Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 wrz 2018, o 00:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 260  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 25 wrz 2017, o 07:10 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 468
No to popróbuję grać nimi agresywnie. Ale jako, że znudziła mi się thaumaturgy to wracam do piromancji i weteranów [-o<

Shaman General, Pyromancy Master
4 Spells, Book of Arcane Power
Ring of Fire, Blind Eye of Nyiangai
650

Khan Bsb, Yeti Furs, Gem of Fortune
Brace of Ogre Pistols
345

(2)3x Bruisers, Musician
(370)185

(2)15x Scraplings, Musician
(200)100

9x Tribesmen, Full Command
Iron Fists, Banner of Discipline
705

7x Mercenary Veterans, FCG
Brace of Ogre Pistols
Accurate, Poisoned Attacks
Dragonskin Banner
990

2x Tusker Cavalry, Iron Fists
320

2x Yeti
160

1x Sabertooth Tigers
80

1x Thunder Cannon
300

1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380

Do zastanowienia się jest Ślepe Oko, ale często gęsto ratuje Veteranów przed jakimiś głupimi 2d6 str4 czy hexami z dupy w kluczowej turze. Działo jedno, bardziej jako chariot i straszak, nie chcą mi grać w parach :lol2:
Sugestie?

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 21:06 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
No to w końcu mogę pokazać co próbuję :

Szaman Master Traumaturia, lightining vambraces ( bound ), book of arcane power ( +1 cast ), GutRoarer ( Fear, Channel )
Siedzi w 5 Tribsmenach z Pariedami i Sztandarem Dyscypliny

BSb, Mammoth Hide ( redukcja siły w posiadacza ), Lygurs's Tongue ( redukcja ataków w styku ), Hoardmaster ( weaponmaster, bronie o plate armour )
Siedzi w bruiserach z Great Grass Sky ( swifstride )

2x2 Yeti z championami by wrzucać zioniecie
2x5 Traperzy

Gigant z dwurakiem
4 Tuskery z GW z speed banner
4 Tuskery z GW z gyengget ( przerzuty 1 )


Nie jestem pewien tylko Maga i domeny. Co myślicie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:00 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:29
Posty: 1687
Bardzo fajne. Wydaje mi sie, ze szamanizm lepiej sie bedzie kombowal z tymi czwórkami tuskerow. Atrybut, jedynka, trójka nawet, czy szóstka. No i do tego hereditary jeszcze jest. Bardzo wyporni sie skubańcy robią. Moze na drugich zamiast tych jedynek dac jednak swifta? Zeby szybciej dopchnąć ich w kombat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:11 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Przecież mają swifta z bazy :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:20 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 952
Lokalizacja: Rogaty Szczur
Na Tuskerach wzialbym rending bannery. Beda wtedy nie do przejscia.

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 22:51 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Klaudel napisał(a):
Na Tuskerach wzialbym rending bannery. Beda wtedy nie do przejscia.


Gdyby Ironfisty były efektowniejsze to drugi miałby właśnie ten baner.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 21 gru 2017, o 23:07 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:29
Posty: 1687
Lolz, my bad ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 10:11 
Wałkarz

Dołączył(a): 14 lip 2016, o 14:04
Posty: 86
@ Odoamar
Może pytanie o szczegół, ale jak traperzy po zmianie zasady działania pułapek? Jest większa presja na unikanie chodzenia po nich, czy tak jak w 1.3 większość przeciwników nie miała oporów przed nimi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 10:26 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Na pewno są lepsze niż były, mimo że potencjalnie gorzej strzelają ( S&S taki sam, a głównie to robili )

Zaletą jest to, że każdy ruch powoduje aktywacje plapek i to, że można je wrzucić dotykając terenu jednym modelem nawet gdy przeciwnik jest w terenie. Na pewno będzie łatwiej je wykorzystać bez kaleczenia swoich oddziałów :)

Mi się sprawdzają

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 11:16 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
Ja wstępnie myślę nad czymś takim:

2 x 2 Yeti 350 pkt.<br>

2 x Frost Mammoth 820 pkt.

4 Tusker Cavalry m, st, gw, Banner of Speed 751 pkt.

4 Mercenary Veterans m, brace of ogre pistol, swiftstride, poison 488 pkt.

5 Scrapling Trappers 80 pkt.
Razem: 2489

Core 1130
8 Bruisers
fcg + Great Grass Sky 715 pkt.

5 Tribesman
fcg + Banner of Discipline, if 415 pkt.

Heroes:
Shaman (shamanism) 430 pkt.
General, Adept, Magical Heirloom, Lightning Vambraces, Git Roarer, if

Khan 450 pkt.
Bsb, Trolleater, if, Heart-Reaper, Lygur's Tongue

4499 pkt.

Myślę jeszcze czy w miejsce Mercenary nie wrzucić sobie gigantów;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 11:21 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2012, o 10:05
Posty: 736
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań
BSB Oda to niezły świr, polecam ten build :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 12:33 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Wg mnie masz za mało czarów by coś sensownie rzucać, ja przy 4 + bound czułem się lekko ograniczony.

Przewaga Hoardmastera nad Trolleaterem jest cena modelu wg mnie.

I przy takiej rozpie, nie wiem czy jest sens mieć pistolety i poisony. Czy nie lepiej wejść w kombat?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 12:46 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
To jakbyś Odoamar widział takiego shamana z shamanismem?;)
Combat- zmiana wyposażenia najemników czy gigant?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 13:11 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną :)

Rozpa która grałem wyglądała tak:

Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon

Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał :P
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii :)
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 15:21 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Huss napisał(a):
To jakbyś Odoamar widział takiego shamana z shamanismem?;)
Combat- zmiana wyposażenia najemników czy gigant?



Wizard Master to takie mininum dla mnie na tą chwilę. Wychodzi fajnie punktowo. Znacznie lepiej niż dwóch magów.

Slayer Zabójców napisał(a):
Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną :)

Rozpa która grałem wyglądała tak:

Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon

Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał :P
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii :)
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.


Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko cory

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 15:27 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2204
Lokalizacja: Oleśnica
Odoamar napisał(a):
Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko cory


Dziękuje :D
Bądźmy szczerzy - maneaterzy radzą sobie sami, a tribesmani nie nadają się do niczego innego niż podcieranie dupska lepszym od siebie (czyt. bohaterom :P)
Ale fakt, przydałby się jakiś tańszy unit ogrów w specialach który miałby do zaoferowania coś innego niż reszta.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 22 gru 2017, o 15:38 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Z tym to będziemy musieli poczekać do nowego booka :/

Kolejna sprawa to jak się wyksztaltuje meta, bo maneaterzy są naprawdę mocni, lecz dla mnie za dużo rzeczy ich kara.

Lecz gdzieś z tyłu głowy chodzi mi jedno złożenie, bo w porównaniu do poprzedniej wersji w dużym oddziale zuskujemy impakty, a nie siłę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 23 gru 2017, o 22:01 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
Po sugestiach zdecyduje się na combat, korzystając z koncepcji bohaterów by Odoamar;)

2 x 2 Yeti 350 pkt.

Frost Mammoth 410 pkt.

4 Tusker Cavalry m, st, gw Banner of Speed 751 pkt.

6 Mercenary Veterans m, st, pw, swiftstride, dewasteting charge, Rending Banner 758 pkt.

5 Scrapling Trappers 80 pkt./Sabretooth Tiger 80 pkt.

8 Bruisers 715 pkt.
fcg + Great Grass Sky

5 Tribesman 415 pkt.
fcg + Banner of Discipline, if

Heroes:
Shaman (shamanism) 610 pkt.
General, Master 225, Book of Arcane Power 70, Lightning Vambraces 50, Git Roarer 45, gw 10

Khan 410 pkt.
Bsb, Hoardmaster, Mammoth Hide-Cloak, Lygur&apos;s Tongue

Suma; 4499

Zastanawiam się czy bardziej przyda mi się Tygrys czy Traperzy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 23 gru 2017, o 22:41 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 16:17
Posty: 710
Lokalizacja: Animosity Szczecin
To już trzeba potestowac, jeśli maga będziesz pchał w combat warto wymienić bounda na korzyść warda 5++

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ogrowe rozpiski
PostNapisane: 24 gru 2017, o 23:13 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 706
A Waszym zdaniem jaki jest optymalny zestaw zasad specjalnych i uzbrojenia pod combat dla Mercenary Veterans?
Lepsze Paired weapon i wzmocnienie Os czy iron fist i poprawa As + Parry?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 260  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 10 Queries | GZIP : Off ]