Ogrze taktyki!

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Ogrze taktyki!

Post autor: BOGINS »

Na silesianie chciałem właśnie zagrać z TK by się na serio przekonać co ta armia może łogrom zrobić.
Stalkerzy są problemem bo owszem mogą utłuc Ironblastera... ale imo cóż... coś stracić trzeba.
Jeśli rozpa TK mniej więcej wygląda tak: kaszkiet,klopy,hierotytan,2warsfinksy,lord mag, przydupas, rydwany i łucznicy, to nei ma co się opierniczać i walić na maksa do przodu. Jeśli nasze regimenty ironów/ludojadów nie są małe, a właśnie mówimy odpowiednio o 10/6+ to napieramy na maksa.
W tym wypadku nawet lepiej mieć ludojadów ze scautem niż strzelaniem. Strzelanie w wypadku tej i paru innych armii może nas zawieść IMO -a przecież 6 ludojadów to nie oddział handgunnerów za 120 punktów do strzelania ...
Tak w przypadku gdyby nasza armia wyglądała mniej więcej:
1.lord mag, bsb, moze firebelly, 10 ironów, 3pieski,6ludojadów,2irony, coś jeszcze najlepiej do walki o ile to możliwe (np. 3 gorgerów do uwalenia łuczników/katapult), byłoby świetnie.

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

Moje pytanie grał ktoś vs Lizaki? To jest chyba jeden z najgorszych paringów dla ogrów przez ilość poisonów..
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

Awatar użytkownika
Rydl
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: ŁDZ

Post autor: Rydl »

Ja grałem na 1600p i nie było tak źle wbrew pozorom te skinki zabijają ale nie tak dużo i szybko żeby to robiło nam wielkie straty wygrałem 14:6 bo przestraszyłem się dużego kolca który nie powinien mi nic zrobić i go nie szarżowałem xD (no ale było tak łatwo i przyjemnie bo w 1 turze udało mi się odstrzelić żabe xD 1 działo trafiło zraniło look 1 ward 3 ran 3, 2 działo trafiło zraniło look 1 ward 3 ran 2 i już byłem w domu xD)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Grałem na silesianie.
Owszem troszkę ten poison męczący, ale w sumie jak przychodzi co do czego to głównie chodzi o szóstki do trafienia... więc nie jest tak źle.
Przeciwnik też miał łącznie 6 salek, a jak wiadomo one słabo robią ogrom :D.
Imo najlepsze by były na to nasze dzielne mournfangi. 2+pancerz ... nawe jeden jakby dojechał zatrzymywał by klocek i z czasem zabił...
ja chcę poważnie zacząć myśleć o mournafangach...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

na ogry skinki są dobre ale nie jako plujki tylko jako przeszkadzająco odginające ścierwa. tego trzeba sie pilnować żeby nie zwiodły za kły mournfangów czy głównego klotza ironów a nie plucia z trutką.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Tak zaczynam mieć wrażenie, że odpowiednio naporowa armia ogrów, jest w stanie pokonać lizaki. W sumie główny problem to slan z pitką. W momencie gdy ich główny kloc zostałby zaatakowany przez naszych poczciwych mourfangów lub ironów i odpowiednio szybko zabici... byłoby po kłopocie? Tzn jeśli slanik nie wylosuje mindrazora to jest imo bardzo miło :D

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

Na takiego Slana dobrze brać Deatha ;P może nie dla 0 ale dal innych snajperek ;P
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Ostatnio widziałem w akcji magię bestii, i jestem ją mocno zainteresowany.
Tzn układ:
Lord mag bestii, buczer z maw, bsb.
Bardzo interesująca jest zerówka dająca +1S/T.
Włócznia też imo może piznąć jakąś maszynkę/herosa.
POciski na fanole, scautów mogą być,
Wzmocnienie herosa w postaci siły i ataku... można zrobić z lorda niezłego zwierzaka.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Xen pisze:Na takiego Slana dobrze brać Deatha ;P może nie dla 0 ale dal innych snajperek ;P
tia... Slann zazwyczaj ma 2+ warda na magię...

@ Bogins - testowałem beasta, przyjemna magia :)

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

Pająk dzięki za oświecenie :D ale głupi błąd bym zrobił ;P to teraz pytanie, czy jak strzelam do slana w TG to mam minus za covera snajpujac go? W zasadzie sniper nie ma nic napisane, że musi to być model z pierwszego rzędu tylko model z unitu który widać, a z naszym poziomem 2 widzę żabkę..
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

za TG nie masz minusu za cover, za inne rzeczy możesz mieć. Pamiętaj, że po świecie biega też sporo "eterycznych" Slannów, chociaż Ci w TG prawie nigdy tacy nie są :P

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Waham się który special lepiej wspomoże deathstar Ironów, Maneatersów mam i używam, jednak myślę nad kupnem kawalerii (coby bez proksów było ;)). Kawaleria jest strasznie zerojedynkowa, albo zrobi rzeź, albo zginie jak szmata, Maneaterzy, mimo że są fajni, są nieco zbyt defensywni jak na rozpę na deathstarze. Ciężko mi się zdecydować, jak sądzicie, co wybrać?
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

jedno i drugie? :P Ja mam w rozpie 6 maneaterów i Kawkę w ilości 2, maneaterzy nie są defensywni, wystarczy iść i strzelać bo jak dojdą w zasięg szarży to nie ma co ich trzymać z dala od walki bo radzą sobie jeszcze lepiej niż w strzelaniu
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Jak wystawię obydwa oddziały to zabraknie mi mięcha (bez 10 Ironów z domu nie wychodzę, a pewnie czuje się z 15 ;)). Popróbuję grać szóstką maneaterów, ale to 400 punktów za coś o wytrzymałości sześciu Ironów.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Mój test 6 Maneaterów(scout,stubborn) flaming attack i brace of handguns, miało być pięknie ale nieszczęśliwie zebrali dwa woundy od salamander i spanikowali za stół. Inaczej mogliby solidnie namieszać. Wierzę że to tylko nieszczęśliwy rzut kością a pllepiej dać anowałem dać sztandar by jeden nieudany test ld mogli przerzucić. Jednak dac płonące ataki.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Ja ostatnio zagrałem 3 kawalerii przeciw lizakom (3 z Dragonhide Banner). jestem pod mega wrażeniem ich zdolności mieląco ugniatających :D W szarży udało się ubić ~10 saurusów dwoma tylko kotami (jeden zginął zapluty przez skinki, bo niestety failowałem i rzucałem w 5 chyba rzutach 3x1). Zagram jeszcze chyba 3 gry w lidze i coś napisze jak się sprawowali.

Z drugiej strony mam też w rozpie 3 maneaterów (poison+stubborn), który w tej samej bitwie też sporo punktów mi zarobili. Taki setup, bo zapomniałem im dokpuić pistolety i musiałem zamienić snipera na stubborna, żeby nie zmieniać całej rozpiski.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Ostatnio zastanawiałem się czy Firebelly nie działałby fajnie z Greedy Fistem. Jakiś tam ward, bonus do siły, co już może całkiem fajnie zwiększyć wygar i szansę na zranienie jakiegoś trolla czy innego dziadostwa, no i możliwość ściągnięcia paru poziomów jakiemuś upierdliwcowi. Tylko cena spora, niestety :(.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

A greedy fist jest teraz nadal armorem ?

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Ech, kolejny dylemat pt. "wszyscy chcą reroll jedynek". Jak myślicie, bardziej z Dragonhide'a skorzysta deathstar Irongutów czy czwóreczka Mournfangów? Dodatkowo nadmienię że nie mam Tyranta, więc Ironi mają Ld8 tylko.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

_reszka
Chuck Norris
Posty: 556

Post autor: _reszka »

Moim zdaniem zawsze 4 mourfangi. Ironi mają stubborn i masę W do stracenia, ustoją, jak trzeba to nawet 2-3 tury.

A mourfangi muszą się przedrzeć w 1 bo wtedy to jest właśnie sieczka. Jeśli ktoś zatrzyma mourfangi o 1 turę za długo to kaplica.

Ale to tylko w założeniu że ktoś wystawia 1x4 murf, moim zdaniem 2x2 czy 1x3 to są oddziały zadaniowe a nie walec.
4 murf z dragonhidem to walec. 21 ataków z przerzutem "1" (jeden miś i tak zejdzie) może dużo. Statystycznie mogą nawet atakować od czoła silne klocki piechoty, chyba tylko WL mogą im przysporzyć problemów.

Rozpisałem sobie kiedyś statystyczną szarżę "4" z dragonhidem na odziały piechoty od frontu - o ile nie były to HE (a właściwie WL) to wyglądało to obiecująco.


i rozważanie niezależnie, kto jest generałem.

ODPOWIEDZ