Rozpiski

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Bondu
Plewa
Posty: 7

Re: Rozpiski

Post autor: Bondu »

ok dzięki wielkie, ostatnio reaktywowaliśmy nasze piwniczne granie w 9th age więc może coś podpatrzę. Ja na ostatnim graniu byłem rozpiską poniżej, co sądzicie ?
widzę że dużo ludzi gra ferali ze spearami, rozumiem że bez tarcz? dużo lepiej wychodzi od paired ? Na generale jednak zrezygnuję z korony
--- Characters : 36.78% / 40% Max (1655pts/1800pts) ---
500 - Feral Orc Warlord, General, Shady Shanking (50), Essence of Mithril (Standard Size models only) (60), Crown of Autocracy (70), War Cry!, Light Armour, Paired Weapons
360 - Master Common Goblin Witch Doctor, Pyromancy
295 - Iron Orc Chief, Troll Ale Flask (30), Pan of Protection Pinchin' (40), Shield, Great Weapon, Battle Standard Bearer
170 - Common Goblin King, Wolf, Shield, Heavy Armour, Great Weapon
170 - Common Goblin King, Wolf, Shield, Heavy Armour, Great Weapon
160 - Common Goblin King, Wolf, Shield, Heavy Armour
--- Core : 25.22% / 25% Least (1135pts/1125pts) ---
655 - 25x Feral Orc 'Eadbashers, Paired Weapons, Champion, Musician, Standard Bearer, Green Tide
260 - 30x Common Goblins Archer, Musician
220 - 25x Common Goblins Archer, Musician
--- Special : 18.11% (815pts) ---
535 - 20x Iron Orcs, Champion, Musician, Standard Bearer, Green Tide
140 - Gnasher Wrecking Team
140 - Gnasher Wrecking Team
--- Death from Above : 8.56% / 15% Max (385pts/675pts) ---
90 - Skewerer
90 - Skewerer
205 - Catapults Git Launcher with Orc Overseer
--- Big 'n Nasty : 11.33% / 30% Max (510pts/1350pts) ---
510 - Gargantula
--- Total ---
4 500

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Nie za bardzo lubię oceniać czyjeś rozpiski.
Wydaje się spoko, choć dla mnie narazie gnashere teamy nie grają jak i pyromancja. Ale to zdecydowanie zalezy vs kogo grywasz.
Speary na feralach są super. IO gram bo lubię ale tak naprawdę są do wylotu. Można fajniejsze rzeczy za nie mieć.
Jak ci się spisują ci kowboje na willkach

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ciekawe kiedy dadzą Black Orci w core :P To by dało jakies opcje dla tego unitu bo tak jego branie to zawsze był leciutki masochizm. A skoro PSz na nich narzeka znaczy że wiele sie nie zmieniło :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

To nie wina Iron Orków, tylko ogólny problem elitarnej piechoty. Droga i nieruchawa.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Może i ogólny problem ale na podforum OG to już indywidualny. Więcej boostow dla IO!!
IO do core!
To nasze hasła

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

IO do core nadal nie zdominowałyby wyborów, a savage poczułyby konkurencje :D Dalej są droogawe :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

Może 0-1 w core ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Dajcie jeszcze pająka w core, może być 0-1 :D

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja co prawda dawno już nie gram, ale mam z black orcami na przestrzeni 6 lat gry frakcja naprawdę sporo bitew. I tak realnie bez zmiany kosztu na sporo niższy to tylko to core - 0-1 to w sumie fajne ograniczenie - da im szanse troche zaistnieć. Nie ma co heheszkami porównywac do pajaków, bo akurat pająki to straszny rak balansu wewnętrznego - sa tak dobre, że eliminuja competytywnie wszystkie inne opcje i z tego co widze po rozpiskach orków wiele się to nie zmieniło :P A kiedys jeszcze sie grało 4 w jednej liście... :D

Oczywiście pajaki kiedys znowu podrożeją, ale bez dania czegoś w zamian tylko obnizy sie power booka :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ja tam nie gram na pająkach. Nie wiem czy 10 bitew nim zagrałem.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

A IO do core nie dadzą bo już teraz niektórzy płaczą że feral eadbasher powinni być w SPECIAL. Można dawać IO dodatkowe.zabawki ale czy to coś zmieni. Nie sądzę.
Zabawki jakie mogliby otrzymać
- dodatkowy Atak
- rerrol aegis u przeciwnika
- MR
- hate

W naszym bloku należy się jeszcze pochylić nad:
- trollami ( nie dzisiejsza zasada głupoty), brak muzyka i scornig
- common orcs ( słaba Dis)
- gobasy do fighta ( może możliwość brania do środka tropi lub giganta jak kohorty SA)
- spider riderow

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Moim zdaniem IO jak na piechotę są bardzo dobrzy. Twardzi, mają dobry wygar i bardzo użyteczne zasady specjalne.
Pozostaje kwestia rozpiski i preferowanego stylu gry. W każdym razie nie można powiedzieć, że są ciency czy niegrywalni.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ciency i niegrywalni nie są. Mają tylko problem, że meta lubi takie klocki niszczyć a nie nimi wygrywać.

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Mam bardzo prosty boost na IO: 5 ruchu i 10 marszu.
Karna piechota, pasuje do flufu. Można kombować z +1 Mv i łaa i jest dość syto.

Z drugiej strony jak weźmiesz +1 Mv to tracisz slot na inny syty banner (green tide, flaming, AP, wyłączanie zabawki).

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Szybicoszki by się zrobiły M7 i swiftstride na waaaagh jak kawaleria :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Teraz skoro jest podział to mv 4 i marsz 10+

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

to mi się podoba bo dalej pozostaje to piechota ale największa wada piechoty jest nieco zminimalizowana
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Bondu
Plewa
Posty: 7

Post autor: Bondu »

Odpowiadając na pytanie kowboje na wilkach super się sprawdzają, fajni do odginania a z gw rozwalają ładnie machiny czy jakieś inne pierdolety, ale chyba dają radę tylko dzięki gnashera bo do tej pory gry wyglądają tak że albo wilki zostają zestrzelone i gnashery wjeżdżają albo odwrotnie, co do IO to chyba przyzwyczajenie ze starych lat, póki co jedyne do czego się przydają to z IO bsb na stubbornie długo trzymają jakiś ważny klocek przeciwnika, co do pyro to gram na zmianę z witchcraftem i faktycznie czasem nic nie zrobi ale na takie elfy wydaje się spoko

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Laik pisze:Szybicoszki by się zrobiły M7 i swiftstride na waaaagh jak kawaleria :)
Ja ciągle widzę piechotę z M6/7 + bonusami do szarży (choseni, DE, WE)

Jedna szarża z M7 wiosny nie czyni, tym bardziej, że to tylko jeden drogi unit.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Czy taka goblinska armia waszym zdaniem ma racje bytu:

Forest Goblin King 720 pts
General, War Cry, Crown of Autocracy, pw, Shady Shanking, Gargantula

Common Goblin Chief 210 pts
BSB, Crown of Cavern King

Common Goblin Witch Doctor 425 pts
Master - path of thaumaturgy, Skull Fetish,

Goblin Witch Doctor  220 pts
Adept - Path of witchcraft, Goblin Wolf Chariot

Goblin Witch Doctor 220 pts
Adept - Path of pyromancy, Goblin Wolf Chariot
(1795)

30 x Cave Goblin, M, 2 x Mad Git - 330 pts
30 x Cave Goblin, M, 2 x Mad Git - 330 pts
30 x Common Goblin, M, S, bow, sh, Banner of Disciplines 315 pts
20 x Common Goblin, M, bow, sh - 180 pts
(1155)

Skewerer - 90 pts
Skewerer - 90 pts
Grotlings - 90 pts
Splaterer - 170 pt
Git Launcher - 185 pts
7 x Common Trolls - 460 pts
6 x Gnasher Dasher - 185 pts
Gnasher Wrecking Team - 140 pts
Gnasher Wrecking Team - 140 pts
(1550)
4500/4500

Kiedys sobie pogrywalem czyms podobnym, ale nie wiem jak to teraz wyglada po 205.

ODPOWIEDZ