Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 24 sty 2019, o 10:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4958 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 244, 245, 246, 247, 248
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 27 mar 2018, o 09:17 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 695
majk napisał(a):
Czy dzwonek i furmanka chodzą na podstawce rydwanowej (chodzi o starą dobrą 8ed WFB)?

Nie. "Standardowa rydwanówka" to 50x100mm, szczurze wózki jeżdżą na 60x100 - inaczej nie mogłyby wejść na środek oddziału z powodu mismatched bases.
Jest to więc odpowiednik "3 szczury szerokości i 5 szczurów długości". :P
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 27 mar 2018, o 19:36 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 maja 2011, o 19:06
Posty: 246
Dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 9 kwi 2018, o 14:37 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 349
Pytanie mam:
Jak obecnie działa zasada Partial Hit w szczurzej katapulcie? Zasada mówi o społowieniu siły i penetracji oraz utracie zasad w kwadratowym nawiasie podanych. Nasza katapa ma podane jedynie Toxic Attack i Magical Attack, bez nawiasu. Błąd w druku czy jedyny minus to Area Attack x-1?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 9 kwi 2018, o 14:41 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1184
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Nah. Można to traktować że ta katapa ma s3 ap10 która jest normalnie polowiona przez partial hita na s2 i ap5.

Dlatego iż toxic ustawia (set to xx) twoją siłę która później jest modyfikowana na różne sposoby, w tym dzielona przez np partial hita katapy. Priority of modifiers w rbku, tam znajdziesz więcej o tym.

Podobno mają to zmienić na always s3 ap10 więc wtedy faktycznie jedyny minus na partialu to mniej hitów.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 kwi 2018, o 14:42 przez Ciara, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 9 kwi 2018, o 14:41 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 695
Nargh napisał(a):
Pytanie mam:
Jak obecnie działa zasada Partial Hit w szczurzej katapulcie? Zasada mówi o społowieniu siły i penetracji oraz utracie zasad w kwadratowym nawiasie podanych. Nasza katapa ma podane jedynie Toxic Attack i Magical Attack, bez nawiasu. Błąd w druku czy jedyny minus to Area Attack x-1?

Mniejsza ilość hitów, hity to dalej S3 AP(10).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 9 kwi 2018, o 15:10 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 349
Staram się nie interpretować zasad, tylko je czytać, więc Toxic Hit to atak specjalny i stosuję zasadę mówiącà o atakach specjalnych. Ale wydaje mi się to podejrzanie mocne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 09:51 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2009, o 13:35
Posty: 4135
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Mi się wydaje że zmniejszenie siły i AP dotyczy tylko charakterystyki maszyny nie toxica który jest zasadą specjalną a nie siłą strzału - atak nie jest "mniej toksyczny" imo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 11:48 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 695
Akurat Ciara ma rację, ale za jakiś miesiąc (najbliższy fix knorra) będzie S3 AP10 zawsze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 15:29 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1184
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Pozdrawiam.

Było to już wałkowane na forum 9ki z czerwonymi ludźmi, jest tak jak mówię ale ma być bodajżę po majowym patchu tak jak Dancar mówi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 18 kwi 2018, o 12:36 
Ciśnieniowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2008, o 13:06
Posty: 7066
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Klopy wydaja mi sie calkiem fajne, ale rozpy z dwiema zawsze predzej czy pozniej laduja w koszu :(

_________________
Obrazek
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 21 sty 2019, o 15:45 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 21:08
Posty: 71
Lokalizacja: WrDęblinocław
Czy jak dzwonek siedzi w oddziale, to czy może normalnie dostać ostrzał z działa, czy innych ataków zasięgowych. Nie znalazłem w zasadach, gdzie o tym jest napisane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 21 sty 2019, o 17:19 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 11:15
Posty: 503
Lokalizacja: Poznań
Przy przydzielaniu hitów ze strzelania.
Cytuj:
Characters are of a different Type
–or– different Height
–or– there are 4 or less R&F models in the unit
The player making the attack distributes hits onto the
R&F Health Pool and Characters. All simultaneous hits
must be distributed as equally as possible, meaning
that no model can take a second hit until all models
have taken a single hit, and so on.

Dzwonek jest innej wysokości niż oddział więc przydziela się po prostu w niego 1 hita (tego z dużą siłą i multiple woundami).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 21 sty 2019, o 17:46 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 319
Lokalizacja: Katowice
MikiChol napisał(a):
Przy przydzielaniu hitów ze strzelania.
Cytuj:
Characters are of a different Type
–or– different Height
–or– there are 4 or less R&F models in the unit
The player making the attack distributes hits onto the
R&F Health Pool and Characters. All simultaneous hits
must be distributed as equally as possible, meaning
that no model can take a second hit until all models
have taken a single hit, and so on.

Dzwonek jest innej wysokości niż oddział więc przydziela się po prostu w niego 1 hita (tego z dużą siłą i multiple woundami).


Nie wprowadzaj kolegi w błąd... To atakujący wybiera gdzie idzie trafienie specjalne. Oczywiście może wybrać War Platform, nie musi ;)

Ba! Jakby było mniej niż 5 modeli R&F + jeszcze jakiś bohater, to mógłby wybrać bohatera do zdjęcia zamiast platformy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 22 sty 2019, o 00:21 
Wałkarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2010, o 21:08
Posty: 71
Lokalizacja: WrDęblinocław
rozumiem, czyli nowością dla mnie jest to, że oddział śmiesznych łuczników może przydzielić jednego hita w dzwon, reszta po szczurach. Przy czym lepiej nie pokazywać się na oczy armatom. Wszystko jasne, dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 22 sty 2019, o 16:06 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 319
Lokalizacja: Katowice
Raczej bój się katapult - w dzwon taka przydzwoni a jeszcze masę szczurków zabije.

Na potrzeby Area Attack dzwon daje tyle hitów ile by normalnie było modeli zamiast niego (czyli na przykład Area Attack (4x4) robi na samym dzwonie 12 hitów).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 22 sty 2019, o 16:30 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1184
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jak te ziomki to i tak statyści od pchania taczki. Bój się cannonów, bój ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 22 sty 2019, o 17:16 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 319
Lokalizacja: Katowice
Ale cannon wbija Dzwonowi tylko jedną ranę więcej :p

W przypadku Krasnoludzkich zabawek w zasadzie to koniec różnic jeśli chodzi o mordowanie dzwona.

Nie wiem, czy jeszcze jakaś armia ma i katapulty i armaty razem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Skaveńskie Q&A
PostNapisane: 22 sty 2019, o 17:18 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1184
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Każda rana się liczy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4958 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 244, 245, 246, 247, 248

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.065s | 11 Queries | GZIP : Off ]