Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 gru 2017, o 21:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 25 paź 2016, o 14:40 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 1 lut 2012, o 15:54
Posty: 37
Aha, dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 paź 2016, o 09:06 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 1 lut 2012, o 15:54
Posty: 37
Magister siedzi na dzwonie w klocku 50 clanratów.
Wszyscy clanraci zostali wybici w walce, został sam dzwon.
Złamany w walce, ucieka.
W następnej turze próbuje się zebrać (rally test)
Czy zdaje test na połowie swojej LD (poniżej 25% wielkiego oddziału), czy na swojej LD (samotny bohater)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 paź 2016, o 09:10 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2015, o 12:35
Posty: 100
Na swojej, jak oddzial spadl, to dzwon zostaje z auotmatu pojedynczym herosem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 paź 2016, o 09:34 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 1 lut 2012, o 15:54
Posty: 37
Ok, taka jest ogólna zasada, ale w księdze szczurów jest też:
Cytuj:
The War Platform must be deployed in a unit of (X) type, and can never leave that unit.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 paź 2016, o 16:32 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2013, o 21:49
Posty: 1939
Lokalizacja: Warszawa
Bez związku z tymi dwoma sprawami. Został złamany jako unit i jako unit się zbiera. Unit którego liczebność definityebir spadła poniżej 25%

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 29 gru 2016, o 15:34 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 maja 2011, o 19:06
Posty: 207
Cześć czy z zestawu Skaven Pestilens można złożyć dzwonek i WLC czy tylko Plagueclaw & Plague furnance?
Dzięki za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 30 gru 2016, o 07:55 
Wałkarz

Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 15:02
Posty: 58
Oczywiście że możesz, to są przepakowane zestawy, niestety podstawki będziesz musiał dokupić :)

_________________
http://www.zielonyskaven.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 12 sie 2017, o 16:53 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2008, o 17:24
Posty: 288
Lokalizacja: Katowice
witam mam dylemat co złożyć:
Katapultę czy latarkę (jedną latarkę już mam)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 13 sie 2017, o 08:54 
Plankton

Dołączył(a): 4 gru 2016, o 18:41
Posty: 2
Lokalizacja: Poznań
Miałem podobny dylemat. Zawsze zostaje ci opcja z magnesami. ;) Niedawno jak składałem swój zestaw, inspirowałem się sposobem z tej strony:

http://foldingfortress.com/master-blog-content/2015/9/1/shockingly-infectious-dual-building-the-skaven-warplightning-cannonplagueclaw-catapult

Co prawda nie zrobiłem w 100% tak jak tutaj - jakoś nie przemawia do mnie bawienie się „lego” i przekładanie każdej części przed bitwą… ;) W moim przypadku armata wygląda normalnie (z możliwością odczepienia całej lufy), a katapulta wymaga z mojej strony ulepienia „kamienia” z masy modelarskiej, czy czegoś w tym stylu.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 30 sie 2017, o 10:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 09:33
Posty: 402
Lokalizacja: Warszawa
Po DMP2017 uzyskałem dwie klaryfikacje do zasad VS, które nie są całkowicie jasne w armybooku. Pozwolę sobie je tu przytoczyć, to może komuś się przyda:

Plagueclaw Catapult
Q: Czy "mały" strzał z katapulty jest z S3 toxic czy z S2 toxic? Zasada ogólna w rulebooku mówi o zmniejszeniu siły katapulty gdy zniesie z celu.
A: Oba strzały są z S3 toxic, przy czym trafienie jest Area 4, drugi zniesiony strzał Area 3. Szczurza katapulta nie ma podanej siły w nawiasie w opisie, dlatego oba strzały mają zasadę specjalną toxic attack.

Thunder Hulks
Q: Czy 2 TH w CC poza 2D6 S4 impact/grindy mają dodatkowo 3A S5 czy 6A S5?
A: Ostatecznie przyjmujemy, że mogą wykonać pełne ataki, czy 6A S5. Opis tutaj nie jest jednoznaczny, bo jeden z nich używa dedykowanej broni (meat grindera). Jednak ten temat ponoć był już poruszany na forum 9thAge i ostatecznie zdecydowano o komplecie ataków.

I w ramach przypomnienia oczywistość:)
Grenadierzy, Plague Disciples i Gutter Blades mają Stubborna w lesie, ponieważ są light troopsem.

_________________
Szary

web: www.figartes.com | twitter: @figartes | instagram: @figartes
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 30 sie 2017, o 17:13 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2015, o 12:35
Posty: 100
Szary napisał(a):
Po DMP2017 uzyskałem dwie klaryfikacje do zasad VS, które nie są całkowicie jasne w armybooku. Pozwolę sobie je tu przytoczyć, to może komuś się przyda:


To ja może dorzucę jeszcze jedną mało oczywistą. Przy rzucaniu breath weapona z thaumaturgii na weapon teamy, mogą w fazie strzelania skorzystać i z zionięcia i ze swojej broni. Breath weapon nie jest shooting weaponem więc nie podmienia normalnego strzału.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 30 sie 2017, o 19:02 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 17:23
Posty: 459
Lokalizacja: Katowice
Szary napisał(a):
Po DMP2017 uzyskałem dwie klaryfikacje do zasad VS, które nie są całkowicie jasne w armybooku. Pozwolę sobie je tu przytoczyć, to może komuś się przyda:

Plagueclaw Catapult
Q: Czy "mały" strzał z katapulty jest z S3 toxic czy z S2 toxic? Zasada ogólna w rulebooku mówi o zmniejszeniu siły katapulty gdy zniesie z celu.
A: Oba strzały są z S3 toxic, przy czym trafienie jest Area 4, drugi zniesiony strzał Area 3. Szczurza katapulta nie ma podanej siły w nawiasie w opisie, dlatego oba strzały mają zasadę specjalną toxic attack.

Kto to klaryfikował? Bo ja znam inną wersję:
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post622704
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post621737
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post679656


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 sie 2017, o 10:27 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 09:33
Posty: 402
Lokalizacja: Warszawa
Cotau napisał(a):
Szary napisał(a):
Po DMP2017 uzyskałem dwie klaryfikacje do zasad VS, które nie są całkowicie jasne w armybooku. Pozwolę sobie je tu przytoczyć, to może komuś się przyda:


To ja może dorzucę jeszcze jedną mało oczywistą. Przy rzucaniu breath weapona z thaumaturgii na weapon teamy, mogą w fazie strzelania skorzystać i z zionięcia i ze swojej broni. Breath weapon nie jest shooting weaponem więc nie podmienia normalnego strzału.


Zgadza się. Ale jest jeden warunek - oba strzały odbywają się w tej samej fazie Strzelania, więc muszą być wymierzone w ten sam cel. To trochę ogranicza pole manewru.

_________________
Szary

web: www.figartes.com | twitter: @figartes | instagram: @figartes
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 31 sie 2017, o 10:36 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 09:33
Posty: 402
Lokalizacja: Warszawa
Bercik napisał(a):
Szary napisał(a):
Po DMP2017 uzyskałem dwie klaryfikacje do zasad VS, które nie są całkowicie jasne w armybooku. Pozwolę sobie je tu przytoczyć, to może komuś się przyda:

Plagueclaw Catapult
Q: Czy "mały" strzał z katapulty jest z S3 toxic czy z S2 toxic? Zasada ogólna w rulebooku mówi o zmniejszeniu siły katapulty gdy zniesie z celu.
A: Oba strzały są z S3 toxic, przy czym trafienie jest Area 4, drugi zniesiony strzał Area 3. Szczurza katapulta nie ma podanej siły w nawiasie w opisie, dlatego oba strzały mają zasadę specjalną toxic attack.

Kto to klaryfikował? Bo ja znam inną wersję:
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post622704
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post621737
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post679656


Powoływałem się na decyzję Slivka na DMP. A pytałem na podstawie podniesionej wątpliwości od Szaitisa. Zatem na DMP taka interpretacja była w mocy.
Ale na podstawie ww. linków i komentarzy Lagerlofa rozumiem, że jednak pozostaje S2 w drugim trafieniu. Dzięki za wygrzebanie źródła.

_________________
Szary

web: www.figartes.com | twitter: @figartes | instagram: @figartes
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 17 paź 2017, o 19:27 
Warzywo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2017, o 20:24
Posty: 19
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć krótkobrodemu krasnoludowi jak dokładnie działają zasady Safety in Numbers i Brood’s Courage? Jeśli unit szczurów ma 2 szeregi i przegrał walkę z oddziałem, który ma 3 szeregi, to czy może sobie zapożyczyć liczbę szeregów innego oddziału, żeby mieć steadfasta? Czy nie ma mowy o steadfaście i tylko może sobie zwiększyć wartość liderki? I czy zwiększa się wartość liderki zapożyczona od generała?

I drugie pytanie: czy toxic ataki z plague flaili mogą wchodzić w bohatera, który jest w oddziale, czy mogą iść tylko w oddział (jak stompy i grindingi)?

_________________
Yhmhmhm...Cholerne lasy! Cholerne drzewoluby i trawojady! Na stos z nimi!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 17 paź 2017, o 21:19 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 686
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Nope, jest jasno napisane że pożycza się tylko i wyłącznie na potrzeby "Safety in Numbers". Na steadfasta już nie.

Wartość liderki od generała można modyfikować o ilość szeregów. Z tym że generał nie może swojej bazowej liderki zmodyfikować przed "pożyczeniem" jej innej jednostce.

To po prostu atak który bijesz bezpośrednio w modele btb więc imo może tym bić w postacie/czempionów/konkretne modele.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 18 paź 2017, o 10:00 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 337
Za szczurzym podręcznikiem:
"must make a single additional Special Attack with Toxic Attacks against an enemy model in base contact"
Wychodzi, że wręcz musi bić w model z którym się styka, no a jak tu nie bić w generała :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 18 paź 2017, o 14:25 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20
Posty: 1663
Special attack to special attack. Jeżeli stykasz sie z generałem i innym modelem, rozrzucasz hity jak ze strzelania.

Jeżeli model styka się tylko z postacią, obrywa postać

_________________
Maluję dla Perfectly Painted Studio!

https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/

perfectlypaintedstudio@gmail.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 19 paź 2017, o 13:15 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 337
wind_sower napisał(a):
Special attack to special attack. Jeżeli stykasz sie z generałem i innym modelem, rozrzucasz hity jak ze strzelania.

Jeżeli model styka się tylko z postacią, obrywa postać


Przepraszam, ale gdzie jest na ten temat zapis w podręczniku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 19 paź 2017, o 13:47 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 686
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Ataki specjalnie zdaje się nie mają tego ograniczenia.

Inaczej crush atakiem musiałbym bić po szeregowych modelach jak jest 5 lub więcej? =P~

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4928 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.051s | 11 Queries | GZIP : Off ]