Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: sorinmarkov »

Branie Maga przemawia do mnie, jeśli mam na masterze jeszcze magical heirloom albo dwa boundy z artefaktów. Btw, dość fajne bo masz lightning vambraces z 3d6 s3 a drugi to rod of battle z +1 to hit w cc co przy marnych umiejętnościach bojowych ogrów daje masę zabawy :D
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
G@lahad
Chuck Norris
Posty: 547
Lokalizacja: Vanguard/Łódź

Post autor: G@lahad »

A u mnie w głowie taka myśl się zrodziła :)


++ Ogre Khans - Wildheart (Ogre Khans 2.0 Beta) [4499Pts] ++

+ Chained Beasts [950Pts] +

Rock Aurochs [475Pts]: Ogre Crossbow (3+)

Rock Aurochs [475Pts]: Ogre Crossbow (3+)

+ Special [1164Pts] +

Sabretooth Tigers - Special [80Pts]: Sabertooth Tiger [30Pts]

Sabretooth Tigers - Special [80Pts]: Sabertooth Tiger [30Pts]

Tusker Cavalry [502Pts]: Great Weapon [42Pts], Heavy Armour, Musician [20Pts], 3x Tusker Cavalry [435Pts]

Tusker Cavalry [502Pts]: Great Weapon [42Pts], Heavy Armour, Musician [20Pts], 3x Tusker Cavalry [435Pts]

+ Characters [1485Pts] +

Mammoth Hunter [500Pts]: General, Hunting Spear (2+), Iron Fist [15Pts], Tusker (lose Light Troops) [100Pts], Wildheart [45Pts]
. Special Equipment [140Pts]: Death Cheater [90Pts], Lygur's Tongue [50Pts]

Mammoth Hunter [500Pts]: Battle Standard Bearer [50Pts], Headhunter [50Pts], Hunting Spear (2+), Iron Fist [15Pts], Tusker (lose Light Troops) [100Pts]
. Special Equipment [85Pts]: Basalt Infusion [35Pts], Talisman of Shielding [50Pts]

Shaman [485Pts]: Thaumaturgy, Wizard Master [225Pts]
. Special Equipment [50Pts]: Lightning Vambraces [50Pts]

+ Core [900Pts] +

Tribesmen [360Pts]: Champion [20Pts], Iron Fist [50Pts], Musician [20Pts], 5x Tribesman [275Pts]

Tribesmen [180Pts]: Musician [20Pts], Paired Weapons, 3x Tribesman [165Pts]

Tribesmen [180Pts]: Musician [20Pts], Paired Weapons, 3x Tribesman [165Pts]

Tribesmen [180Pts]: Musician [20Pts], Paired Weapons, 3x Tribesman [165Pts]

++ Total: [4499Pts] ++
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

165 za tribsmen plus 20 muzyk to 180?

Awatar użytkownika
G@lahad
Chuck Norris
Posty: 547
Lokalizacja: Vanguard/Łódź

Post autor: G@lahad »

Battlescribe ;) nikt za nim nie nadąży
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

armybuilder > kartka papieru i długopis >>>> battlescribe
Obrazek

Awatar użytkownika
G@lahad
Chuck Norris
Posty: 547
Lokalizacja: Vanguard/Łódź

Post autor: G@lahad »

Battlescribe jest też apką na telefon więc sorry, ale ta nierówność jest sprzeczna ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Zmiana podejscia;)

Giant: gw 310 pts
2 x Thunder cannon 640 pts
3 Tusker Cavalry gw, m, st + Banner of Speed 572 pts
2 x 1 Sabretooth Tiger 160 pts
5 Scrapling Trappers 80 pts
S: 1762

8 Tribesman 605 pts
If, m, st + Great Grass Sky 50
5 Tribesman 345 pts
pw, m, st + Standard of Discipline 35
3 Bruisers 190 pts
S: 1140

Heroes:
Khan 410 pts
Bsb, Hoardmaster 60, Death chetaer 90, Brace of Ogre Pistol 10

Shaman (Thaumaturgy) 540 pts
Master 225, Rod of Battle 60, Gut Roarer 45

Great Khn 645 pts
General, Trolleater 85, Mammoth Hide-Cloak 50, Lygur's Tongue 50, Blessed Inscription 65, gw 30, ha 15
S:1595 pts
4497 pts/4500 pts
Opcja to wyrzucenie jednego kotka i podrasowanie Shaman i Dragon Staff/ Pistols dla GK

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Kota bym zostawił ja osobiście potrzebuje 5+ unitów jak Yeti/koty

Z mojej perspektywy nie podoba mi się to, że masz 3 herosów w jednym oddziale, dla mnie to za duże ryzyko.

Swego czasu myślałem o tym by biegać Khanem solo ale wtedy zamiast Lygura brać Rampagers Chainy by robić sporo ran przeciwko piechocie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

No ale gruby magik siedzi w 5 Tribsmenach na uboczu;)
Kusi mnie wziąć sobie Dragon Staff na GK na jakieś krążące wokół oddzialu rzeczy i dodatkowy atak przeciw rzeszom piechoty, na regeny itp.
Mogę również pozbyć się Trappersow:/ ale wydają się być uzyteczni póki co
Zastanawiam się cały czas nad gigantem- widziałem że grałeś na nim trochę Odoamar - sprawdzał Ci się?

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2062
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Wywal 1 cannona i wrzuć do rozpy 2x kineater, albo wywal jeszcze 1 koka i 3x yeti- rozpa nabierze mocy
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ja bez 2x2 Yeti nie wychodzę z domu.

A co do Giganta wszyscy mi go odradzali i mówili by brać drugie działo :) Nieugialem się i w każdej grze w której nie zlamilem był użyteczny. Wolę przyjąć strzały z cannonow na Gigsona ( bo go to jeszcze bardziej wkurwia ) niż stracić model Mournfanga

Często na flance przeciwnik na flance chce mi coś odgiac fastem czy innym smieciem, a zwykłym ruchem nie ma zasięgu więc ta Gigancia zdolność daje radę, szczególnie że odginaczki nie mają zwykle muzyków więc mają -1 do tego testu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

To może tak:

Giant: gw 310 pts
Thunder cannon 320 pts
3 Tusker Cavalry gw, m, st + Banner of Speed 572 pts
Sabretooth Tiger 80 pts
3 x 2 Yeti 525 pts
S: 1807

8 Tribesman 625 pts
If, fcg + Great Grass Sky 50
5 Tribesman 290 pts
pw, m
3 Bruisers: ch 210 pts
S: 1125

Heroes:
Khan 400 pts
Bsb, Hoardmater 60, Death chetaer 90

Shaman (Thaumaturgy) 520 pts
General, Master 225, Magical Heirloom, Gut Roarer 45<br>

Great Khan 645 pts
General, Trolleater 85, Mammoth Hide-Cloak 50, Lygurs Tongue 50, Blessed Inscription 65, gw 30, ha 15
S:1565 pts
4497 pts

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Dla mnie spoko ale i tak najważniejsze są testy. Tak z minimum 5 gier jedna rozpiska.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Zagrałem sobie domowkę i wprowadziłem drobne modyfikacje:

Giant: gw 310 pkt.
Thunder cannon 320 pkt.
3 Tusker Cavalry fcg + Banner of Speed 592 pkt.
2 x 1 Sabretooth Tiger 160 pkt.
2 x 2 Yeti 350 pkt.
Razem: 1732 pkt.

Core 1125 pkt.
8 Tribesman 625 pkt.
If, fcg + Great Grass Sky
5 Tribesman 290 pkt.
pw, m
3 Bruisers: ch 210 pkt.

Heroes:
Khan 470 pkt.
Bsb, Trolleater 85, Lygur's Tongue 50, Mammoth Hide-cloak 50, gw 25, ha 10

Shaman (Taumaturgia) 580 pkt.
Master 225, Rod of Battle 60, Talisman of The Void 40, Gut Roarer 45

Great Khan 590 pkt.
General, Spinesplitter 40, gw 30, ha 15, Blessed Inscription 65, Death Cheater 90
Razem: 1640 pkt.

4497 pkt./4500 pkt.

Przebudowalem grupę dowodzenia i wzmocnilem mozliwosci magiczne shamana. Za wolne 20 pkt wrzuciłem championa na Tuskery- potencjalnie zioniecie z shamana i dodatkowy atak z siłą 6. Shaman do małych Tribsow, a Khanowie do dużych Tribsow.

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Jak puszczasz duży oddział? 3 w szeregu? Jak Ci się sprawuje duży khan? Gigant? Brakuje mi troche huntera tutaj.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Duży oddział po 3 w szeregu - pierwszy szereg GK i K. Gigant mi się podoba, przeciwnik nie może go lekceważyć, poza tym jego umiejętność utrudnia przeciwnikowi kontrole stołu jakimiś śmieciami. Myślę nad 2 w rozpisce.
GK mi się sprawdza-obecnie gram takim zestawem:

Great Khan 645 pts
General, Trolleater 85, Mammoth Hide-Cloak 50, Lygurs Tongue 50, Blessing Inscription 65, ha 15, gw 30

Shaman (Thaumaturgy) 580 pts
Master 225, Gut Roarer 45, Rod of Battle 60, Talisman ofThe Void 40

Khan 420 pts
Bsb, Cult Leader 45, Death Cheater 90, ha 10, gw 25
S: 1645 pts

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

U mnie wygląda to tak:

Great Khan Trolleater
Heavy Armour, GW
Khagadai's Legacy
Mammoth-Hide Cloack
Lygur's Tongue
- Jaki jest, każdy widzi. Ciężko dziada utłuc a sam bije bardzo konkretnie. Auto-include -

Khan Hoardmaster
BsB, Death's Cheater
- Reroll potrzebny w tej armii jak mąka w piekarni, brak zasięgu 18", ale mam bardziej "kompaktowy" styl gry, więc wszechstronność kolekcjonerska bardzo mi się przydaje -

Shaman Gutroarer
Thaumaturgy Master
Talisman of the Void
Rod of Battle
- Tutaj zastanawiam się nad boundem z pociskiem, mam ciężko ogarnąć śmieci -

5x Tribesmen
FcG
- Bunkierek dla Szamana -

8x Tribesmen
Iron Fists, FcG
Banner of GGS
- Trudno mi wybrać, czy mają mieć Parry czy raczej 4 punkty zdolności ofensywnych i to parry ignorować dzięki PW. Odrzucenie IF uwalnia 80 pkt na kota. System dostarczania bohaterów tam, gdzie jest najciaśniej -

3x Bruisers
- Standardowy wagonik/chariot/redirect/chaff. Do przemyślenia trójka trybsonów zamiast nich. 30 pointsów do przodu -

20x Scraplings
Throwing Weapons
- Dam im jeszcze parę gier. Jako scoring, cr od boku czy redirect robią jednak jakąś robote. Do przemyślenia 7 traperów w ich miejsce -

Thunder Cannon
- Trochę zmieniony aczkolwiek niezastąpiony. Często gęsto pomaga impactami w combacie, boją się go wszelkie maszkary, najbardziej te latające. Auto-Include -

2x Yetis
- Dwie takie parki biegają u mnie na stole. Rzecz niesłychanie przydatna, vanguard, swiftstride, fear, minus do agility i 8 ataków. Str 5. Za 175 pkt. Auto-Include -

Frost Mammoth
- Niektórzy zapytają "Why, man? Why?".
Primo, bańka mrozu ogarnia ponad 20" obszaru wokół mamuta. Ekstremalne wykorzystanie przestrzeni. Secundo, dużo lepszy bound spell, dzięki zmianom w magii. Tercio, ogry z góry biją z of4, plus to jest nadal d3 impacty str6, 8 ataków str4, 4 ataki str6 i ewentualne stompy. O testach terroru i utrudnionej ucieczce wrogów nie wspomnę. Do przetestowania -

Rock Aurochs
- Trochę się zmienił, ale nadal wolę jego, niż trójkę premierów. Mendy boją się tego dziada bardziej niż armat a ma teraz potencjał na maksymalnie 9 Impactów i 10 Ataków o sile 7. Szansa jedna na milion, ale jest i nie trzeba jej ignorować ;) Jak dla mnie Auto-Include -

Bez kosztów punktowych, bo te ciągle ulegają zmianie przez aktualizowanie rozpiski... Nie jestem do końca przekonany do takiego kształtu armii. Może jakieś sugestie?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Mając dwóch mocnych herosów chyba najlepiej dać Ironfist na Trybsony. Oni raczej dużo więcej CR nie zrobią mając ofensywnego WSa więcej, a tam gdzie to się przyda ( czyli na jakieś gobliny, szkielety z WS2 i parry lub inne leszcze z WS3 to Khanowie i tak robią przeciąg. Wg mnie lepiej dostać 1 na 6 hitów mniej od jakiś Krasnali z dwurakami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Ja obecnie eksperymentuje z różnymi złożeniami bohaterów:

2 x Giant: gw 600 pts
Thunder cannon 320 pts
3 Tusker Cavalry gw, m 511 pts
2 x 2 Yeti 350 pts
S: 1781 pts

8 Tribesman 625 pts (Khanowie)
if, fcg + Great Grass Sky 50
5 Tribesman 290 pts (shaman)
m
3 Bruisers: ch 210 pts
S: 1125 pts

Heroes:
Great Khan 645 pts
General, Trolleater 85, Mammoth Hide-Cloak 50, Lygurs Tongue 50, Blessing Inscriptions 65, gw 30, ha 15

Shaman (Thaumaturgy) 525 pts
Master 225, Gut Roarer 45, Magical Heirloom 40, pw 5

Khan 420 pts
Bsb, Cult Leader 45, Death Cheater 90, ha 10, gw 25

Opcja na podrasowanie Shamana to przebudowa BSB na Hoardmastera - tracę 18" przerzut;/

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Dla mnie BSB powinien mieć jak najwięcej supportujacych itemow i jednocześnie być mało atrakcyjnym celem dla przeciwnika w stosunku do oddziału.

18" to naprawdę dużo, dlatego aktualnie na tym gram. Choć opcją Hoardmastera wychodzi naprawdę tanio :)
Obrazek

ODPOWIEDZ