Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Baner z przebiciem pancerza nie działa na postaci.
dobra dobra, jak się wam podoba rozpa? coś byście zmienili? - mam teraz mniej czasu na granie, więc nie mogę testować wszytskich opcji. Magia- hmm robi mało. teraz nie ma zaklęć które by znacząco przeważały szalę, brak nawet głupiego 3d6 str 4 z fireballa[bo nie ma dostępu;/]. hellfist w tej rozpie> bsb, bobsb jest fajny gdy moze brac itemki i chodzić w meneterach, tu ich nie ma więc i on niepotrzebny, a dodatkowo przerzut na cały stół. rock aurochs- hmm, moze kolejna 3 mournów byłaby fajniejsza, ale tu na razie taka zabawka tez jest spoko, chyba że mamut dla aury...
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Zaletą tej rozpy jest mała ilość pkt w herosach, a najważniejsze aspekty masz ( 9ld, i re roll )
Grałem podobna rozpiska lecz miałem dodatkowo Łowce na mamucie z Lucky shield, divine icon, lucky gem, flaming lanca, a baner do rozpraszania na trybsonach. Kosztuje trochę więcej ale 9ld robi swoje po drugiej str stołu, szkoda że nie można dać mu żadnego big name.
Osobiście uważam że AP banner i dragon hide banner są warte rozważania na tuskerach w liczbie 3+.
A jeśli to rozpiska na solo to rozwazylbym wymianę działa na klope, chyba że lokalna meta wymaga dwóch + d3 woundowej pałki.
Grałem podobna rozpiska lecz miałem dodatkowo Łowce na mamucie z Lucky shield, divine icon, lucky gem, flaming lanca, a baner do rozpraszania na trybsonach. Kosztuje trochę więcej ale 9ld robi swoje po drugiej str stołu, szkoda że nie można dać mu żadnego big name.
Osobiście uważam że AP banner i dragon hide banner są warte rozważania na tuskerach w liczbie 3+.
A jeśli to rozpiska na solo to rozwazylbym wymianę działa na klope, chyba że lokalna meta wymaga dwóch + d3 woundowej pałki.
teraz tak patrzę i opcja z 2x hunter moze byc lepsza- na herosów przeznaczam podobną ilosć pkt (około 100 więcej), ale zyskuję 450pts na corach. jedyny minus taki, że nie mam cannonów, a one zmieniają i to sporo
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
4500:
Great Khan Hellfist
Talisman of Greater Shielding
Crown of Scorn
Heart-Ripper
Mammoth-hide Cloack
Ogre Crossbow
810
11x Tribesmen
Iron Fists
Full Command Group
Skull of Quenghet
826
(2)3x Tribesmen
(320)160
7x Mercenary Veterans
Iron Fists
Full Command Group
Dragonskin Banner
Swiftstride + Thunderous Charge
990
(2)3x Bombardiers
(440)220
1x Scratapult
230
1x Thunder Cannon
300
1x Kin-Eater
200
1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380
Jakieś podpowiedzi???
Great Khan Hellfist
Talisman of Greater Shielding
Crown of Scorn
Heart-Ripper
Mammoth-hide Cloack
Ogre Crossbow
810
11x Tribesmen
Iron Fists
Full Command Group
Skull of Quenghet
826
(2)3x Tribesmen
(320)160
7x Mercenary Veterans
Iron Fists
Full Command Group
Dragonskin Banner
Swiftstride + Thunderous Charge
990
(2)3x Bombardiers
(440)220
1x Scratapult
230
1x Thunder Cannon
300
1x Kin-Eater
200
1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380
Jakieś podpowiedzi???
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Wydaje mi się, że w to miejsce lepiej jest wrzucić dużego maga jako generała.sorinmarkov pisze:4500:
Great Khan Hellfist
Talisman of Greater Shielding
Crown of Scorn
Heart-Ripper
Mammoth-hide Cloack
Ogre Crossbow
810
Może w miejsce tych dwóch 3 Tribesów wrzucić Bruiserów? Są 5 punktów drożsi a mają 8LD, heavy armour i GW.sorinmarkov pisze:(2)3x Tribesmen
(320)160
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
A jak mi sie gienio z Ifki ściągnie do warpa?
GK nieźle się bije. Szaman będzie kosztował 900 punktów, cos będę musiał obciąć, tylko co? Bo dużego szamana bez korony i książki raczej nigdzie bym nie puszczał. Ale spróbuje. A jeśli chodzi o byki, to bardziej robią za Chaff/Redirect, są tanie a trzech wyrzuca 3 impacty str4, 12 ataków na inicjatywie 3. Jak na odginaczkę za śmieszne punkty całkiem całkiem. Mięśniaki mają heavy armour, 6 siły ale i tak ws 3/ini 0. Jak w wersji 2.0 dadzą im full plate albo ws4 to się zastanowię Liderka to IMO za mało, żeby stawiać je wyżej.
GK nieźle się bije. Szaman będzie kosztował 900 punktów, cos będę musiał obciąć, tylko co? Bo dużego szamana bez korony i książki raczej nigdzie bym nie puszczał. Ale spróbuje. A jeśli chodzi o byki, to bardziej robią za Chaff/Redirect, są tanie a trzech wyrzuca 3 impacty str4, 12 ataków na inicjatywie 3. Jak na odginaczkę za śmieszne punkty całkiem całkiem. Mięśniaki mają heavy armour, 6 siły ale i tak ws 3/ini 0. Jak w wersji 2.0 dadzą im full plate albo ws4 to się zastanowię Liderka to IMO za mało, żeby stawiać je wyżej.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Rzucasz zaklęcią max z 3 kostek i nawet z Thaumaturgią Gienek ci się nie wysadzi, według mnie jednak magia jest więcej warta niż ten Duży Spaślak... co innego, gdyby dać mu Kagadaia, ale jeżeli chcesz mieć Crown of Scorn to ciężko mu wsadzić jakąś sensowną defensywę z Hellfistem ;<
Bruiserzy też mogą odginać, są troszkę odporniejsi na strzelanie i jednak te 1LD czasem może uratować np. scenariusz(tak było w moim przypadku).
Bruiserzy też mogą odginać, są troszkę odporniejsi na strzelanie i jednak te 1LD czasem może uratować np. scenariusz(tak było w moim przypadku).
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Opłacalna jest w ogóle taumaturgia? Do tej pory zasuwałem na szamaniźmie i jakoś tam dawało radę. Na pewno spróbuję, ale coś będę musiał obciąć. Może śmieciarkę... Armata przydaje się na twardsze rzeczy. Poza tym, WoG'a ciężko rzucić z trzech kości... Jedyny fajny czar jaki przychodzi mi do głowy to obniżenie tafa/siły. No i WoG. Bo pocisk działa jak stary tzeentchowy, czyli w wuj losowy. Można mieć więcej niż jednego WoG'a na stole?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Szamanizm troszkę lepszy, ale Thaumaturgia też daje radę, a biorąc Hellfista dużego wyboru nie masz Kometa potrafi zrobić grę, tylko trzeba jej elastycznie używać, nie tylko po to, żeby zranić przeciwnika, ale żeby wykurzyć go z deploymentu, objectivu lub zniechęcić do szarży na ciebie, kierować jego ruchami. Ja wymieniłbym Kin eatera i Scratapulte na drugiego Cannona, a za resztę punktów wymienił małe oddziały Tribków na Bruiserów oraz spaślaka na czarownika. A co do trudności rzucania Komety... mając +3 do casta musisz na kościach wyrzucić 10, z 3 kości średnio wyrzucisz 10-11 nie wliczając przerzutu 1... także w momentach bez ciśnienia spokojnie możesz rzucać Kometę z 3 kości.
Szybki przegląd tego lore:
1.Hand of Heaven: Losowy pocisk, lecz przy 2 armatach na stole przeciwnicy boją się o swoje potworki i pojedyńcze modele, zawsze jest możliwość dostania 7 hitów z S7.
2.Cleansing Fire: Breath weapon który może dodać kilka CR do CC, wygrać combat lub wyrównać go na tyle, że twój oddział nie zbreakuje się i poczeka na odsiecz.
3.Trial of Faith : Snajperka, podobnie jak przy zaklęciu nr 1.
4.Speaking in Tongues: Pomaga breakować niebreakowalne kloce piechoty opierające się na liderce generała (slave'y, chłopi, gobliny).
5.Smite the Unbeliever: Losowy debuff, nie do końca mi się podoba, lecz czasem może wygrać combat.
6.Wrath of God: Kontroluje pole, zmusza przeciwnika do podejścia/zostania w deployu, karze gunline'y.
Dosyć uniwersalny Lore który moim zdaniem pasuje do twojej rozpiski, nie ma powodów do narzekań Może przydałoby się zaklęcie nr 0...
Szybki przegląd tego lore:
1.Hand of Heaven: Losowy pocisk, lecz przy 2 armatach na stole przeciwnicy boją się o swoje potworki i pojedyńcze modele, zawsze jest możliwość dostania 7 hitów z S7.
2.Cleansing Fire: Breath weapon który może dodać kilka CR do CC, wygrać combat lub wyrównać go na tyle, że twój oddział nie zbreakuje się i poczeka na odsiecz.
3.Trial of Faith : Snajperka, podobnie jak przy zaklęciu nr 1.
4.Speaking in Tongues: Pomaga breakować niebreakowalne kloce piechoty opierające się na liderce generała (slave'y, chłopi, gobliny).
5.Smite the Unbeliever: Losowy debuff, nie do końca mi się podoba, lecz czasem może wygrać combat.
6.Wrath of God: Kontroluje pole, zmusza przeciwnika do podejścia/zostania w deployu, karze gunline'y.
Dosyć uniwersalny Lore który moim zdaniem pasuje do twojej rozpiski, nie ma powodów do narzekań Może przydałoby się zaklęcie nr 0...
Tak jak kolega wyżej napisał. Ten Khan mimo że mocno bije to uważam, że lepiej można wykorzystać te pkt - chyba że uważasz, że trzymasz go po to by kontrowac innych killerow.
Sam próbuje znaleźć jakiś złoty środek dla rozpiski ale aktualnie skłaniam się właśnie do thaumaturgii, lecz mam obawy bo po jednej grze przez misscast przegrałem grę i wysadzilem sobie wiele ran w klocku do bicia. Lecz ten lore jest megafon losowy, ale w sumie jak cała magia:) już parę razy snajperka zabiła na raz wrogiego herosa bo przeciwnik liczył na statystyczny rzut.
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 * Shaman Master the Hellfist @ 857.0 Pts
General; Hellfist; Wizard Master; 4 Learned Spells; The Thaumaturgy; Great Weapon
Book of Arcane Power [100.0]
Gem of Fortune [35.0]
Talisman of Shielding [10.0]
1 Mammoth Hunter Trolleater @ 460.0 Pts
Trolleater; Xbow; Iron Fist; Light Armour; Tusker; Light Troops
Bluffer's Helm [80.0]
Lucky Charm [10.0]
1 Tusker
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
10 Tribesmen @ 836.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Scrapling Lookout; Veteran Magic Standard;
Musician, Champion
War Standard [30.0]
2 Yetis @ 160.0 Pts
2 Yetis @ 160.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Rock Aurochs @ 490.0 Pts
Frenzy; Lance
3 Tusker Cavalry @ 560.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
Models in Army: 29
Total Army Cost: 4493.0
Ja zamierzam teraz grać czymś takim.
Sam próbuje znaleźć jakiś złoty środek dla rozpiski ale aktualnie skłaniam się właśnie do thaumaturgii, lecz mam obawy bo po jednej grze przez misscast przegrałem grę i wysadzilem sobie wiele ran w klocku do bicia. Lecz ten lore jest megafon losowy, ale w sumie jak cała magia:) już parę razy snajperka zabiła na raz wrogiego herosa bo przeciwnik liczył na statystyczny rzut.
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 * Shaman Master the Hellfist @ 857.0 Pts
General; Hellfist; Wizard Master; 4 Learned Spells; The Thaumaturgy; Great Weapon
Book of Arcane Power [100.0]
Gem of Fortune [35.0]
Talisman of Shielding [10.0]
1 Mammoth Hunter Trolleater @ 460.0 Pts
Trolleater; Xbow; Iron Fist; Light Armour; Tusker; Light Troops
Bluffer's Helm [80.0]
Lucky Charm [10.0]
1 Tusker
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
10 Tribesmen @ 836.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Scrapling Lookout; Veteran Magic Standard;
Musician, Champion
War Standard [30.0]
2 Yetis @ 160.0 Pts
2 Yetis @ 160.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Rock Aurochs @ 490.0 Pts
Frenzy; Lance
3 Tusker Cavalry @ 560.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
Models in Army: 29
Total Army Cost: 4493.0
Ja zamierzam teraz grać czymś takim.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2017, o 17:46 przez Odoamar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Lubię ten build Huntera, rozpa wydaje się ok, ja jednak spróbowałbym jakoś wcisnąć Dragonskin banner na Mourny.Odoamar pisze: Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 * Shaman Master the Hellfist @ 857.0 Pts
General; Hellfist; Wizard Master; 4 Learned Spells; The Thaumaturgy; Great Weapon
Book of Arcane Power [100.0]
Gem of Fortune [35.0]
Talisman of Shielding [10.0]
1 Mammoth Hunter Trolleater @ 460.0 Pts
Trolleater; Xbow; Iron Fist; Light Armour; Tusker; Light Troops
Bluffer's Helm [80.0]
Lucky Charm [10.0]
1 Tusker
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
3 Bruisers @ 185.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard
10 Tribesmen @ 836.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Scrapling Lookout; Veteran Magic Standard;
Musician, Champion
War Standard [30.0]
2 Yetis @ 160.0 Pts
2 Yetis @ 160.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 300.0 Pts
1 Rock Aurochs @ 490.0 Pts
Frenzy; Lance
3 Tusker Cavalry @ 560.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
Models in Army: 29
Total Army Cost: 4493.0
Ja zamierzam teraz grać czymś takim.
Jest to chyba najmocniejszy build wg mnie, szczególnie przy hellfiscie lub gdy jest on bsbkiem.
Przy takiej ilości ataków jakie mourony wyplacaja to ma to sens lecz zazwyczaj grałem wtedy na 4 z GWeaponami. Czy przy 3 modelach tak drogi banner ma sens?
Mógłbym wywalić mamuta ale mam w końcu dobrze pomalowany model i nie chciałbym z niego rezygnować
Przy takiej ilości ataków jakie mourony wyplacaja to ma to sens lecz zazwyczaj grałem wtedy na 4 z GWeaponami. Czy przy 3 modelach tak drogi banner ma sens?
Mógłbym wywalić mamuta ale mam w końcu dobrze pomalowany model i nie chciałbym z niego rezygnować
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
I tak masz na nich szmatę za 50 punktów, dorzucasz 30 punktów i masz porządniejszy sztandar Możesz wywalić sztandar z bruiserów i talisman of shielding z czarownika i już zdobyłeś punkty na Dragonskin Banner Pamiętaj, że banner działa także na impacty i stompy, jest naprawdę super.