Nasi przeciwnicy!

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Biały
Mudżahedin
Posty: 322
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Ogry kontra orki

Post autor: Biały »

Jestem nowy jak widac po postach. Takie moje pytanko jak najlepiej rozwalić orki??

Romek
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Szczecin

Post autor: Romek »

Na początek należy stwierdzić, że wszystko zależy od wartości punktowej i rozpisek/ terenów.

Nigdy nie ma jednoznacznego sposobu na wygraną.... tym bardziej losowość rzutów może wszystko zmienić....

Musisz sam pograć i popróbować czym Ci sie dobrze gra, i zoptymalizować rozpiskę. Popracować nad taktykami ( i ogólnymi i tymi na niektóre armie- np. gobliny maja niska liderke (zdolności dowódcze) i łatwo możesz je panikować czarem z magi ogrowej).

I tak na początek, każdy ruch powinien być przemyślany i mieć jakiś cel chociażby dojscie do przeciwnika, nigdy nie wystawiaj sie bez sensu na szarze, staraj sie chronic flanki i nie poswiecaj niepotrzebnie oddzialow (kazdy zachowany to jakby zdobyte punkty :))
oczywiście nie licze w tym gnoblarow... ale i one maja szereg zastosowan.....

Pozdro.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Fanatyków wyciągasz gnoblarami i trapersami.
Gorger zjada maszyny.scraplouncha wali po klockach a to co zostanie zmiatasz irongutsami.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Reyki łatwiej powiedzieć trudniej zrobić .

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

Biały proste heja do przodu i nie dać sie zaszarżowac pamietaj na przeciwko stoi potencjalny obiad :d

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2131
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

Reyki pisze:Fanatyków wyciągasz gnoblarami i trapersami.
Gorger zjada maszyny.scraplouncha wali po klockach a to co zostanie zmiatasz irongutsami.
ostatecznie fanatykow moze wyciagnac gorger :twisted: tak jak grajac z TK zawsze fanoli mi wyciagaja tunelingi ;D

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

No właśnie jak myślicie ? Czy klimat Ogrów odpowiada ich umiejętnością ?
Na przykład w ab piszą jakie to ogry wytrzymałe : "Sam Ogr jest tak odporny , że nawet przebity kopią jest w stanie wyprowadzić celną ripostę "
czy to odnosi sie do Wytrzymałości ??4 tafa to nie zbyt dużo jak na takiego ogra , Dlaczego wielki ogr ma mieć tyle tafa co mały krasnoludek ? Przecież jest parę razy większy , cięższy ma grubą skórę a mimo to ma marne 4 T ;/
A co do Ws ?? 3 WS ?? Czy to odpowiada ogrom ? Ja sądzę , że nie . Ogry to wojownicy ale patrzeć na ich statystyki to plewni wojownicy . Siła 4 też nie jest rewelacyjna . Co wy myślicie na ten temat ? Jakie powinny być ogry ?
Jeszcze ten Armor save . Też nic specjalnego . Ja uważam , że za posturę Ogra powinno być 6 + sv na wejściu .

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

gdzies tam w army booku jest napisane ze pojedynczy ogr bez problemu radzi sobie z 10 ludzi :D chcialbym to zobaczyc xD na wstepie dostaje w tube za przewage i ranke :D majac 4 ataki na ich ws wiec 4+ i ew 3+ na ranienie oni maja sv na 6 to zabija gora 3 :D i to i tak jak mu dobrze pojdzie :D

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

no właśnie . Dlatego klimat a staty ogrów nie są takie same ;/

Awatar użytkownika
Qbazss
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Qbazss »

Ale jak pomalujesz ogra, to wygląda lepiej niż jakiś chaos czy krasie. Odrazu w nim widać rządze mordu i głód! Może w przyszłości (oby niedalekiej!!) upgradują ogry, że będą siały śmierć i zniszczenie nie tylko wśród gnoblarów...

A tak właściwie, ogry nie są takie najgorsze!

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

Za te punkty są . Za 35 pts mamy tylko 3 ataki 4 siły 4 tafa i 3 W . A to mało .

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Ale za te 35 pkt masz kolesia biegającego 6 cali, impacty i strach choc to mało, ale zawsze coś. Za kilka lat w nowej edycji będzie coś lepszego zapewne.

Awatar użytkownika
Qbazss
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Qbazss »

Za kilka lat to będę stary i zgrzybiały! Jeśli wcześniej z nadmiernego strachu nie wywali mi serce i nie umre na zawał. A np. w WE mamy chyba 3 driady z wt 4 ataków 2 i w pewnie też z WW 4...

Co nie zmienia faktu, że i tak ogry są fajoskie :D My zyskujemy przy szarży impakt za każdego ogra, a inni nie! To my mamy... lekki pancerz i maczuge -1 armor save za 35 pkt? Taak!

Ale to my mamy zadowoloną minę jak kolega wyrzuci 1 przy missfire dla hellcanon! (wciąż marze o tej chwili! :P)
Ostatnio zmieniony 6 mar 2008, o 20:30 przez Qbazss, łącznie zmieniany 1 raz.

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Taf 4 nie pasuje?
jakby mieli 5 to już by było jak u giganta :P
ws 3?
no mogliby mieć 4- to racja
save 6+ na wejściu?
nie ma za co, nie mają scaly skin, ani nic takiego, a to że są grube to nic nie daje
s 5 powinni mieć?
możliwe :P

Ogólnie ogrowe staty mogły by być lepsze, ale imo lepiej jakby zamiast polepszać statów, byli tańsi w pktach.

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

s5 ała, jakis syf za 150 punktów rozkreoci mi czołg, i do tego w corach bez przesady, T5 tak z jakiej racji ze grubi sa za to ze jakies fałdy tłuszczu sa bez przesady, 4 WS srednio to nie sa jacys szermierze poprostu biegna i wala z pałek po mordach

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

ja myśle ze obiżenie kosztu punktowych o jakies 7-8 pkt od ogra było by genialnym rozwiązaniem

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

WS 3 na Ogre Bullach jest ok podobnie jak u orków ale Ironguci - gwardia tyranta, najlepsi i najsilniejsi i maja 3 WS to juz jest kpina.

Ogrom wg mnie przydalyby sie jakies specjalne zasady w polaczeniu z gnoblarami - np mozliwosc szarzy przez ich oddzial zadajac im x autowoundow.

Najbardziej mnie jednak wkurza ze trzeba miec Tyranta albo Bruisera za generala. Majac Slaughtermastera i 2-3 butcherow naprawde mozna byc cisnac. Rozumiem ze ta zasada byla podyktowana fluffem, dlaczego jednak krasnoludy, imperium, WE itd moga miec "czarujacego" generala?
Obrazek

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

FIFI (_!_) pisze:ja myśle ze obiżenie kosztu punktowych o jakies 7-8 pkt od ogra było by genialnym rozwiązaniem
Też tak myślę ;)

A generał mag nie wiem czemu nie może być.. w każdej armii może (nawet w orkach) to i tu powinna być taka możliwość

Awatar użytkownika
Qbazss
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Qbazss »

tedzio, nie martw się, nawet jeśli ma siły 4 to i tak rozklekoci ten czolg... Bo widzisz chodzi o to, że taki krasnal też ma siły 4, a co nie jest trudno zauważyć, ogr może się jednak minimalnie różnić proporcjami...

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

no bo rzeźnicy są za dobzi jak na magów . a 3 takich na 1 k to by juz mieliło wszystko :D

ODPOWIEDZ