Pogadajmy tym razem o grywalnością Hunterów czyli Łowców

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fanatyk
Masakrator
Posty: 2946
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fanatyk »

Obrazek

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

aahahahahha fajna karta :lol:

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

karta..? a to nie gwozdz czasem?

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

nie rozumiem Twoich dowcipow Kubo :D

Awatar użytkownika
Frank
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Września

Post autor: Frank »

Moim zdaniem Skaven dobrze zrobił, że odkopał temat, przedstawił huntera, którym gra i który jest skuteczny. Jak tylko będę miał okazje - wypróbuję. Przy 9 LD ta głupota rzeczywiście wydaje się drobnostką (Już na Bruiserze za każdym razem zdawałem...). Zastanawiałbym się też nad Greyback Pelt.

Pozdrawiam!

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Głupota nawet przy LD11 nie byłaby drobnostką.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Frank jak mu nie dasz tego pelta to się robi cieniutki . Nie raz by dostał , a tak to chop do lasku . Hunter jest dobry , ale na bitwy z kolegami . Na turniej jest ten minus , że nie wiadomo kogo się spotka . Ale mimo to wystawię go chociaż raz na turnieju :D

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Gdyby hunter miał chociaż move & fire... :wink:
Wtedy naprawdę byłby przydatny, a tak... do gier towarzystkich raczej.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Na dzień dzisiejszy mam dwóch łowców w rozpie:
Bolek ma na wyposażeniu bonufacego i filemona, siege breakera oraz wyrdstone.
Lolek ma na wyposażeniu reksia i szarika, +1t, fistful, słomka.

Chłopcy genialnie spisują się na haje. Jest to praktycznie jedyna broń zasięgowa, która robi turbowrażenie na herosie na smoku - jak w niego trafisz to wiadomo, 2+, no save i pewnie ward na 5+ - to samo z darkami. Nie ma innego sposobu na smoki elfickie. Poza tym czasem postraszysz nawet lorda chaosu, a teraz kiedy patrzysz na bloodzia, to to moze być jedyna broń jaka ci zostanie by go zabić...

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Na smoki elfickie jest też panika ze skull mantle.

Suchar
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Suchar »

Ja Huntera używałem kilka razy, 2 razy zginął zanim cokolwiek zrobił, raz uprawiał jogging po okolicznych lasach, raz strzelał i nie trafił ani razu i raz ubił 4 Thunderersów... drogi i nieprzydatny, takie moje zdanie. Chyba jedynie figurkę ma świetną :)

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jakby Hunter miał M&F to jeszcze... Można by się nad nim zastanowić z Greyback Pelt, gdyby nie to że zabrania wtedy Yhetee - a one są u mnie stałą pozycją, więc Hunter pozostaje tylko do gier towarzyskich.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ja natomiast spróbuję dzisiaj tyranta i 3 hunterów z 6 psami + 4 oddziały 9-ciu trapperów + 3 bulle z AHW + 2 X 4 IG + 2 scrappy + 2 gorgery.

Ma potencjał ta armia.

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Hunter nie sprawdził mi się ani razu! Jak grałem z "zielonymi" to nie trafił ani razu, a na końcu został zjedzony przez Goblin Wolfs Heavy Cavalry :lol2:
Z krasnoludami nic nie zrobił z siłą 5...
Smutna prawda: Hunter i Slavegiant są niegrywalni...a szkoda.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Wiesz, jeśli przegrywa z 5 wolfów mówi się - pech, keidys smok chaosu kolegi przegrał z 5light cavalery khemrii...a wiemy jakie to trudne jest...
Co do krasi.
Z siłą 5 jest ciężko na krasie, chyba że walka z obsługą machin - wtedy i tak chodzi o jednego trupka i outnumber, tak więc radzę brać siege albo chociaż słomke. Killing blow też jest straszakiem na pakerniaków!

Awatar użytkownika
Zed Zediculus
Mudżahedin
Posty: 259
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Zed Zediculus »

Goblinów było 9 i w nich jakiś boss :D dlatego byli heavy :wink:

Wracając do tematu to Hunterem nie da się nawet jakieś zasadzki zrobić. Jak się znajdzie na flance to strzelać nie może, bo się ruszał. A jak się nie ruszał to ilu Chaośników wystrzela? Dwóch jak ma się szczęście :?

Pozostaje plus taki, że ma ładną figurkę (oprócz tygrysów, bo bardziej kwadratowych figurek nie ma) :)

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

ksuM pisze:Ja natomiast spróbuję dzisiaj tyranta i 3 hunterów z 6 psami + 4 oddziały 9-ciu trapperów + 3 bulle z AHW + 2 X 4 IG + 2 scrappy + 2 gorgery.

Ma potencjał ta armia.
Potencjał...? :roll:

Nie dość, że nie masz żadnej ochrony magicznej, to w ogóle nie masz wiele do bicia.
Ogry to nie WE, nie da się zrobić armii strzelających skirmisherów, ganiających po lasach, ideą OK jest mocny cios w walce wręcz ;)

Jeżeli już chcesz brać hunterów, weź chociaż jednego butchera, magia jest jedną z najsilniejszych stron ogrów, trzeba to wykorzystać.

Pozdrawiam

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Tak... dlatego też zawsze gram na 3 rzeźnikach.

A raz chcę coś innego dla zabawy.

Narazie 2 bitwy za mną - bretka (16:4) i wampiry mocno magujące (9:11).

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Ja mam wrażenia takie z hunterów, że chłopcy mocno się przydają.
Wiadomo, czasem można pójść w magię, ale niesie to za sobą pewne problemy. Przede wszystkim mag jest w regimencie, a więc moze go przez to osłabiać (nie ma takiej siły jak reszta np. ironów), z drugiej strony jest prawie najwytrzymalszym magiem w tej grze no i rzuca zaklęcia, które niszczą psychicznie niektóre armie.
Ma za to też dużą turbo wadę: mały zasięg. W praktyce by zaklęcia działały na oddział to musi byc w nim magik.

Hmm to był off top

Co do huntera. Macie racje, takich chaośników od biedy zabijemy może dwóch. Tyle że ile jest ich przeważnie w oddziale?4? PO tem spokojnie już można ich rozbić ciosami z s6-8 i iść do domu. Chaos to przeważnie:
-smok,
-jakieś dragon ogry,
-2-3 oddziały kawy,
-pieski, maruderzy,
-demony.
Hunter dobrze nadaje się na zmiękczanie celów, ale ogromnym jego bonusem jest fakt, że wraz z kociakami ma us7...a wiec kasuje szeregi itd.

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Powiem tyle - zazdroszczę Ci, Bogins, bo mi hunterzy nigdy się nie sprawdzili ;)

Wystawiłem ich parę razy, bo są niezwykle klimatyczni, ale poza tym faktem nic za nimi nie przemawia :/

Gdyby chociaż mieli move & fire i opcję na great weapon... ehh

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ