Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 25 wrz 2018, o 00:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 08:40 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2008, o 22:43
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni
A może gigant na mamucie :twisted:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 09:31 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 13:20
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa
No cóż... dobrze, że Scrapa już mam metalowego. Jeszcze pozostaje do ukazania się Ogrów kupić ze dwa bataliony co by nie żałować później i pluć sobie w brodę, że nie zrobiło się tego wcześniej.

_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 09:42 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 16:30
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice
Daw, already done :wink: bardziej wishlist niz ploty.. chyba ze od harrego. BTW Czy to tylko ja , czy Warseer jest strasznie zawirusowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 10:25 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1272
Lokalizacja: warszawa
tak samo jak wy czekam na nowe ogry armia jest super klimatyczna ale jeśli chodzi o grę to jest dość słabo lepiej szło mi w 7 edycji niż teraz
Moim zdaniem powinna dość jakaś nowa jednostka poza Rhinoxami, a zwykłe ogry powinny być dużo tańsze w punktach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 10:54 
Masakrator

Dołączył(a): 3 paź 2009, o 09:45
Posty: 2026
Poplotkować czas zacząć:

Ogres gain resilience through improved save, not sure if its a 6+ scaly skin or a 6+ regen. Fluff has to do with their layers of fat/gut
Ogre magic augment spells will no longer be remains in play, expect magic to be in line with all other lores, butchers/slaugthermasters may loose loremaster
Ogre ironguts go to strength 5, will have option to take a great weapon or a cls
Rhinox riders are in the list officially
Maneaters may gain the ability to improve their stats to reflect their worldly experience, unit may choose one: +1 bs, +1 ws, +1T or terror.
Leadbelchers receive normal cannons, move or fire. So can shoot normal cannon ball (D3 wounds) or grapeshot.
Restrictions for gnoblars and scraplaunchers are gone
Bignames no longer count towards magic item allowance


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 11:51 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 18:47
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom
fajnie sie zapowiada, zwłaszcza ci leadbelchersi jako mobilne canony. Wydaje mi się że irongutów i tak będzie się używać głównie z gw.

_________________
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 12:01 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2009, o 15:08
Posty: 5674
wydaje się to mocno nieprawdopodobne ;)

_________________
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 12:07 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1272
Lokalizacja: warszawa
ale faktycznie te armaty mogły by być fajne stawiasz 2x5 i nic nie przejdzie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 12:22 
Kradziej

Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 15:50
Posty: 950
Lokalizacja: Lublin- Moria
Waldi napisał(a):
Ogres gain resilience through improved save, not sure if its a 6+ scaly skin or a 6+ regen. Fluff has to do with their layers of fat/gut

Jak dla mnie prawdopodobne, ale w sumie niewiele zmienia.
Waldi napisał(a):
Ogre magic augment spells will no longer be remains in play, expect magic to be in line with all other lores, butchers/slaugthermasters may loose loremaster, Restrictions for gnoblars and scraplaunchers are gone

To raczej oczywiste.
Waldi napisał(a):
Ogre ironguts go to strength 5, will have option to take a great weapon or a cls

Wobec ogólnego podwyższenia statów prawdopodobne.
Waldi napisał(a):
Rhinox riders are in the list officially

Miejmy nadzieję.
Waldi napisał(a):
Maneaters may gain the ability to improve their stats to reflect their worldly experience, unit may choose one: +1 bs, +1 ws, +1T or terror.

A to ciekawe i użyteczne.
Waldi napisał(a):
Leadbelchers receive normal cannons, move or fire. So can shoot normal cannon ball (D3 wounds) or grapeshot.

Nierealne.
Waldi napisał(a):
Bignames no longer count towards magic item allowance

Jak dla mnie to je skasują.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 13:01 
Falubaz

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:34
Posty: 1264
To z cannonami to jakiś totalny absurd :lol2: Obczajcie rozpę, Hunter, bruiser, core zapchać gnoblarami a pół puli rozpiski zapchać leadami. Naście strzałów z cannonów na turę, a co. Imperium i dwarfy wymiękają :D.

_________________
kubencjusz napisał(a):
Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 13:09 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2009, o 15:08
Posty: 5674
I bitwa tysiąca dział powraca, tyle, że z drugiej strony ;D

_________________
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 13:20 
Masakrator

Dołączył(a): 3 paź 2009, o 09:45
Posty: 2026
Leadbelcherzy w takim wypadku pewnie by znacznie podrożeli. No i nie wiem, czy nie dostali by jakiejś ciekawej wersji misfajerów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 13:38 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
imo, każdy ogr powinien mieć toporek/gnoblara do rzucania...nawet po marszu... naprawdę fluff jak sie patrzy...

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 13:57 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1272
Lokalizacja: warszawa
a może mega pierdnięcie z S1 bez ochrony pancerza :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 24 maja 2011, o 14:26 
Falubaz

Dołączył(a): 15 gru 2009, o 22:34
Posty: 1264
Tak BTW, nie ma IMO liczyć że nowe ogry będą silne, GW chyba na stałe odeszło od robienia coraz silniejszych AB i przysłowiowych hydr za 175 punktów. A bez gięć nie ma co liczyć że dostaniemy kontrę na imperium czy inne armie z potężnym strzelaniem. Teraz nie trzeba czekać aż nasza armia stanie się silniejsza, tylko na osłabienie armii giętych na tą edycję ;).

_________________
kubencjusz napisał(a):
Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 25 maja 2011, o 07:25 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2006, o 18:20
Posty: 5227
Lokalizacja: Świebodzin
też tak sądzę. trzeba się tylko przygotować na kosmetyczne zmiany i nie napalać uj wie na co.
Dostaniemy może jakieś zmiany w statach paru ludków, ugrywalnienie innych, plastyki tego co było metalowe i pa. KOlejne 5 lat+ na jednym booku :)
Poza tym do wydania pozostaje nam chyba jeszcze 5 miechów? Cóż to więc za ploty... wishlisty :)

_________________
!!! Zapraszam wszystkich na forum gry AOS ageofsigmar.pl l!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 25 maja 2011, o 08:19 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1272
Lokalizacja: warszawa
ale powinni coś zmienić trochę nas zlali

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 25 maja 2011, o 09:06 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2010, o 13:20
Posty: 2467
Lokalizacja: Wars i Sawa
A więc teraz jest pewne, że batalion do Ogrów został wycofany ze sprzedaży
:/

_________________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 25 maja 2011, o 13:50 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1272
Lokalizacja: warszawa
może będzie tylko pewnie trochę się zmieni

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 8 edycja - jak się zmieni nasza armia
PostNapisane: 25 maja 2011, o 14:02 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2008, o 22:43
Posty: 529
Lokalizacja: Front Wschodni
cenowo napewno, zbyt opłacalny był :?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.042s | 14 Queries | GZIP : Off ]