Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: QQrydza »

Podpiałbym się o nią
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Pytanie. Czy wilcze rydwany są e grupie?? W ostatnim popularnym raporcie występowały 3 w 1 jednostce.

Kapty używacię do likwidacji dział i potworów??
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

masz w armybooku napisane :) size 1-3
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

Kopyt pisze:Kapty używacię do likwidacji dział i potworów??
Zależy co ma przeciwnik, ale z zielonych machinek to ona ma największą siłę(9)
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Czy opłaca się brak jakiegokolwiek zielonego speca ?? Graliście na nich ?? A i czy bierzecie zazwyczaj rzeczne trolle, kamienne czy zwykłe ??
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

zobacz sobie koszt punktowy troli :), staty mają podobne ot tam jakieś MR się pojawia za 8 troli zwykłych masz tylko 6 rzecznych
deko bez sensu

ja ze speców to tylko na Azhagu grałem i Wurzhagu, for fun dobrze mi się tym turlało, ale to głównie nastawienie na magię, bo Azhag i Wyverna to ginie od armat i wręcz a Wurzhag szaman wiadomo

Grimgor jest najs, ale imo wymaga ze 30-40 Black Orków obstawy, żeby ten oddział coś wytrzymał, a to już mega dużo ptk wychodzi
jakoś bez szału

reszty nie tykałem osobiście :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Gorbad jest najlepszym specialem, pozwola grac na turboofensie - ma niestety wysoką cenę ale warto.

Wurzaaga odbieram jako zbyt drogie Azhaga podobnie (choc mozna nim pograć lekko), Skarsnik jest drogowa ale do theme armii idealny i ma swoje wzloty

Grimgor jest chyba jednak obiektywnie najlepszy w stosunku jakosc/cena
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

Można jecze dopowiedzieć że Gitilla i Snagla to taktycznie świetni herosi którzy z naszych pozorowanych oddziałów czynią wielką siłę. Szczególnie wolf riders z bs 4 :D
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Mozna, ale sa za drodzy w stosunku do tego co daja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

:wink:
Szczwaniak pisze:Można jecze dopowiedzieć że Gitilla i Snagla to taktycznie świetni herosi którzy z naszych pozorowanych oddziałów czynią wielką siłę. Szczególnie wolf riders z bs 4 :D
Obrazek
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Pytanko odnośnie teleportu. Wyciągam 1 model i przestawiam o 3d6. Stawiam i dostawiam do niego resztę oddziału. Czy oddział musi się mieścić w tych 3d6 czy tylko 1 model a resztę po prostu dostawiam.
Czy gdy wybieram nastepny cel dla stopy to musi on być rozpatrywany jako Direct Damage ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Kopyt pisze:Pytanko odnośnie teleportu. Wyciągam 1 model i przestawiam o 3d6. Stawiam i dostawiam do niego resztę oddziału. Czy oddział musi się mieścić w tych 3d6 czy tylko 1 model a resztę po prostu dostawiam.
Czy gdy wybieram nastepny cel dla stopy to musi on być rozpatrywany jako Direct Damage ??
1. tylko jeden model
2. tylko pierwszy strzał, przeskoki już tylko zasięg
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Hmm, to Stopę przy skakaniu obowiązuje zasięg dalej i nie może być położona gdziekolwiek na stole? No to całe życie mnie wałują kurna #-o
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 928

Post autor: Kopyt »

Ok dzięki. Czyli poprzez dostawienie to możemy dorobić zasięg fanatykom ??. Czy wypuszczamy ich tylko od 1 modelu.
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ja obecnie gram tak stopą - że cały czas wybór celu jak przy pierwszym razem czyli 36" i arc. Mętlik i może ustalimy wspólne stanowisko?

Z przedłużeniem to już sam nie wiem - puszcza się go 8" od wroga ale jak się założy że "odbudowa unitu" jest w jednym momencie to w sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie by puścić przez własny teleportowany unit który będąc 1" od wroga będzie przedłużeniem dla ruchu fanola.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Grolshek pisze:
Kopyt pisze: Czy gdy wybieram nastepny cel dla stopy to musi on być rozpatrywany jako Direct Damage ??
2. tylko pierwszy strzał, przeskoki już tylko zasięg
Przecież nawet LS odpowiedziała na to pytanie. Jest to dalej DD i musi spełniać wszystkie założenia. Zresztą tak to opisano w samym czarze.

Tylko jeśli gracz Orkowy miotnie 1 to nie obowiązują zasady DD i przeciwnik kładzie gdzie chce. Tak jak to opisano w czarze.
Life's a game with save and load features disabled.

ślivek
Kretozord
Posty: 1658

Post autor: ślivek »

PSz pisze:Ja obecnie gram tak stopą - że cały czas wybór celu jak przy pierwszym razem czyli 36" i arc. Mętlik i może ustalimy wspólne stanowisko?

Z przedłużeniem to już sam nie wiem - puszcza się go 8" od wroga ale jak się założy że "odbudowa unitu" jest w jednym momencie to w sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie by puścić przez własny teleportowany unit który będąc 1" od wroga będzie przedłużeniem dla ruchu fanola.
Fazik ma rację. Też często nieświadomie źle to rozgrywałem.

Co do wyrzucania Fanatyków to masz dokładnie taką samą sytuację przy teleporcie jak przy każdym normalnym reformie. Czyli w momencie wejścia w 8" zatrzymujesz się i wypuszczasz fanatyków. Po ich resolvie kontynuujesz przerwane działania.
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Czyli się nie da zrobić przedłużenia fanolom

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Gdzie znajdę stanowisko LS w sprawie Stopy, która skacząc nadal musi zachować swój Zasięg i Front Arc? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie znajdziesz bo jest na odwrót :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ