Pomoc ogólna w rozpisce i stworzeniu armii z tego co mam

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HaG
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Pomoc ogólna w rozpisce i stworzeniu armii z tego co mam

Post autor: HaG »

Witam.

Jestem początkującym "graczem" ale i już "wiekowym" więc i myślenie w tworzeniu taktyk nie jest najlepsze. Koledzy po raz kolejny wciągnęli mnie w WHFB po dłuższej przerwie ( od czasów podstawki w której były armie orkosów i krasi... ) wtedy walczyło mi się wyśmienicie z tymi biedakami posiadając Dark Elfy piękne widoki jak Orki uciekały masowo ( armia za 1500pln ) poza stół wprost do kominka bo kolega miał depresję po kilku złych rzutach...

Wracając do tematu znów się zaczęło masowe kupowanie figurek w związku z nową podstawką IOB. Wybrałem Szczurki z powodu malowania i takiej hmm dozy współczucia dla kolegi który z Orków przesiadł się na HE ... no i sponsorował cały dotychczasowy zakup w ciągu tygodnia od namowy zakupiono 2 podstawki IOB + kilka elementów w związku z moim słabym angielskim podam co posiadam w szt :) i proszę o pomoc w ustawieniu tego tałatajstwa w coś przypominającego armię która może sobie w miarę radzić z armiami HE i O&G bo z tym będę musiał się mierzyć na polu bitwy zwanym podłogą pokoju :)

79 KlanBraci ( chciałem wystawić hordę :) ale chyba muszę troszkę zmienić opcje na klan braci i pseudo niewolników )
40 Szturmoszczurów ( jako popychadła dzwonka )
20 Mnichów
4 Ogry z 2 poganiaczami
2 jednostki wsparcia z moździerzem ( tego chyba nie chcę :) bo się obawiam niewypałów :D )
2 jednostki wsparcia z miotaczami
1 Wódz bitewny ( tu nie wiem dokładnie co wystawiać .... wódz czy wódz bitewny i z czym ?? )
1 Działo spacz ognia
1 Dzwon z szarym prorokiem ( hmmm 2 lord ?? )
1 no i ten o którym mówią "zbyt potworny by umrzeć"
6 Rynsztokowców ( gutter runners ?? )
1 Avatar szczura...
2 Inżynierów. ( heros ? )

Piszę w pracy :) więc niedokładne opisy proszę wybaczyć :)