Ogry w 9 edycji

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Marek_W »

Podsumowanie teamu T9A - "Tier 6: OK" - smutek wielki :(

Przez całą betę mam takie wrażenie, że ciągle coś się zmienia, ale jak przychodzi do kminy nad rozpiską to zawsze wychodzi mniej więcej to samo.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Tier ogrów poleciał na pysk po nerfach towarzyszących usunięciu Hellfista.
Zupełny brak zrozumienia twórców, że siła i popularność wielu jednostek wynikała bezpośrednio z Hellfista, a jednak dostały one nerfy mimo jego usunięcia. Przykładem są choćby Aurochy oraz trójeczki Bruiserów.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Ale meneterzy z 3+savem wyglądają kozacko!
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Nom wyglądają solidnie i myślę że będą brane mocno pod uwagę, szczególnie z bannerem co przerzuca 1. Teraz jest szansa skorzystania z re rolu savow.

Obniżenie siły i AP u przeciwnika z Traumy daje im wirtualnie 2+ co jest bardzo mocne.

Hitem jest język, że w ogóle przeszedł w takiej wersji to jestem w szoku :) warzywi Grali, Chosenow i każda jednostkę Large.
debelial pisze:Tier ogrów poleciał na pysk po nerfach towarzyszących usunięciu Hellfista.
Zupełny brak zrozumienia twórców, że siła i popularność wielu jednostek wynikała bezpośrednio z Hellfista, a jednak dostały one nerfy mimo jego usunięcia. Przykładem są choćby Aurochy oraz trójeczki Bruiserów.
Tu się zgadzam , za dużo nerfow naraz
Obrazek

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Ja mam tylko pytanie, czy istnieje gdzieś zapis, że ilość ataków nie może spaść do 0? Bo wydaje mi się, że w takiej sytuacji większość piechoty nie będzie mogła wgl wykonać ataku, jak ma Att 1 i otrzymuje -1 (chyba, że czegoś nie widzę :( ).

Awatar użytkownika
Bercik
Chuck Norris
Posty: 494
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bercik »

Tak istnieje, w rozdziale 5.D Priority of Modifiers

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

A faktycznie, dziękuje :) jakoś mi to umknęło.

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Ten paczyk mocno ogrom pomoże.

No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

debelial pisze:Ten paczyk mocno ogrom pomoże.

No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
Nie musisz dziękować :)
A tak serio to fajnie ta sugestia pomogła pchnąć zakaz Ironfista dla mounted modeli, co zaowocowało lepszym save dla Łowcy.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Odoamar pisze:
debelial pisze:Ten paczyk mocno ogrom pomoże.

No i dali (tak jak sugerowaliśmy wraz innymi na forum t9a) paired weapons tuskerom zamiast bezsensownych iron fistów. Też na plus.
Nie musisz dziękować :)
A tak serio to fajnie ta sugestia pomogła pchnąć zakaz Ironfista dla mounted modeli, co zaowocowało lepszym save dla Łowcy.
Zmiany na plus zawsze fajne =D>

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Szukam natchnienia na rozpiske, chciałbym w niej zawrzeć G Khana z naszym Dwurakiem oraz Mournfangami w obojętnie jakiej konfiguracji. Sugestie , pomysły?
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Z magią czy bez? Jak dużo Tuskerow to szeroka gra na całym stole - Cult Leader na BSB dla komfortu? Kin Eaterzy do blokowania niekorzystnych pozycji wrogich oddziałów i przejęcia inicjatywy dla szarży Tuskerow. Kloc Bruisierow dla GK- walec idący środkiem? Gigant dla jego umiejki aby utrudnic zycie odginaczkom.
Ja swoją koncepcję przedstawiłem w poddziale rozpsiki ale nie bylo chętnych do dyskusji;(

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Magia musi być. Nie od razu dużo tuskerów, jeden oddział imo styknie. Cult leader zbędny ale faktycznie można dać. Jak nie ma lepszych opcji. Kin eaterzy do blokowania oddziałów? Znaczy się w 3 lub 4 turze jak wyjdą z tego ambusha i coś zaszarżują czy dojdą gdzieś tym swoim 12" z buta i dożyją? Jak chce się grać na gustarze z lordami to trzeba mieć własny śmietnik i umieć dobrze czyścić wrogi śmietnik. Yeti, hunter, działa, te klimaty.
Obrazek

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Trochę necro posting, ale powiem tak: Średnie te bufy dla hunterów w v.2.1. Za to cena za 3 gołych weteranów prawie taka jak za 1 huntera... może być śmiesznie :)
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Podwyżki to nie bufy. A weterani nadal za drodzy.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ja tam mykam na 3ce z platem vanguardem i pairedami i są bardzo spoko. 256 pkt to mokry sen informatyka

Co do patcha, to moim zdaniem ktoś tam bardzo kocha te ogry. Jakoś mocno nie dostaliśmy nerf hammerem.

Trochę nie wiem czemu tusker spadł tylko o 10 pkt i czemu 6 bomb jest droższych niż 2x3, ale reszta albo była do przewidzenia, albo wgl nie boli. 15 pkt na auchorach, które i tak nie są jakoś turbo kozakami i można z nich zrezygnować, huntery dalej można wystawić 2 w takim samym złożeniu, giganty +5pkt co się zrównuje z -5 na bombach. Dyscyplina jeszcze spadła o 5pkt. Nie ruszyli banneru ze swifstridem, cannonów i rozdali sporo buffów dla jednostek, które nie grały za bardzo. No i shieldy na scrapach po 1ppm :D Świetny patch dla internal balansu, dla external raczej średni, bo wyskoczymy jak z procy w górę. Moja rozpa podrożała o 39 pkt, co brzmi jak śmieszne punkty, dla armii z "high tieru", porównując do UD czy szczurów, gdzie rozpy poszły o 200-300 pkt w górę. Pytanie jeszcze co się stanie z demonami, bo jak niewiele, to obstawiam w topie je i ogry (pewnie nowe szczury też, ale na zupełnie innym buildzie) + WDG.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Mnie rozpa podrożała o jakieś grubo ponad stówkę. Poza tym to nie pierwszy raz kiedy ogry nie dostają karniaków a buffy, a nadal w czołówce nie są. Chyba po prostu taka armia.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

JarekK pisze:
Trochę nie wiem czemu tusker spadł tylko o 10 pkt i czemu 6 bomb jest droższych niż 2x3, ale reszta albo była do przewidzenia, albo wgl nie boli. 15 pkt na auchorach, które i tak nie są jakoś turbo kozakami i można z nich zrezygnować, huntery dalej można wystawić 2 w takim samym złożeniu, giganty +5pkt co się zrównuje z -5 na bombach. Dyscyplina jeszcze spadła o 5pkt. Nie ruszyli banneru ze swifstridem, cannonów i rozdali sporo buffów dla jednostek, które nie grały za bardzo. No i shieldy na scrapach po 1ppm :D Świetny patch dla internal balansu, dla external raczej średni, bo wyskoczymy jak z procy w górę. Moja rozpa podrożała o 39 pkt, co brzmi jak śmieszne punkty, dla armii z "high tieru", porównując do UD czy szczurów, gdzie rozpy poszły o 200-300 pkt w górę. Pytanie jeszcze co się stanie z demonami, bo jak niewiele, to obstawiam w topie je i ogry (pewnie nowe szczury też, ale na zupełnie innym buildzie) + WDG.
Masakra. A Lizaki po* p ocałości. A Ogry przecież były już w top5 armii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Mamut
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

kubencjusz pisze: 18 paź 2019, o 16:54 Mnie rozpa podrożała o jakieś grubo ponad stówkę. Poza tym to nie pierwszy raz kiedy ogry nie dostają karniaków a buffy, a nadal w czołówce nie są. Chyba po prostu taka armia.
Bo ty złymi rozpiskami grasz XD
Ogólnie to GK jest teraz super ciekawym pomysłem bo tani w cholerę a dobry, za to hunterzy dalej mogą coś grać ale w innych złożeniach - np. 3+5+ i ward na ogień, jako że teraz alchemia może wrócić do łask kosztem dywinacji.

Co do 6 bomb droższe niż 2x3... strzelają tak samo, owszem, mobilniejsze ciut bardziej owszem, ale 6tka to jest oddział do walki. To może już spokojnie robić jakieś szarże na bok czy coś bo to jednak jest 18 ran i 18 ataków z S4 + stompy i impacty.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

ODPOWIEDZ