Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 17 gru 2017, o 07:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ogrza magia
PostNapisane: 15 paź 2007, o 22:26 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 00:53
Posty: 59
Lokalizacja: K-ce
Czy bucher może powtarzać czar który prubował rzucić i nieudało mu się kilka razy w tej samej rundzie i czy toothgnoblar jest traktowany jako +1 kostka do magii czy jako modyfikator +1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 16 paź 2007, o 01:29 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 00:30
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Torin napisał(a):
Czy bucher może powtarzać czar który próbował rzucić i nieudało mu się kilka razy w tej samej rundzie i czy toothgnoblar jest traktowany jako +1 kostka do magii czy jako modyfikator +1
a co na ten temat napisali w książce ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 16 paź 2007, o 12:41 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 19:04
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Butcher moze rzucic tylko raz na ture czar danego typu.
Toothgnoblar daje +1 do rzutu.

Asassello ktos moze nie miec dostepu do podrecznika :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 16 paź 2007, o 12:49 
Pan Spamu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 00:30
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Bania napisał(a):
Asassello ktos moze nie miec dostepu do podrecznika :roll:
spoko.. czyli jak powiem ze nie mam dostepu do RB i AB to mi podasz wszystkie zasady tam opisane i odpowiesz na wszelkie pytania? po cos te podreczniki w koncu sa :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2007, o 13:01 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 19:04
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Pytanie bylo o 2 zasady nie wszystkie. I rozumiem ze nie mozna zadawac zadnych pytan - tylko kupowac podreczniki :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 paź 2007, o 21:59 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 00:53
Posty: 59
Lokalizacja: K-ce
Dzieki za odp. a do podręcznika niemam dojścia bo gram skavenami, pytalem bo znajomy grający ogrami upierał się przy tym ze moze powtarzac rzucanie czarów:) Jak wygram w totka albo wyjade do irlandii to sobie kupie podręczniki i będe miał do nich dostęp, pozatym jak komuś się niechce odpowiadać niech nieodpowiada, zdaje sie niema żadnego moralnego przymuszenia, no chyba ze nałogowe marudzenie daje o sobie znać:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 30 paź 2007, o 03:56 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 14:08
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?
Bania napisał(a):
Butcher moze rzucic tylko raz na ture czar danego typu.


To czemu w podreczniku jest inaczej?
Wyraznie jest napisane: moze rzucac ten sam czar ile razy chce w tej samej turze magii. Jezeli przeciwnik zdispelowal czar to nadal na tym samym modyfikatorze 3+ jezeli przecienik pozwolil zeby wszedl po raz pierwszy to kolejny udaje sie na 6+; jezeli wejdzie to trzeci czar tego saemgo typu na 9+ itp.

Magia orgrow jest dosc dziwna i rozumiem ze mozna na poczatku sprawiac problemy.

_________________
--------------Moja galeria--------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 10:52 
Falubaz

Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:52
Posty: 1161
oO

To nie są tomb kingi......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 12:54 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 14:08
Posty: 315
Lokalizacja: Gliwce ?
Nie rozumiem do czego zmierzasz...
TK to nie czary ale inkantacje ktore dzialaja na zasadzie bound spelli.

Magia ogrow w wiekszosci przypadkow lamie ogolne zasady magi:
-Wielkokrotne rzucanie tego samego czaru
-Utrzymywanie Remain in play podczac kolejnego zaklecia
-z gory ustallona wartosc Bound spela podczas dispelowania w turze przeciwnika.

A co smieszniejsze Mag jest twardszy niz nie jeden lord, z walka gorzej ale nie od tego jest ;)

_________________
--------------Moja galeria--------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 14:15 
Falubaz

Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:52
Posty: 1161
Butcher nie moge rzucać 2 czy więcej razy tego samego czaru.....

To by czyniło je dobrymi.

A przecież nie mogą mieć nic dobrego.

Podaj cytat z AB ze strony 60, z którego czerpiesz swoje przekonanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 14:39 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2007, o 08:12
Posty: 3015
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Zgadzam się z ksuMem. Jeden Butcher może próbować rzucać dany czar tylko raz na turę, jak każdy inny czarodziej.
Jeśli czar mu się nie uda/zostanie zdispielowany to inny buczer może rzucać ten sam czar na bazowej trudności. Natomiast jeśli czar wejdzie, to inny buczer ma trudność zwiększoną do 6, a kolejny do 9...Natomiast nigdzie z tekstu nie wynika że jeden buczer może ponawiać w tej samej turze ten sam czar...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 paź 2007, o 15:06 
Falubaz

Dołączył(a): 6 kwi 2007, o 12:52
Posty: 1161
Misiek nigdy żaden z Twoich przeciwników nie ogarniał, że go wałkujesz?;d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2007, o 23:10 
Masakrator

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:12
Posty: 2035
@ksuM na twoim miejscu nie używał bym tak ostrych słów :D
A tak co do butcher to może on rzucać czar jeden raz , czy mu wyjdzie czy nie , w końcu byłoby to dość przegięte żeby móc rzucać jeden czar pare razy .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 gru 2007, o 21:22 
Masakrator

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:12
Posty: 2035
Jak rzucam na udanie się czaru , to czy jak rzuce jedną kością i wypadnie 1 , to podlegam tabeli nie udane rzuty w magii ? czy jak dopiero zuce co najmniej dwoma koscmi i wyleca tam dwie jedynki to wtedy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 gru 2007, o 21:37 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 11:15
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
_SkaVen_ napisał(a):
Jak rzucam na udanie się czaru , to czy jak rzuce jedną kością i wypadnie 1 , to podlegam tabeli nie udane rzuty w magii ? czy jak dopiero zuce co najmniej dwoma koscmi i wyleca tam dwie jedynki to wtedy ?

Żeby mieć Miscast musisz mieć co najmniej 2 jedynki, więc rzucając czar na 1 kości zupełnie cię to nie dotyczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 13:07 
Masakrator

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 19:12
Posty: 2035
Aha to super , to mnie uspokoiłeś xD Bo jak ostatnim razem grałem z kolegą to jak rzucałem czary na jednej kości to pare razy wypadła mi pojedyncza jedynka , a co do tabeli na nie udany rzut ,to mam stosować się do tabeli z ruulbooka czy z Ab ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 gru 2007, o 16:07 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2007, o 16:42
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta
z army book`a bo mamy specjalny miscats table ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 18 wrz 2009, o 16:31 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2007, o 17:40
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa
Witam, mam pewna nie jasnosc, rzucajac jakis czar remains in play, moge rzucic z tego samego butchera co innego i ten czar remains in play nadal trwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 18 wrz 2009, o 16:36 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2007, o 21:09
Posty: 514
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
trwa dalej, ale tylko te czary ogrowe, w innych armiach ripy przestają działać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ogrza magia
PostNapisane: 19 wrz 2009, o 21:24 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2008, o 03:27
Posty: 2766
Lokalizacja: Legion Kraków
Chciałem si upewnic co do dwóch rzeczy . Oddział nie może mieć na sobie więcej niż jedego czaru z 1 Buczera czy wogóle może mieć na sobie tylko 1 czar. Tzn czy moge z 1 buczera rzucić na jakiś oddział +1 tafa a z innego buczera rzucić +1 siły ? Zakłądam że nie , ale kto pyta nie błądzi .

I druga sprawa chyba też błacha ... Jak jest z dispelowaniem czaru w nasze fazie magii ? Power level 7 działa od razu czy tylko w turze przeciwnika ? Tzn : Rzucam czar na 1 kostce , wypad 4 = czar wyszedł , przeciwnik od razu chce zdispelować ... dispeluje na 4+ czy już na 7+ ??

_________________
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.031s | 14 Queries | GZIP : Off ]