O&G 1.9

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: O&G 1.9

Post autor: Kołata »

Zawsze można zrobić coś pośrodku. Np 7 na szerokość, dzidy i Green Tide Banner. Walimy z 4 szeregów które się szybko nie wyczerpią i mamy +3CR. Pamiętajcie, że teraz ważne jest wygrywać breje, żeby BtF dłużej utrzymać.

Dla przykładu cory można zapełnić 2 klockami po 35 ferali (7x5 lub 5x7) z dzidami FCG z green tide bannerem. Do tego dobrze ustawiony idol i mamy 2 byczaste kloce z furą ataków, OS4, S4, T4, AP2. Tylko przy takim złożeniu trzeba jeszcze dopchnąć jakieś scoringi ze specjali. No i trzeba miec sporo figsów :P

Zawsze też można po prostu walnąć 35 feral eadbasherów ;) Drogie w opór, no ale to elita z corów. A za resztę dopchać goblinów do scorowania.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Małe orki nigdy nie działały, testowane wielokrotnie. Problemem było to, jak się ich trafia (czyli na nowe defensive skill). BUny zawsze są jakąś tam opcją, ale goblinki zawsze będa bliższe memu sercu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Pisałem o braku ranków do.CR w kontekście nowości.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Macie jakieś fajne buildy dla klepaczy?

Pierwsza propozycja dla typka na dziku:

Feral Warboss
Omen of Aporcalypse
Basalt Infusion
Pan of Protection Pinchin
Potion of Swiftness

2+ save, 5+ ward, 2++ na ogień, a jak się da to pożycza lepsze zabezpieczenie od ziomków z którymi się leje.
Przyjebanie z wielkiej siekiery z battle focusem może być całkiem spoko.

Optymalnie kolo wsiada do Eadbasherów na dzikach z Mikinokiem i DA' PRZODU! ;)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Opisz dokaldnie co ten gosc robi w cc, bo niewiele wynika mi z tych literek co sie tam sklejajo na itemy ; ) Tak generalnie to Pan na orkach to dobra zmiana, na goblinach byl niegrywalny
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9564
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Topór po staremu, tylko że teraz jest tylko jeden rzut na d3 siły i ataków.
Basalt infusion to w zasadzie dragonhelm, Pan działa teraz na każdego co jest zajebiscie mocne imo, a PoS po staremu +3 inicjatywy. Battle Focus = za każdą 6 na hita masz dodatkowego autohita. Koleszka ma teraz co prawda 1 atak mniej, ale z tym toporem to i tak 5-7 ataków, więc zazwyczaj jakaś 6 na hita się kulnie. Z re-rollami z czaru to już w ogóle się robi sieczka. A jak siedzi w klocku z mikinokiem i trafi na jakiegoś pojeba z drugiej strony, to wyłącza mu albo kosę jeśli się boi zdechnąć, albo ochronę jeśli chce go zaciukać (w szarży z potką koleszka wali z inicjatywą 8, lepiej niż lord chaosu czy wampir lord).

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Kiepsko dziś pograłem, ale core'y i kadra przez chwilę zostaną:
- 20 NG, fanol muzyk
- 20 NG, fanol muzyk
- 42 dzikusów, dzida, 15 cali marsz

2 czary z Pyro + nasz to też super zestaw (2d6/3d6 + mieczyk!). zawsze miałem co rzucać.
magowie odginaczki też zostają (fireball i teleport).

Giganty też zostają. Wydaje mi się, że nie miałem z nimi farta. Nie przepchnąłem dwa razy tej samej hydry w szarży (raz 8A S7, raz 5A S7 z mieczykiem na ostatnie 2W). Oba razy dostałem zwrotkę i się złożyłem.

Nie wiem czy 3 oddziały trolli to taki super pomysł. Możliwe, że zamiast jednego wezmę kowboja, kolesia na rydwanie, albo rydwany. Teraz wziąłem 8+8+7 i manglera i wyszło tak sobie.
Może 9 + 8 + 2 wózki orcze + 2 wózki goblińskie?

Boli kiepski Def. Elfiki trafiały mnie na 2+ non stop.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Na elfiki polecam 2x 3 gobo wózki.

Awatar użytkownika
Klapcioo
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 47
Lokalizacja: Ad-Astra Zg

Post autor: Klapcioo »

Witam chciałbym spróbować szamana na pająku i mam pytanie jak rozpatrywać miscasty ?

222 - 333 - idą w pająka

555 - 666 - idą w szamana

777 - ginie cały model ??

z góry dzięki za odpowiedź

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Wszystko idzie w pająka, hity z witchcrafta, hity raniące na 4+ i 777 ściąga cały model.
Obrazek

Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Jak tam orki w Krakowie? Jakieś raporciki przemyślenia? Widzielem tylko że Jezusek całkiem całkiem. Ja postaram się coś jutro napisać.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Ja pograłem tak:

20:0 z DL, Shady
4:16 z VC, Gąska (sporo moich błędów, najgorzej zagrana bitwa na turnieju)
9:11 z DL, Animosity 2 (mono khorne, bardzo pod górkę, rzeźbiłem)
12:8 z BH, Napadzior (zagraliśmy 4 tury, w następnej zdobywałem scenariusz i robiłem jeszcze spokojnie 2-3 duże punkty)
10:10 z KoE, Tofic (do 3 tury bez strat z dwóch stron, podaliśmy sobie ręce bo graliśmy w szachy. Mogłem otworzyć grę, ale bestie nie chciały się dwa razy wyczarować na 9+ z trzech kostek. Były kluczowe żeby zablokować chociaż jedną małą lancę.)

55 punktów, ale mogło być zdecydowanie lepiej. Fajnie się gra orkami po kilku latach grania leśnymi.

Do rozpiski wchodzi drugi gigant i będzie jeszcze większy zajazd ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Witam;)kminię sobie rozpiskę na 3000 pkt - proszę zatem o uwagi i sugestie:)

30 Common Goblins: sh, fcg, 3 x Shady Git, Legion Standard 310 pts
2 x 5 Common Orc Boar Riders: m, sh 360 pts
8 Goblin Wolf Riders: shield 173
S: 843 pts

2 x 2 Goblin Chariot: 440 pts
2 x Giant: nets 640 pts
S: 1080 pts

Heroes:
Common Goblin King: Crown of The Cavern King, Crown of Autocracy, War cry! 315 pts

Common Goblin Witch Doctor: Master, Path of Witchcraft, Skull Fetish 395 pts

Common Goblin Witch Doctor: Apprentice, Path of Pyromancy, Wolf Chariot, Dragon Staff 175 pts

Common Goblin Chief: BSB, Banner of Discipline, Legion Standard 190 pts
S: 1075 pts

2998 pts

ODPOWIEDZ