. Trzy wręcz zwiększa ilość DD i zmniejsza PD przeciwnika. No i placki na oddziałach są cool :D

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Pewnie się powtarzam ale opcja szukaj nie działa coś.

Sytuacja wygląda tak:
Na przeciw działa jedzie 6 skullcrasherów strzelam przez 2 od jednej strony. Oddział jest na 2 ranach wbijam 4.
Czy zadaję tylko jedną ranę bo atakuje rannego? Czy 3rany i ściągam cały model a 2 rany zostają na oddziale.

I teraz pytanko bo na 100% spada jeden model i przeciwnik zabiera tego który był w 2 szeregu na trajektorii kuli armatniej to czy mogę ranić drugi model choć go faktycznie tam nie ma? Czy pierw określam jak leci kula ( wraz z odbiciem ) i potem ranie czy pierw kula wlatuje w model w 1 szeregu zabijam go i dopiero odbicie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

wbijasz tyle ran ile maksymalnie moze przyjac jeden model, czyli 3. co do drugiej kwestii to nie jestem pewny, wiec sie nie wypowiadam :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Kula aby przelecieć przez jakiś model kiedy już spadnie musi go zabić. Wyjątek stanowią : infrantry, warbeast, cavalry, Swarm.

Szajbus
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: Szajbus »

Odoamar pisze: I teraz pytanko bo na 100% spada jeden model i przeciwnik zabiera tego który był w 2 szeregu na trajektorii kuli armatniej to czy mogę ranić drugi model choć go faktycznie tam nie ma? Czy pierw określam jak leci kula ( wraz z odbiciem ) i potem ranie czy pierw kula wlatuje w model w 1 szeregu zabijam go i dopiero odbicie?
Pierw określasz jak leci kula wraz z odbiciem, potem rzut na zranienie i ilość ran. Jeśli spada od ran, to rzucasz na następnego (o ile zasięg odbicia na to pozwala). Po wykonaniu wszystkich rzutów na zranienie i ilość ran, dopiero wtedy przeciwnik ściąga modele. Oczywiście też kula by przelecieć dalej musi spełniać warunki jakie napisał kubencjusz.

as1
Chuck Norris
Posty: 626

Post autor: as1 »

_reszka pisze:w formacie open (czyli m.in. 6 kostek na deatha, brzytwę i inne świństwa) na 2000, co jest lepsze:

hellhart - miscasty dla wrogich magów
feedback scroll - x na 5+ dostaje wounda. Czyli przeciwnik rzucając czar generałem na 6 kościach ma albo miscast albo traci 2 W,

W rozpisce jest też kilku maneatersów poison - sniper na wrogich magów.

Będę miał jedno z powyższych, a nie mogę się zdecydować które.
Podstawą jest dispel scroll inaczej kończysz grać już w pierwszej turze.
a hellheart jest na deser.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

czyli by przeleciec przez MC musze wbić minimum 3 rany ale co w tej sytuacji? jak oddział miał już 2 rany a ja wbije np 1 to leci dalej? w sumie zabiłem model .
Wg mnie nie leci bo musze zabić ten model w który trafiłem a rany sa na oddziale? Dobrze myśle?
Obrazek

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

dobrze myślisz :)
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Bo mi próbowano udowadniać to na wiele sposobów a ja się broniłem i teraz wiem że mam racje:P
Obrazek

Awatar użytkownika
Matias
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Matias »

Hej co kupić żeby złożyć armię do 2400 pkt. (nie licząc AB) ?

Pzdr
Matias

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

2, 3 boxy Mournfangów, Sloughtermastera albo dwóch, Sabetuski x2, Maneaterów - chyba że będziesz robił konwersje z modeli z Batalionu. Oczywiście można również Sloughtermastera zrobić jak Ci zostaną niewykorzystane ciała z Batalionu. Ironblaster ofc bym zapomniał.
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Nie zapominaj o 10 Ironach, 3 bullach i BSB ;) Chyba, że lubisz patrzeć na mięso, to kilka gnoblarów jest jak ulał :)
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
dziczek
Mudżahedin
Posty: 301
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dziczek »

Ja na początku wciągnąłem Iron Blastera i batalion. Z batalionu wychodzi 6 bullich, 6 Iron Gutsów i 4 ledzi ale proponuję Ci zostawić korpusy tych 4 Leadbelchersów żeby po tym jak wyposażysz się w 2 boksy Mournfang Cavalry z bitsów które zostaną zrobić kolejnych 4 Ironguts z uwagi na to że ledzie są owszem klimatyczni ale mało grywalni szczególnie na ETC. Potem należy wciągnąć BSB i czarodzieja - Tyrant/Bruiser oraz Slaughtermaster/Butcher. Fakt jest taki że po jakimś czasie dokupisz tak żeby mieć dwa po dwa, czyli 2 magów mały i duży, BSB i Tyrant. Następnie zacząłem sycić Ludożerców - Maneater. No i tutaj kwestia czy wydawać kasę na GW czy robić konwersje z kolejnego batalionu bo w mourfangowych bitsach będą spluwy dodatkowe, ja osobiście wciagnałem całą ofertę GW razem z Golgfag - figurki są prze kozackie. Kwestia budżetu. Teraz na przykład http://warfaber.pl/ od piątku będzie wprowadzać nowe figurki firmy werewoolf https://www.facebook.com/photo.phpfbid= ... =1&theater. Oczywistością jest również że będziesz musiał się wyposażyć w 2-3 Sabertusks bo to wypasione odginaczki.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem :P

Awatar użytkownika
ogrmasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171

Post autor: ogrmasta »

Ja tygrysy szablozębne mam takie: http://allegro.pl/tygrys-figurka-metalo ... 92858.html
Idealnie pasują do podstawki ;]
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

ogrmasta pisze:Ja tygrysy szablozębne mam takie: http://allegro.pl/tygrys-figurka-metalo ... 92858.html
Idealnie pasują do podstawki ;]
K%@^! STARY DZIĘKI :mrgreen:

Zablokowany