Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 25 wrz 2018, o 00:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 16 gru 2017, o 20:13 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
Zaraz się okaże, że nowe Tuskery z gw w 3-4 to odkrycie i podstawowy oddział;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 17 gru 2017, o 00:07 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Grałem tak na 1.3 lecz efektywnej było biegać 2x2 dzięki hellfistowi i parry z ironfista

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 17 gru 2017, o 11:00 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
A te 2 x 4 będziesz testował z nowym wildhertem?
Widziałem Odoamar, że testowałem 4 Najemników z pistoletami-jak się sprawdził taki oddział?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 17 gru 2017, o 16:11 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Bez Wild Heart bo chce jak najmniej pkt w herosach, lecz też może to mieć sens w pewnej konfiguracji.

Chyba tylko dwie gry zagralem na maneaterach. Na tą chwilę mają dla mnie sens tylko jeśli przeciwnik ma ostrą kontre na Mournfangi i nie ma dużej ilości lekkiego strzelania :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 17 gru 2017, o 16:55 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sie 2011, o 18:23
Posty: 2002
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
co jest mocną kontrą na 4 mournów z GW i radzą sobie wtedy z tym meneterzy xd ?

_________________
Obrazek
Wind Sower napisał(a):
Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.

"Jak ja nie cierpię Vampirów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 17 gru 2017, o 20:52 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
W sumie to nic :) dlatego na tą chwilę uważam, że lepsze są Tuskery.

Hipotetycznie jeśli meta będzie się składać z duzej ilości dział j ataków z S7+ to maneaterzy może mają sens. Nie mówię tu o specyficznych rozpiskskach z Lodowymi Mamutami.

Specjalistą nie jestem ale lokalnie jak gramy zawsze oddział jest polowiony zanim dojdzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 07:59 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
Fajnie to wszystko wygląda;)
Właśnie myślałem nad 2 Mamutami rozważając jednocześnie 6 lub 4 Najemników.

A jak znajdziecie te ostateczna wersję giganta?

Zestaw dla huntera lub małego khana Bsb: Trolleater, Ogrebelt, Touch of greatness, ironfist - co sądzicie? W sumie hunter może wyciągnąć lepszy As.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 08:50 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Nie można zaczarować ironfistow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 09:34 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
No ale on ma chyba hand weapon w standardzie skoro if jest substytutem tarczy?
To jaki iron fist na teraz Typ? Miał Paired weapon.
No to nic najwyżej rozważy się właśnie dwie bronie dla niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 10:02 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
IF jest bronią ktora wymaga użycia dwóch rąk.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 11:15 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1064
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ironfist to po prostu unikalna klama która daje pewne bonusy i wymaga obu rąk, nie jest tak że działa jak hand weapon albo pairedy.

Ponadto w booku będzie zapis że nie będzie można ich enczntować z rbka.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 18 gru 2017, o 11:41 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
Musze powiedzieć, że Ironfisty na bohaterach to lekka kupa - nasi bohaterowie byliby solidniejsi gdyby mieli dostęp do zwykłej tarczy :)
Ale ogólnie nie jest źle, ogry dalej powinny dawać radę ;) Chociaż rozpiski na pewno zmienią się o 180 stopni :P

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 20 gru 2017, o 23:46 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 468
Dałby ktoś pdfa do 1.9/2.0 ogrów? Na yt już są recenzje to chyba wolno :D

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 21 gru 2017, o 00:17 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 11:15
Posty: 452
Lokalizacja: Poznań
Będzie jutro. Recenzje są dzień wcześniej żeby zwiększyć hype.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 21 gru 2017, o 16:27 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... ionID=1370


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 21 gru 2017, o 20:45 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:29
Posty: 1688
Nikt? nic?
Co tu taka cisza?
Po wstępnym i dość szybkim przejrzeniu AB, uważam, że Ogry nadal bardzo mocne. Jest kilka fajnych itemków i złożeń.
Jakie macie odczucia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 22 gru 2017, o 12:41 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1064
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Wszyscy gadają w temacie o ogrowych rozpiskach, kminią nowe złożenia. :d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 22 gru 2017, o 12:46 
Wałkarz

Dołączył(a): 14 lip 2016, o 14:04
Posty: 86
Ja mam mieszane uczucia. Niby zmiany, ale wszystko trochę tak po staremu. Najlepiej moje wrażenia obrazuje podejście do IF - na oddziałach i na bohaterach czysty IF wychodzi niby taniej, ale jak chcesz wrzucić enchanta, to wychodzi drożej niż w 1.3. To samo z Khadagai - niby fajnie, bo na upartego wejdzie na każdego herosa, ale ogólnie wychodzi drożej, bo doliczasz koszt zwykłego GW 10 - 30 pts (ok na szamanie wychodzi tak samo, bo 110 pts, ale szaman nie jest od machania czymś takim).

Edit: Czytam RB i mammoth hide cloack już nie jest taki op, bo redukcja siły ataku z tego itemu nie jest ostateczna, tylko podlega dalszym modyfikacjom (str. 12).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 22 gru 2017, o 14:59 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Marek_W napisał(a):
Edit: Czytam RB i mammoth hide cloack już nie jest taki op, bo redukcja siły ataku z tego itemu nie jest ostateczna, tylko podlega dalszym modyfikacjom (str. 12).


Co masz na myśli? Na pewno ten item już nie wpływa na AP co jest fajne, lecz redukcja siły jest po tym co jest nakładane na atak itd.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogry w 9 edycji
PostNapisane: 22 gru 2017, o 15:02 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
Marek_W napisał(a):
Ja mam mieszane uczucia. Niby zmiany, ale wszystko trochę tak po staremu. Najlepiej moje wrażenia obrazuje podejście do IF - na oddziałach i na bohaterach czysty IF wychodzi niby taniej, ale jak chcesz wrzucić enchanta, to wychodzi drożej niż w 1.3. To samo z Khadagai - niby fajnie, bo na upartego wejdzie na każdego herosa, ale ogólnie wychodzi drożej, bo doliczasz koszt zwykłego GW 10 - 30 pts (ok na szamanie wychodzi tak samo, bo 110 pts, ale szaman nie jest od machania czymś takim).


Powiem tylko, że dotyczy to wszystkich armii, nie tylko ogrów :) Bohaterowie teraz mogą być mocniejsi ale zarazem trochę drożsi niż w wersji 1.3

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.043s | 13 Queries | GZIP : Off ]