Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: kanti »

Urodzony by Walczyć (Born to Fight)

W Walce w Zwarciu.

Ataki w Walce w Zwarciu części modelu otrzymują +1 Siły i +1 Penetracji Pancerza w czasie Rundy Walki:

-Jeśli jest to pierwsza Runda Walki.

-Jeśli na początku Rundy Walki oddział części modelu podlega zasadzie Nieugiętość

Mam pytanie czy muszą być spełnione oba warunki czy wystarczy spełnić dowolny z nich??

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 639
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

kanti pisze:Urodzony by Walczyć (Born to Fight)

W Walce w Zwarciu.

Ataki w Walce w Zwarciu części modelu otrzymują +1 Siły i +1 Penetracji Pancerza w czasie Rundy Walki:

-Jeśli jest to pierwsza Runda Walki.

-Jeśli na początku Rundy Walki oddział części modelu podlega zasadzie Nieugiętość

Mam pytanie czy muszą być spełnione oba warunki czy wystarczy spełnić dowolny z nich??
W tłumaczeniu drugi punkt zgubił 'lub' na początku!
Wystarczy jeden z tych dwóch warunków ;)

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2169
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Jak działa grzyb, ile razy i który goblin go ma, panowie ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1467
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Wszystko jest opisane na jednej stronie?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2169
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Dzięki
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2169
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Czy mork banner wylacza demoniczne zabawki Omena ?
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 639
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

Aron_Banalny pisze:Czy mork banner wylacza demoniczne zabawki Omena ?
Tak / Nie.

Istnieje coś co się nazywa Miknok's Token - sztandar, który pozwala na wyłączenie Special Item. Na potrzeby innych zasad Manifestacje są Special Item. Ale tylko manifestacje.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2169
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Minimalna cena creepersow to nadal 120 plus 1 za każdego goblina ?
Obrazek

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Tak

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

jak to jest z bronią miotaną rzucaną przez Taran ze złomu?
Ma tylko 2 rzuty?
ma 5x2 rzutów bo tyle ma atakow załoga i broń miotana jest x2?
czy 5 rzutów?
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 639
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

Karbowy pisze:jak to jest z bronią miotaną rzucaną przez Taran ze złomu?
Ma tylko 2 rzuty?
ma 5x2 rzutów bo tyle ma atakow załoga i broń miotana jest x2?
czy 5 rzutów?
Ma dwa rzuty. Bo załoga jest bez mnożnika. Jakbyś miał Crew(5) to byś miał 5x2 rzuty.

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

No szkoda.... :evil:
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
lividius
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: głęboka prowincja

Post autor: lividius »

Pozwolę sobie zdmuchnąć nieco kurzu głupiutkim pytaniem: czy katapulcie na Gargantuli przytrafia się misfire i co się wówczas dzieje?

ślivek
Kretozord
Posty: 1586

Post autor: ślivek »

Tak, zdarza się, normalnie rozpatrujesz efekt zgodnie z podręcznikiem. Vide 21.F.c i 21.F.d
Obrazek

Bogobob
Plankton
Posty: 1

Post autor: Bogobob »

Czołem,
czy jak wezmę Forest Shaman na Gargantuli to mogę wziąć do tego drugą gargantulę bez lorda, jako potwór big and nasty?

ślivek
Kretozord
Posty: 1586

Post autor: ślivek »

Tak
Obrazek

ODPOWIEDZ