Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: sorinmarkov »

No to popróbuję grać nimi agresywnie. Ale jako, że znudziła mi się thaumaturgy to wracam do piromancji i weteranów [-o<

Shaman General, Pyromancy Master
4 Spells, Book of Arcane Power
Ring of Fire, Blind Eye of Nyiangai
650

Khan Bsb, Yeti Furs, Gem of Fortune
Brace of Ogre Pistols
345

(2)3x Bruisers, Musician
(370)185

(2)15x Scraplings, Musician
(200)100

9x Tribesmen, Full Command
Iron Fists, Banner of Discipline
705

7x Mercenary Veterans, FCG
Brace of Ogre Pistols
Accurate, Poisoned Attacks
Dragonskin Banner
990

2x Tusker Cavalry, Iron Fists
320

2x Yeti
160

1x Sabertooth Tigers
80

1x Thunder Cannon
300

1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380

Do zastanowienia się jest Ślepe Oko, ale często gęsto ratuje Veteranów przed jakimiś głupimi 2d6 str4 czy hexami z dupy w kluczowej turze. Działo jedno, bardziej jako chariot i straszak, nie chcą mi grać w parach :lol2:
Sugestie?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

No to w końcu mogę pokazać co próbuję :

Szaman Master Traumaturia, lightining vambraces ( bound ), book of arcane power ( +1 cast ), GutRoarer ( Fear, Channel )
Siedzi w 5 Tribsmenach z Pariedami i Sztandarem Dyscypliny

BSb, Mammoth Hide ( redukcja siły w posiadacza ), Lygurs's Tongue ( redukcja ataków w styku ), Hoardmaster ( weaponmaster, bronie o plate armour )
Siedzi w bruiserach z Great Grass Sky ( swifstride )

2x2 Yeti z championami by wrzucać zioniecie
2x5 Traperzy

Gigant z dwurakiem
4 Tuskery z GW z speed banner
4 Tuskery z GW z gyengget ( przerzuty 1 )


Nie jestem pewien tylko Maga i domeny. Co myślicie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Bardzo fajne. Wydaje mi sie, ze szamanizm lepiej sie bedzie kombowal z tymi czwórkami tuskerow. Atrybut, jedynka, trójka nawet, czy szóstka. No i do tego hereditary jeszcze jest. Bardzo wyporni sie skubańcy robią. Moze na drugich zamiast tych jedynek dac jednak swifta? Zeby szybciej dopchnąć ich w kombat.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Przecież mają swifta z bazy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Na Tuskerach wzialbym rending bannery. Beda wtedy nie do przejscia.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Klaudel pisze:Na Tuskerach wzialbym rending bannery. Beda wtedy nie do przejscia.
Gdyby Ironfisty były efektowniejsze to drugi miałby właśnie ten baner.
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Lolz, my bad ;)

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

@ Odoamar
Może pytanie o szczegół, ale jak traperzy po zmianie zasady działania pułapek? Jest większa presja na unikanie chodzenia po nich, czy tak jak w 1.3 większość przeciwników nie miała oporów przed nimi?
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Na pewno są lepsze niż były, mimo że potencjalnie gorzej strzelają ( S&S taki sam, a głównie to robili )

Zaletą jest to, że każdy ruch powoduje aktywacje plapek i to, że można je wrzucić dotykając terenu jednym modelem nawet gdy przeciwnik jest w terenie. Na pewno będzie łatwiej je wykorzystać bez kaleczenia swoich oddziałów :)

Mi się sprawdzają
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Ja wstępnie myślę nad czymś takim:

2 x 2 Yeti 350 pkt.<br>

2 x Frost Mammoth 820 pkt.

4 Tusker Cavalry m, st, gw, Banner of Speed 751 pkt.

4 Mercenary Veterans m, brace of ogre pistol, swiftstride, poison 488 pkt.

5 Scrapling Trappers 80 pkt.
Razem: 2489

Core 1130
8 Bruisers
fcg + Great Grass Sky 715 pkt.

5 Tribesman
fcg + Banner of Discipline, if 415 pkt.

Heroes:
Shaman (shamanism) 430 pkt.
General, Adept, Magical Heirloom, Lightning Vambraces, Git Roarer, if

Khan 450 pkt.
Bsb, Trolleater, if, Heart-Reaper, Lygur's Tongue

4499 pkt.

Myślę jeszcze czy w miejsce Mercenary nie wrzucić sobie gigantów;)

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

BSB Oda to niezły świr, polecam ten build :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Wg mnie masz za mało czarów by coś sensownie rzucać, ja przy 4 + bound czułem się lekko ograniczony.

Przewaga Hoardmastera nad Trolleaterem jest cena modelu wg mnie.

I przy takiej rozpie, nie wiem czy jest sens mieć pistolety i poisony. Czy nie lepiej wejść w kombat?
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

To jakbyś Odoamar widział takiego shamana z shamanismem?;)
Combat- zmiana wyposażenia najemników czy gigant?

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną :)

Rozpa która grałem wyglądała tak:

Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon

Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał :P
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii :)
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Huss pisze:To jakbyś Odoamar widział takiego shamana z shamanismem?;)
Combat- zmiana wyposażenia najemników czy gigant?

Wizard Master to takie mininum dla mnie na tą chwilę. Wychodzi fajnie punktowo. Znacznie lepiej niż dwóch magów.
Slayer Zabójców pisze:Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną :)

Rozpa która grałem wyglądała tak:

Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon

Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał :P
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii :)
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.
Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko cory
Obrazek

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Odoamar pisze: Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko cory
Dziękuje :D
Bądźmy szczerzy - maneaterzy radzą sobie sami, a tribesmani nie nadają się do niczego innego niż podcieranie dupska lepszym od siebie (czyt. bohaterom :P)
Ale fakt, przydałby się jakiś tańszy unit ogrów w specialach który miałby do zaoferowania coś innego niż reszta.
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Z tym to będziemy musieli poczekać do nowego booka :/

Kolejna sprawa to jak się wyksztaltuje meta, bo maneaterzy są naprawdę mocni, lecz dla mnie za dużo rzeczy ich kara.

Lecz gdzieś z tyłu głowy chodzi mi jedno złożenie, bo w porównaniu do poprzedniej wersji w dużym oddziale zuskujemy impakty, a nie siłę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Po sugestiach zdecyduje się na combat, korzystając z koncepcji bohaterów by Odoamar;)

2 x 2 Yeti 350 pkt.

Frost Mammoth 410 pkt.

4 Tusker Cavalry m, st, gw Banner of Speed 751 pkt.

6 Mercenary Veterans m, st, pw, swiftstride, dewasteting charge, Rending Banner 758 pkt.

5 Scrapling Trappers 80 pkt./Sabretooth Tiger 80 pkt.

8 Bruisers 715 pkt.
fcg + Great Grass Sky

5 Tribesman 415 pkt.
fcg + Banner of Discipline, if

Heroes:
Shaman (shamanism) 610 pkt.
General, Master 225, Book of Arcane Power 70, Lightning Vambraces 50, Git Roarer 45, gw 10

Khan 410 pkt.
Bsb, Hoardmaster, Mammoth Hide-Cloak, Lygur&apos;s Tongue

Suma; 4499

Zastanawiam się czy bardziej przyda mi się Tygrys czy Traperzy?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

To już trzeba potestowac, jeśli maga będziesz pchał w combat warto wymienić bounda na korzyść warda 5++
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

A Waszym zdaniem jaki jest optymalny zestaw zasad specjalnych i uzbrojenia pod combat dla Mercenary Veterans?
Lepsze Paired weapon i wzmocnienie Os czy iron fist i poprawa As + Parry?

ODPOWIEDZ