Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 17 gru 2017, o 07:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 9 cze 2010, o 06:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Część już potwierdzonych wiadomości pokazuje, że sporo się u nas zmieni:
- możliwość walki monstrous infantry z drugiego szeregu (3A) pozwoli na wystawianie ogrów w formacie np 2x2 co ułatwia manewrowanie a przy 3x3 daje nam boosta do impactów i +1CR
- fear - nie ma autobreak, ale jest +1CR i odporność na panikę
- wszystko rozgrywa się na bazie inicjatywy - ładują w nas jak w bęben. A jak ktoś ma ASF i wyższą inicjatywę to jeszcze przerzuca trafienia

Martwie się zwłąszcza magią. Nowe czary są mocne. Nasza ogrza magia wygląda teraz baaardzo mizernie. Czy ktoś kombinował nad taktyką / rozpiską na 8 ed ?

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 9 cze 2010, o 14:41 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2009, o 21:34
Posty: 735
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Varangian Guard
Byki mogą na tych zmianach skorzystać. Wydaje mi się że w naszych szeregach bedą królować ludojady z katanami. Czekam na tego FAQ i ustalenia w sprawie naszych ledów i scropy, oraz gorgerów. Na pewno na stole czestymi gośćmi będą duże regony gnoblarów. Boje się o naszą magię, bo nasze buffy będą przy szykujących się zmianach słabiutkie..
Bądzmy jednak dobrej myśli, może 8 edycja da nam w końcu powera jakiego ta armia potrzebuje.

_________________
http://www.varangianguard.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 10 cze 2010, o 09:05 
Chuck Norris

Dołączył(a): 19 sie 2008, o 15:29
Posty: 539
Troszkę wypadłem z tematu, ale nie miało być nowego booka?

I o co chodzi z tym faq, o którym Maćko pisze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 10 cze 2010, o 11:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
_reszka napisał(a):
Troszkę wypadłem z tematu, ale nie miało być nowego booka?

Nowego army booka nie ma i nie będzie, nie ma go w planach wydawniczych i nie rozpoczęto nawet przygotowań do jego realizacji. Chodzi o zmianę zasad jakie wprowadza 8 edycja. Po tych zmianach kompletnie zmienia się oblicze gry i przynajmniej niektóre armie. Może u nas nie będzie takiej rewolucji jak w WE, ale i tak bardzo dużo się zmieni.
_reszka napisał(a):
I o co chodzi z tym faq, o którym Maćko pisze?

w podręczniku do 8 edycji zamieszczony jest FAQ i arraty do wszystkich armii. Ale z tego co chłopacy na zagranicznych forach wypisują nie wynika, czy może to być po prostu errata i FAQ dostosowujący zasady jednostek do nowej edyzji (np zmiana słowa miscast na lost corntrol itp - to tylko przykład, bo miscastów wogóle nie będzie) a nie "usprawniające" jednostki.
cobra651 napisał(a):
na tego FAQ i ustalenia w sprawie naszych ledów i scropy, oraz gorgerów

scrapa - nie ma zgadywania zasięgów więc sporo zyskała. No i siła 7+ nie niszczy automatycznie rydwanów, to kolejny plus.
leadzi - tu się nic nie zmienia (nie biore pod uwagę ewentualnych errat), pomijając ewentualne wycofanie Balancing Patcha po wyjściu nowej edycji.
gorger - dodatkowy atak z siłą 5 i ASL zawsze mile widziany, przy nowych zasadach maszyn (połączenie statsów załogi i maszyny) może się okazać niezbyt efektywny, nie wiem co o tym myśleć.
byki - ja tam ich zawsze lubiłem, ale teraz, gdy nie ważne kto szarżował a tylko jaką ma inicjatywę to boję się co to będzie. Choć ponoć te nowe ataki z siłą baową i ASL nie zastępują impaktów z naszej szarży
yheti - masakra lekka jak na moje. Pamiętam co mi zrobił oddział shadeów z ahw gdy zaszarżowałem domek w którym byli. Brak bonusu z szarży (zasady domku), walka po inicjatywie, pac-pac i nie ma Yeti zanim zdążyły cokolwiek zrobić. A teraz to już z zasady tak będzie wyglądało.
slave giant - zyskuje dzięki d6 atakom z ASL
maneaterzy - odporność na panikę dostały z zasady specjalnej fear dostały teraz wszystkie ogry. Maneaterzy nie zyskują nic poza tym, ze to z tego co pamiętam najwyższa inicjatywa w naszej armii
catayan longsword - z nowymi zasadami dotyczącymi inicjatywy dużo zyskuje

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 1 lip 2010, o 21:18 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
1. Scrapa zyskuje i to dużo (jeśli errata nie zmieni) - duży wozrnik, auto hity i killing blow to lepiej niz wszystkie pozosotałe katapcie!
2. ołowiomioacze...jeśli zasady się nie zmienią, mogą walić z dwóch szeregów jak reszta strzelców... tak więc dwóch jegomości z muzolem dajacym reforma przy zdanym LD to mega fajna sprawa,
3. Możliwość wystawienia w teorii 2rhionsków,2maneterów i 2 gordzów jako osobne unity....
4. Niestety ten kto traktował core jako przymusł i robił je na eko, będzie musiał troszke wydać złotych:),
5. Niestety nasza magia jest gorsza :)---chyba!
6. Byki...jak mus to mus...
7. Ironi...ASL i 2 inicjatywy, moze ich przerosnąć.
8. Trzeba jakoś upchać punkty w core.
9. Gnoblary z 8 szeregami by trzymać na stubbornie?way not?
10.Ludojady...sam nie wiem. Troszkę za drogie, a przy tej magii...lub ostrzałowi...
11. Dżordże - bonus bankowo niszczą maszyny,
12. Rhinoksy silne i mega impakciorki...!
13. Yethii... hmm... ktos je używał :P?

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 2 lip 2010, o 08:19 
<><
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 20:52
Posty: 4122
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pozwolę się wypowiedzieć w tym temacie:

Otóż ogry bardzo zyskają w 8 edycji. Mają świetnych herosów tzw. kowbojów dzięki mieszance common itemów i swoich.

W corach są co prawda słabe jednostki ale nawet tych ironów można złożyć w sensowny oddział, gdzie wejdą herosi po look out sira. No i kloce tanich Gnoblarów ze stubornem. One zatrzymują wrogie oddziały a Herosi ogrowi wpadają od flanek.
Scraplauncha rzeczywiście trochę zyskuje w strzelaniu. Niestety nie ma Stompa...
Leadzie nigdy mnie nie przekonywali i w sumie to strzelanie z dwóch rankow niewiele im daje (bo kto wystawi ich np. 6 sztuk).
Bull Rinosy ogromny boost. Thounderstomp w każdej turze walki.
Maneaterzy są nieźli ale tylko w dużych oddziałach z hand gunami (z przodu) i katanami (z tyłu) i jak się do nich doda sensownego herosa grubasa z wysoką inicjatywą. Wtedy potrafią przyjąć na klatę wszystko i zmielić w turę...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 2 lip 2010, o 09:14 
Lex Luthor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:29
Posty: 16575
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz
No kazdy oddzial niemal zyskuje stompa tez co imho jest mimo wszystko sporym boostem...

_________________
www.facebook.com/XIIIKohorta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 2 lip 2010, o 09:26 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Ziemko napisał(a):
No kazdy oddzial niemal zyskuje stompa tez co imho jest mimo wszystko sporym boostem...
Ja bym to raczej traktował jako rekompensatę inicjatywy 2 jako standardowej w ograch.
Fisch napisał(a):
Leadzie nigdy mnie nie przekonywali i w sumie to strzelanie z dwóch rankow niewiele im daje (bo kto wystawi ich np. 6 sztuk).
są 2-5, więc to już z założenia niestety odpada
Fisch napisał(a):
Bull Rinosy ogromny boost. Thounderstomp w każdej turze walki
to prawda, ale mam pytanie, czy po wyjściu 8 ed nadal będziemy mogli z nich korzystać ?
BOGINS napisał(a):
9. Gnoblary z 8 szeregami by trzymać na stubbornie?way not?
to akurat będzie chyba częsty widok na stołach, jeśli ktoś kupował systematycznie gnoblary. Ja mam tylko trochę ponad setkę, trzeba zakupy zrobić :/
Ja po zapoznaniu się nowym podręcznikiem mam spore obawy jak to będzie z ogrami. Bo herosów teraz możemy faktycznie jeszcze silniejszych złożyć, dodatkowe ataki ze stomp zawsze się przydadzą, ale to walenie po inicjatywie... No i fakt, że klopy nie potrzebują LOS by strzelać, łucznicy w standardzie z 2 szeregów, nie ma odgadywania zasięgów, lipa może być przez ostrzał przeciwnika.

Jako pocieszenie pozostaje fakt ,że jednak dostajemy nowy podręcznik. Co prawda niepokoi mnie fakt, że tak bez większego przygotowania, opracowywania i playtestów go wypuszczą (ma być po TK, przed OiG) ale ważne, że będzie :) Byle tylko Phil Kelly go nie pisał, bo jak zobaczyłem jego rozpiskę ogrów w nowym WD to się lewą nogą przeżegnałem - klocek 12 czy też 14 bulli, tyratn i dwóch butcherów - no comments.
I jeszcze jedno pytanie dla tych co uważniej czytali podręcznik ode mnie - jak to jest z LoS? Na bohaterach ogrów nadal mamy tylko 90 stopni ?

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 2 lip 2010, o 15:57 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
nawet jak jesteś ludkiem 20x20 to masz 90 stopni hihihi
co do leadów moze nie chodzi o fakt składzania ich 3x2, ale kwadracik 2x2. Taki mały śmieszny oddziałek w zasięgu genka i muzykiem w praktyce non stop się reformuje. Jesli wejdzie jeszcze zasada walenia non stop... ja póki co bankowo scarpę biorę - moze nawet dwie.
Ostrzał dla ogrów będzie przykry - ale taki zwykły - z kusz i łuków, bo katapulty kiedyś nas niszczyły psychicznie, a teraz maks jedna ranka! Pamiętam jak kumpel od kraskó walną swoją i zabił mi dwóch bullrhinoksów...żal.pl

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 2 lip 2010, o 18:10 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 22:26
Posty: 6662
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
No i indirect fire na scrapach też da radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 3 lip 2010, o 11:42 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 626
Lokalizacja: Lublin
Też mam pewne obawy jak to z Ogrami będzie teraz.
Kolejno:
Lordowie i herosi na bank do walki będą teraz dopakowani i czołgi czy smoki nie będą im już takie straszne.
Hunter.. nie wiem, na BP był dobry teraz raczej Bruiser wróci do łask.
Magowie.. zobaczymy erraty, może coś zmienią póki co raczej słabo wypadają.
Klocki gnobalrów obowiązkowo.
Bulle myślę, że przynajmniej jedna 6 sie pojawi na stole.
Ironi z najlepszego oddziału w corach staną sie chyba najsłabszym, wpadając dostaną conajmniej 10 ataków na start za GW.
Ledzie 2X2 fajna opcja, max 40 strzałów może ściągnąc z pół klocka spokojnie, ale znowu co 2 tury strzelamy.
Yeti.. jedyny plus to wysoka jak na OK inicjatywa 4, nic poza tym..
Scrapa- chyba każdy dostrzega jej plusy. Mnie najbardziej cieszy odporność na siłę 7:)
Maneterzy widze ich z katanami albo pistoletami wtedy będą ok.
Rhinox w każdej postaci bedzie meeega :mrgreen:
Goreg wreszcie będzie znacznie lepiej niszczył albo blokował maszynki.
Slavegiant- plewa tak jak było.

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 12:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Tak mnie tknęło teraz, że z TLOS lub z uścićleniem przygotowywanym przez LS co kogo zasłania, to my się żegnamy z screenami gnoblarów.
BOGINS napisał(a):
nawet jak jesteś ludkiem 20x20 to masz 90 stopni hihihi
cudownie - teraz zrozumieją choć częściowo wszyscy moje marudzenie jak trudno było zaswze ogrzym herosem złapać latacza gdy się go ma zawsze poza polem widzenia :)
Grodzio napisał(a):
Slavegiant- plewa tak jak było.
doszło mu niby d6S6 ataków co turę...
Grodzio napisał(a):
Magowie.. zobaczymy erraty, może coś zmienią póki co raczej słabo wypadają.
z tego co chłopacy na Warseerze opowiadali, to erraty mają służyć tylko i wyłącznie wprowadzeniu spójności z nowym Rulbookiem, nie ma zmiany kosztów unitów ani typowych "poprawek"
Grodzio napisał(a):
Hunter.. nie wiem, na BP był dobry teraz raczej Bruiser wróci do łask.
bez BP to wogóle teraz będzie ciężko - impakty tylko na +6", leadzi z koniecznością ładowania. Na dodatek wychodzi, że nowy Rulbook nie kasuje nam ograniczeń "unitów" czyli nadal 1+ bulle, scrapy bez gnoblarów nie weźmiesz itd. No i slaughtermaster wymaga tyranta. Choć jak na niego patrze, to w porównaniu do 8 edycyjnych lordów-magów plewny jest niesamowicie. I biorę pod uwagę jega umiejętności walki. Tyle, że to nic w moim odczuciu nie zmienia.

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 16:49 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2008, o 18:46
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express
heh Co do slave gianta to faktycznie jego stomp jest konkretny, aczkolwiek 8ed nastawiona na strzelanie nie da mu życia niestety, teraz zeznąć z cannona to ultra pech, +wszystkie pieprzone łuki, handguny strzelające z szeregów, nie widze tego. Nie znalazłem też żadnego Magic sztandaru w common magic items który chronił by w jakikolwiek sposób przed strzelaniem. Chyba faktycznie najwięcej zyskuje scrapa z jej strzelaniem i odp na str7. Moim zdaniem bez poważnych poprawek w erracie do OK będzie jeszcze gorzej niż w 7ed. a zmian potrzebują wg mnie prawie wszystkie nasze jednostki, albo ogólne zasady armii muszą być zmienione, grywalność jednostek jak Ironi czy yethee poważnie spadła..w sumie lałem wode :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 19:04 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2007, o 17:09
Posty: 380
To co chlopaki, nastawiacie sie na full scrapy + partyzantka z bohaterow i meneaterow? Bo szczerze mowiac nie mam pojecia jak sobie inaczej poradzicie w 8 edycji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 19:26 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Scrapy są fajne, ale nawet jeśli nie schodzą od S7 to i tak więcej niż dwie nie wezmę. Maneaterzy - dobry unit ale cholernie drogi. Każdy kto nimi grał wie, że wystawiani są praktycznie tylko z gunami a przeciw niektórym armiom to bardzo kosztowny freefrag. Bohaterowie nasi są mocniejsci, ale sam heros ogólnie armi nie wzmocni (- hunter znowu kiepski, magowie... co ja bym dał za dostęp do nowych lorów z rulebooka :) ). Poza BSB, który teraz jest jeszcze bardziej niezbędny w naszej armi. Nie mam na razie pomysłu na rozpiskę.
Chciałbym wrzucić sporo gnoblarów, ale nie da się nimi screenować ogrów. Mam zamiar poustawiać bulle w klocki 2x2 bo to ma jakiegoś kopa i łatwo tym manewrować i jest nadal dość tanie. opcja 3x2 mnie przeraża z powodu kosztu takiego rozwiązania no i manewrowanie tym takie proste już nie jest. A to zawsze była moja największa bolączka na turniejach - jakikolwiek błąd w wystawieniu czy nawet bez błędu a teren gęsto zajmujący stół i moja armia się blokowała przy manewrach.

Jak czytam rozpiski ogrów, rozważania na temat zmian czy propozycje rozpisek czy nowych rozwiązań na zagranicznych forach (zwłaszcza na ogre stronghold) to mam wrażenie, pomijając że bandy debili grają naszą armią najwyraźniej za granicą, że nikt nie ma na naszą armię dobrego pomysłu teraz :(

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 19:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2008, o 18:46
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express
Maćko jak nie można screenowac ogrów gnoblarami? wtf?
mówisz masz - 100 pts enchanted item
character gain Level 2 mage, random magic lore and stupidity ;)
Ja bym nie był złym prorokiem, rozkminiam już latającego tyranta ze stubbornem i przerzutem zranien jak oberwie;p
jeżeli sensownie zostaną rozwiązane jednostki jak gregory, trapperzy i yhetee to będe spać spokojnie,
A co do meaneaterów to prawda 80+ pts sztuka boli ale na nie strzelające armie dajemy im cathayan sword'a + char
i imo mogą wiele zmielić. ps jak z BP zostaną np zasady dla leadbercherów to rówież będą ciekawym wyborem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 5 lip 2010, o 20:48 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
Zastanawiałem się nad takim mniej więcej składem: 2400pts
Lord woj-arm of destiny czyli 5+save i 4+ward, 2MR (na pociski magicznie ciekawiej), mawseeker+potion of foolcoś tam, co daje ITP oraz devastating charge. Do tego dwurak.
Teraz MR przenosi się na regiment więc obrona nawet przed pociskami celowanymi w regon jest jakaś tam...
6 taf w połączeniu z wardem oraz lucky gnoblarem powinien zadziałaś na turę szarży jakiegoś bydlaka.
314pkt

Mag lord- dispel scroll, +3t, 2+ward na ogniste ataki, ciezka zbrja z 5+wardem (nie widzę ogranicznika że magowie nie mogą) 285pkt.

BSB,wyrdstone, might, mawseeker, cięzka zbroja, luckygobo 214pts.

cory
2*40gnob+champion w wystawieniu horde po 82punkty.............aż żal nie brać...
9traperów 54punkty - w lasku...stubborn - a więc qool,
3*bule z ironami, lajtami i muzolem
631punktów

Rejry
2*Dżordż=150 punktów... wiadomo dlaczego.

Special
2scrapy 330,
2*3leadów+muzol
2leadów+muzol
800 punkciorków


Ogólnie jak widać armia na ostrzał. Gnobki przyjmują cos potowrnego na klate i stoją pod bsb.
W jednych lidziach siedzi lord, w drugich maglord i są taką kostką napieprzaczy.
Zwracam uwagę, iz prawdopodobnie leadom i scrapom małe gnoblarki nie będą zasłaniać TLOS wiec ostrzał będzie prowadzony.

Osobiście troszkę rzeczy mi tu brakuje. Przede wszystkim magik troszkę ze swoimi czarami słaby - brak ofensywnych zaklęć.
Z drugiej strony, losując średnio 7 kosci do czarowania, +nasz 4 level... to średnio 11 na kostkach wiec kutfa regeneracje i +1s i inne takie to dość powszechne będą...
Potem pomyśle o czymś innym.

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 6 lip 2010, o 08:35 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2006, o 09:37
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
archeolog napisał(a):
Maćko jak nie można screenowac ogrów gnoblarami? wtf?

tak jak pisał BOGINS niestety
BOGINS napisał(a):
Zwracam uwagę, iz prawdopodobnie leadom i scrapom małe gnoblarki nie będą zasłaniać TLOS wiec ostrzał będzie prowadzony
z tym, że monstrous infantry też nie zasłaniają. JEśli LS zmieni zasady TLOS to i tak screeny z gnoblarów odpadają, bo według Ich projektu piechota (gnoblary) nie zasłania monstrous infantry (ogry).

_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
— Stanisław Lem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 6 lip 2010, o 18:31 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2008, o 18:46
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express
może w erracie do gorów będzie wzmianka że gnoblary (np jeden na drugim;p) screenują monstrous infantry bo faktycznie bez tego krzyżyk na droge


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 7 lip 2010, o 05:47 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwi 2009, o 16:37
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok
Ogry dostają boosta w magii bo można mieć na sobie wiele Ripów(acz nie dwa takie same). Czy się mylę?

_________________
"Księga Armii Nocnych Goblinów"([color=#FF0000] 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.040s | 14 Queries | GZIP : Off ]