Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 paź 2018, o 19:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 19 wrz 2009, o 21:38 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
1 oddział = jeden czar

w pierwszej turze dispel na 4+, w kolejnych 7+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 1 paź 2009, o 17:15 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
Niedawno zacząłem grać ta armia i mam pytanko czy jeden rzeźnik moze kilkaktornie rzucać ten sam czar??
np rzucam jelita trola udało się przeciwnik rozproszył czy mogę rzucic jeszcze raz tym samym rzeźnikiem i z jaka trudnością ciągle 3+ czy już 6+
i gdzie to jest ujete w zasadach bo mam tylko polskiego AB a z angielskim u mnie krucho


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 1 paź 2009, o 17:43 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin
Nie może. Polecam przysiąśc z 10-15 min ze słownikiem i moża bez problemu przetłumaczyć sobie króciutki tekst dotyczący zasad magii.

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 1 paź 2009, o 20:35 
Chuck Norris

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 19:55
Posty: 524
mimo ze ma pewne zasady specjalne nadal jest zwykłym magiem i nie moze recastować czarów ponieważ nie ma takiej zasady czyli innymi słowy moze próbować rzucić jeden czar TYLKO RAZ podczas jednej tury magii, jednak w nastepnej moze już probować rzucić ten czar ponownie ale nadal tylko jeden raz jak wyjdze to fajnie a jak nie to pech ale niestety recasta nie ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 1 paź 2009, o 22:07 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 249
Lokalizacja: Rawa Maz
a jeśli kolejny rzeźnik będzie w tej samej fazie rzucał ten czar to na jakim poziomie trudności skoro pierwszy został rozproszony??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 1 paź 2009, o 22:08 
Chuck Norris

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 19:55
Posty: 524
jeśli został rozproszony to na 3+ a jeśli nie to na 6+

zasada jest taka ze poziom podnosi się o 3 za każdy UDANY taki sam czar który nie został zdispelowany w tej turze przez przeciwnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 21 lis 2009, o 14:34 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2009, o 08:42
Posty: 1146
FIFI (_!_) napisał(a):
1 oddział = jeden czar


Rozumiem, że na turnieju (no dobra lokalu :P) był wałkarz jeżeli na jeden oddział rzucił +3 do siły i +2 do tafa (czy jakoś tak)?

_________________
White Lion napisał(a):
Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

Why so serious? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 21 lis 2009, o 20:26 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
dobrze rozumiesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 21 lis 2009, o 22:11 
Chuck Norris

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 19:55
Posty: 524
jakby tak było można to uwież że na stole ZAWSZE łaziłby oddział maneaterów z T 10 i regenką na wszelki wypadek:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 5 gru 2009, o 22:18 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2009, o 12:05
Posty: 364
a ja mam pytanko.. kościochrup, ten magic missel ogrów na 18 cali, czy wymaga on line of sight?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 5 gru 2009, o 22:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
każdy magic missile wymaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 13 maja 2010, o 21:31 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 13:31
Posty: 147
mam pytanie bo ostatnio grałem z kolegą De vs OK

W BP pisze że czary ogrów są RIP i nie mogę ich dispellowac w swojej turze.
Kolega mi powiedział że Ogry nie myszą podtrzymywać RIPa i mogą dalej czarować bez ograniczeń czyli Najpierw regenka a potem pocisk a regenka i tak nadal siedzi ;/

To prawda czy zostałem zwałowany?

_________________
Obrazek
Dark Elf Army of Druchii:
Win/Draw/Lose (04.01.2010-xxx)
18/1/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 13 maja 2010, o 22:24 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin
Prawda i nie jest to wymysł BP, bo zawsze tak było. Co więcej 1 ogrzy mag może trzymać RIPy na wszystkich oddziałach na polu bitwy, a nie tylko jeden, ponadto panikowac i pociskować modele wroga.

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 14 maja 2010, o 07:51 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 09:27
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Cytuj:
W BP pisze że czary ogrów są RIP

w army booku jest napisane ze ogrowe czary nie są RiP tak w sensie zasad ...

_________________
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 14 maja 2010, o 08:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin
Zreszta w BP pisze "remains in play" i jest to wzięte w cudzysłów, więc z góry sugeruje pewną przenośnie.

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 14 maja 2010, o 09:07 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 09:27
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
no w BP mogli uzyc jakies inne sformuowanie zeby nie bylo nieporozumien... np. are in play... stay in play lub cokolwiek

_________________
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 14 maja 2010, o 09:12 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2008, o 18:55
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin
Ale logiczne jest ze zostaje to po staremu, bo inaczej to baaardzo osłabiałoby ogrzą magię.

_________________
Obrazek
http://www.facebook.com/wargamerpl
https://twitter.com/WargamerLublin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 14 maja 2010, o 12:35 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 09:27
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
no tak mi chodzilo tylko o sformuowanie zawarte w BP ;)

_________________
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.031s | 12 Queries | GZIP : Off ]